ewerty ei sentään nää pikku ukkoja vaan se näkee vaan yhen ja saman tyypin joka paikassa.
se tyyppi olen minä.
Nimimerkki ewerty potee uni tautia
9
89
Vastaukset
- piilokarsastus
Niinpä, miten mielelläni olenkaan lukenut lukemattomia viestejäsi. Ajoittain kummeksuen ja ajoittain ihmetellen tuotteliaisuuttasi. Silti olen kaivannut neiti Korpuaa ja herra Niukkarista, ellet sitten sinä ole yhtä kuin hekin.
- avaranäkö
Minä olen tämän sivuston ainoa kirjoittaja.Olen korpua ja niukkarinen sekä reijo leppänen tätikin.
- ota luuta käyttöön
avaranäkö kirjoitti:
Minä olen tämän sivuston ainoa kirjoittaja.Olen korpua ja niukkarinen sekä reijo leppänen tätikin.
Kauppakeskustyömaa odottaa juuri sinua homssu talkoisiin harjaamaan
lumia rakenteiden päältä pois.
Ole kerrankin hyödyksi yhteiskunnalle.
- eweyty
No, joka tapauksessa olet pilannut palstan ääliömäisellä lässytykselläsi.
- avaranäkö
Se on ollut tarkoituksenikin. Kumma, että ylläpito antaa minun yhä kirjoittaa???
- pikku elämäntehtävä
avaranäkö kirjoitti:
Se on ollut tarkoituksenikin. Kumma, että ylläpito antaa minun yhä kirjoittaa???
Kauppakeskus ja muut kunnalliset hölmöilyt on
homssun peitettävä höpönassutuksensa taakse. - avaranäkö
pikku elämäntehtävä kirjoitti:
homssun peitettävä höpönassutuksensa taakse.Sinähän se tämän tarinan homo olet! Ei Ikaalisissa ole yhtään niin kuuluisaa homoa kuin sinä! Kyllä sinut ja sinun tapasi tunnetaan. Minä olen aina toiminut avoimesti, niin kauppakeskus-asiassa kuin muissakin kunnallisissa toimissani. Toimintani ei suinkaan ole mitään höpönassutusta!
- yöks
pikku elämäntehtävä kirjoitti:
homssun peitettävä höpönassutuksensa taakse.Sinä olet se sama inhoittava puiston homo!
- homo mikä homo
yöks kirjoitti:
Sinä olet se sama inhoittava puiston homo!
Juuri sama tuo "täti" tai neiti on.
Homo mikä homo, eikä se siitä muutu, vaikka voissa paistais.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780