narsisti ja kosto

kostonväline

Ei taida olla narsistin kosto missään suhteessa siihen mitä hän kostaa?

Onko kellään kokemuksia?

16

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent.ilkkis

Eipä taida olla missään suhteessa.

Kosto on muutenkin aika kaukana sivistyksestä. Mutta mitäpä se narsisti siitä välittää.

Sen olen narsistista oppinut (palstalla kouluesimerkki narsistista), että hän katsoo oikeudekseen kostaa, milloin siltä tuntuu ja niin kauan kuin siltä tuntuu. Uskon siis keinojen olevan "narsistisen" häiriintyneitä.

• kiyree

ei ole missään suhteessa, makasin viikon sairaalassa kun vastasin kännykkääni ex-ystävä tahdon vastaan.

• jkop

eimole

• Mitä se kostaminen

hyödyttää, ei sillä saa itseltään anteeksi.

Onneksi nuo narsistien kostot tapahtuvat selän takana, niin ei tarvitse välittää .

• lkkjlgf

Kun narsistille sanoo morjens ja jättää sen niin narsuhan sekoo sukkiinsa.Sopii käydä tarkistamassa tuosta tiedonhaku-topikista. Siellä se mouruaa.

• täh

tsat tsat

kosto pienestä veetuilusta?

• kkjhjghgf
        täh kirjoitti:

tsat tsat

kosto pienestä veetuilusta?

Kun ei vaan kostaisi päähänsä reikiä.

• täh
        kkjhjghgf kirjoitti:

tsat tsat

tuhmasti sanottu

• - -
        kkjhjghgf kirjoitti:

Hienoa, että palstalla on tyyppejä, jotka luulevat minun kostavan.

Saanko kysyä, että kenelle ja miksi? Oletan, että tiedonhakuketjuun viittaminen, sillä tarkoitetaan minua??

Korjatkaa jos olen väärässä.

• ljihil, nhuji
        - - kirjoitti:

Hienoa, että palstalla on tyyppejä, jotka luulevat minun kostavan.

Saanko kysyä, että kenelle ja miksi? Oletan, että tiedonhakuketjuun viittaminen, sillä tarkoitetaan minua??

Korjatkaa jos olen väärässä.

Kohde on ilkkis. Heitä pelle kieppi!

• 18+4=22

"Kun narsistille sanoo morjens ja jättää sen niin narsuhan sekoo sukkiinsa.Sopii käydä tarkistamassa tuosta tiedonhaku-topikista. Siellä se mouruaa."

Noh...omasta/tietyn yhteenlaskun puolesta ny sanon hetkeksi morjens "kaikille"...kun menen nukkumaan...ja huomisen työpäivän jälkeen minulla on vapaa viikonloppu...

Mikä tässä tapauksessa ny tarkoittaa, että lähden muille maille...elämään pelkästään reality elämää...näillä ajatuksilla...

"En mä välitä, en mä välitä, vaikka taivaalta sataisi tuhkaa
        En välitä, mitä ihmiset ajattelee
        Tulen luoksesi nyt tältä taipaleelta tuhansien kolhujen takaa
        enkä välitä, miten sortuva maailma makaa
        kaikki ovet on auki..."

että palailen sitte ehkä maanantaina tarkistamaan...miten narsisti mouruaa ja miten viikonloppuna Pokla on portilla portsaroinut....milloin milläkin nimimerkillä...

että hyvää yötä ja viikonloppua "kaikille"...

http://www.youtube.com/watch?v=cewBlIU46aE

• häh
        18+4=22 kirjoitti:

"Kun narsistille sanoo morjens ja jättää sen niin narsuhan sekoo sukkiinsa.Sopii käydä tarkistamassa tuosta tiedonhaku-topikista. Siellä se mouruaa."

Noh...omasta/tietyn yhteenlaskun puolesta ny sanon hetkeksi morjens "kaikille"...kun menen nukkumaan...ja huomisen työpäivän jälkeen minulla on vapaa viikonloppu...

Mikä tässä tapauksessa ny tarkoittaa, että lähden muille maille...elämään pelkästään reality elämää...näillä ajatuksilla...

"En mä välitä, en mä välitä, vaikka taivaalta sataisi tuhkaa
        En välitä, mitä ihmiset ajattelee
        Tulen luoksesi nyt tältä taipaleelta tuhansien kolhujen takaa
        enkä välitä, miten sortuva maailma makaa
        kaikki ovet on auki..."

että palailen sitte ehkä maanantaina tarkistamaan...miten narsisti mouruaa ja miten viikonloppuna Pokla on portilla portsaroinut....milloin milläkin nimimerkillä...

että hyvää yötä ja viikonloppua "kaikille"...

http://www.youtube.com/watch?v=cewBlIU46aE

reipas likka

ja kyllä sä välität

älä sä ikinä muuta väitä

• - -
        ljihil, nhuji kirjoitti:

Kohde on ilkkis. Heitä pelle kieppi!

Miksi kostaisin ilkkikselle ja mitä?

• - -
        - - kirjoitti:

Miksi kostaisin ilkkikselle ja mitä?

Lähinnä ollut tunne, että se ilmaantuu palstalle aina odottamaan sitä hetkeä, että se saa survoa tikarin tapaisella tai jotain. Mutta eihän sen aika vielä ollutkaan.

Vai miten se meni, voisin vaikka veikata .. ja jotain sitten myöhemmin.. Pitkän lijan tyyppi ihan selkeesti.

No aivan sama mulle. Mun puolesta saa tikahtua itseensä jos ei voi malttaa mieltään ja asettaa itse itseään aisoihin.

Jokuhan siitäkin oli kiinnostunut, että mikä sillä on oikeasti. Ottais sen kanssa "keskustellen"

• täh

Ärreet kinkerit palstalla

Ei kannata kostolla immeisen pilata elämääsä

Jiäpi monet naurut nauramati

• gvrv

Alibi-lehdessähän noita narsistien kostoja on harva se kuukausi. Sieltä vain lukemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      113
      6955
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      105
      4680
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      48
      3932
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3324
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      672
      1987
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      222
      1348
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1328
    8. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      52
      1277
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      1273
    10. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      962
    Aihe