sitä kuvitteli, että rakkaus on tärkeintä ja kaikki muu mukava tulee sen myötä. Hieman nyt jo elämää nähneenä, pidän rikkautta ja sen tuomaa mammonaa paljon tärkeämpänä. Ei sitä ikuista, ihanaa, kestävää rakkautta ole edes olemassa. Vain hupakot ja prinsessa-satuihin tyttöset niin luulee.
Nuorena, romanttisenakin
13
126
Vastaukset
- 14+11
On sitä. Näen ympärilläni päivittäin. Vanhempani eivät olisi yhdessä enää jos sitä ei olisi.
- öjkbnåpiobhåoih
Niin, ne kaiken nähneet ja kokeneet yleensä alkavat ajattelemaan ja tahtovat omassa turhautuneessa elämän tyhjyydessään vetää muutkin siihen kakkaan mukaan, ikävä kylli...
- Rakkaus On
Et ole sitten päässyt jyvälle siitä, mitä kaikkein suurin rakkaus on. Jos keskityt rahaan ja materiaan, et sitä koskaan saakaan selville.
- tunnetunne
no, mitäs se on? Kerro nyt, varmaan tiedät ;) vaikka ikävä-sivulla ootkin
- Rakkaus On
tunnetunne kirjoitti:
no, mitäs se on? Kerro nyt, varmaan tiedät ;) vaikka ikävä-sivulla ootkin
Aargh, ei ehdi mitään luentoa pitämään ;).
Tässä sekoitetaan nyt romanttinen rakkaus ja semmoinen olevaisuus-rakkaus. Lievä (?) ikävöinti ei estä kosketusta siihen suurimpaan rakkauteen.
- Otan osaa
puolestasi.
- workworkwork...
Mä sopisin ton aapeen pariksi oikeen hyvin, ajattelutapa on kuin hällä, ensin työ ja rahat...sitten vasta huvitukset.
- nähnyt olen minäkin
AP:n juttu on oikeestaan totta. Kyllähän tuota on luettua, miten parit riitelee rahasta, kun toinen käyttää toisen mielestä rahaa liikaa omiin juttuihinsa. Mies ostaa itelleen makean menopelin ja vaimo rätkättää siitä. Rouva ostaa itelleen makeat korkkarit ja mies rätkättää siitä....Milloin jommankumman harrastus maksaa liikaa..eli rahasta riidellään....jopa erotaan
- ,,,
Kun raha menettää arvonsa rahaa palvovalla ei ole mitään. Viimeistään siinä vaiheessa moni varmaan ymmärtää mikä oikeasti on tärkeää elämässä.
- only love
Nuorempana sitä kuvitteli, että raha on tärkeintä ja kaikki muu mukava tulee sen myötä. Hieman nyt jo elämää nähneenä, pidän rakkautta ja kaikkea sen tuomaa paljon tärkeämpänä. Ei sitä ikuista, ihanaa, kestävää rikkautta ole edes olemassa. Vain hupakot ja prinsessa-satujen tyttöset niin luulee.
- se siitä lemmestä
mitäs sekin rakkaus sulle antoi ? Ikävän, jota podet ikävä-sivulla...olipas antoisa:D
- only love
se siitä lemmestä kirjoitti:
mitäs sekin rakkaus sulle antoi ? Ikävän, jota podet ikävä-sivulla...olipas antoisa:D
Äläpäs tee liian hätiköityjä päätelmiä ;).
Olen saanut rakkautta enemmän kuin olen osannut odottakaan. Se että olen täällä... no se on pitkä tarina, mutta en ole täällä rakkauden puutteen vuoksi. - jooppojooppa
only love kirjoitti:
Äläpäs tee liian hätiköityjä päätelmiä ;).
Olen saanut rakkautta enemmän kuin olen osannut odottakaan. Se että olen täällä... no se on pitkä tarina, mutta en ole täällä rakkauden puutteen vuoksi.kukas täällä nyt rakkauden puutteen vuoksi, huvikseenhan täällä ollaan, päivästä toiseen, yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472047Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581508Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55890
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828