Tietääkseni valkeakoskella on tuotantotaluden ja automaatiotekniikan koulutusohjelma ja kansainvälinen opetusryhmä. Mutta millainen mahtaa olla valmistuneiden työllistymistilanne kyseisestä koulusta? Samaa tasoa kuin muistakin AMK:sta vai parempi tai huonompi?Jos olet itse valmistunut sieltä niin onko koulu antanut sinulle riittävät eväät työelämään? Ja ylipäätänsä paljonko kyseisten koulutusohjelmien työpaikkoja löytyy valkeakosken seudulta?
Vastaukset 6
- Sepe Susi
Työpaikkoja? Valkeakoskella ei ole insinööritasoista työtä tarjolla, mutta Tampere on lähellä.
- yököttää
Äläkää ihmeessä ottoko insinööriä ne on
aikansa elänyt.
Varsinkin "Nokian nöörit" yököttää
- Mikki64
Valkeakoskella liikkuu myös eräs valeinsinööri! Esittelee itsensä kaikille insinöörinä, vaikka on teknikko!!!! Vanha ja yököttävä äijä ja valepukki.........
- Teknikot kunniaan
Yk pikku jutta tittelin kipeet erikseen, mutta vanhanajan Teknikko
tiesi jotain mutta tämän pv Insinöörit eivät ole edes teknikon
asemassa niin huono on tämän pv koulutus. - tittelin kipee
Teknikot kunniaan kirjoitti:
Yk pikku jutta tittelin kipeet erikseen, mutta vanhanajan Teknikko
tiesi jotain mutta tämän pv Insinöörit eivät ole edes teknikon
asemassa niin huono on tämän pv koulutus.Mäkii tunnen joka esittelee insinööriksi joka on äärettömän
tittelin kipee. Työ miehen opettaa tittelit perseestä
- lakkipääs kassaksi
Kuis on Ylioppilaiden tilanne?onks niil töitä? valmistuuko ne mihinkä? ja Lukioonhan tarvitaan sama keskiarvo ku aikuiskoulutuskeskuksen linjoillekkin!? Eihän enää oo amiksia ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502