Heipsan!
Tästä aiheesta on saatettukin jo keskustella, mutta ajattelin nyt kuitenkin kysellä, että löytyykös täältä muita, jotka pitävät odotus- tai vauvablogia? Kovasti kaipailisin uutta luettavaa, kun olen itsekin nyt tässä onnellisessa asemassa, eli vauva tulossa.
Itse olen alkanut pitää odotusblogia n. kuukausi takaperin ja kirjoitan lähinnä esikoisemme matkasta maailmaan, mutta sivuaiheina pyörivät myös ruoka, sisustaminen sekä yleiset tekemiset ja kuulumiset ym.
Olisi mukava vaihtaa kokemuksia ja kuulumisia mm. muiden samassa tilanteessa olevien kanssa esim. kommenttiboksissa :)
Meitä voi käydä seurailemassa:
http://baby-hey.blogspot.fi/
Maria 19 4 / Hey Baby!
Muita, jotka kirjoittelevat odotus- / vauvablogia?
8
95
Vastaukset
- sonjaw
minäkin kirjoitan :) LA minulla elokuun 17 ja kirjoittelen blogiini odotuksesta ja sen tuomista ajatuksista ja elämästäni muutenkin (= jos kiinnostaa käydä lukemassa niin blogini on http://sonjamiuw.blogspot.fi/
- miimuli89
Kirjoitan myös raskauteni.blogspot.fi
Olen jo huomisesta alkaen täysillä viikoilla, eli 37 0 tulee täyteen. Olen kirjoittanut tammikuusta alkaen. Tulee myös kirjoiteltua muutakin kuin raskausjuttuja =)- sonjaw
sait uuden lukija musta : ))
- miimuli89
Pistä sonja sillee, et sullaki voi liittyy lukijaksi! :) Ku en ainakaa löytäny sitä nappii. Helpompi seurata, ku tulee uuet päivitykset omalle sivulle.
- sonjaw
joo no mun pitää ettii miten se laitettii ku oon vähän huono näissä :D
- sonjaw
näkyskö se nyt siellä et voi liittyy?
- miimuli89
Joo nyt näkyy! =)
- sonjaw
jee onnistuin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1223044EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351425- 1041289
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1341018Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017- 60947
- 41757
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22743Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta119713