Penna poistatti Tuksun puolustusbloggauksensa, tallella?

ööölööö9

Onko jollain tallella, Penna laittoin makeilevan Tuksupuolustusviestin blogiinsa, jossa Joni huonossa valossa mutta nyt se on poistettu, tallella jollain????

15

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suuri nauraja

Näyttää siltä, että "johtaja" Joni Virtanen on rehellisempi kuin Penna. Joni oli viisaasti ottanut kuvakaappaukset chatista ja julkaisi ne blogissaan!!! Penna sai nenilleen!!!

• uskomaton temppu

Jos mulla olisi jonin kaltainen rotta kaverinaan, niin lentäisi kuin leppäkeihäs.......

Ei voisi yhtään luottaa siihen, että voisi puhua toiselle luottamuksella jos toinen tekee noin !
        Oli vielä postannut VALIKOIDEN TEKSTIT...........olisi sitten paljastanut loputkin......

ROTTA on aina ROTTA !

Jos mulle joku tekisi noin, niin olisi kyllä entinen kaveri.............

• Too late

Voi hitto kun en ehtinyt lukea sitä, en tiennytkään että Petri edes postasi blogiinsa mitään tuollaista.

• Esille vaan

Juuuu siellä oli joku ihme puolustelupuhe Tukiaisista, ilmeisesti Penna lipoo taas jostain syystä Tuksun takapuolta, ruskeakieli, ja tosiaan haukkui Jonia, nyt kun Joni näytti kuvankaappaukset miten Penna haukkuu itse Tukiaisia täysillä, niin huppppsss, äkkiä Penna poisti postauksensa.

• Nyah!

Minäpä tiedän miten poistetun kirjoituksen saa silti näkymään hakukoneella.

• Kopsaa tännekin

Laitatko kirjoituksen tänne näkymään copy-pastena, kiitos!

• siinähän se.........
        Kopsaa tännekin kirjoitti:

Laitatko kirjoituksen tänne näkymään copy-pastena, kiitos!

TIISTAI 12. MAALISKUUTA 2013

Liioittelua ja valehtelua!
        Sanoin, että en kirjoita Johannasta enää mitään, mutta nyt on pakko vielä kerran postata.´Blogi on minulle paras tapa purkaa vihaa. Toiset hakkaa nyrkkeilysäkkiä, toiset kuntoilee jne.. Minä kirjoitan blogia. Mua ärsyttää niin älyttömästi tuo ''Johtaja'' Joni Virtanen ja hänen ''paljastuksensa'', jotka ovat yli-suurenneltuja ja osittain päästään keksittyjä. Varsinkin nuo seksiin ja masturbointiin pakottanut väitteet ei pidä paikkansa. Olen tuntenu Johannan jo pari vuotta ja Johanna ei tee tuollaista, eikä myöskään Julia. Johanna ei ole myöskään itserakas ''minä, minä, minä'' ihminen, vaan välittää läheisistä ystävistään. Toinen on tuo, että Johanna syyttelee muka kaikkia. Johanna ei syytä ketään, vaan epäilee. Tottakai Johannalla on oikeus epäillä kaikkia reissussa mukana olleita syylliseksi. Rikoshan siellä on tapahtunut. Jonin alkuperäinen tutustumissyy Johannaan ja Juliaankin on ollut lähestulkoon julkisuuden hakuisuus ja hyötyminen. Kun hän ei saa itse julkisuutta, niin hän ratsastaa muiden siivellä. Minuakin kyseinen ihminen on useasti puukottanut selkään, pettänyt lupauksiaan ja kaikkea muuta ihanaa. Joni väittää Johannan ja Julian haukuneen mua koko kaksi viikkoa kun oli Jollaksessa, mutta hän on itse haukkunut minut maasta taivaaseen. Siitä minulle on kertonut useampi henkilö, jotka ovat olleet paikalla. Tuolle Jonin itsekkyydelle ja hyötymiselle ei näy vieläkään rahaa. Tällä hetkellä hän on yhteistyössä erään naisen kanssa, joka puukotti Johannaa täysillä selkään.

En siis ole itsekkään tällä hetkellä Johannan ja Julian kanssa väleissä, mutta ärsyttää suunnattomasti tuollainen suoraansanottuna paskamainen käytös. Itsekkin jonkin aikaa sitten tappelin Johannan kanssa hänen fb- seinällään, mutta olen häneltä sitä pyytänyt anteeksi ja perunut puheeni.

• Oikein meni
        siinähän se......... kirjoitti:

Sanoin, että en kirjoita Johannasta enää mitään, mutta nyt on pakko vielä kerran postata.´Blogi on minulle paras tapa purkaa vihaa. Toiset hakkaa nyrkkeilysäkkiä, toiset kuntoilee jne.. Minä kirjoitan blogia. Mua ärsyttää niin älyttömästi tuo ''Johtaja'' Joni Virtanen ja hänen ''paljastuksensa'', jotka ovat yli-suurenneltuja ja osittain päästään keksittyjä. Varsinkin nuo seksiin ja masturbointiin pakottanut väitteet ei pidä paikkansa. Olen tuntenu Johannan jo pari vuotta ja Johanna ei tee tuollaista, eikä myöskään Julia. Johanna ei ole myöskään itserakas ''minä, minä, minä'' ihminen, vaan välittää läheisistä ystävistään. Toinen on tuo, että Johanna syyttelee muka kaikkia. Johanna ei syytä ketään, vaan epäilee. Tottakai Johannalla on oikeus epäillä kaikkia reissussa mukana olleita syylliseksi. Rikoshan siellä on tapahtunut. Jonin alkuperäinen tutustumissyy Johannaan ja Juliaankin on ollut lähestulkoon julkisuuden hakuisuus ja hyötyminen. Kun hän ei saa itse julkisuutta, niin hän ratsastaa muiden siivellä. Minuakin kyseinen ihminen on useasti puukottanut selkään, pettänyt lupauksiaan ja kaikkea muuta ihanaa. Joni väittää Johannan ja Julian haukuneen mua koko kaksi viikkoa kun oli Jollaksessa, mutta hän on itse haukkunut minut maasta taivaaseen. Siitä minulle on kertonut useampi henkilö, jotka ovat olleet paikalla. Tuolle Jonin itsekkyydelle ja hyötymiselle ei näy vieläkään rahaa. Tällä hetkellä hän on yhteistyössä erään naisen kanssa, joka puukotti Johannaa täysillä selkään.

En siis ole itsekkään tällä hetkellä Johannan ja Julian kanssa väleissä, mutta ärsyttää suunnattomasti tuollainen suoraansanottuna paskamainen käytös. Itsekkin jonkin aikaa sitten tappelin Johannan kanssa hänen fb- seinällään, mutta olen häneltä sitä pyytänyt anteeksi ja perunut puheeni.

Eipä Penna muuta kirjoittanut kuin asiaa. Tuotahan Joni juuri tekee: kalastelee julkisuutta ja kerää pyhimyspisteitä.

Kiitos viestin googlaajalle, tämä todisti sen, mitä epäilinkin.

• Totuus paljastuu

Isot kiitokset sinulle!

• Nopeaa toimintaa!

Erinomaista. Suuret kiitokset!

• dolls-shit

Mitä niissä kuvakaappauksissa luki, kertokaa?

• mene blogiin

mene lukemaan jonin sibuilta, sieltä se saasta löytyy

• lihavahomo

Penna on kyykäärme joka kääntää takkiinsa salamaakin nopeammin. Pissa-poju on aina sen kaveri josta hyötyyy eniten,jos ei hyödy niin käännetään takki taas toiseen suuntaan. Penna ei ansaitse edes ÄMMÄ sanontaa vaan kuuluu ryhmään hidas maan matonen.

• Suohirviön selitys

Suohirviö selittelee blogissaan illalla 12.3.2013:

"Minä sanon EI julkisuudelle!

Moni on ihmetellyt miksi poistin edellisen postaukseni.
      Johtuu siitä, että en halua olla millään tavalla enää julkisuudessa, paitsi blogini kautta. Tuo postaus toi myös kaikkea roskaa blogiini, jota en tänne halua.

Keskitän kaikki voimani tällä hetkellä työllistymiseen. Ensi kuussa siis hankin hygieniapassin ja heti kun koulutuksia tulee, menen yrittäjäkoulutukseen. Yrittäjäkoulutuksen jälkeen alkaa oman yrityksen suunnittelu ja perustaminen. Siihen asti kunnes yritys kannattaa työskentelen yksin 24/7h.

En rupea koko elämäni ajan juoksemaan median ja julkisuuden perässä.
      Siinä ei yksinkertaisesti ole järkeä. Moni on kysellyt haluanko takaisin Dollsien rivistöön ja vastaus tähänkin on siis ei.

Tässä oli lyhyt ja ytimekäs postaus, jonka pitäisi valaistuttaa ihmisiä. Mitä mieltä olette suunnitelmistani?"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      14
      2029
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1415
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      106
      1389
    4. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1235
    5. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1151
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      997
    7. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      996
    8. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      981
    9. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      960
    10. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      927
    Aihe