mikä on paras bond onko se 007 ja kultasormi vai 007 ja kultainen silmä
paras bond
2
131
Vastaukset
- Bondisti1977
Paras sija on jaettu kolmen ensimmäisen Pierce Brosnanin tähdittämän James Bond -elokuvan kesken. Ei se neljäskään kaukana ole. Eli:
1. Golden Eye
Tomorrow Never Dies
The World Is Not Enough
2. Die Another Day
Nämä uusista. Vanhemmista Bond -elokuvista parhaimpia on Sean Conneryn tähdittämät Bondit. "From Russia With Love" on ehdottomasti paras niistä. - Kinnulan kundi
Tota joo, minä pidän kyllä Bondista. että.
Minusta on kyllä todellakin aivan absoluuttisen parhain ja myöskin ykkös sijan saava huippu bond joka minut saa aivan valtaansa se siis on se bond jonka nimi on
Elä JA ANNA TOISTEN KUOLLA.
siinä on spirittii. eli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996