Pensasaita

marja02

Heippahei! Ajattelin jos täällä joku osaisi neuvoa kun minun pitäisi saada pensasaita pihamme ympärille että mistä saisi vaikka marja-aroniaa isompana kuin mitä myydään puutarhoissa.. Tai jos tiedätte kuka on hävittämässä omaa aitaa niin voisin myös ostaa joltain pois :) Myös havuaita olisi sopiva! Jos joku nyt tietää niin kertokaas.. Olen itse vielä niin aloittelija tässä puutarha hommassa :) heh!

5

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eedenistä itään

Laita pensasaidaksi sitä marja-aroniaa. On sitten jotain pahan päivän varallakin.

• hinnes

Aroniaa jos laitat, niin on melkein välttämätöntä olla sekaan kanukkaa ja heisiangervoa.

• miksi muuta...

hinnes...ai miksi ?.. meillä on aronia-aita, eikä mitään muuta välissä, toimii ihan hyvin, enkä ole missään muuallakaan nähnyt.

• hinnes

ko. kasvien juuristokehityksen vuoksi. maa-ainekset on myös tarkoin valittava ja huolella sekoitettava.

• meillä kasvaa.....

Tavallista läpäisevää multamaata marja- aronialle, kuin muillekin pensaille, se on melko vaatimaton , mullan suhteen ei mitään ihmejuttua.
      Aurinkoinen-puolivarjoisa paikka.

Meiilä kasvaa kohisten, joka vuosi saa leikata, jos haluaa pitää sen kurissa, meillä ei marjoja käytetä, mutta niistäkin saa tosi hyvää mehua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2463
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1271
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      927
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      137
      872
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      851
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      817
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      796
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      765
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      742
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      704
    Aihe