onko tosiaan kosteusprosentti Thaimaassa korkea, ja vaatteet limaantuu ihoon ihan hetken päästä, kun ne on ylleen pukenut.
Kiitos mahdollisille vastaajille.
Suunnitteilla matka Kao Lakiin vuoden lopulla
3
359
Vastaukset
- ei kiitos
Kyllä on ihan totta, itse kestän tosi huonosti kostea ja kuuma yhdistelmää, ja sellaista siellä on.
- Tiedoksi vaan
Sen kosteuden kanssa kyllä selviää varsin helposti ja eiköhän se lämpö ole yksi syy minkä takia Thaimaahan matkustetaanVaatteiden pesu maksaa n.50 THB/kilo noita pyykin vastaan ottopisteitä/pesuloita on Khao Lakissa pääkadun varella useita, viet pyykit esim illalla saat noudettua seuraavana iltana,suihkusta tulee vettä joten peseytyä voi kaupasta saa vettä ja muuta juotavaa samoin rantabaareista jos jano yllätää ja kun pitää myös suola tasaapainon kunnossa pienillä väli paloilla pärjää kyllä,varjossakin voi päivän aikaan oleskella jos hiki irtoaa helposti kosteassa eikä siellä nyt keski päivän aikaa minekkään lenkille kannata lähteä.Normi järjen käytöllä selviää tässäkin tapausessa,kaikista asioista saa rakenettua helposti ongelman jos sitä itse oikein yrittää.
- sivuilija
Minulle ei sovi Thaimaan kostea ilmasto lainkaan, kun on lähes koko ajan paita märkänä, toki niitä voi pesettää joka päivä, mutta ei se kuitenkaan auta asiaa. Suihkusta tultua on hetken hyvä, sitten taas hiki lentää. Kaikki eivät fyysisesti sitä vain kestä, ja minä en ainakaan jaksa edes kunnolla liikkua siellä, lenkkeilyä ei tulisi mieleenkään harrastaa. Ikää minulla on 36 v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681274Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261271Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171009Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002- 42949
- 72915
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että272913