mistä rohkeus

hiiisi

Olemme leikkineet erään miehen kanssa pientä kissa ja hiiri leikkiä jo pidemmän aikaa. Olen ollut ajoittain aika kylmäkin häntä kohtaan, koska en tiedä mitä hän minusta oikeasti haluaa. Seksi on tullut jo kuvioihin, joten olen luonut jo sen kuvan, että miksi hän koko lehmää ostaisi, jos maitoa heruu jo muutenkin. (kiitos näiden palstojen ja aiempien mieskokemusten)
Eihän tällaista suhdetta voi loputtomiin jatkaa, missä kumpikaan ei tiedä missä mennään. Vai voiko? Riittääkö miehille oikeasti vain se, että satunnaisesti nähdään, pidetään hauskaa ja jaetaan hellyyttä. Tässä suhteessahan on vain kaikki parisuhteen parhaat puolet, ei riitoja, ei mustasukkaisuutta. Vai onko se niin, että jos mies ei ota suhdeasioita itse esille, on siinä syynsä; hän ei haluakkaan mitään suhdetta....
Miten pystyisin näyttämään/kertomaan hänelle, että oikeasti välittäisin muustakin. Jotenkin hienovaraisesti kuitenkin, ettei hän sydänkohtausta saa... Eikä tule niitä kiusallisia hiljaisuuksia...

4

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Burning man

Oletko sä ihan viisas ?!! Älä nyt mene pilaamaan kaikkea, minkä hiton takia sun pitäs väkisin vääntää se parisuhteeksi? Eli haluat ns. "oikean" suhteen, yhdessä asumisineen, lapset ja asuntolaina ? Mä en tajua naisia, se mitä teillä nyt on , se on parasta mitä voit tavoitella, itsehän sen sanoit, ei riitoja, ei mustasukkaisuutta, henkilökohtainen vapaus jne. Mä uhraisin vasemman käteni jos löytäsin naisen joka haluaa tuommosen suhteen. Olen kokeillut avoliittoa jo kolmesti, ja se ei vaan onnistu, aina tulee omistamishalu, ja suuret odotukset mukaan ja silloin menee metsään että kolisee. En edes tunne yhtään paria, joka oltuaan vuosia saman katon alla, olisi edes ystäviä enää, on aina niin paljon hankautumia ettei pystytä oleen samaa mieltä mistään. Ei vapautta millään tasolla, ainoastaan velvollisuuksia . En ymmärrä miksi sellainen elämä on ihmisistä niin houkuttelevaa, eihän sitä suurta romanttista rakkautta ole muualla kuin jenkki- nössö-elokuvissa. Kaikki on niin aivopestyjä sille asenteelle, että perhe ja avioliitto on PAKKO olla, yksinään elävä on surkea, epäonnistunut ja surullinen hahmo. Mikä taas minusta on paskapuhetta, en koskaan ole tuntenu itseäni niin yksinäiseksi kuin surkeassa parisuhteessa, lasten takia sidottuna ihmiseen jota en voinut sietää. Kai parisuhde sopii joillekkin mutta onhan niitä muitakin vaihtoehtoja. Minusta sinun kannattaa odottaa, mihin teillä niin kiire olisi? Katsot rauhassa suuntaa, ja nauti matkasta, kun tulet vanhaksi on sinulla aikaa istuskella keinutuolissa ja kahvitella kumppanisi kanssa, kuka se lieneekin.

• leidee

Asiaa!! Olen nainen ja täysin samoilla linjoilla sun kanssa noista kuvioista. Tätä joutuu selittelemään ihmisille että miksi ei halua sitä perinteistä kaavaa. En vaan halua ja ei, ei mussa muuta isoa "vikaa" oo :)

• jalat maassa

Silloin kun rakastuu haluaa yleensä vähän muutakin kun vain kevyttä tapailua. Eihän tossa mitään, jos sille toisellekin tuo käy, joten kannattaa heti alkuun tehdä selväksi sille toiselle ettei ole hakemassa parisuhdetta. Minä olen, joten en haaskaisi aikaani noin ajattelevaan ihmiseen. Kuulostat niin kyyniseltäkin, että tuskin olisit minulle hyvää seuraa noin muutenkaan, jollekin yhtä kyyniselle ehkä.

• hiiisi

Olen samoilla linjoilla kanssanne. Mainittakoon kuitenkin, että tiedän pareja jotka ovat olleet pitkään aviossa ja ovat silti onnellisia ja toistensa ystäviä. Avioliitosta ja perheestä en kuitenkaan puhunut. En ole sellaista edes ajatellutkaan. Seurustelua tarkoitin.
      Seurustelu ei minun kohdallani tarkoita sitä, että luvataan mennä naimisiin. Ei sitä, että kytätään toisen tekemisiä ja halutaan omistaa toinen. Ei sitä, että nähdään joka päivä ja joudutaan ilmoitelemaan toiselle kokoajan omista tekemisistä.
      Seurustelulla tarkoitan lähinnä sitä, että tietää, että toinen on saavutettavissa, kun tarvitsee tukea. Tieto siitä, etten ole toiselle yhdentekevä. Se on tavallaan lupaus siitä, että haluaa olla toisen kanssa tekemisissä tulevaisuudessakin.
      Sitä ihminen haluaa aina vakautta suhteisiin. Tietäisi sen, ettei toinen ajattele; ''hengaan nyt tämän tyypin kanssa, kun ei parempaakaan löytynyt''.
      Jatkaisin mielelläni suhdetta tällä tavoin. Ihminen kun kuitenkin olen, tunteet alkaa syventyä ja alan kiintyä toiseen. Jos jatkaisin, tunteet syvenisi entisestään ja jos sitten myöhemmin tulisikin ilmi, että toinen oli leikillään mukana ja on valmis tiputtamaan minut kokaan pois elämästään--> tulee aika pahsti takkiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      52
      5612
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      68
      2661
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1960
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      154
      1796
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      37
      1766
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1733
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1488
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1141
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1129
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      62
      935
    Aihe