Ansaitsen jotain kivaa työviikon päätteeksi... ;)
tuu käymään J(m)
13
445
Vastaukset
- J...
Toki, minäkin haluan* halia ja pusia häntä(n) niin kovin. Jos olet hän, niin kerro minne tulla...
* ja myös sitä ;)- tänään?
Missä päin minun pitäisi asua että olisin hän?
- J...
tänään? kirjoitti:
Missä päin minun pitäisi asua että olisin hän?
Åbo
- kaupunki on
J... kirjoitti:
Åbo
ainakin oikea! :)
- J...
kaupunki on kirjoitti:
ainakin oikea! :)
No millä kirjaimella alat ja millä päätyt ? Jos olisit hän... :)
- ei ap
J... kirjoitti:
No millä kirjaimella alat ja millä päätyt ? Jos olisit hän... :)
kysymys edelliselle eli J:lle: millos ollaan kävelty pitkin Aurajoen rantaa.....?
- J...
ei ap kirjoitti:
kysymys edelliselle eli J:lle: millos ollaan kävelty pitkin Aurajoen rantaa.....?
Siitä on monta vuotta :). Kun täällä näitä J:n kaipailijoita kerran riittää niin kerro jotain itsestäsi tai meistä mitä vain me tiedetään...
- ei ap
J... kirjoitti:
Siitä on monta vuotta :). Kun täällä näitä J:n kaipailijoita kerran riittää niin kerro jotain itsestäsi tai meistä mitä vain me tiedetään...
jos siitä monta vuotta niin olet väärä J
- J???:lle
J... kirjoitti:
Viisi vuotta? Onko tarpeeksi?
- J...
J???:lle kirjoitti:
Viisi vuotta? Onko tarpeeksi?
Viisi vuotta ei riitä...
Hitto näitä J:n ikävöijiä on monta. Mulle riittää vain se yksi :). - riittääkö??
J... kirjoitti:
Viisi vuotta ei riitä...
Hitto näitä J:n ikävöijiä on monta. Mulle riittää vain se yksi :).Entäs kuusi vuotta?
- J...
riittääkö?? kirjoitti:
Entäs kuusi vuotta?
Nope.
- ihmettelen mä
olisikohan kannattanut rohkeasti vastata kysyjälle vai kusettiko.. :-))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362