Pari päivää varmasti riittäisi selvittämään, meidän omituisesti loppuneen ystävyyden, niin että myös minun olisi helpompaa jatkaa ilman sinua.
En unta saa, aamuun seuraavaan, valvon, mietin miksen löytää voi.......?
http://www.youtube.com/watch?v=Ys2bx_MPtlE
Päivä tai pari yhdessä
22
498
Vastaukset
- uno dos tres
Joskus ihmettelen mistä ihmiset löytävät näin paskaa musiikkia. Järkyttävää.
- kokeile säkin
youtubesta, youtubesta... jos et sitä tienny ;-D
- hah7
ha ha
- döödidöö
Siinä taisikin olla enemmän sanoista kysymys kuin itse musiikista.Mutta eihän sinunlaisesi sellaisia kai kuuntele.
- :D' mä kanssa
Jos henkilön musiikkimaku on tuollainen, niin kokemuksena se saattaisi olla siltä osin ainakin... mielenkiintoista?
- vähempikin riittäisi
yhtä helvettiä kaksi kokonaista päivää :(
- tajusin jo
Enhän minä tiennyt ettei omanlaista musiikkimakua saa olla.Jos on erilainen kuin muilla, se on........paska. :(
- mä kanssa
No kyllä saa olla omanlaisensa! Sori. :)
- a-hole
Ei se mitään jos on erilainen, mutta paska on aina paska :D Sorry.
- Ocean helds a secret
Ainakin sun kotiseudulta lähteneet ihmiset ovat oudolla (hiukan yllättävällä) tavalla tuppautuneet seuraksi, niin viime lokakuussakin. Siis kaksi yksilöä, joihin en ole aiemmin niin tutustunut.
- laitatko madon :))
Haluaisin pilkille sun kelkan kyytissä, mutta et saa ajaa kovin lujaa (minua pelottaa jos kelkalla ajetaan kovin lujaa, normi vauhti riittää).
- Pujotan koukkuun :))
Ei pilkillä ole kiire mihinkään, hitaamminkin ehtii perille.
- Vaaleakutrinen
Todella kuivaa musaa tuolla Kuivalaisen Kartsalla.
- ?.,
Nyt ihmettelen.
Kari tais muuten olla vicky Rostin mies tossa tovin. - kenelle tää on
?
- exfriend
En ainakaan itse haluaisi tavata häntä enää.
En vaan voisi. Oli mitä oli. Ystävyys päättyi, ei mahda mitään.
On ollut raskasta aikaa ja on edelleen, mutta ei katsella enää peruutuspeiliin.- ehkäehkäei
Ootkos pelkuri? Voi olla et tuon asenne musertaa toisen.
- exfriend
ehkäehkäei kirjoitti:
Ootkos pelkuri? Voi olla et tuon asenne musertaa toisen.
Olisi aikamoinen kynnys ottaa yhteyttä.
Onko se sitten pelkuruutta tai ei, en ota kantaa. - Toteanpa vaan...
exfriend kirjoitti:
Olisi aikamoinen kynnys ottaa yhteyttä.
Onko se sitten pelkuruutta tai ei, en ota kantaa.Et taida itsekkään olla mikään kovin hyvä ystävä, kun et voi selvittää ilmeisesti kesken jääneitä asioita.
Herää vaan kysymys, mitä pahaa toinen on tehnyt ansaitakseen tuollaisen?
- Selvittämättömät
Ystävyyden tai minkään ei pitäisi koskaan päättyä niin, että jommalle kummalle jää mieltä kaihertamaan epäselviä asioita.Se haittaa sitä unohtamista ja ylipääsyä.
Pirullisinta onkin se, että jotkut tahallaan jättää jutut selvittämättä, kuin haluaisi ettei toinen päästä kokonaan irti.Vaan jää ihmettelemään, mitä tapahtui ja miksi näin?- Tuommoisia vaan
löytyy. Ei osata ajatella toista ja sen tunteita. Kyllähän kaikesta yli pääsee, se vaan vie aikaa. Silti tulee mietittyä häntä miltei päivittäin, vaikka ei kannattaisi.
- soraääniä
Juu ei vaan se että monta vuotta on kulunut vaan koko suhtautuminen peilautuu nykyään tämän selvittämättömyyden ja puukotuksen kautta.
Raukkismaista on jättää ihminen itsekseen pohtimaan, mutta niin se vaan on että sitä saa mitä tilaa ja sadonkorjuuaika tulee aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1603566Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.512030Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281088
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381024- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872