LA lokakuu

rose9

muita kohtalontovereita?=) itellä olis nyt vko täynnä 9 0

24

153

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuorempimama

Täällä ilmoittautuu yksi jolla LA lokakuussa :)
      Minulla menossa rv 8 3. Minkäslaisia oireita sulla on ollut?
      Mulla on ollu jo neljä viikkoa kauheita pahoinvointeja, varsinkin iltaisin. Oksentaakki saa, vaikkakaan ei onneksi joka päivä. Tosi kuvottava olo vaan on, tuntuu että ainoastaan makuultaan pystyy olemaan, muuten tuntuu heti että yrjö lentää.
      Tää on mun toinen raskaus, ja ensimmäisessä ei tosiaankaan ollut tämmöstä. Toivon vain että helpottais siinä viikkojen 11-12 kieppeillä viimeistään, niinkuin yleensä kuulema helpottaa :)

• LaGirl

heips, täällä myös yksi jolla LA lokakuussa, nyt viikkoja 9 5 :) mistäpäin suomea olette? mä olen helsingissä ja tää on eka raskaus :)

• nuorempimama

Minä oon pohjois-pohjanmaalta. Mites sun alkuraskaus sujunut? Onko ollut kamalia oireita? :D

• LAGirl

ei oo mulla ollut oikein mitään oikeita. paljon on väsyttänyt ja muutama kerta lievää pahoinvointia. eipä oikeen muuta...:)

• Humps

Täällä olis vielä yksi odottaja lisää. Vaikkakaan kohtalolla tuskin oli paljonkaan tekemistä tämän raskauden kanssa. Kovan oli työn ja tuskan takana tämä raskaus.

Elikkä meille toinen tulossa. Raskautta yritetty vajaa kaksi vuotta. Tätä ennen takana yk ku.

Laskettu aika 13.10, siis menkoista laskien. Ultrassa oli muutaman päivän pieni kokoisempi piiperöinen :)

Täällä jatkuva pahoinvointi ja väsymys vieraina..mutta rauhottelen itseäni että ehkä kaikki sitten hyvin kun kerran on pahoinvointia :D

• nuorempimama

Jees :)
        Mullakaan ei ekassa raskaudessa oireita ollut kummoisia, mut tää toka on kyllä ollu iha hirveetä. Nytki tuntuu että pitäs mennä oksentamaan, hyi.. Makoilla saa suurimman osan päivästä kun ei kertakaikkiaan kykene olemaan pystyssä.

• Humps
        nuorempimama kirjoitti:

Jees :)
        Mullakaan ei ekassa raskaudessa oireita ollut kummoisia, mut tää toka on kyllä ollu iha hirveetä. Nytki tuntuu että pitäs mennä oksentamaan, hyi.. Makoilla saa suurimman osan päivästä kun ei kertakaikkiaan kykene olemaan pystyssä.

Kun vaan voisikin maata sängyssä,mutta toi esikoinen on (nyt jopa kipeänä ollessaan) sellainen energiapakkaus,ettei puhettakaan levosta..
        Siispä hapankorppua vaan naamariin ja sinnittelyä miehen kotiintuloon asti :)

• nuorempimama
        Humps kirjoitti:

Kun vaan voisikin maata sängyssä,mutta toi esikoinen on (nyt jopa kipeänä ollessaan) sellainen energiapakkaus,ettei puhettakaan levosta..
        Siispä hapankorppua vaan naamariin ja sinnittelyä miehen kotiintuloon asti :)

Niin just. Meillä onneksi mies on kans kotona niin siksi mun onkin mahdollista levätä. Piti jäädä ite töistä saikulle tän takia.
        Inhottaa kun ulkona aivan mahti keli, ja mä en voi mennä.. Mies ja muksu sen sijaan tossa kohta pihalle suunnistavat.
        Viimeks ku yritin ulos mennä itekki nii hyvin pian sain kipittää takas sisälle. Huoh!
        Mut eiköhän se tästä helpotu =)
        Minkäs ikäne sun esikoine on? Meillä neiti 1v10kk :-)

• Humps
        nuorempimama kirjoitti:

Niin just. Meillä onneksi mies on kans kotona niin siksi mun onkin mahdollista levätä. Piti jäädä ite töistä saikulle tän takia.
        Inhottaa kun ulkona aivan mahti keli, ja mä en voi mennä.. Mies ja muksu sen sijaan tossa kohta pihalle suunnistavat.
        Viimeks ku yritin ulos mennä itekki nii hyvin pian sain kipittää takas sisälle. Huoh!
        Mut eiköhän se tästä helpotu =)
        Minkäs ikäne sun esikoine on? Meillä neiti 1v10kk :-)

Mä olen kyllä töissä,ettei mun paha olo onneks niin pahaa ole :)
        Täytyy vaan aika paljon istua,kun seistessä alkaa aina oksettaa.Onneks mun hommassa se on mahdollista :D

Meidän neiti täyttää ihan justiinsa kaksi vuotta.Olisin halunnut pienemmän ikäeron muksuille,mutta kun ei niitä sormia napsauttamalla tehdä..onneks sentään alle 3vuotta on ikäero.
        Siis olettaen että kaikki menee hyvin ja vauva meille saadaan.

Onko siellä samanlaista stressaamista asiasta,kuin täällä?
        Vai uskotko,että kaikki menee hyvin?

• rose9

mulla ei hirveesti oireita ole ollut.. näläntunne voimakkaampi ja närästystä silloin tällöin.. vähä nippailee mahas.. eka raskaus on ja vuosi yritystä takana.. eka ulta olisi 5,4 jännittää kovasti.. mitä teillä ekassa ultrassa tehtiin?

• Humps

Me ollaan jo kahdesti käyty ultrassa tän raskauden aikana.
        Viime vuotisen kohdunulkoisen takia piti mennä ihan alkuviikoilla tarkistamaan,missä alkio on.
        No koska sieltä ei löytynyt sykettä ja epäiltiin keskeytynyttä keskenmenoa,jouduin seuraavalla viikolla mennä uusintaultraan varmistamaan keskenmeno ennen tyhjennystä.
        Mutta sieltä löytyikin syke

• rose9
        Humps kirjoitti:

Me ollaan jo kahdesti käyty ultrassa tän raskauden aikana.
        Viime vuotisen kohdunulkoisen takia piti mennä ihan alkuviikoilla tarkistamaan,missä alkio on.
        No koska sieltä ei löytynyt sykettä ja epäiltiin keskeytynyttä keskenmenoa,jouduin seuraavalla viikolla mennä uusintaultraan varmistamaan keskenmeno ennen tyhjennystä.
        Mutta sieltä löytyikin syke

Humps aijaa on vai :-) joo mulla on perjantaina..eiköhän tää aika tästä nopeeta mene :-)

• rose9
        rose9 kirjoitti:

Humps aijaa on vai :-) joo mulla on perjantaina..eiköhän tää aika tästä nopeeta mene :-)

Niin ja la olis mulla 17.10..saa nähä muuttooko :-)

• LAgirl

mulla on la 14.10 :) odottelen kas tietoa milloin on ultra, yhdessä jo käytiin vkolla 7 ja syke löytyi :) varmaan ens tai sitä seuraavalla on sit nt-ultra..

• Humps

LAgirl, oletko sä jo varannut sen ultran?
        Meillä ainakin piti se itse varata ja tuntuu,että aikaa oli kauhean vaikea saada..ne kun ovat ilmeisesti vähän kortilla..

Justiinsa kun ehdin valittaa,että paha olo kaiken aikaa,se loppui toissa päivänä kuin seinään. Nyt mä täällä pelkään,että jotain on vialla. Tiedän, tod.näk. panikoin turhaan. Vaan en itselleni mitään voi :D

• LAgirl

meillä tulee kirje milloin ultra on, siis tietenkin kun on ensin käynyt neuvolassa ja ne ottanut tiedot ylös niin sit sairaalasta tulee kirje. ei mullakaan ole ollut pahoinvointia juuri lainkaan lukuunottamatta jotain ihan pientä ehkä 1 krt vkossa. mut en mä huolissani ole, yritän vaan olla liikaa ajattelematta asioita ja keskittyä normaaliin elämään :)

• hel3

Täällä kans yksi odottaja..LA 2.10. Nt-ultra oli viime viikolla ja ainakin mulle se tehtiin ihan vatsan päältä vain, samoin oli ekan kohdalla, siis toista odotan. Ja kirje sieltä tuli aikaan, neuvola varas ajan. Samalla tuli aika rakenneultraan joka toukokuun puolivälissä.

• Humps

No jopas on erilaisia toimintatapoja. Meillä neuvola kyllä laittaa lähetteet joka paikkaan,mutta itse ne ajat joutui varaamaan. Töistä piti soittaa ja ärsytti kun kokoajan sai pelätä,että joku työkaveri tulee ja kuulee raskaudesta ennen aikojaan :D

Mulla vielä reilu viikko nt-ultraan ja kyllä vaan on odottavan aika pitkä. Millään malttais odottaa,että näkee,vieläkö siellä sydän sykkii ja kaikki kunnossa.
        Itseä kun edelleen pelottaa,onko jotain käynyt, kun oireet poissa.

Nyt onneksi jo rv12 alkamassa :)

Mukavaa viikkoa kaikille!

• Humps
        Humps kirjoitti:

No jopas on erilaisia toimintatapoja. Meillä neuvola kyllä laittaa lähetteet joka paikkaan,mutta itse ne ajat joutui varaamaan. Töistä piti soittaa ja ärsytti kun kokoajan sai pelätä,että joku työkaveri tulee ja kuulee raskaudesta ennen aikojaan :D

Mulla vielä reilu viikko nt-ultraan ja kyllä vaan on odottavan aika pitkä. Millään malttais odottaa,että näkee,vieläkö siellä sydän sykkii ja kaikki kunnossa.
        Itseä kun edelleen pelottaa,onko jotain käynyt, kun oireet poissa.

Nyt onneksi jo rv12 alkamassa :)

Mukavaa viikkoa kaikille!

Kylläpäs täällä on hiljaista,toivottavasti kaikilla asiat hyvin..

Meillä oli tänään nt-ultra ja kaikki oli hyvin :)
        Nyt voi huokaista helpotuksesta ja jo uskoa,että ehkä se vauva sieltä meille tulee..

• LAgirl

heissan, meilläkin oli kaikki hyvin kun Np-ultrassa käytiin :) ihanaa :)

• rose9

Ultras myös meillä kaikki niinku pitää..ihana tunne :-) onko teillä mahat jo pyöristyny niin että muut huomaa?

• LAgirl

on kyllä pyöristynyt, en tiedä tajuaako muut että oon raskaana vai luulevatko että oon lihonnut vain tms mutta kyllä näkyy jo maha ja ei tee mieli enää tiukimpia housuja laittaa jalkaan eikä ne varmaan edes mahtuisi enää :)

• Humps

Mä olen ite kuvitellut,että eihän se mihinkään näy vielä pitkään aikaan. Tänään töissä yks työkaveri kuitenkin sanoi,että huomaa jo hyvin kun takki on kiinni?! Että kai mä sit olen jo pyöristynyt :)
        Painoa ei onneks ole tullut ku 600g, huh! :D

• rose9
        Humps kirjoitti:

Mä olen ite kuvitellut,että eihän se mihinkään näy vielä pitkään aikaan. Tänään töissä yks työkaveri kuitenkin sanoi,että huomaa jo hyvin kun takki on kiinni?! Että kai mä sit olen jo pyöristynyt :)
        Painoa ei onneks ole tullut ku 600g, huh! :D

No ite ei kans oikee meinaa tajuta et se vois jo näkyä mut työkamujen tarkkaavaiset silmät oon huomannu jo parin päivän ajan..:-) Ens viikol olis tarkotus niille sanoo :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe