Tervemenoa Tuksu

Visionärästys

Joku ehdotti suomi24 että näille sisaruksille voitaisiin perustaa keräys että saadaan heille matkaliput ja ainoastaan menoliput Pohjois-Koreaan. Tarkemmin ajateltu eihän tuo huono ajatus ole. PK:n pojat saisivat lihaa pöytään kun tanssin kuolematon kuningatar vetää glamoorisen nauhatanssin pöydällä ja tahtia lyö Brändäävä Cooma, tuo kauneusalan uusi yves rocher tulokas naamalla kanelikookosmansikkabasiliskiminttusalvianokkosuutenaamio. Tanssin kohokohta on kun isompi kaunisihanaparassisko lyö 20kilookevyempäämissinmitoissa olevaa selkään ja kasvonaamio kolisten putoaa lattialle pomppien nurkkaan. Jossain vaiheessa Pohjois-Korean kuuluisin ja glamoorisen lehti Vangin Toive alkaa julkaisemaan kviinin blogia joka nostaa lehden myynnin uuteen uljaaseen nousuun. Sitä joudutaan julkaisemaan tuplamäärä, molempiin ilmoitustauluihin keskitysleirin itä- ja länsipäätyyn.

14

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jossun turinaa

Mikä saa teidät uskomaan että Pohjois-Korea ottaisi tuollaiset sekakäyttäjät vaivoikseen?

• mä vain

Luulen että tuo on laadittu huumorimielessä

• Jossun turinaa
        mä vain kirjoitti:

Tukiaisten kaltaisista ongelmajätteistä ei parane repiä huumoria. Ovat oikeasti niin suuri ongelma, että loppusijoituspaikkaa tulisi pohtia ilman huumoria.

• Pientä rajaa...
        mä vain kirjoitti:

Jos lukevat itse luonnehdinnat, saattavat ottaa todesta ja innostua lisää?
        Siitä ei hyvä heilu.

• Tykillä avaruuteen

Itseäni ei ainakaan mikään. Tuollaiset siskokset ammuttasiin ydinohjuksella suoraan avaruuteen jos he astuisivat Pohjois-Korean kamaralle.

• &*&

Mutta sehän olisi hieno ratkaisu. Siis keräys pystyy!!

• Jossun turinaa

Todennäköisesti mainostaisivat kansalle "tällaisia ovat länsimaalaiset. Tällaisiksi tulette jos edes haaveilette länsimaalaisuudesta".

• &*&
        Jossun turinaa kirjoitti:

Todennäköisesti mainostaisivat kansalle "tällaisia ovat länsimaalaiset. Tällaisiksi tulette jos edes haaveilette länsimaalaisuudesta".

No sittenhän tuo kansa välttää länsimaalaisen hapartuksen ja ongelmajätteestä on päästy eroon. Valtakunnassa kaikki hyvin

• Jossun turinaa
        &*& kirjoitti:

No sittenhän tuo kansa välttää länsimaalaisen hapartuksen ja ongelmajätteestä on päästy eroon. Valtakunnassa kaikki hyvin

Kommareilta ei nyt kyselty mitään.

• Kim Jong-un
        &*& kirjoitti:

Tuksu ja Kooma valtaisivat Pohjois-Korean ilman taistelua antamalla sylitanssit maan johtajalle Kim Jong-unille. Muuta ei tarvita.

• mievaan5

eix laardiperseen ja kooman vois lähettää Siperiaan :D

• Ratkaisun hetket..

Lopullinen ratkaisu löytyy pian.

• Jossun turinaa

Sinänsä ratkaisu kyllä voisi olla toimiva... "Suuri johtaja" varmasti ammuttaisi moiset turhakkeet häiritsemästä.

• Kohta loppuu

Kuten palstalla on uumoiltu, meneillään on viimeinen kvartaali (tai toiseksi viimeinen).

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe