Miksei täällä ole toiminteleffa palstaa??
No kuiteskin, mitäs mieltä ihmiset oli tuosta Riddickin aikakirjoista? Mä kävin sen tuossa katsomassa pari päivää sitten ja sehän oli kaikista ennakkoluuloistani huolimatta ihan katsottava toimintapläjäys!
Onko se tehty jonkun kirjan pohjalta vai onko se ihan "itsekeksittyä" tarinaa? Meinaan se leffan maailmahan oli pirun mielenkiintoinen ja idearikas. Eikä siitä tullut sellasta plagiointi-oloa, kuten muista sci-fi väännöistä helposti tulee.
Riddickin Kronikat
4
799
Vastaukset
- Cilla
Nyt-liitteen elokuva-arvostelijat kusee! Yleensä se, mitä ne haukkuu, on ihan katottavaa ja viihdyttävää, mutta ans olla kun menet kattomaan semmosen mitä ne kehuu...kroooohh. Mä ainakin nukahdin melkeen viimeks kun kävin sellaisen draamasen taidepläjäyksen kattomassa. Olis kans kiva tietää lisää, mulla ei leffan taustoista oo hajuakaan.
- minimii
En oo kyseistä leffaa nähnyt, mutta kerran tuli vähän tsekkailtua tietoa leffasta kun muistelin sen olevan jostain kirjasta tehty... Mutta mitä mä nyt sain selvää, niin se on ilmeisesti ihan käsikirjoittajan oma keksintö...Ainakin jos tästä kirjotuksesta ylipäänsä jonkin näkösen kuvan saa:
http://www.film-o-holic.com/arvostelut/ensi-illat/cd/chronicles_of_riddick.htm- Cilla
Riddick löytyy muuten kovien kansienkin välistä, tosin ainoastaan leffan mukaan tehtynä kirjana. Lukaisin tuossa Vin Dieselin haastattelun ja se väittää, että luvassa olisi toinen pätkä, ja lisää: Riddick on suunniteltu trilogiaksi. Hmmm, interesting. Ilmeisesti Pitch Blackia ( joka on SIKAHYVÄ!!!!) ei lueta tähän trilogiaan mukaan.
- lostprophet
Tarina oli mielenkiintoinen ja elokuva näytti kauniilta.
Harmittaa vaan niin suuresti se Vin Diesel, kun sen pitää avata suunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581051Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75745Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342721