Niin sun hylkääminen ja satuttaminen on vaikuttanut muhun paljon.
Vaikket uskoisi
16
380
Vastaukset
- koskas
Sinä minut oot hylänny?:(
- i want some answers
millonkas mä oon muka sut hylänny tai yrittäny satuttaa?
- miten pitäs tulkita
Siis oletko sä aloittaja tehnyt jollekin niin, vai onko sulle tehty niin ?
- 4+6
Mä en ymmärrä sinua enkä kyllä itseänikään. Sydämessäni minä kaipaan sinua, sisäistä itkua surusta ja pahasta oloa.Olet jotenkin niin kova minulle.
Ja olet kyllä oikeassa, ehkä toimintani johtui häpeästä, vaikka en niin sitä koekaan. Näin se ainakin joissakin kirjoissa kuvataan. - Siinäpä pulma
Se on totta. Ihminen tavallaan särkyy palasiin eron sattuessa. Se "voiton huuma", jota vielä päätöstä tehdessä tuntee, häviää kun vähitellen huomaa, miten vaikeaa siitä onkaan jatkaa elämää. Jossain vaiheessa tulee mieleen sekin, oliko päätös sittenkään oikea ja mitä tuli tehdyksi sille toiselle osapuolelle? Erossa on vain harvoin voittajaa. Kun sitten löydät uuden suhteen, se ei välttämättä enää tuokaan samanlaista onnea, kuin mihin oli tottunut sen entisen kanssa. Tämä uusi tuttavuus onkin erilainen ihminen. Hänellä on aivan eri näkemykset ja oma arvomaailmansa. Vaatimuksiakin hän vielä esittää. Sopeutuako häneen, vaiko jatkaako etsimistä?
- kesänlapsimäoon
Jatka etsimistä kyllä se onni sulle löytyy.
- ehjä
juuri niin, neiti puille puhuja.
- iuylkjh
Omahyväisyys ja itse keskeisyys varmaan lisääntynyt. Muumoassa nämä ovat niitä piirteitä jotka tulevat korostumaan kun alkaa ikääntymään. Muuten varmaan sama reppana
- Muumoa?
Muumoa??
- ???
Mikä sen parenpi kuin hampaaton puumamummo?
- Paha juttu
Hylkääminen ja satuttaminen ja siinäkin tilanteessa nähtävästi ajattelet vain itseäsi koska kerrot miten se on sinuun vaikuttanut.
Onko koskaan tullut mieleesi miten tekosesi on vaikuttaneet siihen jolle nuo olet tehnyt? - sinähän se hauska oo
hylkäät ja satutat ja siltikin kehtaat märistä kuinka SINÄ olet särkynyt!!
voi vitsit näitä surkimuksia jotka ei ossaa aatella kun omaa napaa. - OoooooiVoooooiii
Kylä se on sulla niin kauheeeeta miten sää kestät olleskaaaaannn? Et ihan on vaikuttanu suhun? Sen toisen satuttaminen. On nää niin perseestä että tämmönenkin pitää yöllä
tänne rustata ja vielä ikäväpalstalle. - Mikähän tarkoitus se
sinuinkinlaisella miehellä voi olla.
- vaikeneminenEiKultaa
Sain tuosta sen kuvan että sinut on hylätty. Kannattaisi selvittää hänen kanssaan että miksi niin kävi?
Minutkin tavallaan hylättiin..
En saanut enää mihinkään vastausta. Toinen pysyi "poissa".
Ikävä raastoi kappaleiksi sydämen ja kerroin sen.
Yritin itsekseni ymmärtää mitä oli tapahtunut että tilalle tuli täydellinen tyhjyys koska toinen ei reagoinut mitenkään.
Aikani ikävöityäni kuitenkin ymmärsin - toinen oli mennyttä.
Ei ollut muuta tietä, ei muuta vaihtoehtoa, kuin kammeta itseni ylös surusta, katkeruudesta ja ikävästä.
Mutta muurit tuli tilalle.
En tiedä murtaako niitä hän tai kukaan muukaan enää koskaan.
Näillä eväillä eteenpäin. - Vaikee kyl uskoa
Selitykset tapahtumiin ja tuo että sattui sekä anteeksipyyntö voisi korjata paljon asioita :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475305Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "531857Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141385
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41250No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26124981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877