Tarvittaisiin täysikäistä ahkeraa ja luotettavaa vakituista tallityöntekijää. Työpäivät on joka päivä klo 20.00. Vuoroja saa vaihtaa muiden tallityöntekijöiden kanssa, mutta siitä pitää ilmoittaa.
Työnkuvaan kuuluu: Karsinoiden siivous, hevosten vieminen tarhoista karsinaan, iltaruoat, tallin lakaisu ja tallin sulkeminen.
Kertokaa ensin itsestänne täällä keskustelussa ja laittakaa myös säpönne tähän. Talli on Nurmijärvellä, ajokortti pakollinen.
Työntekijää
Kikore
3
153
Vastaukset
- Kikore
Ja kerrothan palkkatoiveesi bruttona!
- muistakaa!
Alan minimi on 8,76€/h..
- wildiary1
Heippa!
Otatko 17-vuotiasta tekemään joitain vuoroja viikosta ?
Tällä hetkellä suuri tarve töiden saamiseen, sillä alkuvuodesta syntyy uusi perheenjäsen jota varten olisi tarkoitus säästää mahdollisimman paljon.
Kokemusta hevosista 11-vuoden ajalta, sekä olen opiskellut miltein vuoden ratsastuksenohjaajaksi. Kokemusta ratsuista, kuin ravureistakin.
Olisin erittäin kiinnostunut!
9e/h riittää minulle helposti, en tarvitse mitään suurta palkkaa.
s.posti; [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055721Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652562Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2401572- 941360
- 1241087
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8881- 66857
- 64853
- 72775
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741