Siksi tännekin niin moni kirjoittaa. Suomessa asuu kusipäisiä muista piittaamattomia ihmisiä. Ystävää täältä on turha etsiä. Kiusaajia tälläkin oalstalla riittää ja muiden kommenttien väheksyjiä. Kun saa pelkkää paskaa niskaan muilta, laittaa sitä itsekin eteenpäin muille. Kun yrittää olla kohtelias ja avulias saakin vain pelkkää vihaa osakseen. Itsekkyyttä ja pahaa, sitä tämä nykymeno on. Lopuksi haistakaa paska.
Suomi on paska
15
205
Vastaukset
- traumtänzerball
=>Kun saa pelkkää ****** niskaan muilta, laittaa sitä itsekin eteenpäin muille.
En minä vaan. Viskon sen takaisin paremmin pakattuna tai puolustan kiusauksen kohdetta. Vaan enpä minäkään kaikkialle ehdi, tai kaikkea huomaa.
Minä kyllä vähän ihmettelen miksi haistattelet minulle, en minä mitään pahaa tietääkseni sinulle ole tehnyt.- Ironiaa...
Tuo aloittajan viesti oli.
- traumtänzerball
Ironiaa... kirjoitti:
Tuo aloittajan viesti oli.
Ai. Eikö olisi pitänyt vastata?
En minä eri mieltä hänen kanssaan ollut, paitsi jos hän kirjoitti päinvastaista mitä tarkoitti. Kun ei tuossa ollut hymiötä oletin että hän oli tosissaan.
Muuta ihmeessä niihin maihin, joissa et ole kokenut kiusaamista.
- Vakiokommentisi...
Monessako maassa olet mahd. asunut tai edes käynyt?
- tämähän toimii!
=>Muuta ihmeessä niihin maihin, joissa et ole kokenut kiusaamista
"muiden kommenttien väheksyjiä" ilmoittautui paikalle. - sos.rajoittuneet
tämähän toimii! kirjoitti:
=>Muuta ihmeessä niihin maihin, joissa et ole kokenut kiusaamista
"muiden kommenttien väheksyjiä" ilmoittautui paikalle.Väheksymällä muita Simasuuneiti saa itselleen paremman fiiliksen. Vähän kyseenalainen tapa toki, mutta ymmärrettäköön häntä. Kyseessä on sosiaalinen rajoite ja varmasti täällä suurimmalla osalla kävijöistä on jokin sosiaalinen rajoite.
Vakiokommentisi... kirjoitti:
Monessako maassa olet mahd. asunut tai edes käynyt?
Miten se liittyy asiaan? Enhän minä ole väittänyt, että nimenomaan Suomi on pas.ka maa, aloittajahan sitä väittää. Minua ei haittaa Suomessa mikään muu kuin kylmyys ja pimeys, ihmiset täällä ovat ihan jees.
Aina kun joku väittää, että Suomi on jotenkin muita maita huonompi niin kyllä minulla loogisesti herää kysymys, että kuinkahan pitkä kokemus väittäjällä on asumisesta muissa maissa.- tämähän toimii!
simasuuneiti kirjoitti:
Miten se liittyy asiaan? Enhän minä ole väittänyt, että nimenomaan Suomi on pas.ka maa, aloittajahan sitä väittää. Minua ei haittaa Suomessa mikään muu kuin kylmyys ja pimeys, ihmiset täällä ovat ihan jees.
Aina kun joku väittää, että Suomi on jotenkin muita maita huonompi niin kyllä minulla loogisesti herää kysymys, että kuinkahan pitkä kokemus väittäjällä on asumisesta muissa maissa.=>Aina kun joku väittää, että Suomi on jotenkin muita maita huonompi
Missä tuollainen vertailu tapahtui? - Lesbofeminismi on
tämähän toimii! kirjoitti:
=>Aina kun joku väittää, että Suomi on jotenkin muita maita huonompi
Missä tuollainen vertailu tapahtui?Yksi syy siihen, miksi et ymmärrä yhtään mitään.
- Näin se menee
En minäkään Suomesta pidä, mutta tällä hetkelleä ei kannata esim. Välimeren seudulle muuttaa vaikka töitä saisikin. siellä on palkkataso niin surkea, että hädintuskin hengissä pysyy.
Täällä on vittumaiset vuodenajat ja paska sää -> ihmiset on mulkumpia kuin muualla. Omalta osaltani olen ratkaissut ongelmani pysymällä erossa ihmisistä joista en pidä tai joita en tunne. Helpompi olla kun keskittyy vain omiin asioihinsa.- sdgsgsdgsgg
Ehkä moni muukin suomalainen ajattelee tuolla tavalla, että keskittyy vain omiin asioihinsa. Siksi saattaa vaikuttaa ulkopuolisista mulkulta.
- Näin se menee
sdgsgsdgsgg kirjoitti:
Ehkä moni muukin suomalainen ajattelee tuolla tavalla, että keskittyy vain omiin asioihinsa. Siksi saattaa vaikuttaa ulkopuolisista mulkulta.
Totta, mutta moni on vielä tarkoituksellisesti ihan liian ilkeä muille. En pidä omiin asiohinsa keskittyviä ihmisiä mulkkuina, vaan niitä turhan ilkeitä.
- pahvi aivo
On hyvä välillä purkaa koppaansa kertynyttä lastia vähemmäksi,
aloittajan tapa tehdä se ei tuntunut niin pahalta itsestä sen vuoksi,
kun ei hän hyökännyt ketään yksittäistä henkilöä vastaan.
Kun syyllistetään melkein kaikkia, ei sitä voi kovin henkilökohtaisesti
ottaa. Tuollainen syntisäkin purku omilta harteilta pois on parempi
noin kuin hyökätä jonkun yksilön tai muutaman henkilön kimppuun.
Eikä kannata alkaa hautomaan sisällään liian kauan jos kerran
tuolta tuntuu. - Jeesuksensanaaneikuu
Totta että ovat ilkeitä, minulla vaan ei ole ollut tapana vihata niitä, jotka minua vihaavat, eikä ylipäätään ketään, mitä muka vihaamisella voittaisin, ainakin noudatan jeesuksen käskyä: ''Rakastakaa toinen toisianne'', toisin kuin monet muut ihmiset, jotka vellovat vihassa..
Nimimerkki: Jeesus ei sanonut että vihatkaa toinen toisianne ja pankaa vastaan kaikessa mitä teille sanotaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575775Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "772983Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222238No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401985- 191848
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621833Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61569Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83118281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191181Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah751026