Eli siis olen kohta 17vuotta täyttävä teini äiti jolla on alle 2kk ikäinen ihana ppoika. Ongelma on että lapsen isän kanssa seurustelen mutta hän käy minun ja pojan luona noin kerran viikossa, korkeintaan kaksi. Silloinkin hän katsoo telkkaria tai pelaa puhelimella. Poikaa pitää sylissä mutta ei oikeastaan kommuniko pojan kanssa.
Synnytyksestä on siis alle 7vk ja noin viikko synnytyksen jälkeen (synnytys kesti yli kaksivuorokautta) alko huono kohtelu ja harvoin käyminen. olen jo saannut kuulla kuinka mahani on vesisänk y ja kuinka minun ei pitäisi syödä kun ei hänkää syö jne. hän kutsuu/antaa luvan vanhemmilleen tulla kotiini ilman minun lupaa. (Anoppi vielä yritti kiristää uhkailla ja lahjoa aborttiin ja käännyttää vanhempani pakottamaan minut siihen)
Eli siis , alan olla masentunut poikaystäväni takia ja aina kun riitelen hänen kanssa/hän haukkuu minut, minusta tulee apaattinen enkä reakoi lapseen. Oletteko yksin huoltajia? miten sujunut? onko kukaan vastaava sukupuoltaoleva kiinnostanut vai "estääkö" lapsi?
Teiniäidit, oletteko yksin?
teiniäiti-96
2
162
Vastaukset
- Aika parantaa
Onko lapsen isä saman ikäinen kuin sinä? Totta hitossa se masentaa, kun pitää ottaa aikaihmisen vastuuta pienestä lapsesta hyvin nuorena! Kolmekymppisellekin voi lapsen suunniteltukin syntymä on vaikea paikka. Siinä ensimmäisen kerran kunnolla ymmärtää, että oma itsekäs elämä on jäänyt taakse ja tulevaisuudessa pitää aina ensin ajatella lasta, sitten vasta itseä/puolisoa.
- Nadinetta
Olen 17 v yksivuotiaan pojan äiti ja olen yksin.Lapsi asuu isänsä (18 v) kanssa ja viettää luonani joka toisen viikonlopun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1094282- 1493673
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1291730
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371558Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140