Onko kotiviintä helppo tehdä ja tuleeko se paljonkin halvemmaksi kuin ostaa kaupasta sorbusta?
En nyt ihan vähään aikaan(tod. näk. useaankaan kuukauteen) ole pöttöä laittamassa pörisemään. Tässä vaan vähän niin kuin jo hyvissä ajoin tiedustelisin kokemuksia.
Koska tilanne on sellainen, että ei käytännössä ole paikkaa, missä sitä voisin valmistaa. Ensin pitäisi hommata asunto. Ja se on jo kiikarissa.
Seuraavaksi pitäisi hommata tietysti ne vehkeet. Pönttö ja pullot yms.
Ja koska joudun todennäkösesti elämään vuosikausia pelkällä toimeentulotuella, koska nykyaikana ei saa töitä eikä työttömyyskorvausta, niin kotiviiniä valmistaessa ja litkiessä aika voisi mennä hyvinkin rattoisasti.
Maltti on valttia. On tässä tarkoitus olla monta kuukautta täysin absolutistina. Nyt olen ollut jo kolme viikkoa.
Kertokaahan kokemuksia kotiviinistä. Kertokaa myösm illaista oli maku tai prosentit.
Yhteen aikaan tuli juotua aika paljonkin kotiviintä. Se ei tosin ollut itseni tekemää. Se oli erittäin hyvää, erittäin toimivaa ja edullista. Kaverit käyttivät sen valmistuksessa jotain valmiita kaupasta ostettuja viininvalmistusbokseja.
Kotiviinin valmistaminen
Iblo Agazzo
0
249
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853627
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668