Hei !
Makuupusseissa ilmaistaan erilaisia lämpöarvoja.
Extreme merkitsee jotakin ääriolosuhdetta jossa ihminen jo jäätyy pian
Limit on ns. mukavuslämpöarvo jossa ihmisen pitäisi nukkua mukavasti
Comfort on jotakin sellaista mitä keskimäärin voi ajatella
Limit arvot lasketaan naisille ja miehille eri tavoin ja ilmoitetaan eri tavoin.
On laadittu joku EU standardi miten nämä tulee mitata että on kaikilla yhtenevät.
Kannatta etsiä tarkempaa tietoa asiaan verkosta.
Minun asiani on nyt se että olen miettinyt millä grammaanviilaaja voi parantaa makuupussin lämpöarvoja?
Sisäpussi voi tehdä 4-5 astetta, mutta painaa sekin.
Fleece on kevyt ja tosi lämmin materiaali, ja sellaista kannattaa varata mukaan makuupussiin yöksi että myös huonoon päivään urheilukerrasto, ns. lämpökerrasto. Näillä pelata myös pussin sisällä.
Lisäksi markkinoilla on avaruushuopia jotka voi kääräistä pussin päälle.
Nämä ratkaisut olen itse toteittanut jos makuupussinkin suhteen pitää grammoja viilata eli kantaa mukana-
http://jarinhotelli.blogspot.com
yst. t. Jari Laurila
Makuupussin limit;
4
229
Vastaukset
- paljo mehässä
suosittelen varaamaan mukaan litran jaloviinaa ja ennen nukkumaan menoa juomaan n 2-3dl niin huomaat kuinka ylimääräisen lämmikkeen tarve yllättäen poistuu, toimii joka kerta!
Hei. kiitos.
En kiusaa itseäni pienillä alkoholimäärillä. Liian tuttu mies kiusattavaksi jos alkaa itseään kiusaamaan.
Elämässä on aina juotu tai oltu juomatta.
Kun tulee ikää keski-ikään, vaikka olisi maraton kunnossa ei jaksa samalla tavalla kuin nuorempana ko. aineita millään konstilla, ja siksi en pidä itselläni mahdollisena ja toivottuna minkäänlaista alkoholimäärää.
yst. t. Jari Laurila
- ASADDFHGJJ
Hommaa riippumatto ja laavukangas , hiukan painavampi makuupussi kaveriksi.
http://ukhammocks.co.uk/shop/article_4/Woodsman-X-hammock-(single).html?sessid=SeLmlVXPQsNO3LGcDaFdgmrmwcdrw7HbTxp68fWHBXN6Z3Roe8xUrkivtyCMzQAQ&shop_param=cid=2&aid=4&
tuossa riippari, samalta valmistajalta voit tilata laavukankaan silnyonista mittojen mukaan.
jos mieluummin yövyt teltassa, niin edes tuo ultrakevyt riippumatto oleiluun:
http://ukhammocks.co.uk/shop/article_62/EDC-Hammock.html?sessid=SeLmlVXPQsNO3LGcDaFdgmrmwcdrw7HbTxp68fWHBXN6Z3Roe8xUrkivtyCMzQAQ&shop_param=cid=2&aid=62& - hoi hoiiii
Eikö se nyt ole ihan sama onko ne grammat makuupussissa vai villahousuissa, yhtä paljon se gramma painaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514