kuskin penkinlämmirtin ei toimi onko siihen oma sulake, pelkääjänpenkki kyllä toimii missä sulake jos on eri ku apumiehen penkkiin... kulkupeli siis volvo v70 d5 vai onkos penkistä mahdollisesti mennyt vastukset rikki :)
v70 d5 vm:2003
5
2019
Vastaukset
- Ämis
Veikataan penkinlämmittimen ohjausyksikköä. Voi testata ristiin apparin penkistä, sellainen musta loota penkin alla. Kannattaa myös katsoa, että kaikki piuhat ja liittimet on kiinni.
- völlöv
onkohan kalliski jos tuo ohjausyksikkö sökö,,katkaisijassa kyllä palaa valo kun sen laittaa päälle
- Ämis
Vaihdettuna jää muistaakseni alta 100e
- 4-19
Varaosaliikkeessä tuo purkki maksaa vajaat viiskymppiä ja sen vaihtaa nätisti itse....
- völlöv
penkinalla kaksikin mustaa lootaa,kumpi,pienempi vai isompi,,ei auttanut ainakaan vikaan mitään kun sen pienemmän vaihdoin pelkääjän penkin alta,,sulakkee tehjät,siis ehkäpä vastus mennyt penkistä ,,uusi maksais 80 € mutat kauhea työ repiä verhoilu pois ja laittaa uusiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322088Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461705Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1101460Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041206Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041014Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76958- 59835
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52779Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,31772Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd100717