Kannattaako lähteä? Onkohan millaista menoa lauantaisin? Samalle risteilylle lähdössä olevat ihmiset (miel 28-40v.) ilmoittautukaa heti. Reilu 30kybäsiä naisia ollaan ja ajateltiin, että varataanko ja lähdetään vai tuhlataanko rahat baariin täällä maissa.. ;D
Ens la 16.3. risteilylle Silja Europalle?
14
129
Vastaukset
- keinutaan tasasella
Ei kannata lähtee. Meno on lähinnä se tiukka etukeno. Seksuaalirikollisten terapiäryhmä on lähdössä samalla reissulle...
Ps. voidaan vaikka juoda ne teidän rahat kimpassa :) - wwwwwwwwwwwwww1
No mutta toihan kuulostaa kivalta porukalta :D
Kiitti muuten tosta tarjouksesta. Pitänee harkita. Missäpäin ja kenen kanssa niitä rahoja pääsisi juomaan ? ;)- keinutaan tasasella
No joo, se on kait vähän, että mistä tykkää onko kivoja vai ei...
Myönnetään, oma lehmä oli ojassa, kun ehdotin rahojenne juomista kimpassa. Eli siis itseäni ehdotan rohkeasti vapaaehtoiseksi siihen puuhaan. Paikan suhteen olen avoin ehdotuksille ;) Siis mikäli seura kelpaa...
- wwwwwwwwwwwwww1
Älä? Luulin, että ajattelit ihan meidän parasta ;D Oletko siis mies vai nainen, minkä ikäinen jne? Tästähän tuli nyt chattiketju. Muita mielipiteitä toisilta ihmisiltä??
- keinutaan tasasella
Mistä sitä kokeilematta tietää, voihan se hyvinkin olla "teidän parasta" ;D Mies olen ja 30 myös. Enkä tarkoita tuolla kuitenkaan samalla mitään 60 tai edes 40 . Oikeesti voisin kyllä hyvinkin Silja Europalle suunnata, mutta en tuohon ajankohtaan (enkä niiden terapiaryhmäläisten kanssa), siksi suosittelen tuota toista vaihtoehtoa ;)
- wwwwwwwwwwwwww1
Täytyy miettiä asiaa=kysyä kaverilta :D Mistä tiedät, että tuollainen ryhmä on menossa
samaan aikaan risteilylle? Peruitko oman osallistumisesi viime hetkellä?;D - usein laivalla
Mä olen hei menossa la europalle ;-)
- keinutaan tasasella
Tuohan kuulostaa jo melkeinpä lupaavalta tuo asian miettiminen :) Pikkulinnut visersi, kaveri kertoi, tuttu oli menossa... itse en tietenkään liity tuohon ryhmään mitenkään, pois se minusta :D
Kerrohan sitten mitä saitte pohdittua. Voin kyllä antaa valmiin vastauksenkin, jos ette muuten saa päätettyä...- wwwwwwwwwwwwww1
Pakko kyllä tykätä sun "Pikkulinnut visersi, kaveri kertoi..." lauseestasi. Ehkä joskus törmätään, vaikka vkl. Muista mainita kaikille naisille lauantaina, jotka baareissa kahdestaan liikkuvat juuri tuosta seksuaalirikollisten terapiaryhmän risteilystä... jos ollaan me, niin kerron kyllä ;D
- hillevi m.
Me Espoon eläkeläiset ollaan me menossa kauan odotetulle risteilylle.
Meitä on 131 kpl eläkeläisiä iältään 68-89v .
Kaikki mukaan reippaasti mukaan. Ja sauvat mukaan. - wwwwwwwwwwwwww1
Päätettiin sitten jäädä rannalle ruikuttamaan ja ihan kahdestaan..(ainakin alkuillasta)
:D - keinutaan tasasella
Pakko tykätä siitä, että päätitte jäädä maihin ja antaa sattumalle ansaitsemansa mahdollisuuden törmäämiseemme :D Vähän kyllä arveluttaa, että miten ilta sujuu, jos lähtee kovasti availemaan tollaisella repliikillä... tietenkin, jos olisi valmiiksi vähän osviittaa... ;)
- keinutaan tasasella
...ja eihän sen rantaan jäämisen tarvitse suinkaan ruikuttamista tarkoittaa, vaan siitä täytyy tehdä jotain paljon parempaa... ;)
- IHMEALOITTAJA
KUN ITSE ALOITTAA JA ITSE VASTAA NIIN SE ON KIVAN DIALOGISTA HEH HEE..!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393870Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3442997Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt101906Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23771- 65761