Joku ehdotti suomi24 että näille sisaruksille voitaisiin perustaa keräys että saadaan heille matkaliput ja ainoastaan menoliput Pohjois-Koreaan. Tarkemmin ajateltu eihän tuo huono ajatus ole. PK:n pojat saisivat lihaa pöytään kun tanssin kuolematon kuningatar vetää glamoorisen nauhatanssin pöydällä ja tahtia lyö Brändäävä Cooma, tuo kauneusalan uusi yves rocher tulokas naamalla kanelikookosmansikkabasiliskiminttusalvianokkosuutenaamio. Tanssin kohokohta on kun isompi kaunisihanaparassisko lyö 20kilookevyempäämissinmitoissa olevaa selkään ja kasvonaamio kolisten putoaa lattialle pomppien nurkkaan. Jossain vaiheessa Pohjois-Korean kuuluisin ja glamoorisen lehti Vangin Toive alkaa julkaisemaan kviinin blogia joka nostaa lehden myynnin uuteen uljaaseen nousuun. Sitä joudutaan julkaisemaan tuplamäärä, molempiin ilmoitustauluihin keskitysleirin itä- ja länsipäätyyn.
Tervemenoa Tuksu
14
304
Vastaukset
- Jossun turinaa
Mikä saa teidät uskomaan että Pohjois-Korea ottaisi tuollaiset sekakäyttäjät vaivoikseen?
- mä vain
Luulen että tuo on laadittu huumorimielessä
- Jossun turinaa
mä vain kirjoitti:
Tukiaisten kaltaisista ongelmajätteistä ei parane repiä huumoria. Ovat oikeasti niin suuri ongelma, että loppusijoituspaikkaa tulisi pohtia ilman huumoria.
- Pientä rajaa...
mä vain kirjoitti:
Jos lukevat itse luonnehdinnat, saattavat ottaa todesta ja innostua lisää?
Siitä ei hyvä heilu.
- Tykillä avaruuteen
Itseäni ei ainakaan mikään. Tuollaiset siskokset ammuttasiin ydinohjuksella suoraan avaruuteen jos he astuisivat Pohjois-Korean kamaralle.
- &*&
Mutta sehän olisi hieno ratkaisu. Siis keräys pystyy!!
- Jossun turinaa
Todennäköisesti mainostaisivat kansalle "tällaisia ovat länsimaalaiset. Tällaisiksi tulette jos edes haaveilette länsimaalaisuudesta".
- &*&
Jossun turinaa kirjoitti:
Todennäköisesti mainostaisivat kansalle "tällaisia ovat länsimaalaiset. Tällaisiksi tulette jos edes haaveilette länsimaalaisuudesta".
No sittenhän tuo kansa välttää länsimaalaisen hapartuksen ja ongelmajätteestä on päästy eroon. Valtakunnassa kaikki hyvin
- Jossun turinaa
&*& kirjoitti:
No sittenhän tuo kansa välttää länsimaalaisen hapartuksen ja ongelmajätteestä on päästy eroon. Valtakunnassa kaikki hyvin
Kommareilta ei nyt kyselty mitään.
- Kim Jong-un
&*& kirjoitti:
Tuksu ja Kooma valtaisivat Pohjois-Korean ilman taistelua antamalla sylitanssit maan johtajalle Kim Jong-unille. Muuta ei tarvita.
- mievaan5
eix laardiperseen ja kooman vois lähettää Siperiaan :D
- Ratkaisun hetket..
Lopullinen ratkaisu löytyy pian.
- Jossun turinaa
Sinänsä ratkaisu kyllä voisi olla toimiva... "Suuri johtaja" varmasti ammuttaisi moiset turhakkeet häiritsemästä.
- Kohta loppuu
Kuten palstalla on uumoiltu, meneillään on viimeinen kvartaali (tai toiseksi viimeinen).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760