on saanut lähes täydellisesti läpi sen, mitä ajaa; huomiota itselleen.
-mutta unohdetaan nyt typeryydet vähäksi aikaa, ja kuunnellaan kaikkien aikojen parhaalta yhtyeeltä versio kappaleesta Twist And Shout.
Beatles onnistui siinäkin hyvin, missä harvat onnistuivat; tekemään coverversiosta paremman, kuin mitä on alkuperäinen. Tietysti jotkut voisivat sanoa, ja ehkäpä oikeutetustikin, että ilman originaalia ei olisi coveriakaan...mutta siltikin ja siitä huolimatta, fabfourin tulkinta on paree...
j.k. juu, on toi dhommi kyl aivan out, ja kenties myös down...:)
Nimimerkki dhommi...
19
231
Vastaukset
- Concoirs
Dhommin saama huomio:
0 Vastausta 0 Lukukertaa - Lennonkusee
Jos räkärock kiinnostaa, kyseessä on varmasti kohtalainen teos. Mitään musikaalista siinä ei tosin ole.
- Concoirs
Suositumpaa kuin Jeesus.
- Eläköön riitasoinnut
Concoirs kirjoitti:
Suositumpaa kuin Jeesus.
Mutta onko se oikeasti parempaa kuin tämä:
http://www.youtube.com/watch?v=7Vae_AkLb4Q
- .................
The Beatles.
Kyllä. - sisältö etusijalle
Lämmin kiitos sinulle Pohjolafani. Olet siis sitä mieltä, että Beatles heitti kipaleen alkuperäistä paremmin. Et kuitenkaan tarjonnut mitään perusteluja väitteellesi.
Jaksan uskoa vuosikymmenten kokemusten perusteella, että alkuperäisen puolestapuhujia löytyy runsaslukuinen joukko mustan musiikin ja yleensä afroamerikkalaisen rytmimusiikin harrastajien joukosta. Näille tahoille sillä "aidolla rokkimeiningillä" ei ole merkitystä: ainoa merkitsevä elementti on laulu- ja soittotaito, joka Isley Brothersilla hakkaa Beatlesin mennen tullen. Tämä selviää sinullekin ottamalla asiasta hieman tarkemmin selvää; lähinnä se onnistuu kuuntelemalla musiikkia monipuolisemmin kuin vain pelkällä "brittipopkorvalla". Sitä kautta saattaisi selvitä sekin, että klassisen vaahtoaja on myös musiikinkin asialla. Näin siitäkin huokimatta, että varmaan myös osaltaan huomiotakin kerjää.- Eläköön riitasoinnut
Onhan tässä enemmän "sielua":
http://www.youtube.com/watch?v=NhN-GhH5oxU
Diggaan noita torvia ja rumpalin erilaista tempoa.
- 10 senttiä
-en ole mikään Pekka Pohjola-fani; en omista yhtään hänen levyään, en tiedä juuri mitään muuta hänestä, kuin sen mitä suunnilleen kaikki muutkin...hän oli basisti, nopeasorminen,monissa yhtyeissä aikoinaan, Pressassa, Wigwamissa ym., kuoli muutama vuosi sitten.
-tais olla joku Mats Hulden niminen Pekan kaveri, joka keksi yhden piisin nimeksi "Armoton Idylli"...en ole sitäkään kuullut...
-joten anna lämpimät kiitoksesi vaikka naapurillesi, dhommitextaaja, ja koita edes hieman "kasvaa"...
j.k. perusteluja väitteelleni?...kuule, yritä nyt ihan aikuisten oikeesti käyttää harmaita aivosoluja hieman tehokkaammin, ja mieti tovin mikä on musiikin,taiteen ja muun senkaltaisen, varsinainen,aito olemus...eikös? Avaa mieltäsi hiukan ja huomaa, oivalla...ehkä sitten huomaat, kuinka järjetöntä on tuollalailla haukkua muita ihmisiä ja musiikintekijöitä, esim. The Beatlesia.- llkkkll1
pekka ö kuten moni muu - löysi itsensä beatlesin avulla
- sisältö etusijalle
En ole Dhommi, mutta sinä et edelleenkään osaa perustella miksi pidät Beatlesin Twist and shout -versiota alkuperäistä parempana.
- dgsdgsgsg
Voi dhommi, kukapa edes muistaa Isley tai brian poole tai mitään muutakaan versiota.
Isley versio svengaa, Beatles rokkaa täysillä ja Isley jää jalkoihin.
Tässä tapauksessa riittää ihan se tunne selkörangassa.
Ei tarvi vedota harmonioihin. Isley versiossa on soittimia enemmän, mutta Spectorkin vasta luo äänivalliaan.
- -:)-
Nauti musiikista, josta pidät.
Ei siihen tarvitse etsiä perusteita.
Ei todellakaan.
Ota vastaan musiikin suoma hyvä olo, fiilis.
Silloin ei tarvitse yrittää painaa alas muita.
Aito hyvä fiilis ei tule dissaamalla muita.
Onnea yrityksellesi!- live and let die
Hear hear.
Ole utelias kaikkeen uuteen,
ota ilolla vastaan, mitä muut tarjoavat.
Kaikesta ei tarvitse itse pitää,
mutta muita ja heidän ilolleen
voi antaa arvoa
- soita kaveri...
...huudamme
...ja
...väännämme...
....................................twist and shout! - heiiii....
-niin, ja tuo Beatlesin Twist And Shout on soitettu ja laulettu livenä studiossa...vuonna -63...! !
-kova bändi! !.....on! ! - kundi rannalta
Beatles on ajatonta,joka sukupolvi löytää uudestaan parhaan yhtyeen.
p.s. d-textaajalle on sit todellakin turha mitään vastata,kaveri ei tajua musaa oikealla tavalla,siksi kyselee täysiä järjettömyyksiä,vailla mitään substanssia. Olen kaikenlaista kokenut,mut tää kundi on kyl sekaisin...ei hyvä. - Dhommi´´
"Olen kaikenlaista kokenut,mut tää kundi on kyl sekaisin...ei hyvä. "
Rannan kundi on kieltämättä sekaisin kuin skitsofreninen alligaattori!
Luulee että poppia voisi verrata esim. Mozartiin ja Händeliin. Se osoittaa että tämä Rannan kundi ei tajua mitään musiikista. Sitten se kirjoittaa "tajuta oikealla tavalla", ikään kuin hänellä - kouluttamattomalla, mitään soitinta osaamattomalla, mutufiiliksellä poppia kuuntelevalla - apinalla olisi jotakin valmiuksia kertoa Minulle, Dhommille, musiikkia koko ikäni vakavasti harrastaneelle pianistille jotain Pyhän Asian Nimeltä Musiikki tajuamisesta.
Minä tiedän tasan tarkkaan, mistä musiikissa kysymys. Ja parempaa musiikkia - tai merkittävämpää ja perustavanlaatuisempaa - kuin J.S.Bach ei ole. Piste. Bach on kuin filosofiassa Platon.- Kiitos taas naurusta
Et itse tajua sitä, mutta kirjoituksesi käyvät päivä päivältä naurettavammiksi :D
- sgsgsggsgd
Kiitos taas naurusta kirjoitti:
Et itse tajua sitä, mutta kirjoituksesi käyvät päivä päivältä naurettavammiksi :D
Luulenpa ettei kyseessä sittenkään ole turhautunut sibbehakija ja poispotkittu kanttori vaan joko piireihin åpyrkivä uuskäänynnäinen, joka löysi Bachin vanhoilla påivillään ja jka nyt soveltaa jyrki laulua, tai - en voi sanoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269