Panu Rajala vajonnut alas

alas on vajottu

Hoh hoi, kyllä jaksaa ihmetellä tuon professorismiehen seitsemän päivää-tason julkisuutta... nyt Katri Helunasta ja sitä ennen ex-vaimosta.

Säälittävän tyrkkyä, ei voi muuta sanoa...

258

7655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinpä on

      Samaa mieltä. Aivan uskomattoman alas on vajonnut säälittävyydessään. On ihme ettei itse tajua millaisen pellen tekee itsestään.

      • Soita Kitaraasi

        "Rajala kertoo hämmentäviä kohtauksia siitä, kuinka Katri Helena saa viestejä varsinkin kuolleelta puolisoltaan Timo Kalaojalta ja kirjoittaa ne ylös. Tai kuinka talon nurkilla vierailee ulkoavaruuden olioita."
        Talon nurkilla ulkoavaruuden olioita!?
        Näin kirjassa Hesarin mukaan. Katri-mamma ihan vanhuudenhöperö.


      • in-terresti(al)ng
        Soita Kitaraasi kirjoitti:

        "Rajala kertoo hämmentäviä kohtauksia siitä, kuinka Katri Helena saa viestejä varsinkin kuolleelta puolisoltaan Timo Kalaojalta ja kirjoittaa ne ylös. Tai kuinka talon nurkilla vierailee ulkoavaruuden olioita."
        Talon nurkilla ulkoavaruuden olioita!?
        Näin kirjassa Hesarin mukaan. Katri-mamma ihan vanhuudenhöperö.

        "Talon nurkilla ulkoavaruuden olioita!?"

        Nooh.... tuossa tapauksessa oliskohan aika soittaa juuhan af graanille-

        Onko se kirja science fictioonia? Taivahan tähti ja uhfomies?


      • Oma ego ensin

        Onkohan Panun periaate, että "puhutaan mitä puhutaan - pääasia, että (minusta) puhutaan" ? Panu-mies vaikuttaa oleva erittäin kieroutunut ja egoistinen narsisti, jota ei toisen ihmisen (esimerkiksi puolison) hyvinvointi voisi vähempää kiinnostaa.
        Voi Katri-Helena, minkä typeryyden teit naidessasi tuon vilkkusilmä shemeikan ja ikiaikaisen koijarin.


      • pihlajanmarjatkin

        Veikkaan että alun perin kosi Katria julkisuudenkaipuussaan, mutta kun ajan myötä lehdistön kiinnostus hiipui ja Katri oli edelleen julkisuudessa, herra katkeroitui.
        No, tokihan muutama lehti kirjoitti avioerosta, uudesta vaimosta ja nyt sitten tästä typerästä paljastuskirjasta. Niinkuin kirjoittaa seuraavasta erosta ja uudesta paljastuskirjasta, mutta huomattavasti vähemmän, koska uusi vaimo ei ole julkkis.
        Ehkä jokunen maininta koska herra itse on aika ahkera tiedottaja....
        Säälittävä tapaus - tuotako luokkaa maamme professorit ovat...?


    • Idiootti on ja pysyy

      Hyvä että Katri pääsi tuollaisesta roskakasasta eroon.......milläköhän se alunperin harhautti Katrin menemään naimisiin kanssaan......


      Katkeraaa kalkkia tuntuu olevan edelleen........

      • Proffa 6

        Kyllähän professuuria hoitanut akateeminen mies nyt yhden kansakoulua käyneen Tohmajärven tytön hurmaa alta aika yksikön.Katrin kometenssi ei vain riittänyt, kun seurusteli kuolleen miehensä kanssa illat pitkät.Tavallinen avioero siis, ei sen kummenpaa.


      • henkinen takapenkki
        Proffa 6 kirjoitti:

        Kyllähän professuuria hoitanut akateeminen mies nyt yhden kansakoulua käyneen Tohmajärven tytön hurmaa alta aika yksikön.Katrin kometenssi ei vain riittänyt, kun seurusteli kuolleen miehensä kanssa illat pitkät.Tavallinen avioero siis, ei sen kummenpaa.

        Ja Panu hiljaa.


      • väljähtänyttä
        Proffa 6 kirjoitti:

        Kyllähän professuuria hoitanut akateeminen mies nyt yhden kansakoulua käyneen Tohmajärven tytön hurmaa alta aika yksikön.Katrin kometenssi ei vain riittänyt, kun seurusteli kuolleen miehensä kanssa illat pitkät.Tavallinen avioero siis, ei sen kummenpaa.

        Kyllähän se kuvio oli niinpäin, että se Panu ei koskaan päässyt yli siitä aiemmasta vaimostaan, joka kuoli syöpään. Hän oli ripustanut Katri-Helenan ja hänen uuteen kotiinsa paljon isoja valokuvia siitä jo aikoja sitten kuolleesta vaimostaan, kuka hyvänsä nainen olisi vetänyt siitä herneen nenään.
        Tosin taisi kumpikin elää niissä muistoissaan liikaa, olivathan he jo siinäkohtaa iäkkäitä ihmisiä avioituessaan, joilla oikea elämä oli jo takanapäin, lapset jo tehty jne.


      • aitoudenratapenkalla
        henkinen takapenkki kirjoitti:

        Ja Panu hiljaa.

        Ja Katri lumitöihin.


      • lumimuutenNARSKUU
        aitoudenratapenkalla kirjoitti:

        Ja Katri lumitöihin.

        Katsokaa, Panu ei pysty mihinkään muuhun kuin eksänsä mustamaalaamiseen. Jopa kommentit keskustelupalstoilla ovat häneltä.


      • pohtii1

        Useimmat naiset kaipaavat rinnalleen turvallista miestä. Ehkä Pano Rajala markkinoi itsensä turvallisena ja vakaana leskimiehenä?


      • tämä on totuus.
        pohtii1 kirjoitti:

        Useimmat naiset kaipaavat rinnalleen turvallista miestä. Ehkä Pano Rajala markkinoi itsensä turvallisena ja vakaana leskimiehenä?

        Höpöhöpö. Useimmat naiset kaipaavat kunnon panua.


    • hello there

      Eikö äijä tajua että juna meni jo. Ketä kiinnostaa kirja, Panu tai Katri-Helena, en ottaisi vaikka kirppisen kirjalaarissa olisi ilmaiseksi tarjolla. Suomessa on uusi sukupolvi julkkiksia ja noi vanhat on jo unohdettu.

      • toimiston iltavuoro

        Kyllä nui näyttää kiinnostavan vielä enemmän kuin Mr.Lothar


      • Kirja boikottiin
        toimiston iltavuoro kirjoitti:

        Kyllä nui näyttää kiinnostavan vielä enemmän kuin Mr.Lothar

        Samaa tasoa Panu on Lotharin kanssa sillä erotuksella, että Lothar toimii yksin ja myöntää tekemisensä. Panulla on kuitenkin vaimo rinnalla, vaImo jonka mielestäni olisi pitänyt estää tällaisen kirjan julkaisemisen. Vaikka he akateemisena ihmisinä, kuten kaikki muutkin akateemisen koulutuksen saanet ihmiset, pitävät itseään muita ihmisiä parempina niin tällainen Katri-Helenan nöyryyttäminen on todella ala-arvoista. Toivottavasti kirjasta löytyy jotain tekstissä niin, että Katri-Helena voi nostaa kanteen kirjoittajaa vastaan. Suomen kansalta toivoisin, että he boikottoisivat kirjan täysin.


      • a<fklae
        Kirja boikottiin kirjoitti:

        Samaa tasoa Panu on Lotharin kanssa sillä erotuksella, että Lothar toimii yksin ja myöntää tekemisensä. Panulla on kuitenkin vaimo rinnalla, vaImo jonka mielestäni olisi pitänyt estää tällaisen kirjan julkaisemisen. Vaikka he akateemisena ihmisinä, kuten kaikki muutkin akateemisen koulutuksen saanet ihmiset, pitävät itseään muita ihmisiä parempina niin tällainen Katri-Helenan nöyryyttäminen on todella ala-arvoista. Toivottavasti kirjasta löytyy jotain tekstissä niin, että Katri-Helena voi nostaa kanteen kirjoittajaa vastaan. Suomen kansalta toivoisin, että he boikottoisivat kirjan täysin.

        Siinähän se on, että tällainen ei ole kovin positiivista mainosta muille akateemisille.


      • gaudeamus egoismus
        a<fklae kirjoitti:

        Siinähän se on, että tällainen ei ole kovin positiivista mainosta muille akateemisille.

        "Siinähän se on, että tällainen ei ole kovin positiivista mainosta muille akateemisille. "

        Tai sitten se antaa täsmälleen oikean kuvan noista mielestään muita sivistyneimmistä agadeemisista, hedonistisista maiskuttelijoista. Kaikki tärkeä tapahtuu itselle ja itsen kautta.

        Mitä ihmettä te valitatte, tämähän on tätä nykypäivää, ah niin trendikästä: toteuta itseäsi, kuuntele vain itseäsi , ota mitä haluat. Kuinkahan ahdistunut on seuraava sukupolvi kun näin hieno henkinen perintö heille rakennetaan.


    • hienotunteisuus 0

      Mautonta kirjoittaa entisestä vaimostaan, josta ei taida tuntua kivalta menneen liiton kirjalliset kuvaukset.
      Katri-Helena on muutenkin tyyliltään yksityiselämänsä erillään ammatista pitävä tyylikäs lady. Olisi kunnioittanut sitä ja ollut gentleman.

      • salattu minä

        Itse asiassa monia kiinnostaa tietää ihmisen persoona. Onko joku tosiaan sitä minkä kuvan antaa ulospäin? Olen ollut hyvä ruotimaan itseäni monissa asioissa ja työssäkin silloin kun olin. Ja oli pakkokin kun tuli kehityskeskustelut kuvioihin.

        Nyt liki saman ikäinen kuin Katri - Helena. Paljon elettyä elämää ja koettua takana. Tiedän mitä mitä ihmiset ja työtoverit ovat päätelleet minusta. Olin sellainen persoona, että joku koki ujoksi, toinen hyvinkin itseriittoiseksi, joku sanoi et olen haaveilija... Meissä on monta puolta, kuten laulun Lulullakin.

        Elämässä olen aina säästellyt tunteitani ja välttänyt " räjähdystä", eli en ole suuttunut kuin muutaman kerran elämässä. Nuorimmainen lapseni vaati lukuisat kerrat, että lyö edes kerran nyrkkii pöytään, karju ja suutu kunnolla. En vain osannut tai en uskaltanut, olisin osannut. Purin raivon tunteeni johonkin muuhun. Osaan kuvitella, että on järkytys jos paljastuu että K-H on suuttunut, pimahtanut kunnolla tms... mikäli sellaista paljastuu. Ulkokuori ei kerro kaikkea, eikä se minkä kuvan annamme itsestämme.


      • ihmisiä & kirjoja
        salattu minä kirjoitti:

        Itse asiassa monia kiinnostaa tietää ihmisen persoona. Onko joku tosiaan sitä minkä kuvan antaa ulospäin? Olen ollut hyvä ruotimaan itseäni monissa asioissa ja työssäkin silloin kun olin. Ja oli pakkokin kun tuli kehityskeskustelut kuvioihin.

        Nyt liki saman ikäinen kuin Katri - Helena. Paljon elettyä elämää ja koettua takana. Tiedän mitä mitä ihmiset ja työtoverit ovat päätelleet minusta. Olin sellainen persoona, että joku koki ujoksi, toinen hyvinkin itseriittoiseksi, joku sanoi et olen haaveilija... Meissä on monta puolta, kuten laulun Lulullakin.

        Elämässä olen aina säästellyt tunteitani ja välttänyt " räjähdystä", eli en ole suuttunut kuin muutaman kerran elämässä. Nuorimmainen lapseni vaati lukuisat kerrat, että lyö edes kerran nyrkkii pöytään, karju ja suutu kunnolla. En vain osannut tai en uskaltanut, olisin osannut. Purin raivon tunteeni johonkin muuhun. Osaan kuvitella, että on järkytys jos paljastuu että K-H on suuttunut, pimahtanut kunnolla tms... mikäli sellaista paljastuu. Ulkokuori ei kerro kaikkea, eikä se minkä kuvan annamme itsestämme.

        Tämä kirjallinen avoimuus on aika uusi juttu suomessa,

        Esim. norjalainen Knausgårdhan teki menestystrilogiansa henkilökohtaisesta elämästään ja kokemuksistaan , periaatteena lienee että kirjailijan kokemukset ja elämänvaiheet ovat hänen omia tuntemuksiaan tilanteestaan.

        Lähipiiri ei tykännyt. Mutta lukijat tykkäsivät, sillä kerrontaan oli tarttunut eletyn elämän kokemuksien aitous ja siksi sen kuvaus vangitsi. Siksi kai monet kirjoittaa kokemuksistaan jotka ovat olleet mieleenpainuvia tai käänteentekeviä heidän elämässään - kirjoittaminenhan on juuri halua kuvata kokemaansa.

        Suomi on vielä eri asia ennakkoluuloiselta ja kyräilevältä ilmapiiriltään , maa ja ammatilliset piirit ovat sen verran pienet, että tänne mahtuu yksi totuus kerrallaan ja suvaitsevaisuuden rajoja ei mielellään venytetä.

        Toisaalta on enemmän kuin ymmärrettävää, että julkista työtä tekevä ihminen haluaa olla ihan rauhassa edes omassa kotonaan ja perhepiirissään, tarvitsematta huolehtia siitä, että jonain päivänä löydät läheisesi kirjoittamat kuvaukset kirjojen kansista jokaisen tutkittavana siitä, millaista sinun kanssasi oli hänen mielestään oikeasti elää.

        Toki suomessa kunnioitetaan vielä jollain tasolla syvästi kotia ja yksityisyyttä, siksi paljastelu ihmisestä, johon tällaista ei ole aiemmin liitetty, suututtaa ja järkyttää.

        Paheksutaan julkisesti moista että hyihyi ja samalla kuitenki koska olemme kaksinaismoralismin ilmapiirissä kasvatettuja (miettikääpä poliitikkojemme viimeaikaisia tempauksia, joita itse vähättelevät vaikka muiden tehtyinä tuomitsevat ja edustavat asioita joiden takana eivät itsekään seiso? ), niin tämäkin (mielestäni varsin viaton vaikkakin kiusallinen kohdehenkilöllleen ) kirja tulee kuitenkin katoamaan kaupan hyllyltä yhtä sukkelaan kuin tarjousjauheliha oranssilla alennusleimalla.


      • huimedempataan
        salattu minä kirjoitti:

        Itse asiassa monia kiinnostaa tietää ihmisen persoona. Onko joku tosiaan sitä minkä kuvan antaa ulospäin? Olen ollut hyvä ruotimaan itseäni monissa asioissa ja työssäkin silloin kun olin. Ja oli pakkokin kun tuli kehityskeskustelut kuvioihin.

        Nyt liki saman ikäinen kuin Katri - Helena. Paljon elettyä elämää ja koettua takana. Tiedän mitä mitä ihmiset ja työtoverit ovat päätelleet minusta. Olin sellainen persoona, että joku koki ujoksi, toinen hyvinkin itseriittoiseksi, joku sanoi et olen haaveilija... Meissä on monta puolta, kuten laulun Lulullakin.

        Elämässä olen aina säästellyt tunteitani ja välttänyt " räjähdystä", eli en ole suuttunut kuin muutaman kerran elämässä. Nuorimmainen lapseni vaati lukuisat kerrat, että lyö edes kerran nyrkkii pöytään, karju ja suutu kunnolla. En vain osannut tai en uskaltanut, olisin osannut. Purin raivon tunteeni johonkin muuhun. Osaan kuvitella, että on järkytys jos paljastuu että K-H on suuttunut, pimahtanut kunnolla tms... mikäli sellaista paljastuu. Ulkokuori ei kerro kaikkea, eikä se minkä kuvan annamme itsestämme.

        Onhan se ihan kauheaa jos joku on elämässään suuttunut!

        Oikein toivon, että Katri Helena on laulajan äänellään pannut Pettäjä-Panun paikalleen, kovaa ja tyhjentävästi. Että Panu on oikein voinut olla tolaltaan että hänen ylhäisyyttänsä näin juletaan ojentaa.

        Hyssyttely on vähän kuin se, ettei uskalla aivastaa. Jää böböt nenään ja tulee sinuiitti.


      • Anonyymi
        salattu minä kirjoitti:

        Itse asiassa monia kiinnostaa tietää ihmisen persoona. Onko joku tosiaan sitä minkä kuvan antaa ulospäin? Olen ollut hyvä ruotimaan itseäni monissa asioissa ja työssäkin silloin kun olin. Ja oli pakkokin kun tuli kehityskeskustelut kuvioihin.

        Nyt liki saman ikäinen kuin Katri - Helena. Paljon elettyä elämää ja koettua takana. Tiedän mitä mitä ihmiset ja työtoverit ovat päätelleet minusta. Olin sellainen persoona, että joku koki ujoksi, toinen hyvinkin itseriittoiseksi, joku sanoi et olen haaveilija... Meissä on monta puolta, kuten laulun Lulullakin.

        Elämässä olen aina säästellyt tunteitani ja välttänyt " räjähdystä", eli en ole suuttunut kuin muutaman kerran elämässä. Nuorimmainen lapseni vaati lukuisat kerrat, että lyö edes kerran nyrkkii pöytään, karju ja suutu kunnolla. En vain osannut tai en uskaltanut, olisin osannut. Purin raivon tunteeni johonkin muuhun. Osaan kuvitella, että on järkytys jos paljastuu että K-H on suuttunut, pimahtanut kunnolla tms... mikäli sellaista paljastuu. Ulkokuori ei kerro kaikkea, eikä se minkä kuvan annamme itsestämme.

        Pano ja katrihelena ovat kirjan kuvassa häissään saarnen alla.

        Oikea muoto on tietysti saarnin alla, paha moka suomen kielen akateemikolta ja kirjailijalta!


    • Suuri nauraja

      Panu Rajala on ku-sipää!!!

    • tosi on

      Panu on neiti ja naismainen pelle.hame päälle.

    • yolakki

      Samaa mieltä, ketä kiinnostaa ton mielipide jostain. Pettymys miehenä mutta ei jaksa niellä sitä vaan katkerana tilittää että vika toisessa. Tai sitten narsisti, itteänsä niin täynnä että millonhan pamahtaa.

    • seonpelkkäpano

      Tää Panu "pano" Rajalahan on kirjoittanut kirjan myös edesmenneestä mallivaimostaan, siinäkin kertoilee arkaluontoisia yksityiskohtia, vaikka heillä on yhteistä jälkikasvuakin! Ja ketä hyödyttää tietää miten joskus parikymmentä vuotta sitten Katri Helena on suuttunut kun Panu on pokaillut hotellin respaneitiä? Ja mitäköhän se Panun ex-salarakas, nykyinen vaimo mahtaa tuumata näistä paljastuskirjoista? Koska on hänen vuoronsa saada osansa tuosta loanheitosta?

      • bjhyfvbhjil

        melko noloa touhua. Mitähän mahtaa nykyinen puoliso tykätä kun äijä on vieläkin noin kiinni entisessä liitossaan. Katkeruus ja sensaationhaku paistaa kilometrien päähän. Yrittää tehdä rahaa alhaisella paljastuskirjalla. Eikä millään muotoa anna itsestään hyvää kuvaa, päinvastoin.


      • voivoti
        bjhyfvbhjil kirjoitti:

        melko noloa touhua. Mitähän mahtaa nykyinen puoliso tykätä kun äijä on vieläkin noin kiinni entisessä liitossaan. Katkeruus ja sensaationhaku paistaa kilometrien päähän. Yrittää tehdä rahaa alhaisella paljastuskirjalla. Eikä millään muotoa anna itsestään hyvää kuvaa, päinvastoin.

        Mitäkö tykkää - no, odottaa vuoroaan olla paljastuskirjan päähenkilö. Mahtaa olla kivaa.
        Millä eväillä lie professoriksi päässyt, mutta täysi tyhjäpää tuntuu olevan.
        vai onko niin ettei Suomessa paljoa vaadita että voi olla professori, hiukan alkaa slltä vaikuttaa.
        Taitaa nykyinen vaimo olla maan vähiten kadehdittu henkilö nykyään.


    • Panulle pointsit

      Hyvä Panu ! Tulee salat julki. Kyllä se Heluna tillittelee niissä tv ohjelmissa, mutta........... moni kakku päältä kaunis. On se Panu saanut sitä pirttihirmua kärsiäkin. Katri on tosi luonnevikainen nalkuttaja. Jostain JohannaTstä kirjoitetaan niin paljon pa5kaa, mutta kun häneen tutustuu paremmin, niin huomaa, että hän on se ihanainen sisäisen kauneuden omaava. Niin on päinvastoin näillä julkuilla

      • MIELISAIRAUTTA

        Katri Helena pedofiilina

        Katri Helena Koistinen kehui itseään "pyhäksi Katriksi". Karkasi Tohmajärven maitolaiturilta 15-vuotiaana bändin sutturaksi Helsinkiin. Danny korjasi hetkeksi vihdyttäjäkseen, sitten ollut paalosmaata ja muita 1970-luvun tähtiä viihdyttämässä. Nyt ovat heiloina nämä Liimataisen pojat Tommi ja sen veli. Katri Koistinen kehuu menevänsä kihloihin 33 vuotta nuoremman Tommi Liimataisen kanssa. mikä on sairasta pedofiliaa...MIELISAIRAUTTA!


    • okkigaam

      Kuka luki aikoinaan Eeva lehdestä Panun artikkelin siitä kuinka kummoinen hän on oppiarvoineen. Katri ei mitään.
      Pelkkää kateuttaaaan kirjoitti. Kyseessä oli tämä LEIDIT LAVALLA kiertue.
      Tietty tuollainen mies joka kirjoittaa työkseen toisten elämästä. F.E. Sillanpäästä ym.
      Kun Kirjoitti Elinasta ne kaikki intiimitkin mitkä ei yleensä kuulu makuuhuoneen ulkopuolelle. Kuolleesta joka ei pysty itseään puolustamaan. Ja yhteiset lapset ne lukee, kertoo se miten ala-arvoinen voi mies olla.
      maagikko

    • ei katso titteliä u

      Nauratti se kun Panu oli kehunut Karpelan kauneutta ja K-H painunut lumitöihin...voi vaan kuvitella pulskean keski-ikäisen miehen istunassa sohvalla ja arvioimassa naisia... mautonta, ois katsonut peiliin! :D :D :D

      Oikea junttieinari ja moukka tuo professorimies :D

      • helppoheikki66

        Mulla oli vastaava tapaus, vanhempi uskovainen herra kylässä ja katottiin näitä linnanjuhlia. Äity myöski arvostelemaan naisia. Tuli vaan tunne että ei muutenkaan arvosta naisia, kun niin ilkeesti sanoi. Eipä saanu ees hyvän yön pusua eikä tavattu enää.


      • törkimys
        helppoheikki66 kirjoitti:

        Mulla oli vastaava tapaus, vanhempi uskovainen herra kylässä ja katottiin näitä linnanjuhlia. Äity myöski arvostelemaan naisia. Tuli vaan tunne että ei muutenkaan arvosta naisia, kun niin ilkeesti sanoi. Eipä saanu ees hyvän yön pusua eikä tavattu enää.

        Vuonna 2004 linnanjuhlissa Rajala arvosteli vaimonsa pukua seksittömäksi. Samalla hän kehui ja ihaili avoimesti oopperalaulaja Karita Mattilan asuvalintaa.

        Tällaiset ukot on siis .... ymmärtävätkö he naisen sielunelämästä yhtään mitään.


      • Risto-Matti 50+
        törkimys kirjoitti:

        Vuonna 2004 linnanjuhlissa Rajala arvosteli vaimonsa pukua seksittömäksi. Samalla hän kehui ja ihaili avoimesti oopperalaulaja Karita Mattilan asuvalintaa.

        Tällaiset ukot on siis .... ymmärtävätkö he naisen sielunelämästä yhtään mitään.

        Miksei saisi katsoa kaunista? Kyllä vaimoni minulle suo silmän ilon, eikä se ole häneltä yhtään mitään pois. Minun itsetuntoni kyllä kestää,kun vaimoni ihailee nuoria
        komeita uroksia.


      • Respa ja kassa
        Risto-Matti 50+ kirjoitti:

        Miksei saisi katsoa kaunista? Kyllä vaimoni minulle suo silmän ilon, eikä se ole häneltä yhtään mitään pois. Minun itsetuntoni kyllä kestää,kun vaimoni ihailee nuoria
        komeita uroksia.

        Nämä on just niin ällöttäviä ja ärsyttäviä pariskuntia esim tällaiset jotka (ääneen) hörisevät, että oma siippa varmasti siinä kuuloetäisyydellä kuulee, tyyliin " ai että kun on maijan tisuliinit herkusti töröllä ", "joo-joo-mutta kattoppa risto-matin makkarapakaroita naminami". "älä ny oo mustasukkainen hei, ähä-ähä"
        Siis hyi yrjö. Varmaan huisaa - niitten omasta mielestä - mutta muiden mielestä kahjoa.

        Samantyyppiset ääliöt nappaavat kiinni nuorten kassatyttöjen ojentaessa vaihtorahaa ja kuitin ---salamannopeasti kassatytön kädestä hikisellä limakädellään pihtiotteen ja hörisevät kutusilmillään katsekontaktia hakien jotain omasta mielestään eroottista, siis eiks nää tajua että se on ällöä???

        Varmaan Katrillia suoraan sanoen v-tanut rakkahasti, kun gubbe alkanut häämatkalla uimaan hotellin respan liiveihin niljakkaalla flörtillä.


        Kyllä aidosti terävä ja fiksu mies tajuaa pitää päänsä kiinni välittömästi jos huomaa että käytös loukkaa omaa naista tai tekee tämän olon epämiellyttäväksi. Varsinkin häämatkalla, hitto soikoon.


      • näin on
        Respa ja kassa kirjoitti:

        Nämä on just niin ällöttäviä ja ärsyttäviä pariskuntia esim tällaiset jotka (ääneen) hörisevät, että oma siippa varmasti siinä kuuloetäisyydellä kuulee, tyyliin " ai että kun on maijan tisuliinit herkusti töröllä ", "joo-joo-mutta kattoppa risto-matin makkarapakaroita naminami". "älä ny oo mustasukkainen hei, ähä-ähä"
        Siis hyi yrjö. Varmaan huisaa - niitten omasta mielestä - mutta muiden mielestä kahjoa.

        Samantyyppiset ääliöt nappaavat kiinni nuorten kassatyttöjen ojentaessa vaihtorahaa ja kuitin ---salamannopeasti kassatytön kädestä hikisellä limakädellään pihtiotteen ja hörisevät kutusilmillään katsekontaktia hakien jotain omasta mielestään eroottista, siis eiks nää tajua että se on ällöä???

        Varmaan Katrillia suoraan sanoen v-tanut rakkahasti, kun gubbe alkanut häämatkalla uimaan hotellin respan liiveihin niljakkaalla flörtillä.


        Kyllä aidosti terävä ja fiksu mies tajuaa pitää päänsä kiinni välittömästi jos huomaa että käytös loukkaa omaa naista tai tekee tämän olon epämiellyttäväksi. Varsinkin häämatkalla, hitto soikoon.

        Heh, asiaa.


      • 172
        Respa ja kassa kirjoitti:

        Nämä on just niin ällöttäviä ja ärsyttäviä pariskuntia esim tällaiset jotka (ääneen) hörisevät, että oma siippa varmasti siinä kuuloetäisyydellä kuulee, tyyliin " ai että kun on maijan tisuliinit herkusti töröllä ", "joo-joo-mutta kattoppa risto-matin makkarapakaroita naminami". "älä ny oo mustasukkainen hei, ähä-ähä"
        Siis hyi yrjö. Varmaan huisaa - niitten omasta mielestä - mutta muiden mielestä kahjoa.

        Samantyyppiset ääliöt nappaavat kiinni nuorten kassatyttöjen ojentaessa vaihtorahaa ja kuitin ---salamannopeasti kassatytön kädestä hikisellä limakädellään pihtiotteen ja hörisevät kutusilmillään katsekontaktia hakien jotain omasta mielestään eroottista, siis eiks nää tajua että se on ällöä???

        Varmaan Katrillia suoraan sanoen v-tanut rakkahasti, kun gubbe alkanut häämatkalla uimaan hotellin respan liiveihin niljakkaalla flörtillä.


        Kyllä aidosti terävä ja fiksu mies tajuaa pitää päänsä kiinni välittömästi jos huomaa että käytös loukkaa omaa naista tai tekee tämän olon epämiellyttäväksi. Varsinkin häämatkalla, hitto soikoon.

        Juuri noin. Hyvin sanottu.


      • järkeä, ei tuomita
        törkimys kirjoitti:

        Vuonna 2004 linnanjuhlissa Rajala arvosteli vaimonsa pukua seksittömäksi. Samalla hän kehui ja ihaili avoimesti oopperalaulaja Karita Mattilan asuvalintaa.

        Tällaiset ukot on siis .... ymmärtävätkö he naisen sielunelämästä yhtään mitään.

        MIten kansa voi olla noin yksisilmäistä? Eli toisen on oltava pahis vaikka ei sanos pahaa vaan ossaa muotoilla sanansa kauniisti ja toinen pyhimys, vaikka kukaan näidenkin palstalija tuskin tuntenut 24/7? Vai löytyykö heitä, jotka ovat eläneet molempien kanssa ympäri vuorokausia, vuosien ajan ja oppineet tuntemaan juurta jaksain kaikki oikut ja mielteet kummastakin jne....siis ootte täällä kirjoittamas omista kokemuksista millainen oli Panu ja millanen Katri? Kun elitte ja olitte yhdessä.

        Hiukka tervettä järkee aikuisilta ihmisiltä kun kukaan ei ole tarkemmin tuntenut kumpaakaan. Se kuva, minkä me annamme ulospäin on kaikilla " roolin vetoa" enemmän tai vähemmän. Miettikääpä omaa elämää millainen ootte työssä, kotona ja vapaa-aikana. Jokaisessa erilainen ...kuin laulussa lululla oli toinen mieli jne... töissä oli toisin...


      • Hyi olkoon
        järkeä, ei tuomita kirjoitti:

        MIten kansa voi olla noin yksisilmäistä? Eli toisen on oltava pahis vaikka ei sanos pahaa vaan ossaa muotoilla sanansa kauniisti ja toinen pyhimys, vaikka kukaan näidenkin palstalija tuskin tuntenut 24/7? Vai löytyykö heitä, jotka ovat eläneet molempien kanssa ympäri vuorokausia, vuosien ajan ja oppineet tuntemaan juurta jaksain kaikki oikut ja mielteet kummastakin jne....siis ootte täällä kirjoittamas omista kokemuksista millainen oli Panu ja millanen Katri? Kun elitte ja olitte yhdessä.

        Hiukka tervettä järkee aikuisilta ihmisiltä kun kukaan ei ole tarkemmin tuntenut kumpaakaan. Se kuva, minkä me annamme ulospäin on kaikilla " roolin vetoa" enemmän tai vähemmän. Miettikääpä omaa elämää millainen ootte työssä, kotona ja vapaa-aikana. Jokaisessa erilainen ...kuin laulussa lululla oli toinen mieli jne... töissä oli toisin...

        Liirum laarum. Kyse on siitä, mitä Panu on kertonut julkisuuteen ja kuinka hän on kohdellut Katria julkisuudessa, ja ilmeisesti muutenkin. Katri ei ole Panusta puhunut ja lokaa kirjoittanut.

        Eivät ole olleet tekemisissä 9 vuoteen. Panu vielä kehtaa sanoa että Katrin vaikeneminen on myöntymisen merkki ja miten hienoa että Katri antaa Panun rauhassa kirjaansa kirjoittaa ja markkinoida.

        Toinen käyttäytyy julkisuuteen sivistyneesti, toinen ei - ja vielä toistaa tekojaan.


      • teot puhuvat
        Hyi olkoon kirjoitti:

        Liirum laarum. Kyse on siitä, mitä Panu on kertonut julkisuuteen ja kuinka hän on kohdellut Katria julkisuudessa, ja ilmeisesti muutenkin. Katri ei ole Panusta puhunut ja lokaa kirjoittanut.

        Eivät ole olleet tekemisissä 9 vuoteen. Panu vielä kehtaa sanoa että Katrin vaikeneminen on myöntymisen merkki ja miten hienoa että Katri antaa Panun rauhassa kirjaansa kirjoittaa ja markkinoida.

        Toinen käyttäytyy julkisuuteen sivistyneesti, toinen ei - ja vielä toistaa tekojaan.

        puolestaan... korkeakulttuuri ja sivistys eivät aina kulje saman hatun alla....


    • hau,hauuuu

      Olihan se Karpelan esiintyminen, kun pehmopornon esittäjän.

      Kulta kimmelsi ja rinnat pursusivat.

      Rintaimplantit eivät meinanneet mahtua ei sitten mitenkään mekon sisälle.

      Tässäkin "Tanja kaunis", tarinassa näkee miten SÄÄDYTTÖMÄSTI pukeutunut
      ja itsestään liikoja luuleva nainen, myös itsentä paljasmis vietillä varustettu
      ihyminen saa pahaa aikaseksi.

      Linnan juhliss siihen aikaan, kun Tanja siellä tepasteli oli ansioituneita
      taiteilijoita, urheilijoita, talosuelämän vaikuttajia ym. Eli niitä, jotka olivat
      tehneet työtä OMAN MENESTYMISEN ETEEIN. Sitten oli Tanja...Tanja oli
      ansioitunut mies-seikkauluilla, kaikenlaisilla kummallisuuksilla. Esim
      jäi "kiinni" tupakoinnista. Hänet yhdistettiin milloin mihinkin, ja NYT.
      Panu Rajalan surkean kauheaan avioliitton Katri-Helelnan kanssa..

      • eleganssi ja tyyli

        Katri-Helena on täysin eri liigassa kuin tämä Karpela.


      • Risto-Matti 50+

        Ajatella! Karpela jäänyt kiinni tupakoinnista! No, onpas! Kauheita syntejä tummoiset!


    • Kannattaa lukea

      Ihmiset lukee kirjoja omien kiinnostuksiensa ja harrastuksiensa mukaan.Joku on kiinnostunut urheilusta (zzz)ja lukee laidasta laitaan jääkiekko-jalkapallo elämänkertoja ym.teoksia.Joku romaaniuutuuksia,dekkareita kuka mitäkin.Itsekin luen mielelläni samantyyppisiä kirjoja kuin Katrihelena enkä pidä niitä ollenkaan ns.huu-haa teoksina.Niissäkin tietty tasoeroja mutta viimeaikoina ilmestynyt varsinkin englanninkielisiä hyviä omakohtaisia teoksia mitä ei vielä suomennettuina löydy,eivätkä ole köykäisiä novellijuttuja vaan monensadan sivun kirjoja missä kielitaitokin samalla kohentuu.Ei mielestäni pitäisi vähätellä jonkun toisen kirjallisia kiinnostuskohteita vaikkeivat ole samoja kuin itsellä.Meitä on niin moneksi,yksi tykkää yhdestä toinen toisesta tyylistä,kaikille löytyy tilaa.

      • Tekosivistys

        Elina-poloinen ei pysty antamaan vastinetta, mutta Katri pystyy. Vaan ei anna, ei sitten pihaustakaan. Juuri näin, aivan oikea suhtautumistapa. Siinähän vaikenee kuoliaaksi koko paljastuksen. Ja paljastettavaa olisi varmasti hänelläkin, oikein ihkamehevää. Ihan niin kuin joka ikisellä ihmisellä maan päällä (ja mullan allakin).

        Kaikilla meillä on omat omituisuutemme, joista joku toinen pystyisi vääntämään vaikka kuinka maukkaita paljastuksia jos haluaisi. Mutta kun sillä lailla ei nyt vaan normaali-ihminen käyttäydy. Siksi juuri on ero tullut, että kaikki ominaisuudet ei vaan puolin ja toisin ole synkanneet. Ei niistä sitten enää jälkeen päin kaikelle kansalle huudella.

        Paitsi, jos katkeruusaste on jumittunut päälle kun on ruvennut paljastumaan, että aito sydämestä kumpuava sivistys sittenkin runnoo omatekoisen muhkean egokuvitelman. Siitäkin huolimatta, että sitä on yritetty oppiarvoillakin kohentaa.


      • Risto-Matti 50+
        Tekosivistys kirjoitti:

        Elina-poloinen ei pysty antamaan vastinetta, mutta Katri pystyy. Vaan ei anna, ei sitten pihaustakaan. Juuri näin, aivan oikea suhtautumistapa. Siinähän vaikenee kuoliaaksi koko paljastuksen. Ja paljastettavaa olisi varmasti hänelläkin, oikein ihkamehevää. Ihan niin kuin joka ikisellä ihmisellä maan päällä (ja mullan allakin).

        Kaikilla meillä on omat omituisuutemme, joista joku toinen pystyisi vääntämään vaikka kuinka maukkaita paljastuksia jos haluaisi. Mutta kun sillä lailla ei nyt vaan normaali-ihminen käyttäydy. Siksi juuri on ero tullut, että kaikki ominaisuudet ei vaan puolin ja toisin ole synkanneet. Ei niistä sitten enää jälkeen päin kaikelle kansalle huudella.

        Paitsi, jos katkeruusaste on jumittunut päälle kun on ruvennut paljastumaan, että aito sydämestä kumpuava sivistys sittenkin runnoo omatekoisen muhkean egokuvitelman. Siitäkin huolimatta, että sitä on yritetty oppiarvoillakin kohentaa.

        Katri-Helena musikaalissa oli/on ihan tarpeeksi piikittelyä proffasta. Toisella ansiot laulamalla, toisella kirjoittamalla. Kumpi parempi tai pahempi. Asioilla on monta puolta. Kansakoulun käynyt Tohmajärven tyttö ja kirjallisuuden professuuria hoitanut Hämeenkyrön poika eivät vai löytäneet loppujen lopuksi yhteistä kieltä kun arki alkoi.
        Katri on saanut pidettyä puhtoisen julkisen kuvan, hyvä niin. Hänkin lienee aivan tavallinen mustasukkainen nainen.Ehkäpä alemmuudentuntoinen akateemisen miehen rinnalla...mene tiedä...


      • kaikkea ei voi paeta
        Risto-Matti 50+ kirjoitti:

        Katri-Helena musikaalissa oli/on ihan tarpeeksi piikittelyä proffasta. Toisella ansiot laulamalla, toisella kirjoittamalla. Kumpi parempi tai pahempi. Asioilla on monta puolta. Kansakoulun käynyt Tohmajärven tyttö ja kirjallisuuden professuuria hoitanut Hämeenkyrön poika eivät vai löytäneet loppujen lopuksi yhteistä kieltä kun arki alkoi.
        Katri on saanut pidettyä puhtoisen julkisen kuvan, hyvä niin. Hänkin lienee aivan tavallinen mustasukkainen nainen.Ehkäpä alemmuudentuntoinen akateemisen miehen rinnalla...mene tiedä...

        Täytyy varmaan monen todeta, että ei Katrikaan ole saanut pidettyä mainettaan ihan puhtaana. Aikoinaan tapahtui jotain , josta nuoremmat eivät tiedä mitään. Se on jäänyt sitten unholaan. Me vanhemmat muistamme ja asia tuli muistiin kun Katrin poika mehehtyi.


      • Katri-H lahjakas
        Risto-Matti 50+ kirjoitti:

        Katri-Helena musikaalissa oli/on ihan tarpeeksi piikittelyä proffasta. Toisella ansiot laulamalla, toisella kirjoittamalla. Kumpi parempi tai pahempi. Asioilla on monta puolta. Kansakoulun käynyt Tohmajärven tyttö ja kirjallisuuden professuuria hoitanut Hämeenkyrön poika eivät vai löytäneet loppujen lopuksi yhteistä kieltä kun arki alkoi.
        Katri on saanut pidettyä puhtoisen julkisen kuvan, hyvä niin. Hänkin lienee aivan tavallinen mustasukkainen nainen.Ehkäpä alemmuudentuntoinen akateemisen miehen rinnalla...mene tiedä...

        Kiusallisempaa kuin kouluttamaton on korkeasti koulutettu, joka koulutustaan rumasti korostaa ja sillä ratsastavansa kuvittelee.


      • Ottakaa mallia
        Risto-Matti 50+ kirjoitti:

        Katri-Helena musikaalissa oli/on ihan tarpeeksi piikittelyä proffasta. Toisella ansiot laulamalla, toisella kirjoittamalla. Kumpi parempi tai pahempi. Asioilla on monta puolta. Kansakoulun käynyt Tohmajärven tyttö ja kirjallisuuden professuuria hoitanut Hämeenkyrön poika eivät vai löytäneet loppujen lopuksi yhteistä kieltä kun arki alkoi.
        Katri on saanut pidettyä puhtoisen julkisen kuvan, hyvä niin. Hänkin lienee aivan tavallinen mustasukkainen nainen.Ehkäpä alemmuudentuntoinen akateemisen miehen rinnalla...mene tiedä...

        Missä Katri-Helenan musikaalissa on ollut niitä piikittelyjä, jotka ovat niin koskettaneet tohtorismiehen sydäntä? Risto-Matti 50 , taidat olla itse akateemisen loppututkinnon suorittanut henkilö kun tuot esille alemmuudentunteen toisessa osapuolessa. Pitää muistaa, että yhteiskunnassamme miesministeri seurusteli monta vuotta ns. tavallisen naistaitelijan kanssa, mutta ei hän kuitenkaan suhteen loputtua alentunut pilkkaamaan entistä naisystäväänsä. Onnittelut ja kiitokset hänelle siitä!


      • vikaa molemmissa
        Ottakaa mallia kirjoitti:

        Missä Katri-Helenan musikaalissa on ollut niitä piikittelyjä, jotka ovat niin koskettaneet tohtorismiehen sydäntä? Risto-Matti 50 , taidat olla itse akateemisen loppututkinnon suorittanut henkilö kun tuot esille alemmuudentunteen toisessa osapuolessa. Pitää muistaa, että yhteiskunnassamme miesministeri seurusteli monta vuotta ns. tavallisen naistaitelijan kanssa, mutta ei hän kuitenkaan suhteen loputtua alentunut pilkkaamaan entistä naisystäväänsä. Onnittelut ja kiitokset hänelle siitä!

        No ei siitä ole tehty kuin yksi musikaali, jota esitettiin Helsingin Kaupunginteatterissa.


    • näitä riittää

      taitaa harmittaa kovasti, kun tuli ero ja siksi on niin negatiivinen..

      • Naiset varokaa näitä

        Juuri näin. Taas yksi esimerkki tyypillisestä narsistista, joka rakastaa vain itseään ja käyttää muita hyväkseen. Ja ennen kaikkea kostaa niille, jotka eivät suostu hänen alistettavakseen...


      • tarkkailijatar zetor
        Naiset varokaa näitä kirjoitti:

        Juuri näin. Taas yksi esimerkki tyypillisestä narsistista, joka rakastaa vain itseään ja käyttää muita hyväkseen. Ja ennen kaikkea kostaa niille, jotka eivät suostu hänen alistettavakseen...

        Ja sinun mielestäsi kaikki näyttävät ukot on narsisteja niinkö kannattaisi tarkastaa ensin oma asenteensa ennenkuin alkaa viisastelemaan tälläisellä palstalla ja ainakin lähipiirin kertomana Panu on varsin fiksu ja filmaattinen tyyppi joitain soraisia ääniä tietysti kuulee mutta kaikkia ei vo miellyttää häikäisekkö tämä Panu nyt sen takia että on melkein yhtä komea u.r.o.s. kuin Mr.Lothar?

        http://www.youtube.com/watch?v=i3p3uRnHSG4


    • Bala-laikka

      Todennäköisesti paikka paikoin todella masentavaa ollut olla naimisissa tämäntyyppisen kieltä lipovan elostelijan kanssa.

      Hmmmm.
      Miksei kirjoittanut kirjan esim. naimisissa olevasta miehestä ja naapurin eukosta jota mies käy avioliittonsa aikana vaimolle kiusallisen usein tervehtimässä.
      Noh -- "minä & eukko naapurista" ei olisi myynyt.

      Jostain kansansuosikista "paljastuksia" kertova juttu taas tulee myymään kuin häkä.

      Kansansuosikista tuskin mitään paljastettavaa löytyy, ehkä lähinnä se että nainen suri ja kaipasi syvästi entistä puolisoaan ja kommunikoi siitä syystä tämän edesmenneen puolison kanssa jaksakseen ylipäänsä elää, tämän hyvin henkilökohtaisen seikan voi tuo kirjoittaja nostaa esiin jos on tarpeeksi härski. Ja varmaan on.

      Kirja tulee herättämään myötätuntoa herättäviä läikähdyksiä lukijassa,
      kun hän tajuaa kuinka nöyryyttäviä asioita tämä joutui naisena kestämään moukaksi paljastuneelta suurelta rakkaudeltaan.
      Sekä kiitollisuutta elämää kohtaan, koska joskus elämä kääntää kipeätkin loukkaukset hyväksi -- kuten naisen elämässä, jossa nykyinen seura ei tasokkaampaa voi olla, nykyisen miehen ollessa älykäs, herrasmiesmäisen huolehtivainen,menestynyt, kiinnostunut naisesta eikä itsestään, todella komea ja ennenkaikkea--- nuori ja viriili.

    • tikulla silmään

      Kansansuosikki? Niin tosiaankin olihan Tapani Kansalla ja Katrillakin joskus jotakin?
      Aika moneen mieheen voi Katrin yhdistää, jos vanhoja muistelee...

      • okkigaam

        Paalosmaan kanssa seurusteli pitään.
        Dannyn kanssa ainakin espanjan rannollolla köllötteli.
        Pari muutakin laulajaa. Kunnes tuli Timo.
        Nuorena se on oltava ja mentävä, niin on jotain mistä lapsille kertoo.
        maagikko


    • Kaisakaarina

      Kansakoulun käynyt tyttö Tohmajärveltä ja kirjallisuuden professuuria hoitanut tohtori ajautuivat ennen pitkää eri teille, kun alku huuma on haihtunut ja arki koittanut.En tiedä kuka on vajonnut alas. Katri-Helena musikaalissa oli tarpeeksi piikittelyä proffasta.Aivan tyypillinen suomalainen avioeroa.Rajala elää kirjoittamalla, Katri laulamalla.Kumpi " ylempänä tai alempana", en ala tuomaroimaan. Kumpikin tarvitsee julkisuuttakin. Saadakseen leipäänsä. Toinen tarvitsee lukijoita, toinen kuuljoita.Alunalkaen oli tiedossa, ettei Tohmajärven tyttö voi viihtyä akateemisissa piireissä.Eikä siinäkään mitään kummallista ole. Katrihan seurustelee edelleen Timonsa kanssa. Eli Timo oli näiden kahden välissä jo heti alussa.

      • Eri puusta

        "Rajala elää kirjoittamalla, Katri laulamalla.Kumpi " ylempänä tai alempana", en ala tuomaroimaan. Kumpikin tarvitsee julkisuuttakin. Saadakseen leipäänsä. Toinen tarvitsee lukijoita, toinen kuuljoita."

        Ihan senverran kommentoin edelliseen, että Katri-Helena EI ole tietääkseni koskaan hakeutunut kohujulkisuuteen ehdointahdoin tai omaehtoisesti julkisuutta saadakseen itselleen tai työlleen paljastellen intiimeillä yksityisasioilla tai kohumeiningillä.
        Hänen ei ole tarvinnut. Lahjakkuus ja taidot ovat riittäneet -- siis työn kautta tulee julkisuuteen, ei lapsellisilla flirtti tai läpäläpäjutuilla.


    • kirjakriitikko

      Alkupuolen mölöttäjät eivät ole lukeneet yhtään Panu Rajalan kirjaa mutta tuomitsevat, vaikka eivät pidä Katri-Helenan lauluistakaan.

      Panu oli panomiehiä nelisenkymmentä vuotta. Nyt onnellisesti naimisissa kolmatta? kertaa.

      • voihan sitä pohtia..

        Olisiko kirjallisuusmaailma jäänyt paljolta paitsi vaikka joku olisi jättänyt paljastelematta kuolleen vaimonsa seksimieltymyksistä.


      • kukin saa osansa

        Niin ja mikä häly olisi jos asiat olisi toisinpäin. Eli katri-helena kirjoittanut kirjan elämästään panun kaa... Oikein suurin paljastuksin. Olisko kansa yhtä kärkkäänä arvostelemassa? Ollaan sentään tasa-arvoisia.


      • typeryyden rajat
        kukin saa osansa kirjoitti:

        Niin ja mikä häly olisi jos asiat olisi toisinpäin. Eli katri-helena kirjoittanut kirjan elämästään panun kaa... Oikein suurin paljastuksin. Olisko kansa yhtä kärkkäänä arvostelemassa? Ollaan sentään tasa-arvoisia.

        Tajuaakohan edellinen itsekään mitä sanoi! Varmaan koko netin järjettömin kommentti. Ei päätä eikä häntää. Mahtaa olla rehelliset jutut muutenkin tuolla ylläolevalla.

        Faktat: KatriHelena ei ole kirjoittanut kirjaa Panusta. Seuraava aihe.


      • mitäsvalehtelisin
        kukin saa osansa kirjoitti:

        Niin ja mikä häly olisi jos asiat olisi toisinpäin. Eli katri-helena kirjoittanut kirjan elämästään panun kaa... Oikein suurin paljastuksin. Olisko kansa yhtä kärkkäänä arvostelemassa? Ollaan sentään tasa-arvoisia.

        kukin saa osansa kirjoittaa olemattomasta, eli uskoo varmaan myös joulupukkiin tai ainakin myy joulupukin nimmareita


      • surullista
        voihan sitä pohtia.. kirjoitti:

        Olisiko kirjallisuusmaailma jäänyt paljolta paitsi vaikka joku olisi jättänyt paljastelematta kuolleen vaimonsa seksimieltymyksistä.

        Ei ne vaimon seksimieltymyksiä olleet, vaan Rajalan, joka sai vaimonsa suostumaan kolmansiin pyöriin, jotka tietysti oli aina naisia. Vaimoa asia haavoitti, vaikka suostuikin, ja sen muisteleminen että hän ei riittänyt miehelle, sattui vielä kuolinvuoteella. Tästäkin Rajala kirjoitti, ilmeisesti rehellisesti. Ei olisi tarvinnut kylläkään, mutta teki sen sentään itseäänkin säästämättä.


    • Its e murha

      Mitäs pahaa siinä on vaikka paljasteleekin ? Kyllä siellä "metrihelenan puolella riittää tavaraa. Pojan ja aviomiehen kuolema ym. Perheen ongelmat Jyväskylän aikana...

      Ex naapurit palokasta ei unohda...

    • Íhan normaalia

      "Ex naapurit palokasta" eivät varmaankaan unohda Katrin perheen ongelmia, eivät Virtasen, eikä Lahtisenkkaan, Heinosista ja Jokisista puhumattakaan. Omissaankin heillä varmasti riittää muistelemista yllin kyllin. Kenelläpä ei jossakin elämän vaiheessa olisi myös ongelmia. Täysin normaalia, ei kaikesta tarvitse kirjoja kirjoitella tai lööppisensaatioita paljastella, normaali-ihmisen normaalielämästä.

      • pyhimyksiä ei oo

        Niinpä niin. Ei siis mikään "puhdas" ihmisenä vaikka osa uskoo sokeesti, ettei ainakaan katri mitään pahaa... Kaikki ollaan raadollisia ja ketään ei kannata nostaa millekään jalustalle. Ei Katriakaan.


      • alati ja ikuisesti
        pyhimyksiä ei oo kirjoitti:

        Niinpä niin. Ei siis mikään "puhdas" ihmisenä vaikka osa uskoo sokeesti, ettei ainakaan katri mitään pahaa... Kaikki ollaan raadollisia ja ketään ei kannata nostaa millekään jalustalle. Ei Katriakaan.

        Se on kuule se Katrin jalusta ihan siun omassa päässäs. Mukavaa jatkoa!


    • proffasmiäs

      Mies joka nolaa vaimonsa kehuskelemalla tällä jotain hotellin tarjoilijaa on joko pässi tai sillä miehellä ei tosiaan ole kaikki latvassa kondiksessa naisen eli vaimon kunnioitus on aina etusijalla

    • vuodattaaaaa

      Kohtahan se kuullaan ykköskanavalla mitä kertoilee. Mielestäni todella ala-arvoista ja hävettävää tuollainen kirjoittelu korostaen omaa egoaan. Jotenkin tuntuu ettei ole ylipäässyt näistä existään ja ilmeisesti ei nyt sit saanut ketään julkkisnaista iskettyä niin katkerana vuodattaa.

      • lukeminen kannattaa

        Voi että! Kenestä ja keistä muista on kirjoitettu muistellen ja muistelmia? Olette eläneet jossain tynnyrissä jos ette tiedä tai ole lukeneet. Menkääs kerrankin kirjastoon tutustumaan satoihin( varmaan tuhansiin) kirjoihin, joissa kerrotaan tuntemistamme henkilöistä kaikenlaista... Muistelmatyyppiset kirjat ovat mukavaa luettavaa ja niitä löytyy hirveästi, niin kotimaisista kuin ulkomaisista tunnetuista ihmisistä. Aivan normaalia ja jopa suositeltavaa kirjoittaa kuin lukeakin. Ja on kirjoitettu kautta aikojen. Ketään ei voi nostaa ylemmäksi, ei silleen että "häntä" ei saa , eikä voi hänestä mitään paljastaa. Lukeminen kannattaa aina!!


      • mielestäni

        mautonta settiä. elää ja hakee julkisuutta(pönkitystä ömalle egolle) paljastelemalla toisista.No eipä siinä,tapansa kullakin.....


      • photoshoppausta
        mielestäni kirjoitti:

        mautonta settiä. elää ja hakee julkisuutta(pönkitystä ömalle egolle) paljastelemalla toisista.No eipä siinä,tapansa kullakin.....

        Kyllä Katrikin on hakenut julkisuutta monilla tavoin, meneekö montakaan kuukautta kun on jonkin lehden kannes photoshopattuna? Ei mene.


      • Molemmat hyötyy
        photoshoppausta kirjoitti:

        Kyllä Katrikin on hakenut julkisuutta monilla tavoin, meneekö montakaan kuukautta kun on jonkin lehden kannes photoshopattuna? Ei mene.

        Kyllä esiintyvän taiteilijan tulee olla nykypäivänä jonkin verran esillä.
        Katri ei kuitenkaan toisen ihmisen kustannuksella tai kumppaniensa yksityisasioita raottamalla ole hakenut palstatilaa, eikä törkeyksillä kohahduttanut.
        Hän on näitä "vanhan liiton" naisartisteja tyyliin Marion Rung, Paula Koivuniemi ja Lea Laven, jotka tekevät laulajan työn eli esiintyvät niin hyvin kuin mahdollista ja thats it.
        Kirjailijat puolestaan kirjoittavat suurinpiirtein kaikesta ja oma elämä ja sen kokemukset on usein heille parasta materiaalia. kaikkinainen kohu palvelee heidän työtään, taaten näkyvyyttä ja palstatilaa -- samalla mainostaen uutta kirjaa, sillä tottakai se herättää kiinnostusta potientiaalisissa lukijoissa.


      • julkisuus myy kaikki
        Molemmat hyötyy kirjoitti:

        Kyllä esiintyvän taiteilijan tulee olla nykypäivänä jonkin verran esillä.
        Katri ei kuitenkaan toisen ihmisen kustannuksella tai kumppaniensa yksityisasioita raottamalla ole hakenut palstatilaa, eikä törkeyksillä kohahduttanut.
        Hän on näitä "vanhan liiton" naisartisteja tyyliin Marion Rung, Paula Koivuniemi ja Lea Laven, jotka tekevät laulajan työn eli esiintyvät niin hyvin kuin mahdollista ja thats it.
        Kirjailijat puolestaan kirjoittavat suurinpiirtein kaikesta ja oma elämä ja sen kokemukset on usein heille parasta materiaalia. kaikkinainen kohu palvelee heidän työtään, taaten näkyvyyttä ja palstatilaa -- samalla mainostaen uutta kirjaa, sillä tottakai se herättää kiinnostusta potientiaalisissa lukijoissa.

        Väärin, tai et ole seurannut. Ainakin katri-helena on kertonut lukuisat kerrat julkisuudessa henkimaailman kokemuksistaan ym ym... ja on vähän väliä jossain julkisuuden valokeilassa, milloin telkussa milloin lehdessä. Ilman niitä ei olisi lavoilla ym ollut kansaa se on selvää. Ilman julkisuutta ei myy levytkään hyvin , sen osoitti viimeisin tv.ohjelma, Vain elämää...Marion on antanut naamansa luontaistuotteen mainoksille ja oli neljän tähden illallisessa ja avasi kotinsa ovet siinä kaikille. Lea laven on ollut vähiten julkisuudessa. Eli ilman julkisuutta ei ole menestystä kellään. Ei ainakaan suurta menestystä.


      • ruusuja lurjukselle
        julkisuus myy kaikki kirjoitti:

        Väärin, tai et ole seurannut. Ainakin katri-helena on kertonut lukuisat kerrat julkisuudessa henkimaailman kokemuksistaan ym ym... ja on vähän väliä jossain julkisuuden valokeilassa, milloin telkussa milloin lehdessä. Ilman niitä ei olisi lavoilla ym ollut kansaa se on selvää. Ilman julkisuutta ei myy levytkään hyvin , sen osoitti viimeisin tv.ohjelma, Vain elämää...Marion on antanut naamansa luontaistuotteen mainoksille ja oli neljän tähden illallisessa ja avasi kotinsa ovet siinä kaikille. Lea laven on ollut vähiten julkisuudessa. Eli ilman julkisuutta ei ole menestystä kellään. Ei ainakaan suurta menestystä.

        Tuossa on pointtia. Julkisuus taitaa tosiaan olla osa rautaisen ammattitaitoista markkinointia. Taiteilijastakin tehtävä brändi. Toisesta puhtoinen ja raikas, ikuisesti viaton. Toisesta lurjusmainen rasputiini.


      • kirppisjailmaislaari
        lukeminen kannattaa kirjoitti:

        Voi että! Kenestä ja keistä muista on kirjoitettu muistellen ja muistelmia? Olette eläneet jossain tynnyrissä jos ette tiedä tai ole lukeneet. Menkääs kerrankin kirjastoon tutustumaan satoihin( varmaan tuhansiin) kirjoihin, joissa kerrotaan tuntemistamme henkilöistä kaikenlaista... Muistelmatyyppiset kirjat ovat mukavaa luettavaa ja niitä löytyy hirveästi, niin kotimaisista kuin ulkomaisista tunnetuista ihmisistä. Aivan normaalia ja jopa suositeltavaa kirjoittaa kuin lukeakin. Ja on kirjoitettu kautta aikojen. Ketään ei voi nostaa ylemmäksi, ei silleen että "häntä" ei saa , eikä voi hänestä mitään paljastaa. Lukeminen kannattaa aina!!

        Katkeraa porukkaa.

        Niin, jotkut julkisuuden henkilöt ovat kirjoittaneet itsestään tai kirjoituttaneet muilla. Paljastuskirjojen taustavireen yleisö kyllä näkee ja tuomitsee sen mukaan mitä ovat.

        Tietenkin jos joku on ollut joku hirvittävä rikollinen, se on syytä tuoda tietoisuuteen.


      • onkomulla12sormea
        photoshoppausta kirjoitti:

        Kyllä Katrikin on hakenut julkisuutta monilla tavoin, meneekö montakaan kuukautta kun on jonkin lehden kannes photoshopattuna? Ei mene.

        Juu, hän itse photoshoppaa. Hei onko se menossa milloin painoon, voisin tulla vähän photoshoppaamaan sitä mun kuvaa.

        Herätkää, pahvit. On se nyt vaan niin ihmeellistä jos joku on lehden kannessa.


      • lasketko leikkiä?
        onkomulla12sormea kirjoitti:

        Juu, hän itse photoshoppaa. Hei onko se menossa milloin painoon, voisin tulla vähän photoshoppaamaan sitä mun kuvaa.

        Herätkää, pahvit. On se nyt vaan niin ihmeellistä jos joku on lehden kannessa.

        "juu, hän itse photoshoppaa. Hei onko se menossa milloin painoon, voisin tulla vähän photoshoppaamaan sitä mun kuvaa.
        "

        Siis kumpi (lady eller gentleman) käy parantelemassa OMAA kuvaansa ennen painoon menoa?


      • AS-tuuri vs. ironia
        lasketko leikkiä? kirjoitti:

        "juu, hän itse photoshoppaa. Hei onko se menossa milloin painoon, voisin tulla vähän photoshoppaamaan sitä mun kuvaa.
        "

        Siis kumpi (lady eller gentleman) käy parantelemassa OMAA kuvaansa ennen painoon menoa?

        Itseäni kyllä naurattaa ajatus siitä, että ironisessa 12 sormen viestissä esitetyn kaltaista vuoropuhelua todella käytäisiin.


      • panettelua!
        ruusuja lurjukselle kirjoitti:

        Tuossa on pointtia. Julkisuus taitaa tosiaan olla osa rautaisen ammattitaitoista markkinointia. Taiteilijastakin tehtävä brändi. Toisesta puhtoinen ja raikas, ikuisesti viaton. Toisesta lurjusmainen rasputiini.

        Nyt on kadonnut näillä kirjoittajilla se punainen lanka!
        Tässä ketjussa ruoditaan sitä, että Rajala kirjoittaa ex-vaimoistaan.......

        Tottakai esiintyvä artisti näkyy myös lehdissä.
        Se on päivän selvää!
        Vaan esiintyvätkö lööpeissä haukkuen ex-ukkojaan?
        Eivät.....


      • asrhewjP
        panettelua! kirjoitti:

        Nyt on kadonnut näillä kirjoittajilla se punainen lanka!
        Tässä ketjussa ruoditaan sitä, että Rajala kirjoittaa ex-vaimoistaan.......

        Tottakai esiintyvä artisti näkyy myös lehdissä.
        Se on päivän selvää!
        Vaan esiintyvätkö lööpeissä haukkuen ex-ukkojaan?
        Eivät.....

        Ei kun me nyt vaan halutaan värittää sitä meidän mielestä liian puhtoista lankaa punaseks jotta kansa miettis väärään suuntaan.


    • kiitos ei

      Kuka tollo ostaa tuon kirjoja.

      • lukeminen intohimona

        Ostetaan , ostetaan. Luulin että K-H on luku-ihmisiä vaan ei ole nybergin ohjelman mukaan. Kummallista. Kaikki, jotka lukevat paljon ovat sivistyneitä ja tietävät asioista hyvin ja maailmasta. Olen laskenut et olen lukenut tuhansittain kirjoja, enkä koskaan lukenut hömppäviihdettä ( lääkäri tms. sarjat). Aikoinaan koin, että sain ällän yo-kirjoituksissakin syystä, että oli yleistietoa kun olin lukenut paljon. En kylläkään koulukirjoja paljoa availlut...


      • hyvää proosaa
        lukeminen intohimona kirjoitti:

        Ostetaan , ostetaan. Luulin että K-H on luku-ihmisiä vaan ei ole nybergin ohjelman mukaan. Kummallista. Kaikki, jotka lukevat paljon ovat sivistyneitä ja tietävät asioista hyvin ja maailmasta. Olen laskenut et olen lukenut tuhansittain kirjoja, enkä koskaan lukenut hömppäviihdettä ( lääkäri tms. sarjat). Aikoinaan koin, että sain ällän yo-kirjoituksissakin syystä, että oli yleistietoa kun olin lukenut paljon. En kylläkään koulukirjoja paljoa availlut...

        Aivan varmasti ostetaan.


      • en aivan ymmärrä
        lukeminen intohimona kirjoitti:

        Ostetaan , ostetaan. Luulin että K-H on luku-ihmisiä vaan ei ole nybergin ohjelman mukaan. Kummallista. Kaikki, jotka lukevat paljon ovat sivistyneitä ja tietävät asioista hyvin ja maailmasta. Olen laskenut et olen lukenut tuhansittain kirjoja, enkä koskaan lukenut hömppäviihdettä ( lääkäri tms. sarjat). Aikoinaan koin, että sain ällän yo-kirjoituksissakin syystä, että oli yleistietoa kun olin lukenut paljon. En kylläkään koulukirjoja paljoa availlut...

        Miksi kerrot täällä montako kirjaa olet lukenut, ja että olet saanut yhden ällän?


      • joko ymmärrät
        en aivan ymmärrä kirjoitti:

        Miksi kerrot täällä montako kirjaa olet lukenut, ja että olet saanut yhden ällän?

        Sorry. En hoksannut tarkentaa, että L tuli reaalista, toinen L tuli äidinkielestä. Siis lukemalla, sai paljon yleistietoa, lukemisesta oli suuri hyöty reaalikoetta, varten. aikaa on yli 30 vuotta...ja kuvaavaa että oli pieni luokka ja luokan ainoa L reaalista minulle.Olen edelleen kirjaston suurkuluttaja.


      • Yhdentekevää...
        joko ymmärrät kirjoitti:

        Sorry. En hoksannut tarkentaa, että L tuli reaalista, toinen L tuli äidinkielestä. Siis lukemalla, sai paljon yleistietoa, lukemisesta oli suuri hyöty reaalikoetta, varten. aikaa on yli 30 vuotta...ja kuvaavaa että oli pieni luokka ja luokan ainoa L reaalista minulle.Olen edelleen kirjaston suurkuluttaja.

        Hassua, että joku jaksaa vielä muistella yo-kirjoituksiaan. Minä en muistele edes yliopistoaikojani, vaikka niiden päättymisestä on aikaa reilusti alle 30 vuotta...ja monta kirjaa on sen jälkeen tullut luettua...:D


      • l'ällällää
        Yhdentekevää... kirjoitti:

        Hassua, että joku jaksaa vielä muistella yo-kirjoituksiaan. Minä en muistele edes yliopistoaikojani, vaikka niiden päättymisestä on aikaa reilusti alle 30 vuotta...ja monta kirjaa on sen jälkeen tullut luettua...:D

        huikea tapaus kieltämättä


    • Ei hyvä

      Eipä vastaillut P. Rajala Nybergille Katri-Helenan ex-aviomehenä, vaan 'kirjailijana', joka vain sattumoisin kirjoittaa kirjan jostakin x-henkilöstä. Aika neroa pakenemista vastuusta kirjoittamastaan tekstistä, kun kyse on kuitenkin hänen omasta avioliittostaan hänenä itsenään - ei kirjailijana.

      Rajala on verbaalisesti lahjakas, mutta loppulta kunniaton oman elämänsä juoru-setä.

      • samma på finska

        Nyyperi on haastattelijana jo vahvasti ennakkoasenteellinen heti alkusekunneilta ,on päättänyt jo valmiiksi mitä mieltä on vieraastaan (eli ilman muuta samaa mieltä kuin katsojat),sen näkee naamasta välittömästi vieraan saapuessa paikalle, Mielenkiintoista spontaania vuorovaikutusta (ihmiseltä-ihmiselle) ei synny siksi koskaan, vaan haastateltava on Setä Tenttaajan piinapenkissä.
        "mitä tulee mieleen, vastaa mieluiten yhdellä sanalla" Ööö , miksi ihmeessä toikin pöljä sanatesti ?

        Mitä tulee mieleen sanasta... tylsä?
        - tämä keskusteluohjelma.


      • kon trolli
        samma på finska kirjoitti:

        Nyyperi on haastattelijana jo vahvasti ennakkoasenteellinen heti alkusekunneilta ,on päättänyt jo valmiiksi mitä mieltä on vieraastaan (eli ilman muuta samaa mieltä kuin katsojat),sen näkee naamasta välittömästi vieraan saapuessa paikalle, Mielenkiintoista spontaania vuorovaikutusta (ihmiseltä-ihmiselle) ei synny siksi koskaan, vaan haastateltava on Setä Tenttaajan piinapenkissä.
        "mitä tulee mieleen, vastaa mieluiten yhdellä sanalla" Ööö , miksi ihmeessä toikin pöljä sanatesti ?

        Mitä tulee mieleen sanasta... tylsä?
        - tämä keskusteluohjelma.

        Eli siellä pelottaisi joutua sanatestiin. Kauheaa, ei voisi tarkistaa vastausta kirjasta.


      • lukijan viesti

        Kenenkään pariskunnan elämä ei koostu siitä, että toinen osapuoli on Iso Paha Susi ja toinen Tuhkimo. Ei voi olla niin mustavalkoista, että on hyvä pahaa vastaan. Kerran eräs eronnut nainen kertoi oman kokemuksensa erääsä lehdessä, mutta totesi viisaasti, että tämä on hänen kokemuksensa ja kokema, varmasti mies kertoisi täysin poikkeavan kertomuksen. Se oli viisaasti sanottu, koska niin asiat ovat.


      • tyhyjäntoimittaja
        samma på finska kirjoitti:

        Nyyperi on haastattelijana jo vahvasti ennakkoasenteellinen heti alkusekunneilta ,on päättänyt jo valmiiksi mitä mieltä on vieraastaan (eli ilman muuta samaa mieltä kuin katsojat),sen näkee naamasta välittömästi vieraan saapuessa paikalle, Mielenkiintoista spontaania vuorovaikutusta (ihmiseltä-ihmiselle) ei synny siksi koskaan, vaan haastateltava on Setä Tenttaajan piinapenkissä.
        "mitä tulee mieleen, vastaa mieluiten yhdellä sanalla" Ööö , miksi ihmeessä toikin pöljä sanatesti ?

        Mitä tulee mieleen sanasta... tylsä?
        - tämä keskusteluohjelma.

        Tälläisen kaverin haastteluihin ei tarvitse suhtautua vakavasti

        http://www.artonyberg.blogspot.fi/


      • h.s.

        "kunniaton oman elämänsä juoru-setä"

        hyvin sanottu


      • luvattomat tiet
        lukijan viesti kirjoitti:

        Kenenkään pariskunnan elämä ei koostu siitä, että toinen osapuoli on Iso Paha Susi ja toinen Tuhkimo. Ei voi olla niin mustavalkoista, että on hyvä pahaa vastaan. Kerran eräs eronnut nainen kertoi oman kokemuksensa erääsä lehdessä, mutta totesi viisaasti, että tämä on hänen kokemuksensa ja kokema, varmasti mies kertoisi täysin poikkeavan kertomuksen. Se oli viisaasti sanottu, koska niin asiat ovat.

        Siis eräs kertoi. Tässä Panu kertoi, molemmista vaimoistaan, nimellä.

        Ilman lupaa.


      • dfsileguwup
        h.s. kirjoitti:

        "kunniaton oman elämänsä juoru-setä"

        hyvin sanottu

        Erittäin.


      • Olipa lapsellista
        kon trolli kirjoitti:

        Eli siellä pelottaisi joutua sanatestiin. Kauheaa, ei voisi tarkistaa vastausta kirjasta.

        Oliko siinä nyyperin "sanatestissä" oikeasti kysymys ,että mitä tulee mieleen sanasta Tommi Liimatainen.
        Suomi on siitä eksoottinen paikka, että haastattelijat saa v...lla vierailleen surutta näissä "tooksjoussa" päin naamaa jos ei henkilökohtaisesti miellytä.


      • viisas ja älykäs
        Olipa lapsellista kirjoitti:

        Oliko siinä nyyperin "sanatestissä" oikeasti kysymys ,että mitä tulee mieleen sanasta Tommi Liimatainen.
        Suomi on siitä eksoottinen paikka, että haastattelijat saa v...lla vierailleen surutta näissä "tooksjoussa" päin naamaa jos ei henkilökohtaisesti miellytä.

        Kyllä kysyi ja Rajala vastasi viisaasti. Niin olisin itsekin vastannut. En tunne. Silloin kun ei tunne henk.kohtaisesti ei muuta pidä sanoa. Tai jos olis naapuri ja kohdannut muutaman kerran jutellu millanen ilma tänään, olisi ns hyvän päivän tuttu.
        Ylipäätään, vastaukset olivat lyhyet, kuten Arto on aina toivonut ja opastanut. Viisas ja älykäs mies on.


      • Panulikeskustelu
        Olipa lapsellista kirjoitti:

        Oliko siinä nyyperin "sanatestissä" oikeasti kysymys ,että mitä tulee mieleen sanasta Tommi Liimatainen.
        Suomi on siitä eksoottinen paikka, että haastattelijat saa v...lla vierailleen surutta näissä "tooksjoussa" päin naamaa jos ei henkilökohtaisesti miellytä.

        Jaaha, ja minkäs takia sanojen Tommi Liimatainen sanominen on v...tuilua?

        Ei ole ollut KH:n kanssa tekemisissä Panu 9 vuoteen, eli Tommi on kuka tahansa. Tokihan asiallinen mies haluaa olla peräti hyvissä väleissä entisen vaimonsa miehen kanssa!

        Eli selvennäppäs meille lapsellisuudestapuhuja, että missä mielessä paha haastattelija nyt oli haastateltavalle kovin ilkiä.


    • ei onnistu enää

      Katrihan totes siinä häähaastattelussa, mitä eilen näytettiin, et on hyvä kun nyt on kaveri? Eli Panu oli vaan kaveri :), vaikka just vihitty puolisoksi.

      Panukin piti Katria varmaan kaverina. Itse menin parisuhteeseen, eron jälkeen ja ei siitä mitään tullut.

      Kumpikin vaan kaivattiin ex.iä :)

      • aina vain kaverina

        No kun ei puhtoinen Katri- Helena voi ikinä myöntää että on harrastanut seksiä edes avioliitoissaan. Lapset syntyneet noin tietämättään, ikään kuin neitseellisesti. Seksi on kiellettyä ja syntistä ja siihen liittyy sellasta ettei voi puhua eikä sitä ole ollut eikä ole. Noin menee Liimataisen kanssakin - ollaan vain kavereita, ei seksiä. Niin varmaan ollut dannyn, paalosmaan kans ja kaikkien? Niinkös?


      • aina vaan kaverina
        aina vain kaverina kirjoitti:

        No kun ei puhtoinen Katri- Helena voi ikinä myöntää että on harrastanut seksiä edes avioliitoissaan. Lapset syntyneet noin tietämättään, ikään kuin neitseellisesti. Seksi on kiellettyä ja syntistä ja siihen liittyy sellasta ettei voi puhua eikä sitä ole ollut eikä ole. Noin menee Liimataisen kanssakin - ollaan vain kavereita, ei seksiä. Niin varmaan ollut dannyn, paalosmaan kans ja kaikkien? Niinkös?

        Helkkari!! Ällistyin suuresti, kun juuri tuota päättelin jo ennen kuin olin nähnyt otteen kirjasta. Katri on itsekin ollut samassa uskossa, et on neitseellinen ja kansa pitää neitseellisenä. Mutta hiljaisessa vedessä ne suurimmat kalat kutee, sanotaan.

        http://www.iltalehti.fi/viihde/2013032116810245_vi.shtml


      • lukijan silmässä...
        aina vaan kaverina kirjoitti:

        Helkkari!! Ällistyin suuresti, kun juuri tuota päättelin jo ennen kuin olin nähnyt otteen kirjasta. Katri on itsekin ollut samassa uskossa, et on neitseellinen ja kansa pitää neitseellisenä. Mutta hiljaisessa vedessä ne suurimmat kalat kutee, sanotaan.

        http://www.iltalehti.fi/viihde/2013032116810245_vi.shtml

        en tulkinnut tuossa mitään siihen viittaavaa...


    • pinde1

      Keitä ovat Kerta Haluna ja Pano Rajuna?????

      • hui me paljastetaan

        Hankala kommentoida, monestakin syystä.


    • F. E. Pällinkuu

      Kutri-Hulina rikkoi keskinäisen vaitiolosopimuksen avioliitosta avustamalla jotain musikaalia, jossa vääristeltiin Panun roolia.

      Ei se sopimus enää sitonut Panuakaan.

      • lepotuoli

        Panu sä et ole viel kertonu mikä se kauheus siinä teatteripläjäykses oli? Sano meille ääneen toki. Mikä sinuu rassaa ja niin koski että kirja piti kostoks kirjuuttaa?


      • nähty
        lepotuoli kirjoitti:

        Panu sä et ole viel kertonu mikä se kauheus siinä teatteripläjäykses oli? Sano meille ääneen toki. Mikä sinuu rassaa ja niin koski että kirja piti kostoks kirjuuttaa?

        Musikaalissa annettiin kuva Rajalasta julkisuustyrkkynä


      • niinköstä
        nähty kirjoitti:

        Musikaalissa annettiin kuva Rajalasta julkisuustyrkkynä

        Jaa totuus vai?


      • Pohtii1
        nähty kirjoitti:

        Musikaalissa annettiin kuva Rajalasta julkisuustyrkkynä

        Proffan kommentit musikaalissa olivat koottu Rajalan ulostuloista julkisuudessa. Saa siis syyttää itseään jos dramaturgi siteeraa häntä itseään sanasta sanaan musikaalissa.


      • +0980987
        nähty kirjoitti:

        Musikaalissa annettiin kuva Rajalasta julkisuustyrkkynä

        Vai että julkisuustyrkkynä - ja mieshän ihan vaan nimettömänä kirjoittelee......!!
        Mieshän on pahimman luokan julkisuustyrkky, mutta totuus kirpaisee.....


    • vanha katkera mies

      Minä en ole nähnyt enkä kuullut koko musiikaalia, mutta olen aina pitänyt Panu Rajalaa elostelevana julkisuustyrkkynä. Jos musikaalissa hänestä sellainen kuva on annettu, niin sehän on ihan osuva. Ei siinä varmasti Katri Helenan näkemystä erikseen tarvittu.

      • katrikin tarvinnu

        Ilman julkisuutta ei olis Katri- Helenakaan pärjännyt. Se on tosi.


      • aaaaaaaaaargh
        katrikin tarvinnu kirjoitti:

        Ilman julkisuutta ei olis Katri- Helenakaan pärjännyt. Se on tosi.

        Älkää jaksako poimia pikkupalasia ja puhua niistä irrallisina, aivan kuin ne olisivat irrallisina totta.

        Laulajan hommaan kuuluu julkisuus, ja KH on siihen ammattinsa puitteissa ns. alistunut tai suostunut tai myöntynyt tai siihen mukaan lähtenyt, miten asian nyt sitten haluaa sanoa. Mutta panetellut ei ole ketään satoin sivuin verran.

        Kirjakin on julkinen, mutta Panu on julkisuudessa irvokas, kuten julkisuuteen jääneet jäljet todistavat. Kaiken lisäksi Panu on tuonut julkisuuteen yksityiselämän, ilman vaimojen lupaa.

        Ei julkisuutta yksin julkisuutena voi päivitellä, hyvät hykkyrät sentään.


      • ei sääliä kelleen
        aaaaaaaaaargh kirjoitti:

        Älkää jaksako poimia pikkupalasia ja puhua niistä irrallisina, aivan kuin ne olisivat irrallisina totta.

        Laulajan hommaan kuuluu julkisuus, ja KH on siihen ammattinsa puitteissa ns. alistunut tai suostunut tai myöntynyt tai siihen mukaan lähtenyt, miten asian nyt sitten haluaa sanoa. Mutta panetellut ei ole ketään satoin sivuin verran.

        Kirjakin on julkinen, mutta Panu on julkisuudessa irvokas, kuten julkisuuteen jääneet jäljet todistavat. Kaiken lisäksi Panu on tuonut julkisuuteen yksityiselämän, ilman vaimojen lupaa.

        Ei julkisuutta yksin julkisuutena voi päivitellä, hyvät hykkyrät sentään.

        Plussaa se, että PR paljastaa myös säälimättä itsestään asioita, ainakin sellaisen kuvan olen saanut ja niin tuossakin lukee:

        http://www.wsoy.fi/kirjat/-/product/no/9789510394847


      • panun pyykkivuoro
        ei sääliä kelleen kirjoitti:

        Plussaa se, että PR paljastaa myös säälimättä itsestään asioita, ainakin sellaisen kuvan olen saanut ja niin tuossakin lukee:

        http://www.wsoy.fi/kirjat/-/product/no/9789510394847

        Turha yrittää harhauttaa harhautuksen suuntaan. Uskotko itsekään mitä höpiset.


    • hohhoijakkaakaa

      Voi Panu parkaa, hänestä ei tule koskaan kukaan kirjoittamaan kirjaa. Ei elämänsä aikana, eikä sen jälkeen. Ei tehdä näytelmää eikä musiikaalia. voi voi. Neitimäinen mies!

      • rievätty

        Tehdäänkö sinusta sitten kirja kun nukut pois?
        Olisi paras olla arvostelematta muita jos ei itselläskään ole muita harrastuksia kuin kuunnella Helunan levyjä.


    • eräs ällistynyt mies

      Arvostelukyvyn puuttumiselle ei valitettavasti voi mitään.

    • kirjasta

      Enkeli tulessa oli sujuvasti kirjoitettu romaani, kyllä se piti otteessaan jollain kummalla tavalla, vaikka tämän kirjan ex-vaimo oli itselle täydellisesti tuntematon suuruus johtuen ikäluokasta.
      Lavatähti ja kirjamies tulee olemaan myyntimenestys, sillä sekä Panu Rajala että Katri-Helena ovat kumpikin omalla tavallaan hyvin kiinnostavia ja poikkeuksellisia persoonia. He olivat takuulla erittäin näyttävä ja kaunis pari pitkän yhdessäolonsa vuosina.
      Mikä tässä on kuitenkin kiinnostavinta, jos irrotetaan esiin mediananpuoliväkisellä kaivetut kirjan "paljastukset katri-helenasta" on kahden ihmisen selviytymistarina omasta leskeydestään. Toinen löytää henkisyydestä lohtua ja uusia ulottuvuuksia jaksaakseen, toiselle tämä maailma ei aukea, jää ikään kuin edelleen yksin arvoitustensa kanssa. Ja kiehtova kuvaus siitä, kuinka rakkaus voi iskeä niin täysillä ja yllättäen kahteen hyvinkin itsetietoiseen ihmiseen.

      • haukotus edellisestä

        Paitsi, että Panu Rajala ei ole kiinnostava henkilö, muuta kuin omasta mielestään.


      • laatta lentää !!!!
        haukotus edellisestä kirjoitti:

        Paitsi, että Panu Rajala ei ole kiinnostava henkilö, muuta kuin omasta mielestään.

        Kyllähän Panu on varsin poikkeuksellinen. En ole ennen kuullut näin narsistisesta, huomionhakuisesta ja niljakkaasta neiti-miehestä. Omaa elämää hänellä tuskin on ja menneisyydestä täytyy kaivaa itselleen sisältö. Säälittävää!


      • älä morkkaa katria!
        laatta lentää !!!! kirjoitti:

        Kyllähän Panu on varsin poikkeuksellinen. En ole ennen kuullut näin narsistisesta, huomionhakuisesta ja niljakkaasta neiti-miehestä. Omaa elämää hänellä tuskin on ja menneisyydestä täytyy kaivaa itselleen sisältö. Säälittävää!

        Älä kuule viitti morkata Katri-Helenan miesmakua!
        Kyllä Panu on ollut poikkeuksellisen kiinnostava jos Katri-helena kerran jopa avioitui hänen kanssaan ja viihtyi vuosia hänen kanssaan!!!


      • myötähaukotus
        haukotus edellisestä kirjoitti:

        Paitsi, että Panu Rajala ei ole kiinnostava henkilö, muuta kuin omasta mielestään.

        Hah, naulan kantaan!


      • vuosia
        älä morkkaa katria! kirjoitti:

        Älä kuule viitti morkata Katri-Helenan miesmakua!
        Kyllä Panu on ollut poikkeuksellisen kiinnostava jos Katri-helena kerran jopa avioitui hänen kanssaan ja viihtyi vuosia hänen kanssaan!!!

        viihtyikö


      • eiks vaan.
        vuosia kirjoitti:

        viihtyikö

        Taisipa viihtyä aika hyvin, kun meni naimisiin.


      • nainennnnnnnnnnnn
        älä morkkaa katria! kirjoitti:

        Älä kuule viitti morkata Katri-Helenan miesmakua!
        Kyllä Panu on ollut poikkeuksellisen kiinnostava jos Katri-helena kerran jopa avioitui hänen kanssaan ja viihtyi vuosia hänen kanssaan!!!

        Kun he avioituivat, olin 17v ja muistan kun mummolassa katselin jotain heidän rakastunutta haastatteluaan ja pohdin mielessäni, että miten aikuinen nainen ei näe, että mies on niljakas umpipukki ja elostelija, vaikka minä sen näin ja olisn sentään vielä tyttönen ilman suutelua kummaisempaan kokemusta miehistä. Pervoja setiä olin toki nähnyt ja heille pakkeja antanut ja tyypin tunnistin.

        Näitä elämän suuria mysteerejä tämä aikuisten naisten viattomuus :)


      • kroooh,,zzzzz
        myötähaukotus kirjoitti:

        Hah, naulan kantaan!

        Vierestä kuultiin samoihin aikoihin kommenttia jostain takavasemmalta teeveestä näytetyn hääpläjäyksen aikkaan, että miten aikuinen kuumaverinen mies ei näe että nainen on pulppuilevan raikkaan opetellun kuorensa alla kylmä kuin sipeeria.


      • oih ja voih
        kroooh,,zzzzz kirjoitti:

        Vierestä kuultiin samoihin aikoihin kommenttia jostain takavasemmalta teeveestä näytetyn hääpläjäyksen aikkaan, että miten aikuinen kuumaverinen mies ei näe että nainen on pulppuilevan raikkaan opetellun kuorensa alla kylmä kuin sipeeria.

        Oi, miksi se niin kuumaverinen Panu ei keskity nykyiseen vaimoonsa vaan laahustaa menneessä? Tosi mies saa naisen kuin naisen kuumaksi;)


      • parempi/huonompi
        eiks vaan. kirjoitti:

        Taisipa viihtyä aika hyvin, kun meni naimisiin.

        Asetettiin kysymys, viihtyikö vuosia Panun kanssa, avioiduttuaan.
        Ihan hyvä kysymys vaikka pelkkänä kysymyksenä. Viihtyikö?


      • sokia kana
        oih ja voih kirjoitti:

        Oi, miksi se niin kuumaverinen Panu ei keskity nykyiseen vaimoonsa vaan laahustaa menneessä? Tosi mies saa naisen kuin naisen kuumaksi;)

        On tullut aika ottaa esiin päivän sana. Se olkoon oksymoron.

        Oksymoron (kr. oξύμωρος) eli itseristiriita on retorinen kuvio, joka yhdistää kaksi vastakkaista tai toisensa kieltävää käsitettä, kuten "jäätävä polte" tai "kuumaverinen Panu".


      • tuli ja jää !
        sokia kana kirjoitti:

        On tullut aika ottaa esiin päivän sana. Se olkoon oksymoron.

        Oksymoron (kr. oξύμωρος) eli itseristiriita on retorinen kuvio, joka yhdistää kaksi vastakkaista tai toisensa kieltävää käsitettä, kuten "jäätävä polte" tai "kuumaverinen Panu".

        Tai tuli ja jää. Mitä siitä tule? Toinen tulinen , toinen jäinen.


      • pikakihlat!!
        älä morkkaa katria! kirjoitti:

        Älä kuule viitti morkata Katri-Helenan miesmakua!
        Kyllä Panu on ollut poikkeuksellisen kiinnostava jos Katri-helena kerran jopa avioitui hänen kanssaan ja viihtyi vuosia hänen kanssaan!!!

        On täytynyt Panun olla kiinnostava, kun menivät kihloihin muutaman viikon tutustumisen jälkeen. Kuvitella! Siis Katri jota pidetään jalat maassa pysyvänä naisena, menee muutaman viikon jälkeen kihloihin. Ei siinä ajassa ehdi kumpikaan tuntemaan toistaan.


    • Leskisen tuntenut
      • mull on missi o

        Panu sen hiekkarantabiisin takia sitten varmaan halusi senkin kokea, mutta hei, tossa lehtijutussa oli silmiinpistävä toi just häämatkaa koskeva "eikä heidän välillään ole enää särön säröä".

        Häämatkalle parantelemaan säröjä? Tyrsk.

        Panu halusi ensin meren tyrskyt ja saa nyt vähän myöhemmin kirjansa myötä useamman lukijan tyrskyt.

        Ei sitä musikaalin luomaa kuvaa hänestä kukaan olisi edes ajatellut tai muistanut tai tullut kohteen itsensä pakottamana verestäneeksi, ellei hän olisi sen takia kirjoittanut kokonaista kirjaa.


      • mielikuvia.
        mull on missi o kirjoitti:

        Panu sen hiekkarantabiisin takia sitten varmaan halusi senkin kokea, mutta hei, tossa lehtijutussa oli silmiinpistävä toi just häämatkaa koskeva "eikä heidän välillään ole enää särön säröä".

        Häämatkalle parantelemaan säröjä? Tyrsk.

        Panu halusi ensin meren tyrskyt ja saa nyt vähän myöhemmin kirjansa myötä useamman lukijan tyrskyt.

        Ei sitä musikaalin luomaa kuvaa hänestä kukaan olisi edes ajatellut tai muistanut tai tullut kohteen itsensä pakottamana verestäneeksi, ellei hän olisi sen takia kirjoittanut kokonaista kirjaa.

        Laulajattarista jonku Einin tai Paulan voisi kuvitella naturistina autiolla saarella viinirypäleitä syömässä sensuellina, muttei jotenkin tuota Katria, en tiedä miksi, mutta Katrin assosio lähinnä laulamassa taustalla sinisessä mekossa hiekkaranta-biisiä.


    • jouti mennäkkin pois

      Kyllä tuo et flirttailee mies muiden kanssa, kun vaimo vierellä, on loukkaavaa. Itse olen kokenut tuon ja en ole enää sellaisen kanssa suhteessa.

      • nou flört

        Totta. Sellainen käytös kyllä vie useimmilta fiilikset, vaikka olisi kuinka in love.
        Ehkä miehellä hieman italialaista verta lorahtanut geeneihin, siellähän kaikki tykkää pikkuflirtistä , kukaan ei ole moksiskaan, mutta suomessa sellainen koetaan kumppania loukkaavana.


    • F. E. Pällinkuu

      Ei siitä mitään tullut kun sivistynyt kirjallisuusmies Rajala yritettiin kaventaa "Katri-Helenan miehen" rooliin. Katri oli pelkän kansakoulun käynyt maalaistyttö, joka ei ymmärtänyt itseään korkeampaa kulttuuria ja sen viljelyä.

      • aukko sivistyksessä

        Mitä se Meriluoto siitä Rajalasta sanoi?


      • aukko tangoissa
        aukko sivistyksessä kirjoitti:

        Mitä se Meriluoto siitä Rajalasta sanoi?

        Ainaski kuuluisa tangarunoilija Laila Kalanruoto sanoi aikoinaan Panjosta:

        "Aika helkkarinmoinen Shemeikka".


      • Pohtii1
        aukko sivistyksessä kirjoitti:

        Mitä se Meriluoto siitä Rajalasta sanoi?

        Että kirjallisuutta opiskellut nulikka vonkasi häneltä. Halusi astua Lauri Viidan saappaisiin.


      • elämän vonkamies.
        Pohtii1 kirjoitti:

        Että kirjallisuutta opiskellut nulikka vonkasi häneltä. Halusi astua Lauri Viidan saappaisiin.

        Ai sitä kutsutaan nykyään Lauri Viidan saappaiksi.


    • Liana

      Miksi ihmeessä lähes kaikki täällä halveksivat Rajalaa ja nostavat Katri-Helenan kuin pyhimykseksi? Mielestäni on täysin oikeutettua Rajalalta kirjoittaa tämä kirja.Sanoihan hän itsekin heidän erotessaan että =On vaikeaa olla pyhimyksen kanssa naimisissa.Olisiko tämä Rajalan "puolustuspuheen vuoro"?Ex vaimokin oli kaikkea muuta kuin täydellinen.Jos liitossa jotain ikävää sattui oli syy aina Rajalassa ei Katrissa.(kansan mielestä).Itse en ole koskaan ymmärtänyt tuota Katrin "palvontaa".Mitä tulee siihen ettei hän tuo itseään esiin lehtien palstoilla ,olen toista mieltä.Eipä ole montaa lehteä jossa hän ei kertoisi henkimaailmastaan ym.Myös Katri on tuonut esille aikanaan kuinka hän mielellään rakasteli Panun kanssa oliko nyt tallin vintti vai mikä lienee?Hiukan naiivilta tuntuu joskus hänen vastauksensa.Kerran häntä haastateltiin televisiossa jostain aiheesta,niin hän hoki vain=Me emme ole enää pieni Suomi,me emme ole enää pieni Suomi.Harkimon ohjelmassa häneltä kysyttäessä hän jopa kysyi=Saanks mä sanoa sen näin.Ei kovin henkevää.Kun taas Rajala on täysin vastakohta sivistynyt ja älykäs.Kuten hänen nykyinen vaiminsa Marja sanoi kerran Panusta=Hän on älykäs ja sivistynyt keskustelija.Kai sitä mies lähtee hakemaan rakkautta muualta jos jos entinen siippa kummittelee avioliitossa.Hyi olkoo.Ainakin näillä kahdella on hyvät mahdollisuudet onnistua,Marjalla ja Panulla.Molemmat ovat sivistyneitä ja älykkäitä.Joku täällä väitti ettei Rajala kysynyt lupaa vaimoiltaan kirjan kirjoittamiseen,väärin ainakin Elinalta tuli lupa. Rajala on rehellinen ei tekopyhä kuten Katri.

      • matkalaukut

        Terve sielu terveessä ruumiissa.


      • 13 + 11

        Ei Katri Helenaa pidetä pyhymyksenä vaan häntä arvostetaan aidosti, ihan aiheesta. Panu Rajalaa ei arvosteta, kun ei ole aihetta. ei toisten yksityisasioita levitteleviä ihmisiä ja julkisuuteen pyrkiviä toisia ihmisiä hyväksikäyttäviä ihmisiä arvosteta. Susanna Ruusunen, Johanna Tukiainen, Martina Aitolehti ja Panu Rajala.


      • mielipide tämäkin
        13 + 11 kirjoitti:

        Ei Katri Helenaa pidetä pyhymyksenä vaan häntä arvostetaan aidosti, ihan aiheesta. Panu Rajalaa ei arvosteta, kun ei ole aihetta. ei toisten yksityisasioita levitteleviä ihmisiä ja julkisuuteen pyrkiviä toisia ihmisiä hyväksikäyttäviä ihmisiä arvosteta. Susanna Ruusunen, Johanna Tukiainen, Martina Aitolehti ja Panu Rajala.

        Mutta eihän k-helena osaa laulaa, vain kiekua.!


    • suosittelen !

      Kappas vain. Aivan tajuttoman hauska kirja ja sujuvasti kuvailtu, vaikka ennakkoasenteella mukapaheksuvasti mutkuttaen lähestyin.
      Ja mukavia kokokansan söpöjä palleroitahan he ovat,
      Katri ja Panu --- pakteineen.

      • valeproffan tarinat

        "Kuin kissan vessa maistuisi kielen päällä".

        Ai pahus, miten hyvin sanoi suuressa lehdessa arvostelija.


      • itseään
        valeproffan tarinat kirjoitti:

        "Kuin kissan vessa maistuisi kielen päällä".

        Ai pahus, miten hyvin sanoi suuressa lehdessa arvostelija.

        Näkihän sen jo ennalta, että kirjasta jää paha maku.


      • juttuaiheita
        itseään kirjoitti:

        Näkihän sen jo ennalta, että kirjasta jää paha maku.

        Ai pahus, ei se ole tuonkaan toimittajankaan suu ole tuohesta tehty, kyllä hyvä juttu aina maistuu.

        Toki kissan vessan mausta kielen päällä ei ole kokemusta.


    • akateeminen1

      Ei osoita sivistystä ruotia ex vaimoa on sitten julkis tai ei. Viisaus on ihmisessä ei siinä montako kirjaa on lukenut. Panu Rajala selkeä narsisti ja kadehtii Katri-Helenan suosiota. Katri-H on saanut menestyksesnsä omilla ansioillaan eli mitä pahaa siinä on.Onhan meillä monta julkiksta, jotka haluavat pitää oman elämänsä erillään julkisuuden elämästä. Jokaisella pitäisi olla oma turvapaikkansa.

      Ilmeisesti Rajala haluaisi olla jonkinlainen naistenmies niinkuin Kianto. Ihme toisen ihmisen elämän restostelija ja petturi.

      • osallinen KH

        Juuri niin.

        En kuitenkaan hetkeäkään usko, että kirja himmentää kansan rakkautta Katri Helenaa kohtaan. Kansa on Katri Helenan puolella ja on utopistista kuvitella, että Panu pystyisi yhdellä kirjalla vähentämään Katri Helenan suosiota. Ei se toimi niin.

        Saattaa nimittäin käydä ihan päin vastoin.

        Toivottavasti Katri Helena jaksaa uskoa siihen, että kansa näkee ettei Rajala tehnyt oikein.


    • Lähdetkö lounaalle

      Ei kestänyt Katri Helenan menestystä. Kuka tietäisi Rajalasta mitään ilman häntä. Rajala kiipesi reittä pitkin julkisuuteen. Ilman Katri Helenaa hänestä ei tietäisi kukaan yhtään mitään.
      Ei edes ne akateemiset. Nykyisestä vaimosta Marja Roihasta sai piian, jota tarvitsi. mutta kummastakaan ei tullut tähteä, jonka ura olisi kestänyt menestyneenä lahjakkaana tähtenä 50 vuotta.
      Mahtaa harmittaa. Marja lauleskelee nuotiolla ja pitää jumppakerhoa, vaikka kielillä ja on niin sivistynyt. Jaksan hävetä molempien puolesta.
      Katri on ihana. Hän ei ole viitsynyt puuttua tuollaiseen. Mutta miksi Rajalan aikuiset , akateemiset lapsetkaan eivät ole puhumattakaan Marja Roihasta, ole sanoneet miehelle, että kun Rajala esiintyy mielellään lehtijutuissa professorina, jota ei todellakaan ole., se on petos.
      Miksi Marja Roiha ei ole tässä neuvonnut miesta, ettei pidä esittää muuta kuin on. Nauttiiko Rajala myös olemisestaan valeprofessorina?
      Sairas mies.

      • hetkonen..

        Waaat..eikse oo Marja Norha


    • totuuden trumpetti

      Huumoria pitää olla. Suomi tarvitsee pellejä.

      • naiset/LV-buutsit

        Pauski Seiskan kanteen.


      • itsepoimittu pr

        Rajalalla itsellään nauru läikkyy erikoisista syistä. Aamulehdessä hän mm. muistelee huvittuneena.

        - Joku kirjoittaja muotoili haukkunsa minulle aika hienolla kielikuvalla. Hän sanoi, että ”te olette kuin taksitolpan viereen laskettu oksennusläntti, jonka huomenna lumi peittää, ja jota kukaan ei enää muista”, Rajala muistelee huvittuneena.


    • paljon melua tyhjäst
      • kamoflaasi

        Tarkoitatko, että Panu yhtäkkiä ei olekaan nolannut entisiä rakastettujaan julkisesti?

        Panu siis kokee, että on paljon melua ja hysterisointia. Kaiken lisäksi melu ja hysterisointi on sisällöltään Katri Helenan puolustamista ja Rajalan tekojen paheksumista.

        Panu, ota totuus käteen ja katso.


      • Mennyt maailma
        kamoflaasi kirjoitti:

        Tarkoitatko, että Panu yhtäkkiä ei olekaan nolannut entisiä rakastettujaan julkisesti?

        Panu siis kokee, että on paljon melua ja hysterisointia. Kaiken lisäksi melu ja hysterisointi on sisällöltään Katri Helenan puolustamista ja Rajalan tekojen paheksumista.

        Panu, ota totuus käteen ja katso.

        Tämä saattaa tulla jollekkin järkytyksenä , mutta nykysukupolvelle tapaus Katri ja Panu ei edusta oikein mitään niin merkityksellisiä ja rakkaita asioita kuin ikääntyvälle suurelle ikäluokalle, jotka menneisyyttä ja mennyttä nuoruuttaan kaihotessaan tykkäävät kuunnella ikivihreitä ja pitää kiinni vanhoista heidän nuoruutensa aikoina vallinneista arvoista.


      • sikoasp
        Mennyt maailma kirjoitti:

        Tämä saattaa tulla jollekkin järkytyksenä , mutta nykysukupolvelle tapaus Katri ja Panu ei edusta oikein mitään niin merkityksellisiä ja rakkaita asioita kuin ikääntyvälle suurelle ikäluokalle, jotka menneisyyttä ja mennyttä nuoruuttaan kaihotessaan tykkäävät kuunnella ikivihreitä ja pitää kiinni vanhoista heidän nuoruutensa aikoina vallinneista arvoista.

        Ristiriitaista, katteetonta. Panu ja Katri Helena itse edustavat kuvailemaasi ikääntyvää suurta ikäluokkaa. Keksi jotain parempaa, ei täällä mene tuollainen läpi. Keksitty ei ollenkaan.


      • henkinen perintö
        sikoasp kirjoitti:

        Ristiriitaista, katteetonta. Panu ja Katri Helena itse edustavat kuvailemaasi ikääntyvää suurta ikäluokkaa. Keksi jotain parempaa, ei täällä mene tuollainen läpi. Keksitty ei ollenkaan.

        Suuren ikäluokan helmasynti...
        Itseriittoisuus.
        Mitä jätitte perinnöksi tulevalle sukupolvelle..
        Autiota hiekkarantaa.
        Harvasta esimerkiksi nuoremmille kuinka elää.


      • rakeeton
        henkinen perintö kirjoitti:

        Suuren ikäluokan helmasynti...
        Itseriittoisuus.
        Mitä jätitte perinnöksi tulevalle sukupolvelle..
        Autiota hiekkarantaa.
        Harvasta esimerkiksi nuoremmille kuinka elää.

        Halveksivaa niitä kohtaan, jotka ovat nuorta ikäluokkaa hyvin opettaneet.

        Hyvillä en tarkoita niitä, jotka tekevät rumia kirjatekoja eivätkä pysty elämään oman suuren ikäluokkansa hyvien arvojen mukaan.


      • lässyn lässyn lääpä
        sikoasp kirjoitti:

        Ristiriitaista, katteetonta. Panu ja Katri Helena itse edustavat kuvailemaasi ikääntyvää suurta ikäluokkaa. Keksi jotain parempaa, ei täällä mene tuollainen läpi. Keksitty ei ollenkaan.

        Huono analyysi Hietalalta. Panun ilmaisussa ei ärsytä se, että hän loukkaa "suurta lavatähteä" ja "sinivalkoista ääntä".

        En ainakaan minä ole K-H:n fani, en pidä hänen musiikistaan lainkaan. K-H saa empatiani ihmisenä ja naisena.

        Rajalan elosteleva käytös ja huonous aviomiehenä ällöttää ja ällöttäisi myös, vaikka kyse olisi lähiökuppilan Ranen ja Riitan suuresta "rakkaustarinasta".

        Pah, tarina siitä, miten nainen tulee valinneeksi elostelevan porsaan rakkautensa kohteeksi porsaan näkökulmasta katsottuna.


      • henkinen perintö
        rakeeton kirjoitti:

        Halveksivaa niitä kohtaan, jotka ovat nuorta ikäluokkaa hyvin opettaneet.

        Hyvillä en tarkoita niitä, jotka tekevät rumia kirjatekoja eivätkä pysty elämään oman suuren ikäluokkansa hyvien arvojen mukaan.

        Mainitseppa nyt meidän kaikkien mielen kohotukseksi sinun mielestäsi muutama viisas suuri nimi , jotka ovat sinun mielestäsi hyvin nuorta ikäluokkaa opettaneet.

        Siis näitä, joita tarkoitat hyvillä.

        Suuri kiitos etukäteen.

        Me odotamme mielenkiinnolla täällä.


      • julkisuuden kirot
        lässyn lässyn lääpä kirjoitti:

        Huono analyysi Hietalalta. Panun ilmaisussa ei ärsytä se, että hän loukkaa "suurta lavatähteä" ja "sinivalkoista ääntä".

        En ainakaan minä ole K-H:n fani, en pidä hänen musiikistaan lainkaan. K-H saa empatiani ihmisenä ja naisena.

        Rajalan elosteleva käytös ja huonous aviomiehenä ällöttää ja ällöttäisi myös, vaikka kyse olisi lähiökuppilan Ranen ja Riitan suuresta "rakkaustarinasta".

        Pah, tarina siitä, miten nainen tulee valinneeksi elostelevan porsaan rakkautensa kohteeksi porsaan näkökulmasta katsottuna.

        Mielestäni on erikoista, että elämänkerran/paljastuskirjan voi tehdä täysin laillisesti julkisuuden henkilöstä ilman asianomaisen lupaa, ja kerätä rahat taskuunsa.


      • BÄBDISUTTURA K-H
        lässyn lässyn lääpä kirjoitti:

        Huono analyysi Hietalalta. Panun ilmaisussa ei ärsytä se, että hän loukkaa "suurta lavatähteä" ja "sinivalkoista ääntä".

        En ainakaan minä ole K-H:n fani, en pidä hänen musiikistaan lainkaan. K-H saa empatiani ihmisenä ja naisena.

        Rajalan elosteleva käytös ja huonous aviomiehenä ällöttää ja ällöttäisi myös, vaikka kyse olisi lähiökuppilan Ranen ja Riitan suuresta "rakkaustarinasta".

        Pah, tarina siitä, miten nainen tulee valinneeksi elostelevan porsaan rakkautensa kohteeksi porsaan näkökulmasta katsottuna.

        Kalaoja luuli nousevansa yhtiekunnan huipulle, kun ensi tapaamisellaan Rajalan kodissa kellisti tämän. Bändisuttura osaa, oli karannut 15-vuotiaana Tohmajärven maitolaiturilta ja lähtenyt bändin yhteishyväksi. Sen jälkeen piisasi miehi: Paalosmaata, -dannyä, näitä Liimataisretkuja.Kuin Liana-Kaarina, kuin Tuksu ja Tuksun sisar. Pyhyydestä ei tietoakaanadieu b. Onhan punikki- PRESSA Halosen likka. Sinivalkoisuutta, porvariutta ei löydy. RAJALA ON SENTÄÄN AITO PORVARI, RIKAS MIES, JOLTA KALAOJA EI SAANUT NYHDETTYÄ MITÄÄN.


      • hattuylösvie
        lässyn lässyn lääpä kirjoitti:

        Huono analyysi Hietalalta. Panun ilmaisussa ei ärsytä se, että hän loukkaa "suurta lavatähteä" ja "sinivalkoista ääntä".

        En ainakaan minä ole K-H:n fani, en pidä hänen musiikistaan lainkaan. K-H saa empatiani ihmisenä ja naisena.

        Rajalan elosteleva käytös ja huonous aviomiehenä ällöttää ja ällöttäisi myös, vaikka kyse olisi lähiökuppilan Ranen ja Riitan suuresta "rakkaustarinasta".

        Pah, tarina siitä, miten nainen tulee valinneeksi elostelevan porsaan rakkautensa kohteeksi porsaan näkökulmasta katsottuna.

        "tarina siitä, miten nainen tulee valinneeksi elostelevan porsaan rakkautensa kohteeksi porsaan näkökulmasta katsottuna."

        Mykistävää.


      • Bäbdi hnekilö
        BÄBDISUTTURA K-H kirjoitti:

        Kalaoja luuli nousevansa yhtiekunnan huipulle, kun ensi tapaamisellaan Rajalan kodissa kellisti tämän. Bändisuttura osaa, oli karannut 15-vuotiaana Tohmajärven maitolaiturilta ja lähtenyt bändin yhteishyväksi. Sen jälkeen piisasi miehi: Paalosmaata, -dannyä, näitä Liimataisretkuja.Kuin Liana-Kaarina, kuin Tuksu ja Tuksun sisar. Pyhyydestä ei tietoakaanadieu b. Onhan punikki- PRESSA Halosen likka. Sinivalkoisuutta, porvariutta ei löydy. RAJALA ON SENTÄÄN AITO PORVARI, RIKAS MIES, JOLTA KALAOJA EI SAANUT NYHDETTYÄ MITÄÄN.

        BÄBDISUTTURA

        ???


      • lukekaa kirja !!

        Jokaisen kannattaa lukea kirja ennen kuin tulee aukomaan tai arviostelemaan. Luulen, että useimpien mielipide muuttuu. Minun ainakin muuttui, en ainakaan tuomitse Rajalaa aivan kuin Hietalakin. Silmiä avasi näkemään muutakin tarpeellista ja itse asiassa tietoa tuli paljon. Osan voi lukea rivien välistä.


      • good bisnes
        lukekaa kirja !! kirjoitti:

        Jokaisen kannattaa lukea kirja ennen kuin tulee aukomaan tai arviostelemaan. Luulen, että useimpien mielipide muuttuu. Minun ainakin muuttui, en ainakaan tuomitse Rajalaa aivan kuin Hietalakin. Silmiä avasi näkemään muutakin tarpeellista ja itse asiassa tietoa tuli paljon. Osan voi lukea rivien välistä.

        Ei kirja nyt parhaalla tahdollakaan ole ainakaan mikään suomalainen versio "50 shades of grey"stä.

        Aika kesyä (ja tylsää) kuvausta keski-ikäisten köllimisestä jossain hiekkarannalla nakupellenä. Sujuvasti kirjoitettu ja kiinnostava alkuasetelma, Ei liene tuo mitään uutta mitä ei lehtien palstoilta tai aiemmin esitetystä musiikaalista ole jo aikaisemmin julkituotu?

        Varma myyntimenestys , kiitos lehtijuttujen.
        Ellei toista painosta ole jo otettu, niin kannattaisi kyllä.


    • Juristi

      Tohtori Panu Rajala on tehnyt suuren palvelun isänmaalle todistaessaan neljästi naimisissa olleen Kalaojan mielisairaaksi: näkee harhoja. Sodan aikanakin tällaiset haamuvouhottajat pantiin suljettuun laitokseen vahvalle lääkitykselle.Alaluokkaiset naiset, siivoojat, puotipuksut parkuvat, kun Rajala heitti Kalaojan ulos kodistaan ja rahasti perikunnan omistamasta tontista 100 000 euroa.

      • ruma ulos

        Taas nähdään, että koulutus ja sivistynyt käytös eivät kulje käsi kädessä - eivätkä koulutus ja oikeudentaju.


      • Missä se sivistys?
        ruma ulos kirjoitti:

        Taas nähdään, että koulutus ja sivistynyt käytös eivät kulje käsi kädessä - eivätkä koulutus ja oikeudentaju.

        Rajala on Apu-lehden kannessa ottanut itsevarmuutta uhkuvan ilmeen, mutta sisäsivulla olevassa kuvassa silmistä paistaa tyhjyys ja yksinäisyys.
        Jollain tavoin säälittävä tämä "huuleton" mies, jolla on pakonomainen tarve rahastaa vaimoillaan. Nykyisestä vaimosta on ihan turha tehdä paljastuskirjaa, sillä ei ole julkisuusarvoa.
        . Kukaan lapsi ei hyväksy vanhempansa "mustamaalaamista" ja ymmärrän heidän häpeänsä
        . Ikävää, jos taloudellinen tilanne on niin tiukka, että se pakottaa paljastamaan asioita, jotka eivät kuulu julkisuuteen. Tämäkin kirja on panettelua ja kostoa, jonka vain todella katkera ihminen pystyy kirjoittamaan.


      • Pelle Läpplös
        Missä se sivistys? kirjoitti:

        Rajala on Apu-lehden kannessa ottanut itsevarmuutta uhkuvan ilmeen, mutta sisäsivulla olevassa kuvassa silmistä paistaa tyhjyys ja yksinäisyys.
        Jollain tavoin säälittävä tämä "huuleton" mies, jolla on pakonomainen tarve rahastaa vaimoillaan. Nykyisestä vaimosta on ihan turha tehdä paljastuskirjaa, sillä ei ole julkisuusarvoa.
        . Kukaan lapsi ei hyväksy vanhempansa "mustamaalaamista" ja ymmärrän heidän häpeänsä
        . Ikävää, jos taloudellinen tilanne on niin tiukka, että se pakottaa paljastamaan asioita, jotka eivät kuulu julkisuuteen. Tämäkin kirja on panettelua ja kostoa, jonka vain todella katkera ihminen pystyy kirjoittamaan.

        - "huuleton" mies, jolla on pakonomainen tarve rahastaa vaimoillaan -

        Kyllä nämä sanattomaksi vetävät.


    • Taas nähtiin..

      Jo tällaisia nämä keskimääräistä älykkäämmät (omasta mielestään) loppupeleissä on..

    • mokia kaikki tekee

      Katria ei tarvii sääliä, varmaan hyvin helpottunut et avioliitto loppui.

      • Si Si

        Ei pärjännyt Tohmajärven tyttö älykön kanssa.


    • Perinne-

      Ainahan on tehty kirjoja, joissa entiset puolisot kertovat parisuhde-elämästään suuren taiteilijan kanssa. Jälkipolvet ovat kaivanneet muutakin kuin virallista elämäkertatietoa kansakunnan suurista nimistä. Pentti Saarikoskesta kirjoitti kirjan jopa ainakin kaksi hänen entistä vaimoaan. Tämänlainen puolisojen kirjoittaminen suurista taiteilijoista on siis ihan tavallinen ikään kuin kulttuurinen perinne eikä mikään nykyajan viihdemuoto. Tietysti vähemmän sivistymättömät ihmiset eivät tiedä perinteestä mitään ja näkevät tämän vain pelkkänä nykyajan kauheutena vailla yhteyttä kulttuuriperinteeseen, josta syystä he meuhkaavat netissä.

      • yleensä niin, että

        suurimmat meuhkaajat ei ole edes lukeneet tai ottaneet selvää mistä meuhkaavat.


      • ei pysty estämään

        huom. mollaustarve


    • asdfasdfsfdsf

      No, joo. Ei K-H ole mikään kulttuurihenkilö sen enempää kuin Rajalakaan. Mua heidän liittonsa kiinnosta pkan vertaa, eivät ole niin suuria persoonallisuuksia. Toinen keskinkertainen iskelmälaulaja ja toinen naisten perään aina kuolannut hyypiö.

    • oksetuksen oksetus

      "Vajonnut alas." Onko tämä joskus ollut jossain ylhäällä, kun en ole ikinä eläessäni huomannut. Telkkarista näin maireailmeisen vanhan miehen haastattelun suorassa lähetyksessä ja aloin voimaan pahoin.

      • sewsew

        juurikin noin! Mairea ilmeinen vanha mies, jonka ulkonäkö ja puheet namusetä-luokkaa. Oksettaa koko iljetys


    • Perinne1

      Musiikkiartistit kyllä voidaan laskea taiteilijoiksi ja sitä myöten he ovat osa kulttuurielämäämmekin.

      Kirjallisuuden professori näkee asian juuri tuosta perinteen näkökulmasta, toisin kuin Seiskaa ja Suomi24-palstaa lähinnä lukevat... no, moni täällä, jotka näkevät tuon sellaisena Susan Ruusunen-paljastuskirjana, mikä on tyystin eri asia.

      Eniten tässä asiassa on vajonnut alas nettikeskustelijoiden enemmistö. Jälleen kerran.

      • hani, olen kakara

        Vai perinteen vaalimista nämä kirjat kuolleesta vaimosta ja entisestä? Panu on tehnyt törkeästi kirjoittamalla ne kirjat ja mediasta voi poimia muita näyttöjä törkeydestä.

        Sillä sipuli.

        Panulla on myös itsekeksitty alemmuuskompleksi Katri-Helenasta, eikä hän asiaa ainakaan peittele. Saako tämä alemmuuskompleksi hänet tekemään itsestään naurettavan kuin pöyhkeilevä korkokenkäinen höyhenillä varustettu rokokoomies, jääköön yleisön itsensä harkittavaksi.

        Ovatko nettikeskustelut aiheesta viihdyttävämpiä kuin itse kirja? Jokuhan näissä nyt selvästi häiritsee.


      • kiinnostus kuumenee
        hani, olen kakara kirjoitti:

        Vai perinteen vaalimista nämä kirjat kuolleesta vaimosta ja entisestä? Panu on tehnyt törkeästi kirjoittamalla ne kirjat ja mediasta voi poimia muita näyttöjä törkeydestä.

        Sillä sipuli.

        Panulla on myös itsekeksitty alemmuuskompleksi Katri-Helenasta, eikä hän asiaa ainakaan peittele. Saako tämä alemmuuskompleksi hänet tekemään itsestään naurettavan kuin pöyhkeilevä korkokenkäinen höyhenillä varustettu rokokoomies, jääköön yleisön itsensä harkittavaksi.

        Ovatko nettikeskustelut aiheesta viihdyttävämpiä kuin itse kirja? Jokuhan näissä nyt selvästi häiritsee.

        "Saako tämä alemmuuskompleksi hänet tekemään itsestään naurettavan kuin pöyhkeilevä korkokenkäinen höyhenillä varustettu rokokoomies"

        Oho. Onko Panu suomen vastine princelle?
        Kiinnostus kuumenee entisestään.
        Suomen pest-selleri on syntynyt.


    • ihanan karismaattine

      Nero itse määrittelee, että kirjat on kunnianosoituksia entisille vaimoille, vaikka onkin tämän elossa olevan ex:n arvellut närkästyvän tästä "kunnianosoituksesta". Panuhan ihan itse asettaa itsensä asemaan, jolla todella valta, arvo ja ylemyys jakaa näitä "kunniakirjoja". Hänhän on ritarillinen, että antaa niinkin "tollolle" ihmiselle kunnianosoituksen kuin KH. Siis professori ja tohtori "kunnioittaa" kouluttamatonta naista. Hienoa!

      Miksi minua kuitenkin oksettää tuo ukko?

      • telkku2222

        Ällö mies.

        "Panu Rajala ja Hjallis Harkimo kuittailivat toisilleen pettämisestä. Harkimo syytti Rajalaa juopoksi ja ihmetteli ufo-juttuja.
        Hjallis Harkimolla oli ohjelmassaan Hjalliksen kanssa MTV3:lla vieraanaan Katri Helenasta ja avioliitostaan kirjan kirjoittanut Panu Rajala.

        Harkimo kertoi seurustelleensa "naisten ja korkeiden poliitikkojen kanssa" ja halunneensa aina säilyttää ystävyyden.

        - Ei varmaan kauhean hyvin luista, jos tapaat Katri Helenan?

        Rajala myönsi näin olevan, vaikka olikin yrittänyt aluksi soitella ja kirjoitella - turhaan.

        Harkimo välitti Rajalalle Katri Helenan kommentin kirjan ufo-osiosta.

        - Hän oli kuullut että siellä (kirjassa) oli puhuttu jostain ufoista. Se sanoi, että ainoa ufo oli Panu Rajala kännissä rappusilla istumassa.

        Rajala ilahtui.

        - Tämäpä kovin ystävällinen kommentti, että hän on sentään ottanut kantaa.

        Rajala vakuutti, että keskustelua avaruusolentojen todellisuudesta oli ollut, koska Katri Helena näihin uskoi.

        - Ei hän niitä henkilökohtaisesti ollut nähnyt eikä keskustellut, koska hänen kontaktinsa olivat henkimaailmaan ja vainajiin päin.

        Katri Helena oli kuitenkin opettanut Rajalalle, millaisia aikomuksia avaruusolennoilla oli ihmisiin nähden.

        Harkimo uteli, millaisia?

        - Että niillä on vain ystävällisiä aikomuksia. Ne odottavat, kunnes ottavat lähemmin yhteyttä ja alkavat neuvoa, ne ovat meitä kehittyneempiä, Rajala kertoi.

        Rajala: Saatan ylittää viivani

        Harkimo ilmoitti tietävänsä, että kun Rajala menee juhliin, hän "vetää sen verran, että nukahtaa".

        - En aina, Rajala väitti.

        - Aika monta kertaa.

        - En suinkaan aina, Rajala esteli.

        Harkimo pysyi kannassaan.

        - Yksityisissä puitteissa saatan ylittää viivani, Rajala myönsi."

        IS


    • vanhamuori

      K-H muisteluja en ole lukenut - enkä lue - .Kirja ent. puolisosta Elinasta oli törkeä. Elina Ylivakeri oli kyllä kaunis mallityttö mutta myös aito maalainen teologian opiskelija kun mallimaailmaan tempaistiin. Juristiksi ryhdyttyään ja julkisuudesta erossa pysyessään olisi ansainnut paremman kohtalon; meni naimisiin PR:n kanssa, sai syövän ja kuoli.
      PR kirjoitti törkyintiimin kirjan Elinasta. Yhteisiä lapsia ei ajatellut pätkääkään. Kuollut ei voinut puolustautua.

      • toinen muori

        Enkeli Tulessa ei ole törkykirja, ei lainkaan. Huomaa, että Katri Helena oli silloin kirjailijan puoliso ja puolusti kirjaa !!! Et ole lukenut kirjaa vaan vedät omiasi..

        Käsittääkseni Rajalan ja Ylivakerin liitto oli heidän oma asiansa ja heillä oli myös "omat sääntönsä"... se oli paljon "avoimempi liitto " kuin perinteisesti aviot ovat. Eikä sellanen ole vierasta nykyäänkään, sillä meitä on moneen lähtöön. Mutta ei kuulu arvostellakaan silloin kun pariskunta on sopinut missä mennään.

        Se käsitys tuli myös, että Rajalan lapset hyväksyivät kirjan. Enkä usko mitenkään että olisi ilman lastensa hyväksyntää kirjoittanuta. Mutta sekin kirja sisälsi paljon muuta kuin edesmennyttä puolisoa ja heidän elämäänsä...


      • faktat esiin

        Näkee, ettet ole perillä asioista. Elina halusi eläissään, kun tiesi kuolevansa , että Panu kirjoittaa rehellisen muistelmat heidän elämästään, hänen mentyään. Heillä oli sellainen avioliitto ja hiukka erilainen suhde, kuin mitä yleensä on. Ja lapset olivat tietoisia äitinsä tahdosta ja hyväksyivät kirjan. Katrikin vaati , että pitää julkaista.


    • Näin on nykyisin

      Se on nykyisin niin, että julkkisten on pakko antaa tietyin ajoin haastattelu vapaaehtoisesti. Muuten joku lehti tekee jutun oman mielensä mukaan. Näin kertoi eräs ystävä, joka on lahjakas ja tunnettu laulaja. Eikä niistä haastatteluista todellakaan makseta mitään, kuten joskus kauan sitten tehtiin. Eli pitää antaa haastattelu, jonka takana voi seistä tai niellä se, että keltainen lehdistö kirjoittaa peetä, jos ei anna haastattelua. Kumman valitsisit itse...

    • Melkein naapuri

      Olen nähnyt Panon usein, koska asumme samoilla kulmilla. Kauniita naisia hän mittailee silmillään suutansa muikistellen, varmaan kieltään lipoen, irstain ilmein. Hän on kuin pilakuva eltaantuneesta elostelijasta.

    • ii4

      Hirvittävää. Jokainen nainen tietää tuon tyypin. On katseita ja on katseita.



      Kyllä nainen tietää.

    • Satimessa!

      Nykyisen rouva Rajalan yöunet saattavat hiukan kärsiä siitä, että hän tietää olevansa seuraava muistelun kohde.
      Ovat varmaan jo silmät auenneet. Kohta iskee paniikki.
      Elääkö R näillä entisten naistensa muisteluilla? Vai käykö hän jossain työssä?
      Miten nykyinen vaimo pystyisi välttymään entisten kohtalolta.
      Erota ei uskalla. Karkuun ei pääse.

    • Mietin, että

      Jokohan Panulla on uusi nainen siinä ohessa?

    • Kynä pois Panulta

      On tosi vaikea ymmärtää, että kukaan nainen näkee tuossa elostelijassa mitään positiivista. Vastenmielinen, mairea vanha äijä. Entisten vaimojen panettelu ei osoita sivistystä. Hävettää hänen puolestaan.

    • Rahat taskuun!

      Panulle sopisi hyvin Tuksu vaimoksi. Kyllä löytyisi muistelukirjaan materiaalia, vaikka pysyisi vain totuudessa. Heillähän on samoja harrastuksiakin...
      Pidä Panu kiirettä vaimojen kierrätyksessä! Kiinnostus Tuksuun on jo hiipumassa.

      • kiintoisa kirja

        Moiti typerää kansaa kun haluaa tietokirjoja ostaa. Itse ostin oli mukava lukea. Osin kyllä tiesin jotain molemmista, mutta oli tarpeen saada enemmän kosketuspintaa. Kirjailija on kirjailija ja laulaja on laulaja. Jos ette sitä ole tajunneet niin oma on häpeänne. Katrista olin tiennyt muutamia asioita aiemmin ja silti ne mitä kirjasta luin, ei ole vaikuttaneet käsityksiini tai merkittävästi muuttaneet mitään. Kirjassa on paljon muutakin ja muista ihmisistä. Erittäin kiinnostava kirja ja en ihmettele että hesassa on tuhat jonottamassa kirjastossa. ostakaa vaikka porukalla, Ei tee paljoa kun jakaa usean kesken. Kirjasta saa mukavaa keskustelunaihetta illanistujaisiin:))


    • oh hoijaa

      Ex-vaimot tuovat näköjään leivän pöytään vieläkin Rajalan perheessä. Ihmettelen vaan nykyistä rouvaa, kun on alentunut kynnysmatoksi mokomalle häntä-heikille.

      • ketä parjataan

        Etko ihmettele lainkaan sitä, että Katri Helena oli ensin kihloissa viisi vuotta, halusi mennä äkkiä kihloihin, sitten viiden vuoden kuluttua vihille ja olivat yhdessä liki 10 vuotta? Miten niin fiksu kuin Katri ei oppinut tuntemaan viidessä vuodessa miestään? Ketä oikein parjaatte lopulta?


      • naurettava kommentti
        ketä parjataan kirjoitti:

        Etko ihmettele lainkaan sitä, että Katri Helena oli ensin kihloissa viisi vuotta, halusi mennä äkkiä kihloihin, sitten viiden vuoden kuluttua vihille ja olivat yhdessä liki 10 vuotta? Miten niin fiksu kuin Katri ei oppinut tuntemaan viidessä vuodessa miestään? Ketä oikein parjaatte lopulta?

        Kirjoittaako siellä joku joka on itsekin narsisti, ja ei siksi voi nähdä sitä mitä narsisti toiselle tekee, lamaannuttaa olemasta?


    • Sivistys hukassa

      Eikö Rajalalla ole mitään muita kirjoitustöitä, kun on pakko kiekua entisten rakkaidensa kustannuksella?
      Elinan haudalla kiekui ensin. Nyt tunkiolla solvaa ja paljastelee entiseen, elossa olevaan vaimoonsa liittyviä hyvin yksityisiä asioita!
      Erittäin matalamielistä ja sivistymätöntä käytöstä.

    • Rohvessori??

      Ketä kiinnosta tuon ukon jutut,sitä en ymmärrä.

      • adsp¨ååpååå

        Ei kiinnostakaan. Tässäkin ketjussa jo kaksisataa ihmistä on yrittänyt saada hänet lopettamaan kirjalliset tekonsa.


    • Hyi, Panu!

      Taitaa Panulla jo olla tärkeitä työtapaamisia Helsingissä viikonloppuisinkin, joten ei ehdi vaimonsa vuodetta lämmittämään...

      • 0-0

        Nähty on, vai?


    • ihme jämä

      Pano on aina ollut naisiaan pettävä pukki. Ei ole uskottavaa, että olisi uskollinen Marjallekaan. Tai sitten ei enää kelpaa kenellekään.

      • ripaus totuutta

        Ja sinä olet se kultiveerattu kirjallisuutta rakastava ihminen jossa ei ole yhtikäs mitään vikaa, siis voit heittää sen ensimäisen kiven.


    • Eeva-Inkeri

      Ei Rajala enää kenellekkään kelpaa, läski vanha itserakas äijä! Hän ja Katri ovat miltei samanikäset, mutta kuvissa kuin isä ja tytär.
      Rajala on ihan itse tärvännyt maineensa lopullisesti.
      Naurettava kummajainen!

      • tasapeli...

        Näkyy kelpaavan ja nykyisin hyvin onnellinen ja tasapainoinen avioliitto. Ikä toki aiheuttaa itsekullekin jotain. Ainakin vauhti vähenee. Panu ja KH ovat itse asiassa samanikäisiä, ikäeroa kymmenen päivää. Mitä tulee ulkonäön eroon, onko toinen nuoremman näköinen vai ei, niin Rajalan naama on paljon sileempi kuin Katrin. Jos näkisit Katrin läheltä huomaisit miten ryppynen ja kurttunen on, vaikka kaikenlaisia konsteja käytetty ja yritetty estää ikääntyminen. Eikä ihme, kun vuosikymmenet pitänyt pakkeloida. Ja Katrillakin tullut makkaraa ympärille vuosien aikana...Mutta molemmilla ikä siis pian 68v... Iltiksessä taas juttua ja siihen kommentteja, jotka jakaantuneet kuten arvata saattaa. Moni kuitenkin näkee kirjassa vain hyvää, niin minäkin sen koin ja lukuisat ystävät ja tutut jotka lukivat. Lukuelämys:))

        http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288562500495.html


      • äiti ja poika

        Mutta nythän on niin Katrin kohdalla, et nykyinen mieskumppani on kuin poika !! Ikäeroa yli 30 vuotta.


    • Huoripukki hommiin

      Kohta tuon lötjäkkeen pitää saada uusi nainen höynäytettyä, että voi julkaista häväistyskirjan Marjasta, ja saa hynää elämiseen.

    • Hahhah!

      Akateemisen kirjakaupan mainoksessa oli kuva jotstakin miehestä, joka jonkinverran muistutti Panua. Joko kysymyksessä oli hänen nuoruudenkuvastaantai sitten kuvasta oli poistettu lörpseet poskista pois.
      Missään tapauksessa kuvassa ei ole nykyinen plösö Panu.

      • photo-shopping

        No jokaiseen mainoskuvaan taidetaan laittaa kyllä mahdollisimman edullinen (joskus jopa korjailtu, photoshopattu tai retusoitukin kuva), eipä niihin ihan au naturel kuvia kelpuuteta, mieti vaikka kuvaa jostain oksasesta ilman meikkiä ja hiuslisäkkeitä.

        Vaikka tässä nyt ton kirjan takia, minkä toi mies meni kirjoittamaan, morkataan sitä, niin oikeasti toi Rajala ei ole ollenkaan pahan näköinen mies luonnossa, ikäsekseen enemmän kuin jees, au naturel kuvakin menisi siitä ihan ok.


      • Itsetunnon mittari

        Oletko nähnyt vaikka Katrista yhtään kuvaa jota ei ole photoshopattu, tai olisi tuore kuva? Minä en muista nähneeni, en kyllä monesta muustakaan iäkkäämmästä julkkiksesta. Mm Uutisvuodossa näkyy ainakin 20 v vanha kuva Katrista taustalla...

        On se niin arka paikka julkimolle= naiselle, jos rypyt ja kurtut näkyvät.Siksi mm Tanssii tähtien kanssa kisaan on lähtenyt vain itsetunnoltaan terveitä julkkiksia, jotka eivät halua peittää todellista ikäänsä ja ryppyjään ja näyttäytyvät ilman pakkeleita harjoituksissa. Anneli Sari oli ainoa, jolla oli meikit ja pakkelit harjoituksissa, mutta mm Kristiina Elstelä, Pirkko Mannola mm olivat omina itsenään, täysin saunapuhtaina. Sellasia naisia kunnioitan suuresti. Myös Ritva Oksanen ei häpeile näyttäyttyä ilman meikkejä. Terveen itsetunnon mittari ?


      • tyytyväinen lukija
        Itsetunnon mittari kirjoitti:

        Oletko nähnyt vaikka Katrista yhtään kuvaa jota ei ole photoshopattu, tai olisi tuore kuva? Minä en muista nähneeni, en kyllä monesta muustakaan iäkkäämmästä julkkiksesta. Mm Uutisvuodossa näkyy ainakin 20 v vanha kuva Katrista taustalla...

        On se niin arka paikka julkimolle= naiselle, jos rypyt ja kurtut näkyvät.Siksi mm Tanssii tähtien kanssa kisaan on lähtenyt vain itsetunnoltaan terveitä julkkiksia, jotka eivät halua peittää todellista ikäänsä ja ryppyjään ja näyttäytyvät ilman pakkeleita harjoituksissa. Anneli Sari oli ainoa, jolla oli meikit ja pakkelit harjoituksissa, mutta mm Kristiina Elstelä, Pirkko Mannola mm olivat omina itsenään, täysin saunapuhtaina. Sellasia naisia kunnioitan suuresti. Myös Ritva Oksanen ei häpeile näyttäyttyä ilman meikkejä. Terveen itsetunnon mittari ?

        Ostin eilen Panu Rajalan biografin joka kertoo hänen ajasta Katri Helenan kans.
        Olin yllättynyt siitä miten humoristisesti hän totesi asioiden menevän. Oli todella hyvä kirjoittaja ja kirjailija.
        Mitä pahaa tuossa kirjassa muka oli. Nykyään on elämänkerrat suosittuja, olen ahminut niitä sadoittain.
        Panu Rajalalle pisteet hyvästä kirjasta ja siihen kätkeytyvästä huumorista!


      • rtyuiopkjhgfdsdfghjk
        photo-shopping kirjoitti:

        No jokaiseen mainoskuvaan taidetaan laittaa kyllä mahdollisimman edullinen (joskus jopa korjailtu, photoshopattu tai retusoitukin kuva), eipä niihin ihan au naturel kuvia kelpuuteta, mieti vaikka kuvaa jostain oksasesta ilman meikkiä ja hiuslisäkkeitä.

        Vaikka tässä nyt ton kirjan takia, minkä toi mies meni kirjoittamaan, morkataan sitä, niin oikeasti toi Rajala ei ole ollenkaan pahan näköinen mies luonnossa, ikäsekseen enemmän kuin jees, au naturel kuvakin menisi siitä ihan ok.

        mieti vaikka kuvaa jostain oksasesta ilman meikkiä ja hiuslisäkkeitä.

        Niinpä, saattaisi olla jopa aika hehkeä eikä yhtään pelottava.


      • pikainen kartoitus
        Itsetunnon mittari kirjoitti:

        Oletko nähnyt vaikka Katrista yhtään kuvaa jota ei ole photoshopattu, tai olisi tuore kuva? Minä en muista nähneeni, en kyllä monesta muustakaan iäkkäämmästä julkkiksesta. Mm Uutisvuodossa näkyy ainakin 20 v vanha kuva Katrista taustalla...

        On se niin arka paikka julkimolle= naiselle, jos rypyt ja kurtut näkyvät.Siksi mm Tanssii tähtien kanssa kisaan on lähtenyt vain itsetunnoltaan terveitä julkkiksia, jotka eivät halua peittää todellista ikäänsä ja ryppyjään ja näyttäytyvät ilman pakkeleita harjoituksissa. Anneli Sari oli ainoa, jolla oli meikit ja pakkelit harjoituksissa, mutta mm Kristiina Elstelä, Pirkko Mannola mm olivat omina itsenään, täysin saunapuhtaina. Sellasia naisia kunnioitan suuresti. Myös Ritva Oksanen ei häpeile näyttäyttyä ilman meikkejä. Terveen itsetunnon mittari ?

        Terveen itsetunnon mittari.


    • Yöks

      Yök ukko tää Rajala.

      • yök työks

        Sanotko ihmistä jota et ole tavannut "yök":ksi?
        Tutustu ensin kohteeseen vai onko jonkunasteisia häiriöitä?


    • Norha-parka

      Näen Panon silloin tällöin täällä Helsingissä. Ei todellakaan kaunis näky! Vanha, ällöttävän näköinen läskisäkki. Joka naisen, jonka tapaa, testaa tekeekö vaikutuksen.
      Syvästi säälittävä, entinen pukki!

      • Suurkiitos:))

        Hyvänen aika miten on katkeraa ja kateellista porukkaa. Sinunlaiset. Jos olisit eläny 60-70 luvulla olisit ehkä paljon viisaampi ja laaja-alaisemmin suhtautuva kanssaihmisiin vai miten luokittelet ihmisiä ja mieti miksi luokittelet ja nimittelet? Nostaako nimittelyt sinun arvostustasi? Luulen, et laskee ja sillä nimittelemällä alentaa itsensä ja osoittaa kuin ääliö on itse.

        Herrajestas sentään! Onko Rajala levinnyt 150 kiloseksi?? Siin on kyllä aika lailla läskii, pitäs hiukan alkaa laihduttaan; eikös vaan? Liian epäterveellistä kenelle vaan jos antaa ittensä lihoa läskisäkiks?

        Muuten kirja on luettu, monia Rajalan kirjoja muitakin luettu ja hyviksi todettu. Tämä uusin on kiertämässä tutuilla ja kaikki ovat kiitelleet kovasti. Todella hyvin kirjoitettu , mukaansatempava ja huumorilla maustettu kirja. Suurkiitos:))

        Nykyinen vaimo on takuulla ihan omasta halustaan ja tahdosta liitossaan, eikä ole siihen väkisin talutettu tai taltutettu. Osaan hyvin kuvitella pariskunnan huumorintajun keskinäisessä viestinnässään. Muiden ei tarvii sitä ymmärtääkään.


      • jaksa lukea
        Suurkiitos:)) kirjoitti:

        Hyvänen aika miten on katkeraa ja kateellista porukkaa. Sinunlaiset. Jos olisit eläny 60-70 luvulla olisit ehkä paljon viisaampi ja laaja-alaisemmin suhtautuva kanssaihmisiin vai miten luokittelet ihmisiä ja mieti miksi luokittelet ja nimittelet? Nostaako nimittelyt sinun arvostustasi? Luulen, et laskee ja sillä nimittelemällä alentaa itsensä ja osoittaa kuin ääliö on itse.

        Herrajestas sentään! Onko Rajala levinnyt 150 kiloseksi?? Siin on kyllä aika lailla läskii, pitäs hiukan alkaa laihduttaan; eikös vaan? Liian epäterveellistä kenelle vaan jos antaa ittensä lihoa läskisäkiks?

        Muuten kirja on luettu, monia Rajalan kirjoja muitakin luettu ja hyviksi todettu. Tämä uusin on kiertämässä tutuilla ja kaikki ovat kiitelleet kovasti. Todella hyvin kirjoitettu , mukaansatempava ja huumorilla maustettu kirja. Suurkiitos:))

        Nykyinen vaimo on takuulla ihan omasta halustaan ja tahdosta liitossaan, eikä ole siihen väkisin talutettu tai taltutettu. Osaan hyvin kuvitella pariskunnan huumorintajun keskinäisessä viestinnässään. Muiden ei tarvii sitä ymmärtääkään.

        mitäköhän tämä oikein juttelee


      • oj du

        Etkö kelvannut, jäitkö lehdelle soittelemaan??
        Katri helenan epävireistä ääntä minulla on vaikea kuunnella kun taas kirjailijan sanat ovat hyvinkin osuvia.


      • oj du
        oj du kirjoitti:

        Etkö kelvannut, jäitkö lehdelle soittelemaan??
        Katri helenan epävireistä ääntä minulla on vaikea kuunnella kun taas kirjailijan sanat ovat hyvinkin osuvia.

        tämä Norha paralle joka siellä siekaillee, luehan kirjallisuutta norha.


      • svara

        Lukiessani viestini minulle aukenee visio jossa on itseensä kyllästynyt ihminen joka valitettavasti arvioi oman makunsa mukaan kanssaihmisiä. Kuka on Pano, joku jota silloin tällöin saat jotta vuokrasi hoituu, kysyn vain,.. kuin vain kovin alhaista taholtasi.


    • Tällaisena turha jut

      Mikä vaivaa peukutussysteemiä? Onko se jotain sensuuria? Mitä ideaa on tuollaisella järjestelmällä, jos ei se pelaa?

      • kellokortti5

        Eihän sillä mitään ideaa olekaan, mutta toimia sen kyllä pitäisi jos sitä tarvitseville tarjotaan. Siis ketjuihin asiasta kommenttia joka kerta, kun peukutussysteemi ei toimi. Näin asiaa voidaan tutkia jälkeenkinpäin.


    • Ottaa kuppiin

      Tälläkin sivulla on paljon kohtia, jotka nollaantuvat heti, kun poistut.

    • Miksi?

      No nyt eivät mitkään peukutukset tehoa.
      Yleensä peukutus nollasaldoisiin tarkoitta sitä, että peukutuksesi katoaa sen siliän tien.
      Miksi?

    • Katrin fani

      Se, ettei K-H ole yhdeksään vuoteen halunnut olla missään yhteydessäPanuun, kertoo paljon.

      • elämän kauneus

        Kertoo mitä kertoo.
        Kyllä molemmissa on varmasti omat hienot puolensa.
        Ihmiset muodostaa helposti kokonaiskuvan lehtijuttujen ja haastattelujen perusteella, vaikka molemmat saattavat yksityisesti olla aivan mainioita veijareita.
        Uskon, että kestävät tämänkin puolen, kun ovat tottuneet julkisen työnsä lainalaisuuksiin.
        K-H oli hyvä puoliseiska ohjelman haastattelussa ja kyllähän tuon Panunkin juttelua haastatteluissa tulee kuunneltua ihan kiinnostuneena. Onhan se kuitenkin ollut aikamoinen kokemus olla noin suositun ja kuuluisan naisen siippana noinkin pitkän ajanjakson elämästään. Ihmiset kokee asiat niin eri tavoin ja eri tavoin myös käsittelevät kokemaansa. Toinen jatkaa eteen päin eikä koe tarvetta elämänsä yksityisasioiden inventaarioon, toinen taas työstää kirjan.


    • Ei ollut herrasmies

      Panu kosti, kun K-H jätti.

      • Anonyymi

        Panu "kosti", koska Katri Helenan kesäteatteri näytelmässä naureskeltiin Panulle ilkeällä tavalla. Potut pottuina.
        Onko vain Katri Helenalle oikeus sättiä muita?


    • Panu ratkaisee...

      No, nyt Pano laskee rahojaan ja toteaa, ettei ne riitä. Kirja nykyisen vaimon petielämästä toisi ehkä vähän lisää...

    • Älä osta Panun kirjo

      Näin aikoinaan usein Elinan Porthaniassa. Hän oli aina yksin, surullisen ja vetäytyvän näköinen. Tämä oli ennen sairastumista.
      Luin sitten myöhemmin Rajalan kirjan hänestä.
      On käsittämätöntä, että aviomies voi kirjoittaa tuollaisen intiimejä asioita paljastavan kirjan vaimostaan, jota väitti rakastaneensa!
      Oliko hän niin rahan puutteessa? Mieleltään terve ei tuollaista tee.
      Mahtoi lapsille olla kauhea kokemus lukea tuo tekele!
      Rajala on toki täysi narsisti, mutta sekään ei tuohon riitä.
      Vihasiko hän kaunista ja älykästä Elinaa?

      Hyvät ihmiset, älkää ostako Rajalan tuotantoa!

      • kommenttia

        Sinun tekstisi on aivan sairasta tasoa. Elät luuloillasi. Kukaan ei voi päätellä toisesta mitään ennen kuin elänyt yhdessä vuosikausia.

        Elina halusi eläissään että mies kertoo heidän elämänsä tarinan ja rehellisesti. Myös lapset hyväksyivät asian. Siihen ei ole muilla nokan koputtamista vaikka kuin sivullista asia kiusaa.

        Kyllä sairaus vetää surulliseksi kenet tahansa.


      • Anonyymi

        Kirjan mukaan Panu oli kysynyt Elinalta luvan, että saako kirjoittaa aikanaan ihan kaiken ja oli saanut siihen luvan.


    • Paska-Panu

      Sama juttu Katrin osalta.
      Kateus vai kosto erosta?

      • poispois

        PP:n voisi jättää jo unohtumaan.


    • Älä osta!

      Panu sanoo, että että Elina halusi Panun kirjoittavan heistä kirjan. Kuinkahan asia on todellisuudessa? Halusiko Elina todellakin tuollaisen kirjan? En usko!
      Halusiko K-H:kin Panun kirjoittavan hänestä häväisevän kirjan?

      • ~c~

        Katri-Helena on vielä erittäin elossa, niin ei parane tollasta vielä väittää.


      • älä loukkaa Katrii

        Ota huomioon että lapsetki ovat olleet tietosia asiasta eikä isä olisi kirjaa kirjoittanut ilman lastensa hyväksyntää ja tietoa äidin tahdosta. Aivan joutavaa sivullisten mennä vatvomaan ko asiaa.

        Ja Katri on helenan kanssa ilman väliviivaa. Ettäs tiedät. KH suuttuu kuulema silmittömästi väärästä nimen kirjottelusta.


    • Panu-parka

      Eikö valeprofessori saa eläkettä, kun pitää tienata entisiä vaimoja häpäisemällä?

    • Otan osaa

      Norha parka! Kauankohan kestää!

    • Hyvästi !

      Pantakoon panu pannaan!

    • Pysy poissa!

      Hyvästi, valeprofessori!!!

    • Jotain rotia!

      Panu on vastenmielinen toisten kustannuksella elelevä äijän ketale.
      Älä tue häntä ostamalla kirjojaan!

      • Anonyymi

        Kenen kustannuksella Rajala nyt elää?
        Kirjoittihan Katri Helenakin kirjan ja kertoi monestakin ihmisestä jos vaikka mitä.Katri Helena on vain lavalaulaja ja Panu kirjamies. Eikö niin?


    • Anonyymi

      Panu Rajala on julkaissut kymmeniä kirjoja, näytelmiä ja eri henkilöiden elämäkertoja.
      On aina elättänyt itse itsensä. Siihen ei ole tarvittu yhdenkään naisen rahoja.

    • Anonyymi

      Miksi Katri Helena kirjoitti ensimmäisestä avioliitostaan kaiken. Jotain olisi voinut jättää jotain poiskin. Kun mies ei ole enää puolustamassa itseään. Mutta, kun Katri on mikä on, niin teki noin. Jätti kylmästi ensimmäisen miehensä.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      250
      18375
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      81
      3100
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2151
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      265
      1387
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1262
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1073
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      949
    Aihe