.. Laittakaa kysymyksiin syntymäaika ja lyhyt kuvaus.. terv Valkoinennoita / ent Kristallikello
Vastaan lyhyesti muutamalle ensimmäiselle..
66
397
Vastaukset
- Minulle kiitos
190273
Katsoisitko sinkun rakkauselämään, että minkälainen mies tulossa? Ilmeisesti työn kautta, koska muuten en ulkona käy.
Lisäksi mietityttää miten työt etenee, kun uuden edessä olen.Kevään lopulla näkyy hiljainen, miellyttävä suomalainen, ristiverinen musiikkia harrastava mies. Ennestään on tuttu, mutta ei aiempaa romanssia. Työt alkavat edetä hyvin, alkuvaikeudet loppuvat noin 4-8 viikon sisälle..
- Minulle kiitos
valkoinennoita kirjoitti:
Kevään lopulla näkyy hiljainen, miellyttävä suomalainen, ristiverinen musiikkia harrastava mies. Ennestään on tuttu, mutta ei aiempaa romanssia. Työt alkavat edetä hyvin, alkuvaikeudet loppuvat noin 4-8 viikon sisälle..
Kiitos paljon. Tämähän on jännittävää, jos jo tunnenkin, koska nyt ei ole ketään mielessä tai kenestäkään en ole kiinnostunut. On pakko olla sitten tiedossa jo kentissä ja joku johon sattumalta törmännyt, koska juuri palasin vuosien jälkeen Suomeen ja kerroit, että suomalainen?
- tyttönen täällä
Pyytäisin katsantoa rakkauteen. Ketään sopivaa ei ole vierellä, mutta pelkään että ihastun vanhaan ihastukseen, joka nyt kyllä seurustelee, että jos näät vaalean komean pitkän pojan, niin se ei ole minulle tarkoitettu valitettavasti. Olen ruskeatukkainen ja elämäni pysyy aina vain paikoillaan, vaikka mitä kokeilen, opiskelen.
Kiitos!Opiskelujen kautta tuttu tumma kaveri olisi kiinnostunut ja kunnollinen, sinä saatat antaa "pakit", mutta mietithän muutaman kerran ennen kuin teet niin. Tällainen nousi nyt lähitulevaan. Onnea !
- tyttönen täällä
Opiskelujen kautta tuttu tumma kaveri olisi kiinnostunut ja kunnollinen, sinä saatat antaa "pakit", mutta mietithän muutaman kerran ennen kuin teet niin. Tällainen nousi nyt lähitulevaan. Onnea !
Kiitos kovasti! yritän tulla antamaan sinulle palautetta, kun huomaan kuka näkemäsi tummatukkainen poika oli.
- 247
Katsoisitko minulle tulevaa ihan yleisellä tasolla mitä näytetään? Rakkaus/ihmissuhde teema tietysti on eniten mielessäni johon kaipaisin katsantoasi.
Olen 45 vuotias tummahko yh äiti, synt. aikani on 24.7.67Ihmis-suhteesi järjestyvät, ystävien kanssa luvassa hauskaa, ja kokemasi ihastus on todellista, ei vain haavetta. Rohkeutta peliin nyt! Ja ovesta ulos.. Oma valintasi ratkaisee enemmän kuin minun visioni. Teet siis valinnan kahden välillä kesään mennessä.
- 20+20
090678
Ihan kaikki mitä näkyy ;)
Aurinkoinen kiitos- - Ihmetyttää
Minua jaksaa ihmetyttää lukutaito. Katsoja pyytää syntymäaikaa ja taustoitusta. Miksi joltakin puuttuu syntymäaika ja joltakin taustoitus. En voi käsittää, ettei lueta ja anneta sitä mitä pyydetään. Ilmeisesti se helpottaisi katsojaa tässä tapauksessa. Olisitteko ystävällisempiä katsojille täällä, niin saadaan heitä jatkossakin piipahtelemaan. Kiitos.
- karou__
230489
minulle jos kahtoisit rakkauteen. tapasin jokin aika sitten nuoremman miehen. tuleeko meille suhdetta?^^Ei, en näe suhdetta, jos sellainen kuitenkin tässä tulee niin ei hyvältä näytä. Suuntaa katseesi toisaalle, olet vielä nuori ja miehiä riittää. Eli miehiä, ei pikkupoikia.
- karou__
Ei, en näe suhdetta, jos sellainen kuitenkin tässä tulee niin ei hyvältä näytä. Suuntaa katseesi toisaalle, olet vielä nuori ja miehiä riittää. Eli miehiä, ei pikkupoikia.
Kiitos. mistään pikkupojasta ei kuitenkkaan ole kyse^^
karou__ kirjoitti:
Kiitos. mistään pikkupojasta ei kuitenkkaan ole kyse^^
Tarkoitin luonnetta ja ei ole valmis sitoutumaan.
- karou__
Tarkoitin luonnetta ja ei ole valmis sitoutumaan.
aa, mie luulin et tarkotit tätä yhtä toista joka on 4 vuotta nuorempi..:D
- kyssäri :)
Heii!! 080682 ja näkyykö isäni ottavan yhteyttä lähiaikoina? ja toinen tärkeä, näetkö syksylle kaukomatkaa minuklle ja miehelleni ja isommalle porukalle vai jääkö reissu tekemättä? kiitti jos vaivaudut kertoon mitä näkyy!
Ei näy ottavan yhteyttä ainakaan fyysisesti, oliko tämä nyt kompa? Sinulle en saa aukeamaan mitään selkeää.. Valitan, näin käy joskus.
Ei näy ottavan yhteyttä ainakaan fyysisesti, oliko tämä nyt kompa? Sinulle en saa aukeamaan mitään selkeää.. Valitan, näin käy joskus.
Eli se mitä näkyy on äitisi ottaa yhteyttä, ja reissu taitaa jäädä porukalla tekemättä.. Sinulla on jokin tukos nyt jossain kohdassa, oletko sairastellut?
- kyssäri:)
Eli se mitä näkyy on äitisi ottaa yhteyttä, ja reissu taitaa jäädä porukalla tekemättä.. Sinulla on jokin tukos nyt jossain kohdassa, oletko sairastellut?
minulla todettiin astma viime viikolla.. itse en ole varma onko se sitä kun ei kunnon oireita.. näätkö tukoksesta muuta, hankaloittaako elämääni myöh??
mitääitiniottaa yhteyttä? isääni,miksi? tosi paljn kiitos jos viitsit tarkentaa.. - kyssäri:)
kyssäri:) kirjoitti:
minulla todettiin astma viime viikolla.. itse en ole varma onko se sitä kun ei kunnon oireita.. näätkö tukoksesta muuta, hankaloittaako elämääni myöh??
mitääitiniottaa yhteyttä? isääni,miksi? tosi paljn kiitos jos viitsit tarkentaa..äh, ihmettelin miksi kysyit oliko isä-juttu kompa, mutta tajusin, että saatoit tajuta/huomata, että mies ketä olen pitänyt aina isänäni on kuollut..tarkoitin biologisääni...ei siis ollut kompa.......
kyssäri:) kirjoitti:
äh, ihmettelin miksi kysyit oliko isä-juttu kompa, mutta tajusin, että saatoit tajuta/huomata, että mies ketä olen pitänyt aina isänäni on kuollut..tarkoitin biologisääni...ei siis ollut kompa.......
Piti juuri sanoa että isäsihän on kuollut.. Kyllä näin koin ja epäilin siksi , äitisi ottaa yhteyksiä ja isäsi (biologinen), hoida tuo astmasi kuntoon!
- maaaaaa3
20.12.1985
Saanko hakemani työpaikan, haku loppui viimeviikolla?- maaaaaaaaa
Mikset vastaa minulle olin ennen nuita muita alhaalla olevia.
- ä27
20.5.1985
Onko muutoksia tulossa elämääni kevään aikana? Onko asunto asiat muuttumassa? Näetkö millaisia tunteita lapseni isällä on minua kohtaan tällä hetkellä? onko yhteistä tulevaisuutta näkyvissä? Näetkö jatkuuko työni vielä syksyllä samassa paikassa? Teenkö töitä kesällä ja millaista työtä?
Kiitos jos johonkin näistä kysymyksistä vastaatMuutoksia on näkyvillä eli ei kannata jäädä odottelemaan, sinun on vaikea tehdä pitäviä päätöksiä joissa voisit itse pysyä. Lapsesi isä pitää sinua hyvänä ystävänään. Työasiaasi en saa kuvaa. Asuntosi vaihtuu, kylläkin..
- Nainen58
291054
Työpaikallani menossa isot organisaatiomuutokset. Minulle myötämielinen esimies lähdössä pois. Haluaisin tehdä ylitöitä, kuten tähänkin asti. Onnistuuko? Mieheni kanssa on suunnitteilla rakennusprojeksi, joten rahaa tarvittaisiin.
Myös lapseni pelkää työpaikan menetystä ja katselee koulutuspaikkoja. Haluaisin ohjata häntä, mutta en tiedä miten. Mitä hänelle nousee?
En osaa hoitaa ihmissuhdeasioitani. Kaipaako minun ystävyyttä kukaan? - kissansilmä.
Synnyun keväällä 79. Kysyn näetkö pääsenkö hakemaani kouluun? Olen valmis opiskelemaan uuteen ammattiin.
- pa<3ri
Kesä 15. 1950 Muutoksia tulossa, minkälaisia. Työ ja asuntoasiat sekä rakkaus?
Milloin alkaa parempi/onnellisempi aika tulla elämääni? Siis näitä muutoksia vaikka muutto mitä siis näkyy? - hyvä niin?
Katsot muutamalle ensimmäiselle... laita piste kun et enää vastaile tänne.
- Mira 78
Hei, jos vielä katsot niin mitä näkyisi kolmevitoselle naiselle, varsinkin nyt kun puoliso sairastui..joudunko lykkäämään omia suunnitelmiani sen takia?
- mymmeli1
Hei,näkyykö ihanassa suhteessani vakiintumista,kihloja tai avioliittoa pikapuoliin.
Yhteenmuutto olisi ihana asia,näkyykö sitä.
Miten nuo työasiat jatkossa menevät.
Olen punatukkainen yh-äiti,keski-ikäinen. - aurinkoinen.
Hain työpaikkaa. Saanko sen? Sama yritys, missä olen kirjoilla toisella paikkakunnalla.
- andalucia22
Vaalen naisen rakkauselämään mitä nousee ja missä muodossa?
- ihmisiä mekin
190956
Hei valkoinen noita! Aivan ihanaa olisi jos jotain näkisit tähän mieheen joka eteeni tuli ehdotuksineen 50v vaaka..
Nyt olemme yhdessä oleet muutaman kuukauden.
Tuntuu elämäni mies, mutta onko hän mukana tässä tunteessa.
Esittääkö?- Plusmiinus
080588
hei! Milloin työpaikka aukeaisi minullekkin? Mitä työtä kannattaisi hakea että vihdoinkin onnistaisi? Ei esitä, on hieman hämillään mikä anta väärän kuvan sinulle itsestään. On siis tosissaan.
Plusmiinus kirjoitti:
080588
hei! Milloin työpaikka aukeaisi minullekkin? Mitä työtä kannattaisi hakea että vihdoinkin onnistaisi?tuossa meni joku vastaus väärään kohtaan tämä plusmiinukselle : Työpaikka aukeaa kyllä joten epätoivoon ei kannata vaipua, viimeistään syksyyn. Koen että sinulle voisi kehittyä sivutuloja. Nyt on huono työtilanne, kannattaa käyttää tässä puhdasta järkeä.
Ei esitä, vastasin aiemmin mutta se tiåahti jonnekkin! Eli kokee tunteet samoin kuin sinäkin.. Romanssi on ilmassa.
- 190956
Ei esitä, on hieman hämillään mikä anta väärän kuvan sinulle itsestään. On siis tosissaan.
Kiitos Valkoinen Noita. Tuli hyvä mieli.
- plusmiinus
tuossa meni joku vastaus väärään kohtaan tämä plusmiinukselle : Työpaikka aukeaa kyllä joten epätoivoon ei kannata vaipua, viimeistään syksyyn. Koen että sinulle voisi kehittyä sivutuloja. Nyt on huono työtilanne, kannattaa käyttää tässä puhdasta järkeä.
Kiitos paljon valkoinen noita! :) nyt voi luottavalla mielellä jatkaa työnhakua. Ehkä mahdollisesti jopa opiskelupaikkaa :)
Tällä erää nämä olivat tässä, palaan kun ehdin.
- nostan
Palaat kun ehdit:)
- <3 ?
Odottaa...
- Toivossa odotamme
Nostan, joko Valkoinennoita ehtisi katsoa nämä loput hänelle osoitetut pyynnöt.
- äRSYTTÄVÄÄ
Kauanko sullakin kestää oikein vastata, jos aloitat ketjun niin katso se loppuun niin kuin olet luvannut
- Voih
Et viittis. Aina voi varata maksullisen ajan, jos ei ehdi ajoissa. Ei kukaan voi päivystää koko ajan muita varten, kun elääkin pitää. Kuinkausein itse autat tuntemattomia?
- kohtuus1
Voih kirjoitti:
Et viittis. Aina voi varata maksullisen ajan, jos ei ehdi ajoissa. Ei kukaan voi päivystää koko ajan muita varten, kun elääkin pitää. Kuinkausein itse autat tuntemattomia?
Juu, muutama kyllä meni jo.....
Lupasin katsoa muutamalle ensimmäiselle, ja näin tein. jatkoa en luvannut.. Kiitos kuitenkin kritiikistä ja oikein mukavaa, aurinkoista viikonloppua sinulle!
- ÄRSYTTÄVÄÄ
Noitahan pisti viestiketjun poikki vasta plusminus nimimerkin jälkeen!
Sinulle voih: Niin voi varata maksullisen ajan mutta, viimeksi kun tilasin tältä sähköposti ennusteen niin se maksoi 15€ ja tekstiä oli runsaat 4 riviä. Minusta turhan paljon muutaman rivin lörpöttelystä. Ennemmin kysyn näin.
Ja kuinka usein autan tuntemattomia, no viimeviikolla lahjoitin 8 jätesäkillistä vaatteita punaiselle ristille, autoin mummoa kantamaan kassin kotiin eilen ja tänään KYYDITSIN LIFTARIA 77 KM. jOTEN MIELESTÄNI AUTAN TUNTEMATTOMIA SUHTEELLISEN USEIN. mINUN MIELESTÄNI JOS KETJUN VETÄÄ POIKKI niin pitää vastata lopuille niin, kuin lupasikin ja jos ei vastaa niin sitten pitää sanoa, ettei vastaa. Minusta on epäkohteliasta olla vastaamatta jos on luvannut ja odotuttaa ihmisiä. Ei anna ihmisestä itsestään hyvää kuvaa,
Minä ainakin ajattelen, että liekko tuo maksullisiinkaan vastaa, kun ei vaivaudu kirjoittamaan tänne muutamaa lausetta.Ps. En ole kyllä kenellekään lähettänyt 4 rivin mittaista tulkintaa, enkä aio moiseen ruveta edes. Eli tämä oli hieman kohtuutonta. Voit kuitenkin ottaa yhteyttä minuun suoraan, jos koet ettet ole tyytyväinen ja olet tulkinnan joskus oikeastikkin tilannut.
- kissankello4
080764
yh äiti,ihmissuhteet,tuleeko vakituista kumppania?Ystäviä on.Olen tumma ,siroTulee toki, heinäkuulle näkyy vaalea mies sinulle. Sain vision tähän kesäisestä niitystä, ja järven tai meren rannasta. Liittyvät jollaintapaa kyseiseen mieheen.
ja nämä olivat nyt tässä, oikein mukavaa viikonloppua.
- Minääääääää
noita, miksi et vastaa ketjun alkupäässä oleville, jos aloitus on vastaan muutamalle ensimmäiselle? Todella ikävää, kun olin monia muita ennen, enkä saanut vastaustasi, sen sijaan monet allani olevat saivat, miksi?
- mara 48
11.6.48 sijaisuustyö palvelutalossa....vieläkö näkyy lisää töitä vai vetäytyisin pois työelämästäni.?milloin oli oikea aika vetäytyä ???terveyteni kestää?
- Rapu nainen
Hei valkoinen noita! Minulle olet nähnyt ennen ja hyvin. Kiitos sinulle! Katsotko mulle ihmissuhteet. Se oma kulta vielä puuttuu ja muuta mitä näet. 50
En pysty vastaamaan tuonne alkuun eli kuten näkyy vastaus tipahtaa alas.. jos jollekulle jäi vastaamatta tai vastaus on väärässä pikassa niin avaan uuden ketjun missä vastaan vielä tähän ketjun kysyjille!
- Rapu
210780
Tuleeko sitä ns "oikeaa"? - Carina2
Jos vielä tänne asti katsot, kiva. Näetkö tumman vanhemman työkaverin/ystävättäreni joutuvvan vastuuseen teoista joita teki minulle (varastelu jne,)? Rakkauteen myös jos saisit jotain nousemaan?
- APUA TARVITSEVA
100484. Kannattaako mennä työhaastatteluun, johon juuri sain kutsun? Minulla on työ, mutta en ole tyytyväinen tilanteeseeni. Pelkään vain, että tämä ei välttämättä ole yhtään sen parempi vaihtoehto.
- Maikkixx
Jos vielä katsot niin mitä minulle näkyy, tämä kevät-kesä, onko isompia muutoksia tuloillaan ? Ja milloin ja missä tapaan tulevan mieheni :)
260278 - Odotamme
Kaikille voi vastata joille lupasi kun laittaa ensin sen Nimimerkin alkuun kenelle tulee vastaus. Jos oikeesti haluaa vastata? Ei pitäisi olla vaikeaa:)
- Odotamme
Kirjoitit: En pysty vastaamaan tuonne alkuun eli kuten näkyy vastaus tipahtaa alas.. ongelmaasi ratkaisu siis...
- mara 48
hei valkoinen noita. synt 11.6.48 eläkkeellä ,mutta silloin tällöin sivutyössä palvelutalossa...mietin milloin lopetan sivutyön,kun on vielä mukavaa ,mukava ansaita pientä taskurahaa.....kannattako vielä jatkaa jos terveyteni sallii?
- tomaattimurska
16.3.58 Erostani on monta vuotta ja kärsin yksinäisyydestä. Olen pitänyt riman korkealla mutta onko se liian korkealla enkä löydä enää sellaista miestä, jonka kanssa voisin rakentaa loppuelämän parisuhteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3041352Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 132984
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
- 77897