Olen aikoinaan jättänyt lapseni isän hänen alkoholin käyttönsä vuoksi. Olen sen jälkeen mennyt naimisiin ja olen uuden mieheni kanssa onnellinen. Myös lapseni pitää uudesta isästä.
Nyt ex mieheni uusin tyttöystävä on alkanut minua haukkumaan täysin keksityistä asioista. Olen muka aikoinaan tahallisesti yksin hankkiutunut raskaaksi ja minulla on vaihtuvia miehiä ja en hoida lastani.
Olen nykyisen mieheni kanssa tosiaan naimisissa ja ollaan lapseni hoidettu kahden. En ikimaailmassa hankkiutuisi raskaaksi.
Miksi ex miehen pitää keksiä minusta mitä ihmeellisempiä tarinoita kun ollaan erottu jo 3 vuotta sitten ja asiat ovat minulla ja lapsella hyvin?
Huolehdin kaikki lapseni ostot ja harrastukset ja pääosin hänen hoitamisensa. Lapseni voi erittäin hyvin ja teen kaikkeni hänen vuokseen. Nykyinen mieheni rakastaa lastani ja huolehtii myös meistä. Hän ei juo ja elää upeana esimerkkinä miehestä.
Mikä saa isän valehtelemaan lapsensa äidistä ja hänen tyttöystävänsä minua haukkumaan? En halua naisen kanssa olla tekemisissä ja hänellekin näyttää alkoholi maistuvan. Miksi ex ei ajattele lapsensa parasta ja anna meidän elää vaikka täysin ilman heitä.
kertokaa kiltit isät miksi?
äiti ihmeissään
2
305
Vastaukset 2
- Perisynti
Se on se katkeruus. Kun itsellä ei mene hyvin, ei saa kellään muullakaan mennä.
- ap...
Luulisi kuitenkin, että omaa lasta ei kadehdita, vaan ollaan onnellisia, kun hänestä huolehditaan hyvin. Jos itse en kykenisi lapsestani huolehtimaan, niin olisin todella kiitollinen sille, joka huolehtii. Lapsen hyvinvointi menee kaiken edelle näin äitinä. Luulin että isäkin ajattelisi näin.
Jos itse
voi tuottaa jopa vahinkoa lapselleen, niin eikö edes perus evoluutiovaisto halua että oma jälkeläinen säilyy hyvinvoivana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1161626Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91837Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148752- 56747
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35721Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat39611Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40601Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö228601- 67589
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33567