Yksinäisyys

lottamari<3

on kuin Atrian makkara ja Fazerin tumma suklaa niihin kun tottuu, niin ei pääse irti.

13

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietin vain...

Kuinka lihava oikein olet, kun aina vedät suklaata naamaan?

• lottamari<3

Hoikka ja kiinteä vartaloinen, kävelen ja pyöräilen päivittäin n 10 km....ja aina on nälkä, mutta kulutus on kova. Tumma suklaa ei lihota ja makkarassa ei ole possua vaan kanaa...syön terveellisesti, enkä muuten mussuta pullaa, leivoksia, limuja tai muuta roskaa.

• jgfjgfjgfjgfjgfjgf

En usko, pistä tänne Aijaa:n tai jonkun muun kuvanvälityspalvelimen kautta kuva itestäs kaulasta alaspäin! Kukaan ei sua tunnista siitä, mutta palstan miehet pystyy sit paremmin kuvittelemaan sut.... ;)

• lottamari<3
        jgfjgfjgfjgfjgfjgf kirjoitti:

En usko, pistä tänne Aijaa:n tai jonkun muun kuvanvälityspalvelimen kautta kuva itestäs kaulasta alaspäin! Kukaan ei sua tunnista siitä, mutta palstan miehet pystyy sit paremmin kuvittelemaan sut.... ;)

en laita..kuvat ei tee minua sen elävämmäksi sulle tai muillekaan. Puhun kuitenkin totta. Nautin liikunnasta, mutta myös hyvästä terveellisestä ruoasta ja hyvästä seurasta :)

• more info, plz!
        lottamari<3 kirjoitti:

en laita..kuvat ei tee minua sen elävämmäksi sulle tai muillekaan. Puhun kuitenkin totta. Nautin liikunnasta, mutta myös hyvästä terveellisestä ruoasta ja hyvästä seurasta :)

Etkö tiedä, että me miehet ollaan visuaalisia olentoja? :) Mmm, kertoisit ees vähän jotain lisää ulkonäöstäs...esim. kuinka pitkä olet, kuinka pitkät hiukset sulla on yms. Voisin sit kuvitella sut paremmin tiettyinä hetkinä ;D

• yksinäinen.

Oot aika hot. Harrastetaanko seksiä?

• lottamari<3

Palstaseksiä virtuaalisesti jaa..sitä en ole ennen harrastanutkaan..ja siinä on tietty se hyvä puoli, että voin kuvitella sut yhtä hotiksi kuin itse oon.. krrrrhh :))

• 98989898
        lottamari<3 kirjoitti:

Palstaseksiä virtuaalisesti jaa..sitä en ole ennen harrastanutkaan..ja siinä on tietty se hyvä puoli, että voin kuvitella sut yhtä hotiksi kuin itse oon.. krrrrhh :))

Mä luulin, että sulla oli mies! Mitäs sun miehes tuumais jos tietäis, että täällä sitä vaan nettisekstailaan vieraiden miesten kanssa...

• lottamari<3
        98989898 kirjoitti:

Mä luulin, että sulla oli mies! Mitäs sun miehes tuumais jos tietäis, että täällä sitä vaan nettisekstailaan vieraiden miesten kanssa...

en nyt ole sekstaillut kenenkään kanssa ja tuskin se täällä onnistuisikaan, kun täällä kaikki miespuoliset on naistenvihaajia tai parisuhteessa onnettomia yksinäisiä, jotka rakastavat sitä pihtaavaa vaimoa...Samuli Putrokin jaksaa vonkata ja paapoa tuota itsekästä kottaraista vaikka ei saa siltä mitään :)

http://www.youtube.com/watch?v=1w3Rfv2F1GA

• sdfsfsfssdsf
        lottamari<3 kirjoitti:

en nyt ole sekstaillut kenenkään kanssa ja tuskin se täällä onnistuisikaan, kun täällä kaikki miespuoliset on naistenvihaajia tai parisuhteessa onnettomia yksinäisiä, jotka rakastavat sitä pihtaavaa vaimoa...Samuli Putrokin jaksaa vonkata ja paapoa tuota itsekästä kottaraista vaikka ei saa siltä mitään :)

http://www.youtube.com/watch?v=1w3Rfv2F1GA

Uskon, että on täällä paljon yksinäisiä naisista tykkääjiäkin. Sellaisia, jotka tykkäis susta... ;)

• moi _

Atrian makkara on hirveintä paskaa mitä tiedän.

• yksinäinen.

En minä vihaa naisia ja olen täysin sinkku. Voitais oikeesti tavata ja harrastaa seksiä. Pannaa oikein kunnolla. Mikään virtuaaliseksi ei kiinnosta, pitä'ä olla kunnon toiminaa livenä.

• lottamari<3

Oikeesti voitaisiin, jos kiinnostaisi pelkkä seksi ja panna kunnolla. Sitä nainen kuin nainen aina miestä ja seksiä saa, mutta kun pelkkä paneminen jonkun tuntemattoman kanssa ei ole mun juttu..sori. Olet varmasti tosi söpö ja kiltti ja saat livenäkin kunnon toimintaa sellaisilta naisilta, jotka hakee vain "yhden illan" juttuja. Itse en harrasta irtosuhteita, mutta koskaan ei tiedä mitä elämä tuo tullessaan ;)

virtuaalisesti halaisin ja pusun poskellesi kuitenkin antaisin,..mmmm..Aurinkoista päivää sulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe