Uskomatonta miten tällä palstalla löytyy näitä ihmisiä joilla ei ole edes autoa saatika ikinä rahaa porsseen. Sitten tullaan selittää kuinka joku toinen auto rökittää porssen tai että vttu mun perhevolvo kiihtyy 6,5 sekaa satasee ja sun porsse 6,7 sekkaa vaan..sun porsse on paska!! Nää jätkät on niin hölmöjä et ei riitä ymmärrys. Vertaillaan jotain rata aikoja ja muuta millä ei ole mitää tekemistä tosielämän liikenteessä. Veikkaampa että vataosalle riittää tonne liikenteeseen jo 200hv:n tehot eikä sillä ole käytännössä kaiheesti väliä onko siinä vaikka 230hv..kummallakin pääsee tasan yhtä hyvin. Pennut kattelee youtubea ja haaveilee jostain 3,5 sekkaa kiihtyvistä jne. Tosielämässä kun liikenteessä ajat niin oikeestaa kaikki muu merkkaa enemmän kun sekunnin kymmenykset ja rata ajat jollain saksalaisella kilparadalla mihin kauheen moni ei tuu koskaan autoonsa edes viemään. Porssella ajetaan yleenä juuri sen takia että se on mahtava auto ajo ominaisuuksiltaan ja mahtava fiilis kun pääsee ajamaan porssella..se on ihan sama tuleeko siihen joku bemarimies viereen elvistelemään kun ei se bemari kuitenkaan ole porssen veronen. Sitäpaitsi itse 99 carreran omistajana en edes kehtaisi kiihdytellä jostain tikkurilan valoista jotain teiniä vastaan. Katu ei ole kilparata ja kiihdyttely 40 alueella on nolompaa ja tuomittavampaa kun se että homot panee toisiaan perceeseen:)
Miks kaikki selittää jostain vtun kiihtyvyyksistä?
7
432
Vastaukset
- Tapastikos
Minäpä valaisen sinua hieman:
Porscheissa vaan nyt sattuu olemaan minikokoiset koneet (alle 4 litraa=ei mitään asiaa oikeihin urheiluautopiireihin), joissa ei tehoa eikä varsinkaan vääntöä ole. Sitten ne autot ei oikein kiihdy eikä kuljekaan kuin rivakoiden perheautojen tahtiin, niin onhan se noloa kun yritetään leikkiä wannabe-urheiluautoja.
Sitten on ihan oikeitakin urheiluautojakin toki, esim V8 Corvetet ja Ferrarit sekä Viperit.- gs birotor
Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, mutta noissa piireissä arvostetaan ajo ominaisuuksia enempi kuin tuota koneen kokoa.
- 700 newton
siinä Porschen väännötön ja tehoton minimoottori ja vielä maastoauto..Cayenne Turbo and Turbo S
The 1st generation Cayenne Turbo had 450 PS (331 kW), and accelerated from 0 to 100 km/h (62 mph) in 5.3 seconds.[2] A Turbo S version was built in 2006 to compete with the Mercedes-Benz ML 63 AMG. The Cayenne Turbo S included a low-range case, a locking differential, and the height-adjustable, off-road suspension also standard on the regular Turbo model. It was powered by a twin-turbocharged 4.5 L V8 that produced 520 PS (382 kW) and 700 N·m (520 lb·ft) of torque. Acceleration from 0–60 mph (96 km/h) was 5.0 seconds and the top speed was 171 miles per hour. It featured a 6-speed automatic Tiptronic transmission.
A new Turbo was revealed at the 2008 Beijing auto show. It received 50 PS (37 kW) more power, and now accelerated from 0–60 mph (96 km/h) in 4.9 seconds.[4] Also revealed with the new Turbo was a new 550 horsepower (410 kW) Turbo S. Acceleration from 0–60 mph is 4.7 seconds and has optional ceramic composite brakes. - llllllllllllllllllll
700 newton kirjoitti:
siinä Porschen väännötön ja tehoton minimoottori ja vielä maastoauto..Cayenne Turbo and Turbo S
The 1st generation Cayenne Turbo had 450 PS (331 kW), and accelerated from 0 to 100 km/h (62 mph) in 5.3 seconds.[2] A Turbo S version was built in 2006 to compete with the Mercedes-Benz ML 63 AMG. The Cayenne Turbo S included a low-range case, a locking differential, and the height-adjustable, off-road suspension also standard on the regular Turbo model. It was powered by a twin-turbocharged 4.5 L V8 that produced 520 PS (382 kW) and 700 N·m (520 lb·ft) of torque. Acceleration from 0–60 mph (96 km/h) was 5.0 seconds and the top speed was 171 miles per hour. It featured a 6-speed automatic Tiptronic transmission.
A new Turbo was revealed at the 2008 Beijing auto show. It received 50 PS (37 kW) more power, and now accelerated from 0–60 mph (96 km/h) in 4.9 seconds.[4] Also revealed with the new Turbo was a new 550 horsepower (410 kW) Turbo S. Acceleration from 0–60 mph is 4.7 seconds and has optional ceramic composite brakes.ps carreran koneessakin 700 newtonia vääntöä ja tehot 500 heppaa. nollasta 100, 3,2 huiput 312km/h..Tarttee kyllä olla tosiaankin aika rivakka perheauto noihin arvoihin.. Kerro mikä??
- Ocu Rs
llllllllllllllllllll kirjoitti:
ps carreran koneessakin 700 newtonia vääntöä ja tehot 500 heppaa. nollasta 100, 3,2 huiput 312km/h..Tarttee kyllä olla tosiaankin aika rivakka perheauto noihin arvoihin.. Kerro mikä??
No hei mä voisin Ocullani tulla koittaan. Aika monet bemarinlintat kyykyttäneenä lähen. Kaik häviää.
- 1+1
SKODA VS PORCHE,,,,,,HAHHAHHAHAHAHAH,,EHEHH,,
- Porsse on
Uuden Audi RS6 dynamic plus evotech mallilla huiput 350km/h ja kiihtyvyys 3.1s eli pesee porssen. Mersun E63 kiihtyy 3.6 ja huput 290 km/h. Bemarin M5 4.5s 0-100 ja huiput 305 km/h.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3944385Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1191681- 1351474
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko731243Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔721057Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151046Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise13989- 38940
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60925- 65911