on kuin Atrian makkara ja Fazerin tumma suklaa niihin kun tottuu, niin ei pääse irti.
Yksinäisyys
13
192
Vastaukset
- Mietin vain...
Kuinka lihava oikein olet, kun aina vedät suklaata naamaan?
- lottamari<3
Hoikka ja kiinteä vartaloinen, kävelen ja pyöräilen päivittäin n 10 km....ja aina on nälkä, mutta kulutus on kova. Tumma suklaa ei lihota ja makkarassa ei ole possua vaan kanaa...syön terveellisesti, enkä muuten mussuta pullaa, leivoksia, limuja tai muuta roskaa.
- jgfjgfjgfjgfjgfjgf
En usko, pistä tänne Aijaa:n tai jonkun muun kuvanvälityspalvelimen kautta kuva itestäs kaulasta alaspäin! Kukaan ei sua tunnista siitä, mutta palstan miehet pystyy sit paremmin kuvittelemaan sut.... ;)
- lottamari<3
jgfjgfjgfjgfjgfjgf kirjoitti:
En usko, pistä tänne Aijaa:n tai jonkun muun kuvanvälityspalvelimen kautta kuva itestäs kaulasta alaspäin! Kukaan ei sua tunnista siitä, mutta palstan miehet pystyy sit paremmin kuvittelemaan sut.... ;)
en laita..kuvat ei tee minua sen elävämmäksi sulle tai muillekaan. Puhun kuitenkin totta. Nautin liikunnasta, mutta myös hyvästä terveellisestä ruoasta ja hyvästä seurasta :)
- more info, plz!
lottamari<3 kirjoitti:
en laita..kuvat ei tee minua sen elävämmäksi sulle tai muillekaan. Puhun kuitenkin totta. Nautin liikunnasta, mutta myös hyvästä terveellisestä ruoasta ja hyvästä seurasta :)
Etkö tiedä, että me miehet ollaan visuaalisia olentoja? :) Mmm, kertoisit ees vähän jotain lisää ulkonäöstäs...esim. kuinka pitkä olet, kuinka pitkät hiukset sulla on yms. Voisin sit kuvitella sut paremmin tiettyinä hetkinä ;D
- yksinäinen.
Oot aika hot. Harrastetaanko seksiä?
- lottamari<3
Palstaseksiä virtuaalisesti jaa..sitä en ole ennen harrastanutkaan..ja siinä on tietty se hyvä puoli, että voin kuvitella sut yhtä hotiksi kuin itse oon.. krrrrhh :))
- 98989898
lottamari<3 kirjoitti:
Palstaseksiä virtuaalisesti jaa..sitä en ole ennen harrastanutkaan..ja siinä on tietty se hyvä puoli, että voin kuvitella sut yhtä hotiksi kuin itse oon.. krrrrhh :))
Mä luulin, että sulla oli mies! Mitäs sun miehes tuumais jos tietäis, että täällä sitä vaan nettisekstailaan vieraiden miesten kanssa...
- lottamari<3
98989898 kirjoitti:
Mä luulin, että sulla oli mies! Mitäs sun miehes tuumais jos tietäis, että täällä sitä vaan nettisekstailaan vieraiden miesten kanssa...
en nyt ole sekstaillut kenenkään kanssa ja tuskin se täällä onnistuisikaan, kun täällä kaikki miespuoliset on naistenvihaajia tai parisuhteessa onnettomia yksinäisiä, jotka rakastavat sitä pihtaavaa vaimoa...Samuli Putrokin jaksaa vonkata ja paapoa tuota itsekästä kottaraista vaikka ei saa siltä mitään :)
http://www.youtube.com/watch?v=1w3Rfv2F1GA - sdfsfsfssdsf
lottamari<3 kirjoitti:
en nyt ole sekstaillut kenenkään kanssa ja tuskin se täällä onnistuisikaan, kun täällä kaikki miespuoliset on naistenvihaajia tai parisuhteessa onnettomia yksinäisiä, jotka rakastavat sitä pihtaavaa vaimoa...Samuli Putrokin jaksaa vonkata ja paapoa tuota itsekästä kottaraista vaikka ei saa siltä mitään :)
http://www.youtube.com/watch?v=1w3Rfv2F1GAUskon, että on täällä paljon yksinäisiä naisista tykkääjiäkin. Sellaisia, jotka tykkäis susta... ;)
- moi _
Atrian makkara on hirveintä paskaa mitä tiedän.
- yksinäinen.
En minä vihaa naisia ja olen täysin sinkku. Voitais oikeesti tavata ja harrastaa seksiä. Pannaa oikein kunnolla. Mikään virtuaaliseksi ei kiinnosta, pitä'ä olla kunnon toiminaa livenä.
- lottamari<3
Oikeesti voitaisiin, jos kiinnostaisi pelkkä seksi ja panna kunnolla. Sitä nainen kuin nainen aina miestä ja seksiä saa, mutta kun pelkkä paneminen jonkun tuntemattoman kanssa ei ole mun juttu..sori. Olet varmasti tosi söpö ja kiltti ja saat livenäkin kunnon toimintaa sellaisilta naisilta, jotka hakee vain "yhden illan" juttuja. Itse en harrasta irtosuhteita, mutta koskaan ei tiedä mitä elämä tuo tullessaan ;)
virtuaalisesti halaisin ja pusun poskellesi kuitenkin antaisin,..mmmm..Aurinkoista päivää sulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760