Mitä lahjaksi kastepäivänä kummitädiltä?

tuleva kummitäti

Hei!
Minusta on tulossa kummitäti ja ensikertalainen siinä roolissa. Kun meitä kummeja on 4, niin mitä pikku kummitytölle voipi ostaa? Listahan on rajaton ja kultasepänliikkeistä saa lisävinkkiä, mutta myös tätä kautta toivon saavani os viittaa. En tunne niitä 3 niin hyvin, he ovat samaa perhettä; äiti & isä ja tytär, ja en tod. tiedä mitä ne ostaa, koska en tunne heitä VIELÄ!

7

2812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kummitäti

Itse ostin kummipojalleni kummikehyksen mihin kaiverrettiin ristiäisten jälkeen nimi, piano, pituus ym. Ystäväni on ostanut kahdelle kummitytölleen vauvakirjan kastepäivänä.

Kultasepänliikkeissä on todella vaikka mitä... löytyy kummikehyksiä, -lusikoita, kastesormuksia, kastetodistukselle säilytysrasia... Kannataa kysyä vanhemmilta onko heillä jotain toiveita lahjansuhteen tai jos he tietäisivät mitä toiset kummit ovat ostamassa...

• ....

nuo kultakaupan lahjat. Kyllä joku kehys ok, mutta ne lusikatkin yms jää vain pölyttymään jonnekin. Itse tein kummipojalleni tilkkutäkin.

• Millis
        .... kirjoitti:

nuo kultakaupan lahjat. Kyllä joku kehys ok, mutta ne lusikatkin yms jää vain pölyttymään jonnekin. Itse tein kummipojalleni tilkkutäkin.

Olen sitä mieltä että kannattaa ostaa jotain persoonallista. KAikki tuppaa yleensä ostamaan lusikoita yms ja ne jää vaan kaappiin. Ainakin minulla on jäänyt. Ehkäpä joku lasten astiasto voisi olla parempi. Tilkkutäkki on kyllä hyvä idea!!

• adele
        Millis kirjoitti:

Olen sitä mieltä että kannattaa ostaa jotain persoonallista. KAikki tuppaa yleensä ostamaan lusikoita yms ja ne jää vaan kaappiin. Ainakin minulla on jäänyt. Ehkäpä joku lasten astiasto voisi olla parempi. Tilkkutäkki on kyllä hyvä idea!!

Kummisormus on söpö lahja..sellainen pieni sormus eihän sitä tarvitse lapselle sormeen laittaa, mutta kiva muisto myös vanhempana...musta ne on niin söpöjä...

• peppi

Hei! Minulla on 4 omaa lasta ja 6 kummilasta ja kaupoissa on paljon mukavia lahjoja. Mutta jos jotain erikoisempaa haluat, niin se keramiikkavene on aivan ihana mihin laitetaan kastevettä ja tytölle on aivan ihania rannekoruja mihin voi kaivertaa ja kaulakoruja myös ja me olemme avanneet yhdelle kummilapselle tilin, johon laitetaan kaikki lahjat rahana ja tiliin on käyttö oikeus vain lapsella kun tulee täysi-ikäiseksi, niin saa vaikka ajokortin niillä rahoilla.

• Kummi

Itse sain myös juuri kunnian toimia pienen tytön kummitätinä. Olisin halunnut itse ostaa persoonallisen ja ajattoman lahjan ja päätin ostaa soittorasian. Pettymys astui kuvaan kun huomasin, että hienoja, arvokkaan näköisiä soittorasioita ei juurikaan myydä tai vaihtoehtoisesti hinnat ovat huikeita. Kultasepän liikkeestä lopulta ostin suht yksinkertaisen soittorasian...

• tazi_91

Olen itse kahdelle tytölle kummi ja olen ostanut molemmille vauvoille pienenpieni vauvasormus. Minusta ne on aivan ihania ja oikein hyvä kastelahja. Makuasioita on tietysti useita, mutta se on minun mielestä hyvä lahja... Hintaluokka n. 40-50€. Se olisi yksi kiva vaihtoehto. Ja tiedoksi että niitä saa sekä tytöille, että pojille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      190
      2708
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2417
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1132
    4. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      101
      1007
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      921
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      834
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      820
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      288
      791
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      91
      786
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      718
    Aihe