Moi! Autokaupassa olisi tarjolla Skoda Octavia Combi vm-2003. Ajettu sillä on noin 14 000km ja hintapyyntö 20 990e. Mitenkäs paljon moisesta kannattaisi maksaa..? Ajattelin, että 1.6 ei olisi riittävä, mutta koeajo osoitti tehoja kuitenkin löytyvän ainakin kohtuullisesti. Miten on kulutuksen kanssa? Muina varteenotettavina vaihtoehtoina on VW Golf ja esim. hieman vanhempi Mondeo (samassa kaupassa oli Mondeo 01, ajettu 102 000km, hp. 19 990e).
Kiitän mielipiteistä. =0)
OCTAVIA 1,6 COMBI AMB WAG
3
1155
Vastaukset
- Ricky
Hei,
Mulla on itselläni samanlainen peli. Ajettu nyt 28 000 reilussa vuodessa. Itse maksoin autosta uutena kaikkine varusteineen (kattokaiteet ja metalliväri) ja toimituskuluineen 23 300. Kulutus on ollut keskimäärin tietokoneen mukaan n 7l/100km. Maantiellä menee vähän yli 6:lla ja kaupungissa vajaa 8l/100km. kun siististi ajelee. Revittelemällä kaupungissa saa kulutuksen helposti kyllä toiselle kymmenelle.
Tehot on ihan riittävät arkikäyttöön. Maantiellä tosin täydellä kuormalla ohitettaessa tehoja voisi olla hiukan enemmänkin. Golfin puotti meillä laskuista se, ettei takapenkin keskipaikalla ole kolmipistevyötä. Ja onhan Golf pienemmän oloinen sekä sisältä, että ulkoa.
Fordissa on ainakin se hyvää, että käytettyjä saa todella edullisesti, eli kannattaa ajaa se sitten loppuun asti. Romuthan otetaan nykyään ilmaiseksi hajottamolle ; ) - dddd
ihan äkkiä sitä Fordia lähtisi edes miettimään. Mieti juuri miksi niitä on niin paljon vaihtoautoina ja hinta suht edullinen...
Korjattavaa riittää, tuntuu siltä että maanantai kappaleita riittää Fordilta melkein joka viikonpäivälle.
Kokemusta on! - japi
Tuolla hintapyynnöllä harkitsisin kyllä itse enemmin uutta, Combi Dynamicin ovh. 22 450e ja tuossa Dynamicissa on parempi varustelu.
Tosin tietysti tuossa käytetyssä voi olla mukana joitain varusteita (lohkolämppäri, talvirenkaat) ja tinkivarasta on tietysti hankala sanoa mitään. Itse maksaisin tuosta vuoden ikäisestä käytetystä (mahdollisesti esittelyauto?) max. 19 te.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1772681- 1642499
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182187Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612063Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31729"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2041420Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2241153Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931128Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3681069