Ikuisesti lihava??

forever

Mä en saa millään mun painoo putoon! Olen 165/57 ja vaikka mä kuinka juoksisin itteni hikeen, olisin syömättä, joisin paljon, en herkuttelisi niin paino ei laske :(
Muita samanlaisia? Vinkkejä mitä tehdä?
Kiitos!

15

1650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antero

      Kuinkas pitkään olet noudattanut tätä kuvailemaasi juttua? Esimerkiksi viikossa ei saata tapahtua painon kannalta vielä yhtään mitään.

      Hikeen juokseminen ei vaadi hyväkuntoiseltakaan paljoa, ja ihmisten hikoilu on erilaista kunnosta riippumatta. Kuinka pitkään juokset?

      Juot paljon, mutta mitä? Juomissa on paljon eroja.

      Olet syömättä? Kerro yksikin hyvä syy siihen.

      • forever

        Olen laihduttanut kolme vuotta! Aikoinani painoin (ajattele!) 72kg.. siitä KOLMEN vuoden aikana siis tippunu tohon 57kg!
        Urheilen ihan kivasti... juoksen 3km-4km pari kertaa viikossa tai sitten kävelen. Jos kävelen, kävelen rutkasti enemmän! Paino ei tipu :(
        Syömättä? Joo, paino putoo helpommin! Ja toi on totta, syö rasvattomia ruokia!!! Juon paljon, vettä tai appelsiini mehua. Limskaa, karkkia, sipsiä, jäätelöö ym.. en syö enään lainkaan!


      • Antero
        forever kirjoitti:

        Olen laihduttanut kolme vuotta! Aikoinani painoin (ajattele!) 72kg.. siitä KOLMEN vuoden aikana siis tippunu tohon 57kg!
        Urheilen ihan kivasti... juoksen 3km-4km pari kertaa viikossa tai sitten kävelen. Jos kävelen, kävelen rutkasti enemmän! Paino ei tipu :(
        Syömättä? Joo, paino putoo helpommin! Ja toi on totta, syö rasvattomia ruokia!!! Juon paljon, vettä tai appelsiini mehua. Limskaa, karkkia, sipsiä, jäätelöö ym.. en syö enään lainkaan!

        No en osaa kyllä sitten neuvoa sinua. Harmi vaan, jos liikkuu noinkin hyvin ja ei turhia herkuttele. Aika hyvin olet saanut painoa pois, nostan hattua! Tsemppiä ja toivottavasti saat auttavia ohjeita!


      • ...
        forever kirjoitti:

        Olen laihduttanut kolme vuotta! Aikoinani painoin (ajattele!) 72kg.. siitä KOLMEN vuoden aikana siis tippunu tohon 57kg!
        Urheilen ihan kivasti... juoksen 3km-4km pari kertaa viikossa tai sitten kävelen. Jos kävelen, kävelen rutkasti enemmän! Paino ei tipu :(
        Syömättä? Joo, paino putoo helpommin! Ja toi on totta, syö rasvattomia ruokia!!! Juon paljon, vettä tai appelsiini mehua. Limskaa, karkkia, sipsiä, jäätelöö ym.. en syö enään lainkaan!

        sulla jo anoreksia...ainakin hyvään suuntaan siinä olet menossa, vaikka aina toitotatkin että ei sulle tule anoreksiaa...no ittehän sen joudut potemaan, en minä ;)


      • forever
        ... kirjoitti:

        sulla jo anoreksia...ainakin hyvään suuntaan siinä olet menossa, vaikka aina toitotatkin että ei sulle tule anoreksiaa...no ittehän sen joudut potemaan, en minä ;)

        Anoreksia? Hei haloo, mä oon läski, en TOD. mikään anorektikko!!!!!!!!!!
        Antero: Niimpä, en määkään tiiä miks paino ei putoo vaikka kaiken teen! Tuun illalla takasin, suihkun jälkeen ku oon käyny vaakassa kerron paljon se näyttää.. *jännittää*


      • urheilija
        forever kirjoitti:

        Olen laihduttanut kolme vuotta! Aikoinani painoin (ajattele!) 72kg.. siitä KOLMEN vuoden aikana siis tippunu tohon 57kg!
        Urheilen ihan kivasti... juoksen 3km-4km pari kertaa viikossa tai sitten kävelen. Jos kävelen, kävelen rutkasti enemmän! Paino ei tipu :(
        Syömättä? Joo, paino putoo helpommin! Ja toi on totta, syö rasvattomia ruokia!!! Juon paljon, vettä tai appelsiini mehua. Limskaa, karkkia, sipsiä, jäätelöö ym.. en syö enään lainkaan!

        sitä urheiluksi jos juokset tai kävelet 3-4 km pari kertaa viikossa? Taidat ollakin huumori immeisiä :)


      • määää
        forever kirjoitti:

        Anoreksia? Hei haloo, mä oon läski, en TOD. mikään anorektikko!!!!!!!!!!
        Antero: Niimpä, en määkään tiiä miks paino ei putoo vaikka kaiken teen! Tuun illalla takasin, suihkun jälkeen ku oon käyny vaakassa kerron paljon se näyttää.. *jännittää*

        mutta noi sun kirjoittelusi viittaa kyllä siihen suuntaan, että sulle SAATTAA olla kehittymässä anoreksia..Ainaista painontarkkailua, syömisen vähentäminen minimiin, pidät itseäsi läskinä, vaikka et todellakaan mittojen perusteella sitä ole. Mietipä sitä. En tosin tiedä, millainen ruumiinrakenne sulla on. Mulla on nimittäin itelläni luonnostaan paksut jalat, ja nuorena pidin itseäni läskinä vaikka painoin n. 56 kg ja olen 169 cm pitkä.


      • ....
        forever kirjoitti:

        Anoreksia? Hei haloo, mä oon läski, en TOD. mikään anorektikko!!!!!!!!!!
        Antero: Niimpä, en määkään tiiä miks paino ei putoo vaikka kaiken teen! Tuun illalla takasin, suihkun jälkeen ku oon käyny vaakassa kerron paljon se näyttää.. *jännittää*

        "Anoreksia? Hei haloo, mä oon läski, en TOD. mikään anorektikko!!!!!!!!!! "

        mutta kohta olet...siinä sitten parantelet sairauttas viidestä kymmeneen vuoteen...onnea!


      • läski
        forever kirjoitti:

        Anoreksia? Hei haloo, mä oon läski, en TOD. mikään anorektikko!!!!!!!!!!
        Antero: Niimpä, en määkään tiiä miks paino ei putoo vaikka kaiken teen! Tuun illalla takasin, suihkun jälkeen ku oon käyny vaakassa kerron paljon se näyttää.. *jännittää*

        otappa nyt ja laske BMI:si. Et ole läski. Painosi on normaali ja tuosta kun vielä laihdutat olet kuin nälkäkurki. Luut vaan yhteen kolisee ja näytät haudasta nousseelta. Lopeta se itsesi aliarvioiminen ja ala pitämään kunnostasi huolta. Et sinä muuta tarvitse.


      • kuulepas
        urheilija kirjoitti:

        sitä urheiluksi jos juokset tai kävelet 3-4 km pari kertaa viikossa? Taidat ollakin huumori immeisiä :)

        Mikä sinä olet lässyttämään ja arvostelemaan, jos toinen liikkuu pari kertaa viikossa? Ei urheilemisen määritelmä ole se, että liikkuu 3 tuntia joka päivä jossain rääkkitreenissä. Kasva aikuiseksi.


    • XXX

      Luultavasti syöt liian vähän laihtuaksesi. Listaapa vaikka esimerkkinä, mitä syöt yhden päivän aikana eri ateroilla, niin on helpompi auttaa.

    • ladyday

      Käypä katsastamassa nää sivut. Voit yllättyä positiivisesti! :)

      • forever

        Mä käyn jos tässä ehdin!
        Ja nimim. en muista, mutta harrastan tennistä!!! Treenit siis kaksi kertaa viikossa! Pakko jotain oli alkaa harrastaan, ettei läskeihin huku! Tänäänki mä oon syöny ku hevonen :( *harmittelee*


      • ...
        forever kirjoitti:

        Mä käyn jos tässä ehdin!
        Ja nimim. en muista, mutta harrastan tennistä!!! Treenit siis kaksi kertaa viikossa! Pakko jotain oli alkaa harrastaan, ettei läskeihin huku! Tänäänki mä oon syöny ku hevonen :( *harmittelee*

        _G E T _ A _ L I F E_ !!!!


    • puuronpopsija

      165 cm, 57 kg EI OLE LIHAVA!

      Olet tasan normaalipainossa, sinun EI TARVITSE laihduttaa, herrantähden!

      Tottakai sinun painosi ei laske, kroppasi on Luojan kiitos fiksumpi kuin sinä olet, ja pistää vastaan. Jos sinulla on lainkaan järkeä päässä, KUMARRA kroppasi puoleen ja kiitä sitä, ettei se noudata sinun syömishäiriöisiä oikkujasi.

      Tiedän mistä puhun. Olen ollut anorektikko, ihan oikea. Ei ollut lystiä, eikä lopulta enää nättiäkään: kasvoi karvaa selässä ja törröttäviin luihin koski istuessakin. Sitäkö sinä tomppeli tahdot?

      Olet luultavasti kaunis, naisen mallinen ja nuori. Nauti siitä. Luiseva ja sairas ehdit olla sitten 80 -kymppisenä, syöpäpedillä.

      Eh ihan kehtaa huutaa sinulle, että "idiootti", mutta mieleni tekisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe