Ei taida olla narsistin kosto missään suhteessa siihen mitä hän kostaa?
Onko kellään kokemuksia?
narsisti ja kosto
16
278
Vastaukset
- ent.ilkkis
Eipä taida olla missään suhteessa.
Kosto on muutenkin aika kaukana sivistyksestä. Mutta mitäpä se narsisti siitä välittää.
Sen olen narsistista oppinut (palstalla kouluesimerkki narsistista), että hän katsoo oikeudekseen kostaa, milloin siltä tuntuu ja niin kauan kuin siltä tuntuu. Uskon siis keinojen olevan "narsistisen" häiriintyneitä. - kiyree
ei ole missään suhteessa, makasin viikon sairaalassa kun vastasin kännykkääni ex-ystävä tahdon vastaan.
- jkop
eimole
- Mitä se kostaminen
hyödyttää, ei sillä saa itseltään anteeksi.
Onneksi nuo narsistien kostot tapahtuvat selän takana, niin ei tarvitse välittää . - lkkjlgf
Kun narsistille sanoo morjens ja jättää sen niin narsuhan sekoo sukkiinsa.Sopii käydä tarkistamassa tuosta tiedonhaku-topikista. Siellä se mouruaa.
- täh
tsat tsat
kosto pienestä veetuilusta? - kkjhjghgf
täh kirjoitti:
tsat tsat
kosto pienestä veetuilusta?Kun ei vaan kostaisi päähänsä reikiä.
- täh
kkjhjghgf kirjoitti:
Kun ei vaan kostaisi päähänsä reikiä.
tsat tsat
tuhmasti sanottu - - -
kkjhjghgf kirjoitti:
Kun ei vaan kostaisi päähänsä reikiä.
Hienoa, että palstalla on tyyppejä, jotka luulevat minun kostavan.
Saanko kysyä, että kenelle ja miksi? Oletan, että tiedonhakuketjuun viittaminen, sillä tarkoitetaan minua??
Korjatkaa jos olen väärässä. - ljihil, nhuji
- - kirjoitti:
Hienoa, että palstalla on tyyppejä, jotka luulevat minun kostavan.
Saanko kysyä, että kenelle ja miksi? Oletan, että tiedonhakuketjuun viittaminen, sillä tarkoitetaan minua??
Korjatkaa jos olen väärässä.Kohde on ilkkis. Heitä pelle kieppi!
- 18+4=22
"Kun narsistille sanoo morjens ja jättää sen niin narsuhan sekoo sukkiinsa.Sopii käydä tarkistamassa tuosta tiedonhaku-topikista. Siellä se mouruaa."
Noh...omasta/tietyn yhteenlaskun puolesta ny sanon hetkeksi morjens "kaikille"...kun menen nukkumaan...ja huomisen työpäivän jälkeen minulla on vapaa viikonloppu...
Mikä tässä tapauksessa ny tarkoittaa, että lähden muille maille...elämään pelkästään reality elämää...näillä ajatuksilla...
"En mä välitä, en mä välitä, vaikka taivaalta sataisi tuhkaa
En välitä, mitä ihmiset ajattelee
Tulen luoksesi nyt tältä taipaleelta tuhansien kolhujen takaa
enkä välitä, miten sortuva maailma makaa
kaikki ovet on auki..."
että palailen sitte ehkä maanantaina tarkistamaan...miten narsisti mouruaa ja miten viikonloppuna Pokla on portilla portsaroinut....milloin milläkin nimimerkillä...
että hyvää yötä ja viikonloppua "kaikille"...
http://www.youtube.com/watch?v=cewBlIU46aE - häh
18+4=22 kirjoitti:
"Kun narsistille sanoo morjens ja jättää sen niin narsuhan sekoo sukkiinsa.Sopii käydä tarkistamassa tuosta tiedonhaku-topikista. Siellä se mouruaa."
Noh...omasta/tietyn yhteenlaskun puolesta ny sanon hetkeksi morjens "kaikille"...kun menen nukkumaan...ja huomisen työpäivän jälkeen minulla on vapaa viikonloppu...
Mikä tässä tapauksessa ny tarkoittaa, että lähden muille maille...elämään pelkästään reality elämää...näillä ajatuksilla...
"En mä välitä, en mä välitä, vaikka taivaalta sataisi tuhkaa
En välitä, mitä ihmiset ajattelee
Tulen luoksesi nyt tältä taipaleelta tuhansien kolhujen takaa
enkä välitä, miten sortuva maailma makaa
kaikki ovet on auki..."
että palailen sitte ehkä maanantaina tarkistamaan...miten narsisti mouruaa ja miten viikonloppuna Pokla on portilla portsaroinut....milloin milläkin nimimerkillä...
että hyvää yötä ja viikonloppua "kaikille"...
http://www.youtube.com/watch?v=cewBlIU46aEreipas likka
ja kyllä sä välität
älä sä ikinä muuta väitä - - -
ljihil, nhuji kirjoitti:
Kohde on ilkkis. Heitä pelle kieppi!
Miksi kostaisin ilkkikselle ja mitä?
- - -
- - kirjoitti:
Miksi kostaisin ilkkikselle ja mitä?
Lähinnä ollut tunne, että se ilmaantuu palstalle aina odottamaan sitä hetkeä, että se saa survoa tikarin tapaisella tai jotain. Mutta eihän sen aika vielä ollutkaan.
Vai miten se meni, voisin vaikka veikata .. ja jotain sitten myöhemmin.. Pitkän lijan tyyppi ihan selkeesti.
No aivan sama mulle. Mun puolesta saa tikahtua itseensä jos ei voi malttaa mieltään ja asettaa itse itseään aisoihin.
Jokuhan siitäkin oli kiinnostunut, että mikä sillä on oikeasti. Ottais sen kanssa "keskustellen"
- täh
Ärreet kinkerit palstalla
Ei kannata kostolla immeisen pilata elämääsä
Jiäpi monet naurut nauramati - gvrv
Alibi-lehdessähän noita narsistien kostoja on harva se kuukausi. Sieltä vain lukemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1136955Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1054680L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa483932TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133324Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6721987Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2221348- 661328
Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j521277Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551273Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12962