maanantai
aamupala: 2 palaa ruisleipää(paahdettuna,ilman levitteitä tms),kamomillateetä, 2 tl hunajaa ja nektariini
lounas: maitokahvi(kahvikoneesta)
Koulun jälkeen:
4 palaa ruisleipää, kurkkurelissiä ja kalkkunaa...
omena ja banaani
pyyhekumin kokoinen pala juustoa(rasvaa 5%)
ilta:
salaattia
rasvatonta salaatinkastiketta
kourallinen katkarapuja
jees...onko hyvä???
päivän ruokapäiväkirja...miltä kuulostaa?!?
5
635
Vastaukset
- tosi hyvä
ainakin siinä tapauksessa, että haluat itsesi nopeasti hengiltä.
- hanna
?????????
mun ielestä se kuulosti hyvältä ja monipuoliselta. - Antero
Mitähän tuo mahtaa tarkoittaa. Ei tuolla ruokavaliolla pääse hengestään vaan kiloistaan!
- n25
Tuota rataa painelin itsekin 15-kesäisestä parikymppiseksi. Ei kai siinä muuta kuin monen vuoden sotku hormonitoiminnan kanssa, krooninen väsymys, keskittymishäiriöitä, masennusta... Jos ittestäsi oikeasti välität, haistata pitkät tälle rasvavouhotukselle! Itse kiitän Luojaa, että olen taas terveiden kirjoissa - ja laitan oikiaa voita leivän päälle (-: Olin yksi muiden joukossa mutta nyt kuljen vastavirtaan, sillä tää on sairas tää maailma...
- XXX
Ja liian harvoin ja vääriä makroravinteita. Kehosi tarvitsee välttämättömiä rasvahappoja ja proteiineja rakennusaineikseen. Vähärasvaisuus ei auta sinua polttamaan rasvaa - päinvastoin. Keho polttaa parhaiten rasvaa silloin, kun se tietää, että rasvaa on saatavilla myös ravinnosta. Proteiinien vähyys voi kostautua lihashävikkinä: lihaskuntosi heikkenee, vaikka painosi tippuu, alat näyttämään löysemmältä ja lisäksi menetät arvokasta aineenvaihdunnallista kapasiteettia (lihas erittäin aktiivista kudosta).
Eli:
-Syö usein pieniä aterioita, 6 päivässä hyvä määrä
-Lisää proteiinia. Hyvä määrä on 2 grammaa per painokilo päivässä
-Lisää pehmeitä rasvoja (kalan rasva, öljyt, pähkinät), jotta saat vähintään 50g rasvaa päivässä.
-Liiku monipuolisesti ja mahdollisimman kovatehoista liikuntaa, salitreeni parasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1562095Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3091786- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972