Siskoni mies kuoli vähän aikaa sitten. Eilen puhuimme siskon kanssa pitkään elämästä yleensä, ja heidän elämästään jatkossa. Päivän aikana hän kysyi minua lapsille jonkinlaiseksi isähahmoksi. Minä suostuin, koska lapset (7v. ja 12v.) ovat minulle kuin omia. Pitäisikö minun nyt muuttaa suhtautumistapaani lapsiin jotenkin enemmän isälliseksi, vai jatkanko samalla asenteella, kuin tähänkin asti.
Siskon lapsille isähahmoksi.
2
106
Vastaukset
- meikäplaa
Älä ala isäksi isän paikalle. Näin neuvoisin. Jos olette jo läheisiä muutenkin, niin älä vain muuta suhtautumista mitenkään. On hienoa, että olet valmis siskosi lapsista huolehtiin. Ota vaikka kerran kuussa tms. tavaksi pakata lapset mukaan ja lähde heidän kanssaan reissuun, ostoksille tms. Ole eno, älä isä ja pidä lapsien kanssa hauskaa. Et kuitenkaan ole se isä, mutta voit tuoda lasten elämään sitä miehistä mallia :)
- isähahmo-72
Kiitos neuvosta. Näin olen itekin vähän ajatellut, mutta ajattelin kuitenkin kysyä neuvoa jostain, ja päädyn googlen kautta tänne.
Tämä on rankka asia koko lähipiirille, ja varmasti rankin lapsille. Ainakin omalta osaltani pyrin antamaan heille kaiken mahdollisen tuen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453126- 1082563
- 512551
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402218Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801894Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521845- 1081840
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91674Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151607R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241452