jotain paljonpaljon parempaa

lukutoukan vihje

se on kuulkaas nyt silleen, että kun menee kirjastoon niin sieltä löytää paljon parempaa ja järkevämpää luettavaa kuin tää palsta ja nettipalstat yleensä.suosittelen teillekkin palsta-addiktit, käykääs kirjastossa.

6

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen toukka

Kuulepa hyvä lajitoweri: minäkin olen melkoinen lukutoukka ollut, mutta tämä kaipailujeni kohde on aiheuttanut minulle semmoisen ongelman kuin keskittymiskyvyttömyys. Luen enää murto-osan siitä mitä ennen! Lukisin mielelläni, mutta kun ajatukset lähtevä rarhailemaan. Tää on paljon lyhytjänteisempää eli luonnistuu helpommin, vaikka taso onkin totella vaihtelevaa.

• lukutoukan vihje

toiselle toukalle toiselta.:) itsellä vähän samaa vikaa, pakko myöntää.vaikka en täältä häntä kyllä löydä.mutta ennen luki nopeammin, kun ei joku tunkenut mieleen kesken lukuelämyksenkin.hemmetin häiriötekijät, niistä pitäis päästä.
      kun ei edes kirjat aina auta unohtamaan........mut silti parempaa luettavaa kuin tää palsta.

• toinen toukka

Luulenpa, että tämä mun ongelma on vaikuttanut jo paikallisen kirjaston lainaustilastoihinkin pahemman kerran ;).

• luekko vai ekkö?

sua rankaistaan saat sakkoa, senkin unelmoiva kuhnailija *toruu*

• entinen lukutoukka

Ei jaksa lukeminen innostaa, kotoakin löytyy kirjoja joita ei ole jaksanut lukea, joten enpä viitsi raahata läjää kirjoja kotia, kun kuitenkin ei tulis luettua niitäkään. Pentuna melkein asuin kirjastossa, luin jatkuvasti kirjoja, kun ei ollut ystäviä. Aikuisiässäkin on tullut luettua kirjoja, kun ei ollut ystäviä. Ehkä olen tällä hetkellä kyllääntynyt lukemiseen, mitä sillä on merkitystä luenko tai en, ketä se kiinnostaa. Minkä takia lukisin, mitä hyötyä siitä on jne... Tällä hetkellä ei kiinnosta mikään, ihan se ja sama olenko olemassakaan, silläkään ei ole mitään merkitystä kenellekään.

• piristyisit nyt

kunpa löytäisit sen innostuksen, jaksaisit taa lukea, saisit uusia ajatuksia ja saattaisit piristyä.mikä ihme mielesi on noin maahan vienyt?kun millään ei ole enää mitään väliä.
      kyllä lukemiseenkin joskus kyllästyy.tulee aikoja, milloin lukee enemmän ja aikoja jolloin ei kiinnosta avata yhtäkään kirjaa.ei myöskään tv:tä tai radiota.
      jos tälläinen ei mene ohi, silloin on jo jostakin vakavammasta masennuksesta kysymys ja kannattaa hakea apua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4731
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3463
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1528
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1453
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1266
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1172
    8. 164
      1060
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1058
    10. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      18
      1015
    Aihe