OCTAVIA 1,6 COMBI AMB WAG

Ollako vai ullakko?

Moi! Autokaupassa olisi tarjolla Skoda Octavia Combi vm-2003. Ajettu sillä on noin 14 000km ja hintapyyntö 20 990e. Mitenkäs paljon moisesta kannattaisi maksaa..? Ajattelin, että 1.6 ei olisi riittävä, mutta koeajo osoitti tehoja kuitenkin löytyvän ainakin kohtuullisesti. Miten on kulutuksen kanssa? Muina varteenotettavina vaihtoehtoina on VW Golf ja esim. hieman vanhempi Mondeo (samassa kaupassa oli Mondeo 01, ajettu 102 000km, hp. 19 990e).

Kiitän mielipiteistä. =0)

3

1158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ricky

Hei,
      Mulla on itselläni samanlainen peli. Ajettu nyt 28 000 reilussa vuodessa. Itse maksoin autosta uutena kaikkine varusteineen (kattokaiteet ja metalliväri) ja toimituskuluineen 23 300. Kulutus on ollut keskimäärin tietokoneen mukaan n 7l/100km. Maantiellä menee vähän yli 6:lla ja kaupungissa vajaa 8l/100km. kun siististi ajelee. Revittelemällä kaupungissa saa kulutuksen helposti kyllä toiselle kymmenelle.
      Tehot on ihan riittävät arkikäyttöön. Maantiellä tosin täydellä kuormalla ohitettaessa tehoja voisi olla hiukan enemmänkin. Golfin puotti meillä laskuista se, ettei takapenkin keskipaikalla ole kolmipistevyötä. Ja onhan Golf pienemmän oloinen sekä sisältä, että ulkoa.
      Fordissa on ainakin se hyvää, että käytettyjä saa todella edullisesti, eli kannattaa ajaa se sitten loppuun asti. Romuthan otetaan nykyään ilmaiseksi hajottamolle ; )

• dddd

ihan äkkiä sitä Fordia lähtisi edes miettimään. Mieti juuri miksi niitä on niin paljon vaihtoautoina ja hinta suht edullinen...
      Korjattavaa riittää, tuntuu siltä että maanantai kappaleita riittää Fordilta melkein joka viikonpäivälle.
      Kokemusta on!

• japi

Tuolla hintapyynnöllä harkitsisin kyllä itse enemmin uutta, Combi Dynamicin ovh. 22 450e ja tuossa Dynamicissa on parempi varustelu.

Tosin tietysti tuossa käytetyssä voi olla mukana joitain varusteita (lohkolämppäri, talvirenkaat) ja tinkivarasta on tietysti hankala sanoa mitään. Itse maksaisin tuosta vuoden ikäisestä käytetystä (mahdollisesti esittelyauto?) max. 19 te.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      240
      1938
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      188
      1607
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      46
      1240
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      952
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      40
      779
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      760
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      751
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      740
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      23
      722
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      637
    Aihe