Semmosia huhuja on, että siellä olisi kova hälinä. Palokunnat, ambulanssit, helikopterit ja kaikki keskustassa?
Mitä siellä nyt taas tapahtuu?
9
361
Vastaukset
- Kauas päässyt
Vitut siellä mitään ole tapahtunut, mulle valehdeltiin?!!
- Pehmeä Jänis
Huh kun mää säikähdin. Mulla nallen pennut oli vähän aikaa omilla retkillä ja ajattelin että ne on jo keskustassa. Määhän luuli että ne ammutaan siellä heti.......noh onneksi tuli takasin kun vähän viheltelin niille kutsuna "täällä pohjantähden yllä"
Hauskaa menoa vai mitä? - iiiiiisopahasusi
Pidäppäs parempaa huolta pennuistas.
- es-jore
oli sielä kirkolla nähty palokunta, kopteri ja lansseja. ne pari lanssia lähti piipaat päällä. kukaan ei tiedä mitä tapahtu. uutisissa ja lehdissä ei ole ollu mitään.
- öslkjdfölk
Yhteiskoulun ruokalassa oli kärähtänyt joku magneettiventtiili.
- äääääät
Sairaskohtaus taisi olla.
- voi ny
ite kun meinasin kuolla niin ambulanssi joutu johdolta ruinaamaan lupaa mun tampereelle ajamiseen. ambulanssi niskuroi rangaistusten uhalla johtoa vastaan ja vei mut sairaalaan. muuten en olis päässy ajoissa sairaalaan!
vähä ihmetyttää jos toisilla käytetään sairaskohtaustapauksessa koko pelastuskalusto. - Orikusen sairasauto
voi ny kirjoitti:
ite kun meinasin kuolla niin ambulanssi joutu johdolta ruinaamaan lupaa mun tampereelle ajamiseen. ambulanssi niskuroi rangaistusten uhalla johtoa vastaan ja vei mut sairaalaan. muuten en olis päässy ajoissa sairaalaan!
vähä ihmetyttää jos toisilla käytetään sairaskohtaustapauksessa koko pelastuskalusto.SOTE kun tulee sut viedään Jämsään tai Mänttään. Onneksi oriveteläiset ovat eri sotessa kuin tampere, eihän siitä olis tullut mitään kun veteliä pummeja tuotais tänne!
- klamyyritär saapuu!
Ei kai ne varaudu Tunkki Tukiaisen & HomoKampaajan keikkaan? Juulia ei ny pääse, joten homokampaaja tuuraa♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4405244Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1262143- 1461750
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko781457Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181428Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191344Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821305- 711197
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701178- 381110