Heräsin yöllä puolison ääntelyyn, muistutti jonkinlaista örinää.
Ääntely oli aika kovaa, koska heräsin siihen, vaikka nukuin eri huoneessa, kahden suljetun oven takana.
Ajattelin, että kylläpä kuorsaa kovaa ja vähän erikoisella äänellä. Jäin hetken unenpöpperöisenä kuuntelemaan sitä ja se ehkä parin minuutin kuluttua loppui.
Nukahdin mutta heräsin parin tunnin kuluttua siihen kun puolisoni tuli huoneeseni
ja kertoi että pissat oli mennyt housuun ja vasemman käden lihas olkapään alueelta oli niin kipeä, ettei pystynyt itse vaatteita vaihtamaan.
Seuraavana aamuna kertoi purreen kieleensä yöllä.
Puolisoni sairastaa frontotemporaalista dementiaa, liekö tällä mitään yhteyttä tähän kohtaukseen.
onko tämä epilepsiakohtaus?
huolestunut...
2
239
Vastaukset
- hohoi
mene lääkäriin
- tuntematon potilas
Kyllä moniin aivosairauksiin voi liittyä epilepsiaa. Oireet kuulostavat kovasti siltä, että kyseessä oli tajuttomuus-kouristuskohtaus. Suosittelisin teille, että kävisitte lääkärissä.
Jatkossa, jos heräät puolisosi kohtaukseen, älä jatka uniasi vaan valvo, ettei hän esimerkiksi putoa sängystä ja satuta itseään ja ettei hän tukehdu mahdolliseen oksennukseen. Ambulanssi kutsutaan, jos kohtaus kestää yli 5 minuuttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843402- 252014
- 1941924
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3411316Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell841279Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137- 82923
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12915Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23845Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790