Semmosia huhuja on, että siellä olisi kova hälinä. Palokunnat, ambulanssit, helikopterit ja kaikki keskustassa?
Mitä siellä nyt taas tapahtuu?
9
337
Vastaukset
- Kauas päässyt
Vitut siellä mitään ole tapahtunut, mulle valehdeltiin?!!
- Pehmeä Jänis
Huh kun mää säikähdin. Mulla nallen pennut oli vähän aikaa omilla retkillä ja ajattelin että ne on jo keskustassa. Määhän luuli että ne ammutaan siellä heti.......noh onneksi tuli takasin kun vähän viheltelin niille kutsuna "täällä pohjantähden yllä"
Hauskaa menoa vai mitä? - iiiiiisopahasusi
Pidäppäs parempaa huolta pennuistas.
- es-jore
oli sielä kirkolla nähty palokunta, kopteri ja lansseja. ne pari lanssia lähti piipaat päällä. kukaan ei tiedä mitä tapahtu. uutisissa ja lehdissä ei ole ollu mitään.
- öslkjdfölk
Yhteiskoulun ruokalassa oli kärähtänyt joku magneettiventtiili.
- äääääät
Sairaskohtaus taisi olla.
- voi ny
ite kun meinasin kuolla niin ambulanssi joutu johdolta ruinaamaan lupaa mun tampereelle ajamiseen. ambulanssi niskuroi rangaistusten uhalla johtoa vastaan ja vei mut sairaalaan. muuten en olis päässy ajoissa sairaalaan!
vähä ihmetyttää jos toisilla käytetään sairaskohtaustapauksessa koko pelastuskalusto. - Orikusen sairasauto
voi ny kirjoitti:
ite kun meinasin kuolla niin ambulanssi joutu johdolta ruinaamaan lupaa mun tampereelle ajamiseen. ambulanssi niskuroi rangaistusten uhalla johtoa vastaan ja vei mut sairaalaan. muuten en olis päässy ajoissa sairaalaan!
vähä ihmetyttää jos toisilla käytetään sairaskohtaustapauksessa koko pelastuskalusto.SOTE kun tulee sut viedään Jämsään tai Mänttään. Onneksi oriveteläiset ovat eri sotessa kuin tampere, eihän siitä olis tullut mitään kun veteliä pummeja tuotais tänne!
- klamyyritär saapuu!
Ei kai ne varaudu Tunkki Tukiaisen & HomoKampaajan keikkaan? Juulia ei ny pääse, joten homokampaaja tuuraa♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882