Pari vuotta sitten vaihdoin autooni (Audi A 6 vm. 2007) Michelin Energy Saver- kesärenkaat. Ajo-omisnaisuudet meni heti kerralla.
Nyt olen päättänyt vaihtaa uudet kesärenkaat, vaikka kulutuspintaa on rutkasti jäljellä. Kysyisinkin millä renkailla ajo-ominaisuudet palutuisivat. Alkuperäisten renkaiden merkkiä en muista.
Kertokaahan
Millaiset kesärenkaat Audi A 6 :teen?
7
159
Vastaukset
- 35364ty42
Nokian renkaat on minun omistamistani renkaista olleet parhaat ajoominaisuuksiltaan. Ja uusimmassa tm testissa nokian hakka blue sai ainoana täydet kympit sekä kuiva että märkä ajoominaisuuksista. Continental ja goodyear kans hyviä.
- kumit
Lähetätkö noi vanhat renkaat tänne?
- Eivät ne
ajo-ominaisuudet menneet renkaiden takia vaan sinulla on autossa jokin vika akselistoissa. Tuolla jo joku haistoi hyvän sauman ja tarjoutui ottamaan vanhat jos ilmaiseksi tai melkein ne saa. Nivelet, puslat ja pyöräkulmien säätö sinulla esissä.
- 4673737373
Kyllä renkaat vaikuttavat paljonkin ajo-ominaisuuksiin. Sen huomaa erittäin selvästi kun vaihtaa renkaat jotka ovat ajo-ominaisuuksiltaan ääripäästä toiseen. Kun itse vaihdoin Nokian Nre renkaat Yokohaman s760 renkaisiin ajo-ominaisuudet menivät niin surkeiksi ettei olis uskonutkaan. Eikä siinä renkaidenvaihdon aikana mitään niveliä tai puslia hajonnut.
- osssss
Hankook hyvä jos kulumisesta ei piittaa.
Enpä saveristakaan vikaa löydä tavalliseen ajoon.
Rauhallisia ajettavia tuntuvat olevan molemmat.Näin volkkarin alla.. - Raimo-Peter
Olisiko Cotinental hyvä valinta, niin kuin naapurini sanoi?
- Pumppu kouraan
Energy saver vaatii puolisen kiloa enemmän ilmaa kun muut, muuten rengas on vetelä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394558Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532454Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391004Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161975- 107816
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70804- 48750
- 135749
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48686- 52680