Panu Rajalan käytös silloista aviovaimoaan, Katria kohtaan oli halveksuttavaa. Kukaan miehinen mies ei koskaan flirttaile oman naisensa aikana kenekään naisen kanssa. Kukaan miehinen mies ei tarvitse flirttailua pönkittääkseen itsetuntoaan.
Kukaan normaali ja miehinen mies EI KOSKAAN loukkaisi naistaan kehumalla muita naisia kauniiksi tarkoituksenaan loukata omaa vaimoaan. KUNNON mies voi sanoa ohimennen, että onpa tuossa kaunis nainen ja hänen oma naisensa ymmärtää sen ihan varmasti. Vain erittäin huonolla itsetunnolla omaava mies kiusaa OMAA puolisoaan asiattomilla huomioilla muita naisia kohtaan.
Väittäisin, että Panu Rajala on ilmiselvästi narsisti. Hänen edellinen vaimonsahan kuoli syöpään ja Panu otti kaiken ilon irti vaimovainajastaan kirjoittamalla kirjan hänestäKIN. Panu petti myös ensimmäistä vaimoaan Elinaa ja käyttäyi häntäKIN kohtaan huonosti.
Hyvä että Katri-Helena pääsi eroon tuosta narsisti Rajalasta!
Panu Rajala käyttäyi huonosti aviomiehenä!
266
8075
Vastaukset
- Hyi mikä mies!
Ai niin... Tässä linkki juttuun:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013031416784282_vi.shtml - Fiksumpi
Katri-Helena on fiksu nainen.
- narsistinen nainen
Nyt moni on sokea ja unohtaa ( ette ole huomanneet) että kaikki ( uskon, että kaikki) laulajat, urheilijat, missit tms ovat pohjimmiltaan aika narsisteja. Ja heille on yhteistä huono itsetunto. Se on tekijä mikä on kimmoittanut ja ajanut eteenpäin, että kyllä näytään vielä mitä minä voin olla ja osata.
Keskustelin kerran erään psykologian/ psykiatrian alan asiantuntijan kanssa asiasta ja hän sanoi juuri noin. Ihminen ei ala kansan/yleisön takia mihinkään itsensä kilvoitteluun millään saralla vaan yksin oman itsensä takia. Hän haluaa ihailua osakseen ja kuulla vain kehuja että oletpa hyvä. Totta maar tavoite on, että olen kaikista paras ja kansa nuolee varpaatkin ja nostaa minut jalustalle ja muiden yläpuolelle. Se on juuri sitä narsismia, eikä mitään muuta.
Ihminen voi "esittää" ulospäin vaatimatonta ja opetella ulkokuoren, etten minä nyt itseni vuoksi mitään, yleisön ja maan vuoksi yksistään. Mutta kun alatte itsekukin miettimään niin kukaan ei harjoittele esiintymistä, ei laulamista, ei hyppäämistä, ei mitään kansan vuoksi, vaan yksinomaan itsensä vuoksi. Jotta saisi sitä ihailua yms... ja tietysti sivussa suuret tulot. Narsimia on paljon. Ei pidä sulkea silmiään tosiasioilta. - oli kaksi narsistia
narsistinen nainen kirjoitti:
Nyt moni on sokea ja unohtaa ( ette ole huomanneet) että kaikki ( uskon, että kaikki) laulajat, urheilijat, missit tms ovat pohjimmiltaan aika narsisteja. Ja heille on yhteistä huono itsetunto. Se on tekijä mikä on kimmoittanut ja ajanut eteenpäin, että kyllä näytään vielä mitä minä voin olla ja osata.
Keskustelin kerran erään psykologian/ psykiatrian alan asiantuntijan kanssa asiasta ja hän sanoi juuri noin. Ihminen ei ala kansan/yleisön takia mihinkään itsensä kilvoitteluun millään saralla vaan yksin oman itsensä takia. Hän haluaa ihailua osakseen ja kuulla vain kehuja että oletpa hyvä. Totta maar tavoite on, että olen kaikista paras ja kansa nuolee varpaatkin ja nostaa minut jalustalle ja muiden yläpuolelle. Se on juuri sitä narsismia, eikä mitään muuta.
Ihminen voi "esittää" ulospäin vaatimatonta ja opetella ulkokuoren, etten minä nyt itseni vuoksi mitään, yleisön ja maan vuoksi yksistään. Mutta kun alatte itsekukin miettimään niin kukaan ei harjoittele esiintymistä, ei laulamista, ei hyppäämistä, ei mitään kansan vuoksi, vaan yksinomaan itsensä vuoksi. Jotta saisi sitä ihailua yms... ja tietysti sivussa suuret tulot. Narsimia on paljon. Ei pidä sulkea silmiään tosiasioilta.Kaksi narsistia ei voi sopia yhteen. Ei millään. Tai se olisi hyvin harvinaista. Kummankin pitää pönkitää egoaan monin tavoin. Myös se pitää paikkansa, että narsistit löytyvät toisensa, jokin vetää puoleensa samanlaiset ihmiset. Pitemmän päälle ei toimi.
- mihinpä pyrit
narsistinen nainen kirjoitti:
Ihminen voi "esittää" ulospäin vaatimatonta ja opetella ulkokuoren, etten minä nyt itseni vuoksi mitään, yleisön ja maan vuoksi yksistään. Mutta kun alatte itsekukin miettimään niin kukaan ei harjoittele esiintymistä, ei laulamista, ei hyppäämistä, ei mitään kansan vuoksi, vaan yksinomaan itsensä vuoksi. Jotta saisi sitä ihailua yms... ja tietysti sivussa suuret tulot. Narsimia on paljon. Ei pidä sulkea silmiään tosiasioilta.Monisanaista, mikä lienee kirjoittajan motiivi?
Työ on työtä. Jotkut on pyydetty mukaan, jotkut menneet mukaan työhön johon kuuluu julkisuus. Itsensä voittaminen tietenkin vaatii viitseliäisyyttä ja asioista luopumista, mihin ns. tuppervaarakansa ei liene valmiskaan, siis he joilla aikaa tuppervaaraan yms. - Itsensä herkeämätön kehittäminen ja julkisuuden "käytössä" pitäminen vaatii aikaa. Tuppervaaralaisilla on taas sitten erilaista pääomaa, juuri aikaa, ihmisten tapaamista ja muita hyviä asioita. Julkisuudessa olo on suurelta osin luopumista.
Joka on ollut tehnyt ns. koko elämänsä julkisia asioita työkseen, tietää että se on vain sitä mitä tekee. Ja mitä julkisuudessa oloon ja esiintymiseen tulee, jos narsismi iskee väärällä tavalla, yleisö ja maailma kyllä huomaa. On laulajia ja on laulajia, misseistäkin jotkut katoavat heti eivätkä ylimääräistä kerro, urheilijoista kaikki eivät hypi fanien sängyissä ja kertoile itsestään lehdissä vaan tekevät vain hommaansa.
Itsetunnosta: esim. laulaja on oma työkalunsa, ja siihen kuuluu itsetunto. Sen pitää olla kunnossa, jotta pystyy välittämään jotain kunnollista ulos. Palasina laulavat ja autotunella käsiteltävät, "laulamista" vähän eri kohdasta katsovat ovat asia erikseen, mutta puhun ammattilaisista. Kaikki kuuluu äänessä ja varmasti myös huippu-urheilijalla kaikki vaikuttaa suoritukseen. Mieli on mukana siinä missä kroppakin. Mainitsemasi missit ovat mielestäni huonohko esimerkki tähän, eivätkä ole verrannollisia esim. Katri Helenan laulajan ammattiin.
Edellisen kirjoittajan sävy ei ollut aivan neutraali, sen näemme sanavalinnoista yms. Rajalaan sopiva sävy.
Alemmuudentunto saattaa naamioitua ylemmyydentunnoksi, mutta alemmuudentunnon aggression voi silti lukea silti rivien välistä kissanvessan ja juoruilevan happamuuden makuna. Ja mitäpä muuta alemmuudentunto on kuin oman mielikuvituksen tuotetta. Muille siitä kyllä koituu haittaa, kuten Panun ja Katri Helenan tapauksessa.
Terve ihminen on kuitenkin asiallinen ja katsoo asioita lahjomattoman prisman läpi. - hyi mikä mies PR
Kyllä Katri Helenalle paremman miehen sallisin kuin Panu Rajalan. Se oli erehdys ja Panu voitti miehenä kuuluisuutta Katri Helenan siivellä. Härsit ¨jutut on sitä, että Panu puhuu naistensa seksiin viittaavia juttuja, niitä ei fiksumies tee. Hyi, hyi sanon minä.
- Ranu Pajala
Panu Rajala on armoton panumies.
- tämä mies oli
todella poikkeuksellisen komea uros nuorena ja puoleensavetävä mies vielä viiskymppisenäkin. Flaksi kävi ja tämä on fakta, vaikka muutoin voidaan olla ihan mitä mieltä tahansa hänestä, niin akat kuolasi nuorena perään ihan jonossa.
- julistat sitä vielä
tämä mies oli kirjoitti:
todella poikkeuksellisen komea uros nuorena ja puoleensavetävä mies vielä viiskymppisenäkin. Flaksi kävi ja tämä on fakta, vaikka muutoin voidaan olla ihan mitä mieltä tahansa hänestä, niin akat kuolasi nuorena perään ihan jonossa.
Kirjoittaa Panu.
Kuule Panu. Olen nähnyt komeita miehiä. Olen nähnyt älykkäitä miehiä. Molemmat voivat olla myös molempia. Älykäs tai komea voi olla loistotyyppi. Älykäs tai komea voi olla kusipää.
Sinä et ole loistotyyppi.
Valitan. - köyriöjärven jää
julistat sitä vielä kirjoitti:
Kirjoittaa Panu.
Kuule Panu. Olen nähnyt komeita miehiä. Olen nähnyt älykkäitä miehiä. Molemmat voivat olla myös molempia. Älykäs tai komea voi olla loistotyyppi. Älykäs tai komea voi olla kusipää.
Valitan.Panu ei ole ollut nuorena poikkeuksellisen komea eikä puoleensavetävä. Jos on ollut poikkeuksellisen komea ja puoleensavetävä nuorena, sen näkee miehestä vielä vanhana.
Eikä meitä kiinnosta, onko Panulla käynyt flaksi. Oletteko te ihan tosissanne. - voit rauhoittuu
köyriöjärven jää kirjoitti:
Panu ei ole ollut nuorena poikkeuksellisen komea eikä puoleensavetävä. Jos on ollut poikkeuksellisen komea ja puoleensavetävä nuorena, sen näkee miehestä vielä vanhana.
Eikä meitä kiinnosta, onko Panulla käynyt flaksi. Oletteko te ihan tosissanne.Mene sinä katri lumitöihin siitä.
- Fantasiaa?
julistat sitä vielä kirjoitti:
Kirjoittaa Panu.
Valitan."Olen nähnyt komeita miehiä. Olen nähnyt älykkäitä miehiä. Molemmat voivat olla myös molempia. Älykäs tai komea voi olla loistotyyppi. Älykäs tai komea voi olla *********.
Valitan. "
Minä olen iloinen siitä, että olet edes nähnyt tuollaisia mitä kuvailit.
Mut kuule, se on vielä parempaa kun oikeesti saa maistaa.
Ei ihme että valitat. - onpanursisti
voit rauhoittuu kirjoitti:
Mene sinä katri lumitöihin siitä.
Sanoo Panu. Panu luulee, että ainoastaan Katri Helena sydämistyy hänen kirjastaan.
- sen kun häpeämään
Fantasiaa? kirjoitti:
"Olen nähnyt komeita miehiä. Olen nähnyt älykkäitä miehiä. Molemmat voivat olla myös molempia. Älykäs tai komea voi olla loistotyyppi. Älykäs tai komea voi olla *********.
Valitan. "
Minä olen iloinen siitä, että olet edes nähnyt tuollaisia mitä kuvailit.
Mut kuule, se on vielä parempaa kun oikeesti saa maistaa.
Ei ihme että valitat.Taas joku jonka mielestä muiden on itseltä pois. Itse asiassa muilla ei edes voi olla mitään. Itse asiassa itse on niin paljon parempi kuin muut, että kaikki muut valehtelevat ja värittelevät. Se taas johtuu siitä, että henkilö itse valehtelee ja värittelee.
Kenenkään maistelu ei täällä kiinnosta sen enempää kuin Pantskun flaksitkaan.
Kansa on Katri Helenan puolella. - jokeri
wikipedian mukaan Rajala on filosofian tohtori. Ei rofessori, kuten tuolla jossain lukee.
- ksyroAÅ
jokeri kirjoitti:
wikipedian mukaan Rajala on filosofian tohtori. Ei rofessori, kuten tuolla jossain lukee.
Valeprofessori, ja kertomusten mukaan valeelle itselleen samantekevää jos joku sattuu professoriksi tituleeraamaan. Ei korjaa.
- Oma kehu haisee
Ainakin itse itseään kehuu...
- jippiaikaajee
aika moni mies tekee just noin! kiva kuulla hellusta paljastuksia!
- Jossun turinaa
No joku ikivanhako oikeuttaa tuon ämmän tekemään asioita joita nykyisin tekee? "Miesten vika"?
- lopetajo
MInustakin kertoo miehen huonosta itsetunnosta moiset vuodatukset, eka kirjoittajalta pelkkää asiaa. Vois papparainen jo lopettaa muistelunsa, aika aikaansa kutakin.
- Sivistymätön moukka
Narsistihan on tunnetusti aivan tyhjä tynnyri sisältä, siis sen narsistisen ulkokuoren alla ei ole yhtään mitään, olkoon sitten vaikka Proffa opillisilta ansioiltaan.
Tämä Hämeenkyrön Panu-mies on kyllä aivan sydämensivistymätön luuseri, olkoon vaikka kuinka paljon meriittiä yliopistosta.
Narsistia pitäisi vaan koko ajan kehua, hänen pitäisi olla ylivoimainen ja paras kaikessa. Taudin nimi on heikko itsetunto, pilalle mennyt lapsuus ja erinomaisen röyhkeä luonne. Muistaakseni piti jo edellisen avioliiton (puolisona edesmennyt malli ja juristi Elina Ylivakeri) sivusuhteita. Enemmän voitte lukea kirjasta "Enkeli tulessa" .
- melkein tohtori
Minä en anna tuollaiselle miehelle mitään arvoa.
- pinsettinäpit yäks
Joo, ne on noi tohtorismiehet hieman....
Siinä taas yksi esimerkki. - lahjakas laulaja
ihan tavallinen nainen se on Karikin haluineen päivineen!Hänestä on annettukin ihan liian puhtoinen kuva
- immaculate-konsepti
Tarkoitatko, että julkisuudessa on kerrottu, että KH on nunna.
Minun tietääkseni ei. - brutaalia vai ei
Niinpä. Ja miks liki 70v nainen punkkaa yli 30v nuoremman miehen kanssa. Ei vaan osaa kuvitella mitenkään niin päin. Toisin päin kyllä et vanhempi mies ja nuorempi nainen. Katrilla täyttyy 68v kesällä. Ja ikää ja kurttuja ei voi paeta ja peittää loputtomiin.
- anoppi on ihana
brutaalia vai ei kirjoitti:
Niinpä. Ja miks liki 70v nainen punkkaa yli 30v nuoremman miehen kanssa. Ei vaan osaa kuvitella mitenkään niin päin. Toisin päin kyllä et vanhempi mies ja nuorempi nainen. Katrilla täyttyy 68v kesällä. Ja ikää ja kurttuja ei voi paeta ja peittää loputtomiin.
68v nainen on vielä ihan timmissä kunnossa, ja nyt puhun kokemuksesta.
- altro che!
brutaalia vai ei kirjoitti:
Ei Panu mikään "vanhempi mies" Katrin rinnalla ole, ikäeroa vain vaivaiset kymmenen päivää! Jos mies on "vanha" niin kyllä tässä tapauksessa nainenkin :)
- h o o p o
Narsismi on terveen itsetunnon ilmentymismuoto eikä mikään haukkumista
- toimisto päivystää
Ja aloittajan mielestä kaikki jees kundit joilla on lihasta ja älyä on sitten narsisteja vai? hei hoopo kannattaisi tarkastaa aluksi oma asenne ja käsitys asioista ennenkuin alkaa latomaan viisauksiaan näinkin yleisellä palstalla lähipiiri on kertonut että tämä Panu on mahtava tyyppi ja vain muutamia poikittaisia kantoja on tullut mutta kaikkiahan ei voi aina miellyttää
- Jakajan ventti =20
Ei tosi pelimiehet valloituksistaan kerro :)
- pelimiehet tiedetään
Ei kunnon miehet valloituksistaan kerro.
- p o k e r m a n
pelimiehet tiedetään kirjoitti:
Ei kunnon miehet valloituksistaan kerro.
Ja na kakista kovimmat miehet hymyilevät kun muut mököttävät ja mököttävät kun muita ei hymyilytä ja vetävät värisuoran sikaria imeskellen (:) :) :() ;( *** :)
- entä sikari
p o k e r m a n kirjoitti:
Ja na kakista kovimmat miehet hymyilevät kun muut mököttävät ja mököttävät kun muita ei hymyilytä ja vetävät värisuoran sikaria imeskellen (:) :) :() ;( *** :)
Otamme osaa sen johdosta, että sinulla on kova kakka.
Liittyykö värisuora jotenkin menstruaatioon?
- Olgan korput
Katrihan jatkoi seurustelua kuolleen miehensä kanssa. Ei ihme jos Panua jurppi tällainen taivastelu.
Kalakaveri Liimatainen järjestää Katrille kalaa&pastaa että saa palaa kastaa. - Kiljahdus
Panu rajala on melkoinen pohja noteeraus naisjuttuineen.. Tosimies ei koskaan kehu panoillaan koska ne teot saa naisen tyytyväiseksi ,ei ne suuret puheet... Vanhat sanovat että tyhjä tynnyri kolisee eniten ja tässä on kysymys juuri siitä.. Katri Helenan tuntee kaikki ja kansa rakastaa Katria ,mutta joku rajala on jo unohdettu ja mainitaan joskus nimenomaan Katrin ex-miehenä...Surkeaa yrittää roikkua julkisuudessa tyylittömillä kakka jutuilla. HÄPEÄ PANULA JA PAINU TAKAISIN SINNE KIVEN ALLE JOSTA KATRI SINUT VAHINGOSSA KAIVOI AIKOINAAN ESILLE.....
- Roopesedänsetä
Noloa että ihminen tituleeraa itseään kirjailijaksi ja nyt alkoi hirveä häpäisy ex puolisoa kohtaan että joku tuota kirjaa ostaisi!Säälittävää ja läpinäkyvää on panun touhut!Tuskin ihmiset juoksee ostamaan vanhan ukon katkeria tilityksiä vaan kuuntelevat katrin musiikkia jossa hän on hyvä!!!
- kostaakuneikestä
Ai, oliko huono?
- Mummeli
Narsistihan ei päästä irti uhristaan eronkaan tultua. Miltäköhän se mahtaa nykyisestä vaimosta tuntua, kun mies keskittyy täydellisesti edelliseen avioliittoonsa. Toivottavasti tietää jo nyt, että kyllä se hänestäkin aikanaan jonkunlainen julkaisua saadaan aikaiseksi. Katri-Helenan kohdalla asialle saatu julkisuus on taattu ja kirjakin varmaan käy kaupaksi.
- julkisuus koukuttaa
Mietin samaa että miten nykyinen vaimo suhtautuu tuohon kirjaan vai onko aviopari päättäneet että otamme rahaa tunnetulla ex vaimolla?Tiedä häntä miten on mutta on niin säälittävää käytöstä jo vanhuus ikäiseltä mieheltä?
- vero e falso?
"Narsistihan ei päästä irti uhristaan eronkaan tultua. Miltäköhän se mahtaa nykyisestä vaimosta tuntua, kun mies keskittyy täydellisesti edelliseen avioliittoonsa. Toivottavasti tietää jo nyt, että kyllä se hänestäkin aikanaan jonkunlainen julkaisua saadaan aikaiseksi. Katri-Helenan kohdalla asialle saatu julkisuus on taattu ja kirjakin varmaan käy kaupaksi. "
Mietipä "mummeli" miltä Panusta tuntui kun Katrin kuollut mies oli vahvasti kolmantena pyöränä avioliitossa lähes päivittäin "neuvoja antamassa" ! Asian todistaa KH itse "miten turvalliseksi tuntee olonsa kun Timppa tuolta ylhäältä antaa neuvojaan miten pitää elää, toimia..." lukuisissa naistenlehdissä vuosien varrella ja nyt Panu kirjassaan.
Panu Rajala ei millään muotoa häpäise KH:a, ei revittele intiimeillä yksityiskohdilla, kuten iltapäivälehdet ovat antaneet ymmärtää! Kaikki sitaatit, joissa nyt lehtien mukaan jotain ns.paljastavaa on, on jo julki huudettu. Kirja on asiallinen, sujuvaa, mukaansa tempaavaa tekstiä, luin sen yhdeltä istumalta. Ei se minun tunteitani saanut kiehumaan niin, kuin eräillä teistä, josta vain huomaa, ETTETTE OLE LUKENEET KOKO KIRJAA!!! Tuomioita kyllä jaatte.
Mistä te tiedätte millainen ihminen KH on omana itsenään, en tiedä minäkään? Ei teillä ole kertoa muuta kuin mitä näette estradilla, ja sehän on teatteria, lempeää hymyillyä, yleisön palvelua, viihdettä- sekö on se teidän Katri Helenanne?! Eihän KH jää koskaan edes fanejansa tapaamaan konserttiensa jälkeen - ei ole edes viiden minuutin keskusteluyhteyttä ja silti te tiedätte tasan tarkkaan, millainen nainen hän on.
Eikö ns puolustuksellakin pidä olla puheenvuoro: ei pidä hutkia, ensin pitää tutkia ;)
Oiva mahdollisuus lukea tää kirja ja päätellä itse! Onko teos faktaa, kysyn onko keltainen lehdistö faktaa vai fiktiota - ainakin on mahdollisuus tarkastella asiaa kahdelta eri kantilta. Mikä on totta mikä ei, vain taivas yksin tietää ;D
- Hyi Rajala!
Tässä Arto Nybergin ohjelmassa törkeä Rajala kertoo Katrista. Rajala on teeskentelijä. Katri teki elämänsä virheen, kun lankesi tuohon typerykseen.
Rajalan osuus alkaa kohdasta 29:00.
http://areena.yle.fi/tv/1828727/#/play- pinnan alta löytyy
Oliskohan niin kuiteskin, että molemmat ovat teeskentelijöitä. Katrikin näyttelee ja on näytellyt vuosikausia puhtoisen puhdasta, mutta mitä sitten löytykään kun pintaa raaputtaa... Niin se menee kuitenkin aina, kun on kaksi ihmistä yhdessä.
- kysyy7
pinnan alta löytyy kirjoitti:
Oliskohan niin kuiteskin, että molemmat ovat teeskentelijöitä. Katrikin näyttelee ja on näytellyt vuosikausia puhtoisen puhdasta, mutta mitä sitten löytykään kun pintaa raaputtaa... Niin se menee kuitenkin aina, kun on kaksi ihmistä yhdessä.
Näytellyt puhtoisen puhdasta? Laulajahan se on ollut. Levy-yhtiö kuvat määrännyt ja haastattelut. Ja kyllähän sen ihmisestä näkee että on heleä.
Erittäin outoa on, että Panu on jotenkin päättänyt näyttää, itseäänkö puhdistaakseen tms, "millainen se KH on". Mitä se kenellekään kuuluu mitä laulajanuran ulkopuolella on tapahtunut, jos ei ole tapahtunut jotain lain vastaista?
Onko muuten laillista Rajalan edes kirjoittaa tuollaisesta aiheesta? - hoh hoh hoo
pinnan alta löytyy kirjoitti:
ihme fiksaatio puhtoisuuten.
- Juorusetä
Pelkkä verbaalisesti lahjakas juorusetä koko Rajala ja rahastaakin sillä vielä. Näitä oman elämänsä yksityisyyden myyjiä alkaa olla jo ihan liikaa.
Taitaa Katri olla hälle pakkomielle, mutta Katri on jo päässyt elämässään eteenpäin uusin tuulin.- Ihana liitto
Toi Gubbe on ainakin rehellisempi mitä tulee itsensä ja suhteensa arvioinnissa, sai varmaan trauman teeskentelystä avioliiton aikana ja nyt työstää sitä veks kirjan muodossa....kuka tietää?
Todella sääli kun liitto hajosi, olivat yhdessä "esiintyessään" koko suomen unelmapari,aivan täydellisen ihana kombinaatio medialle aikoinaan.
Pitkäänhän yhdessä olivat hyviä kavereita. - Väärä veto Panulta
Ihana liitto kirjoitti:
Toi Gubbe on ainakin rehellisempi mitä tulee itsensä ja suhteensa arvioinnissa, sai varmaan trauman teeskentelystä avioliiton aikana ja nyt työstää sitä veks kirjan muodossa....kuka tietää?
Todella sääli kun liitto hajosi, olivat yhdessä "esiintyessään" koko suomen unelmapari,aivan täydellisen ihana kombinaatio medialle aikoinaan.
Pitkäänhän yhdessä olivat hyviä kavereita.Hyvä, että liitto hajosi. Panu ja Katri olivat aivan liian erilaisia ihmisiä. Panu sai kuuluisuutta Katrin rinnalla ja tuli tunnetuksi. Katria kai viehätti saada tohtoris-miehen rinnallensa ja päästä sitä kautta piireihin. Toivotaan, että Panun "paljastuskirja" kääntyy häntä itseään vastaan. Jossain kulkee aina raja mitä toiselle ihmiselle voi tehdä...
- älä maalaa
Ihana liitto kirjoitti:
Pitkäänhän yhdessä olivat hyviä kavereita.Älä yleistä, kyllä moni varmaan näki jo silloin millainen Rajala on.
- " "
Väärä veto Panulta kirjoitti:
Hyvä, että liitto hajosi. Panu ja Katri olivat aivan liian erilaisia ihmisiä. Panu sai kuuluisuutta Katrin rinnalla ja tuli tunnetuksi. Katria kai viehätti saada tohtoris-miehen rinnallensa ja päästä sitä kautta piireihin. Toivotaan, että Panun "paljastuskirja" kääntyy häntä itseään vastaan. Jossain kulkee aina raja mitä toiselle ihmiselle voi tehdä...
"Toivotaan, että Panun "paljastuskirja" kääntyy häntä itseään vastaan. Jossain kulkee aina raja mitä toiselle ihmiselle voi tehdä... "
Hyvin sanottu.
- Hahah
Ruma vanha pieru liikuntaa harrastamattomalta sohvaperunalta näyttävä Panu jaksaa ola katkera Katrin komeasta nuoresta rakastajasta, narsisti vertailee itseään taatusti miltä näyttäisi alasti Katrin tuoreen rinnalla puhumattakaan mieskunnosta, aivan oiken tuolle narsistille.
- muutmuutmuutmuut
Kekseliäs näkökulma! Joku vertaa alastonta itseään toisen uuteen alastomaan. Upea elämä.
- höpö höpö höpö nyt
Olet metsässä kommenttisi kanssa Panuhan on melkein yhtä kovassa kunnossa kuin Mr.Lothar uik
http://www.youtube.com/watch?v=bu00RiPjaa4 - bruahaah
höpö höpö höpö nyt kirjoitti:
Olet metsässä kommenttisi kanssa Panuhan on melkein yhtä kovassa kunnossa kuin Mr.Lothar uik
http://www.youtube.com/watch?v=bu00RiPjaa4Kyllä tuolle kropalle ottajia riittää naisissa jos yks kuiva Katri pistää jalkovälet kii
- Hankien hiihtelijä
Onneksi olkoon Arto Nyberg, joka oli osannut valita sanansa Rajalaa haastatellessaan. Mainio veto kysymysten sisältö ja asettelu!
Muistuu mieleeni Rajalasta vanha sananlasku: "Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoja!" - Tittelinä kirjallisuuden professori, joka alentuu kirjoittamaan ex-vaimostaan ja avioliitostaan tuolla tasolla ja asenteella on kyllä voi voi ! Nyt olet tehnyt itsestäsi Rajala todella säälittävän ja naurettavan miehen ! Eikä edes kukkia tällä lurjukselle !- ylläkaikkienko
Odotan innolla, haastattelu pakko nähdä.
Rajala oli kuulemma hurjistunut jostain mystisestä itseään koskevasta "paljastuksesta" jossain kansallisteatterin esityksessä ja kostaa sen KIRJALLA. Tulee vain mieleen, että oliko koko paljastus kuviteltu?
Ai niin, ja tässähän voimme helposti kysyä, että mikäs se paljastus siis esim. Rajalan mielestä oli? Onko hän sanonut sen? Onko arvauksia?
Kertokaa toki. - Das Clown
No tämän miehen sanomisia ei varmasti tarvitse ottaa tosissaan
http://www.artonyberg.blogspot.fi/ - Ei sääliä
Ei Panu Rajala ole kirjallisuuden professori eikä mikään professori. Hän hoiteli 1990-luvulla kahden vuoden määräaikaista professuuria reilun vuoden ajan Tampereen yliopistossa. Hänelle ei ole myönnetty professorin arvonimeä, mutta Rajala ei korjaa, kun toimittaja sanoo häntä professoriksi tai kirjoittaa hänen olevan professori, siis valeprofessori. On ollut kohta 20 vuotta.
Mies on narsisti.
- Hyvä Panu
Ei se Katrikaan enkeli ole.
Älkääpä nyt siloitelko liikaa.
Ja kyllä, Rajala on ollut ja on vieläkin ihan komea mies.- todellakin9
Rajalasta on kuvia, jotka voi ihan helposti googlettaa. Rajaluus näkyy ja on varmasti näkynyt myös nuorena.
Tämä KH:n noidaksi tms. haukkuminen on aivan ihmeellistä. Tehnyt hienon ja puhtoisen uran, kokenut (valitettavasti) jopa elämää, mitä ei monista helpon elämän viettäjistä ja viettelijöistä voi sanoa. KH on ihminen, mutta eipä ainakaan ole kirjoitellut paskakirjoja puolisoistaan! - vinoon jäätynyt
todellakin9 kirjoitti:
Rajalasta on kuvia, jotka voi ihan helposti googlettaa. Rajaluus näkyy ja on varmasti näkynyt myös nuorena.
Tämä KH:n noidaksi tms. haukkuminen on aivan ihmeellistä. Tehnyt hienon ja puhtoisen uran, kokenut (valitettavasti) jopa elämää, mitä ei monista helpon elämän viettäjistä ja viettelijöistä voi sanoa. KH on ihminen, mutta eipä ainakaan ole kirjoitellut paskakirjoja puolisoistaan!Ihan vain tuli tällainen ajatus, että jos Panu Rajala olisi valtionpäämies, hänen valtionsa olisi sodassa.
Jos Katri Helena olisi valtionpäämies (ts. nainen), hänen valtiossaan olisi rauha.
ETTÄ SILLEEN.
Näihin sanoihin, näihin tunnelmiin.
Panulakin siellä kotona, happamalla hymyllä tai ilman. - kaput tosin tajuaa
vinoon jäätynyt kirjoitti:
Ihan vain tuli tällainen ajatus, että jos Panu Rajala olisi valtionpäämies, hänen valtionsa olisi sodassa.
Jos Katri Helena olisi valtionpäämies (ts. nainen), hänen valtiossaan olisi rauha.
ETTÄ SILLEEN.
Näihin sanoihin, näihin tunnelmiin.
Panulakin siellä kotona, happamalla hymyllä tai ilman.Korjaus: Rajalakin siellä kotona, happamalla hymyllä tai ilman.
- kuka mitä häh?
todellakin9 kirjoitti:
Tämä KH:n noidaksi tms. haukkuminen on aivan ihmeellistä. Tehnyt hienon ja puhtoisen uran, kokenut (valitettavasti) jopa elämää, mitä ei monista helpon elämän viettäjistä ja viettelijöistä voi sanoa. KH on ihminen, mutta eipä ainakaan ole kirjoitellut paskakirjoja puolisoistaan!Häh? Missä rajala on haukkunut Katria noidaksi? En usko moista, joten puhukaa sentään totta eikä oman mielikuvituksen tuotetta. Tosiaan.
- kuvakieli/konkretia
kuka mitä häh? kirjoitti:
Häh? Missä rajala on haukkunut Katria noidaksi? En usko moista, joten puhukaa sentään totta eikä oman mielikuvituksen tuotetta. Tosiaan.
Siinä luki noidaksi tms. En viitsinyt kirjoittaa akka. Eri tavoilla hurjimukseksi on haukkunut, maalannut rumaa kuvaa. Keksi itse parempi yleisviittaus jos ei noita kelpaa. Noitiahan siis ei ole olemassa.
- Lesken syli
On ollu älyttömän hyvännäköinen mies juuri yhteiselämän alku aikoina.
Kun tuollainen mies ilmestyi oven taakse iltasella viinipullon kanssa, niin nainen varmaan kiskaisi kravatista sisään ihan vauhdilla.
Nämä kaksihan hullaantuvat välittömästi toisiinsa.
Kyllähän Katri mieskomeuden päälle ymmärtää. - kadehtijat
Lesken syli kirjoitti:
On ollu älyttömän hyvännäköinen mies juuri yhteiselämän alku aikoina.
Kun tuollainen mies ilmestyi oven taakse iltasella viinipullon kanssa, niin nainen varmaan kiskaisi kravatista sisään ihan vauhdilla.
Nämä kaksihan hullaantuvat välittömästi toisiinsa.
Kyllähän Katri mieskomeuden päälle ymmärtää.Kyllä, kyllä. Tuolloin työpaikalla ( sairaalassa) monet hoitajat olivat kateita Katri-Helenalle, kun sai niin haluttavan miehen. Sairaanhoitajat selasivat lehteä ja ihailivat ja muistan selkeästi kuin yksi sanoi, että olen kade. Miehessä oli monen mielestä kaikki elementit, kaupan päälle vielä keskustelutaito joka puuttuu monelta mieheltä. Yleinen valitus minkä olen kuullut, että tavallisen miehen kanssa ei voi keskustella henkeviä,maailmanmenosta tms. varmaan Rajalan kanssa voi. Yksi ystäväni rakastaa edelleen n 5 tunnin puhelinkeskusteluja putkeen. Mies on oppinut ja maailmanmatkaaja ja usein kaukana. Kaikesta voi puhua. Olen kade.
- ällöttävä
kadehtijat kirjoitti:
Kyllä, kyllä. Tuolloin työpaikalla ( sairaalassa) monet hoitajat olivat kateita Katri-Helenalle, kun sai niin haluttavan miehen. Sairaanhoitajat selasivat lehteä ja ihailivat ja muistan selkeästi kuin yksi sanoi, että olen kade. Miehessä oli monen mielestä kaikki elementit, kaupan päälle vielä keskustelutaito joka puuttuu monelta mieheltä. Yleinen valitus minkä olen kuullut, että tavallisen miehen kanssa ei voi keskustella henkeviä,maailmanmenosta tms. varmaan Rajalan kanssa voi. Yksi ystäväni rakastaa edelleen n 5 tunnin puhelinkeskusteluja putkeen. Mies on oppinut ja maailmanmatkaaja ja usein kaukana. Kaikesta voi puhua. Olen kade.
Pieni nausea nousi tästäkin, Rajalako se siellä taas yrittää kirjoitella.
Juu, tosi kade törkeästä miehestä. Uih uih. - Nars-concealerNeeded
ällöttävä kirjoitti:
Pieni nausea nousi tästäkin, Rajalako se siellä taas yrittää kirjoitella.
Juu, tosi kade törkeästä miehestä. Uih uih.Unohtui mainita, että hän on narsisti.
- Kaisakaarina
Mistä näitä elämättömän elämän ihmisten mielipieitä oikein sataa? Kannattaisi hankkia ihan ihka oma elämä! Aivan tyypillinen ihastuminen heillä aikoinaan, arjen astuttua kuvaan, huomataan, että ollaan eri maailmoista. Erotaan. Tehdään sopimus ettei tästä liitosta puhuta yksityiskohtia. Ex-.vaimo rikkoo sopimuksen ja ex-mies kertoo oman näkemyksensä liitosta, jossa on kokenyt, nähnyt yhtä sun toista. Miten tämä eroaa monista, monista muista eroista? Heidän liittossaan toinen jutusteli kuolleen miehen kanssa ja kävi töissään laulamassa. Toinen kirjoitti kirjoja/elämäkertoja, luennoi yliopistossa ja kävi kulttuurritapahtumissa, joista vaimo ei pitänyt. Katrin edesmennyt Timo-mieshän asui näiden makuuhuoneessa, alusta alkaen.Kaikille miehille se ei sovi, että ex:t elää edelleen parisuhteessa, kuolleenakin.Ehkä naiset sietävät kolmannenpyörän suhteessaan paremmin. Kuolleenakin, mene tiedä..
- pälvinarsismipaistaa
Kirjoittaa Panu. Väisty jo.
- mmmmmmmmmnnnnn
pälvinarsismipaistaa kirjoitti:
Kirjoittaa Panu. Väisty jo.
Joo, häivy kaisakaarina-Panu,
puheenpartesi vanhanaikaisuus jo paljastaa sinut.
Ehkä Marja tajuaa jättää sinut kun ronkit koko ajan elävää mutta entistä vaimoasi. Katri Helenan aikana tutkiskelit kuollutta vaimoasi. Miten se eroaa kuolleille puhumisesta?
Huhuat koko ajan menneille haamuille ja paljastat vain oman narsismisi.
Olet niin täynnä omaa tyytyväisyyttäsi, että et varmaan minkään argumenttien jälkeenkään tajua miten suohon itsesi puhut.
Eivät kaikki realiteetit tajuavat ole edes Katri Helenan faneja, en minäkään. Mutta näen loukatun, katkeran egon, alhaisen tyypin kaiken sivistyksen dändikerroksen alla. - päivän naurut
mmmmmmmmmnnnnn kirjoitti:
Joo, häivy kaisakaarina-Panu,
puheenpartesi vanhanaikaisuus jo paljastaa sinut.
Ehkä Marja tajuaa jättää sinut kun ronkit koko ajan elävää mutta entistä vaimoasi. Katri Helenan aikana tutkiskelit kuollutta vaimoasi. Miten se eroaa kuolleille puhumisesta?
Huhuat koko ajan menneille haamuille ja paljastat vain oman narsismisi.
Olet niin täynnä omaa tyytyväisyyttäsi, että et varmaan minkään argumenttien jälkeenkään tajua miten suohon itsesi puhut.
Eivät kaikki realiteetit tajuavat ole edes Katri Helenan faneja, en minäkään. Mutta näen loukatun, katkeran egon, alhaisen tyypin kaiken sivistyksen dändikerroksen alla."ronkit koko ajan elävää mutta entistä vaimoasi."
Elävä mutta entinen. Päivän paras. - asdgyuijokphj
päivän naurut kirjoitti:
"ronkit koko ajan elävää mutta entistä vaimoasi."
Elävä mutta entinen. Päivän paras.Piristävää antia kieltämättä.
- voisko olla?
että hemmo tunsi alemmuutta kuuluisan ja kaikkien rakastaman tätösen rinnalla.Tuohan on tyypillistä manipulointia,että aletaan flirttaamaan ja ylistämään muita naisia,kun oma nainen on vierellä. Mitä siitä pitäisi ajatella,että kirjoitetaan intiimiasiat toisesta julki suhteen päätyttyä? Taidettako? Kulttuuriteko?Vallanhalua ja kostonhimoa kenties?HMMMMM,,,,,,
- lahjakkuuttasi arvostava
Kyllä voisi, näinhän siinä juuri kävi. Jokin aika sitten Rajala ihmetteli medialle, miksi joku voi laulamalla saada noin paljon suosiota ja kuuluisuutta ja!! ja sillanpäänsä jäävät paljon huonommalle suosiolle. No, ovathan nekin teokset suosittuja olleet tietyissä pikkupiireissä, mutta eivät ole eivätkä koskaan tule olemaankaan koko kansan suosiossa vuosikymmenestä toiseen kuten artistilahjakkuutemme Katri. Katri on niin älykäskin, että tuskin välittää moisesta katkeruuden osituksesta, odottaa vain rauhallisesti ja uteliaana, että minkähänlaisilla: mausteilla panu poika on tämän viimeisimmän teoksensa värittänyt. Tsemppiä Katri. On ihanaa olla ansaitusti suosittu, nauti edelleen siitä.
- mummeli
Taitaapi Panua ketuttaa kun omilla kirjoitelmillaan ei pärjää ja Katri-Helenan levyt myy hyvin ja kansa käy konserteissa.Eikä edes tarvitse nolata entistä.
Turhaa se Rajala suree ettei näytelmässä hänen erinomaisuuttaan kehuttu ja ei huomannut että hänen osansa oli pieni episodi vain ,jonka katsojat unohtivat jo ulkoovella.- Kaisakaarina
" Ei omilla kirjoitelmillaan pärjää".??? Melko hyvät palkat on tohtoreilla ja professoreilla. Akateemisesta Kirjakaupasta todetaan, että kaikki kirjalija Panulan kirjat ovat olleet myyntimenestyksiä ja niin odotetaan tästäkin.
- sakkia9
Kaisakaarina kirjoitti:
" Ei omilla kirjoitelmillaan pärjää".??? Melko hyvät palkat on tohtoreilla ja professoreilla. Akateemisesta Kirjakaupasta todetaan, että kaikki kirjalija Panulan kirjat ovat olleet myyntimenestyksiä ja niin odotetaan tästäkin.
Epämiellyttävää mainita tittelit ja palkat.
- minäminä63687
Kostonhimoa koko kirja, haluta nolata toinen omien pettymysten vuoksi. Mitäs itse esitti olevansa toista kuin on. Säälittävää tuollainen flirtti toisten naisten kanssa kun oma on vierellä. Kummasti luimisteli koko haastattelun ajan pelotti varmaan mitä kysyy ja miten voi luimistella kysymyksen ohi.
Olkoot miten oppinut tahansa niin käyttäytyä ei ainakaan osaa.- Kaiskaarina
Jonkun mielestä ystävällisyys ja kohteliaisuus on " flirtti". Kaikki kaikki on katsojan silmissä. En nähnyt em. ohjemassa Panulan " luimistelua". Mielestäni tyylikkäästi esiintyi ja perusteli näkökulmansa.
- katsojahallusinoi
Kaiskaarina kirjoitti:
Jonkun mielestä ystävällisyys ja kohteliaisuus on " flirtti". Kaikki kaikki on katsojan silmissä. En nähnyt em. ohjemassa Panulan " luimistelua". Mielestäni tyylikkäästi esiintyi ja perusteli näkökulmansa.
Me kaikki näimme ne linnan juhlat. Älä selitä.
- sivu kommettia
katsojahallusinoi kirjoitti:
Me kaikki näimme ne linnan juhlat. Älä selitä.
Ihme rajapyykki joillekkin pareille nuo linnan juhlat. Moni pari veikistelly siellä kameran edessä kimpassa -- ja seuraavaksi saakin lukea että kantapäät laitettu vastakkain.
- Kirjamies on luuseri
Narsistin tapa saada revanssi on kostaminen. Kirjamiehen kirja on nimenomaan kosto Katrille.
Ja kieroutunut narsisti nauttii aidosti kosto-operaatioistaan, suorastaan tarvitsee niitä voidakseen hyvin. On omakohtaista kokemusta tässä asiassa.
- kaksonen4
Panu Rajala voisi mennä 7 Päivää -lehteen töihin. Sivistynyt kirjailija ei kirjoittele paljastuskirjoja.
- Panu Rajala,7 päivää
Loistavaa.
- Kaisakaarina
Sellaisia kirjailijoita on vähissä, jotka eivät omaansa kirjoihin laita! " Kaksonen4" ei selvästikään ole kirjallisuden ystävä, saati lukija.Kuten ei ollut Katrikaan.
- hyi
Kaisakaarina kirjoitti:
Sellaisia kirjailijoita on vähissä, jotka eivät omaansa kirjoihin laita! " Kaksonen4" ei selvästikään ole kirjallisuden ystävä, saati lukija.Kuten ei ollut Katrikaan.
Tällä on luotaantyöntävä ylemmyydentunto ja tarve alentaaa muita. Miksi mainitsee, että joku ei ole kirjallisuuden ystävä eikä lukija, "kuten ei Katrikaan".
Ihan kuin jotain moskaa kaatuisi tielle kun tuollaisia tänne tulee. - mmmmmmnnnnn
Kaisakaarina kirjoitti:
ja sinä olet selvästi Panu, kaisakaarina.
- kirjatoukka
Kaisakaarina kirjoitti:
Komppaan. Näkee, ettei monikaan lue kirjoja, eikä ole tutustunut elämänkertakirjoihin, muistelmiin. Niihin kuuluu olennaisesti erilaisia paljastuksia ( ajatellaan vaikka mitä kekkosesta, mannerheimista tms muisteltu) eikä niiden kirjoittajia haukuta sivistymättömiksi?? miksiköhän noin mustavalkoista päättelyä Rajalan kirjast ja vielä kun kukaan ei ole lukenut kirjaa. Hän on kirjoittanut monia muita muistelmia ja elämänkertoja.
- ammattilaisten rinki
Panu Rajala,7 päivää kirjoitti:
Loistavaa.
Ei sinne 7 päivää-lehteen kuulkaa niin vain marssita töihin.
Pitää olla kunnon meriittiä ja osaamista. - näinhän se on
ammattilaisten rinki kirjoitti:
Ei sinne 7 päivää-lehteen kuulkaa niin vain marssita töihin.
Pitää olla kunnon meriittiä ja osaamista.HAHAHA, anteeksi, riehaannuin.
- etova vanha äijä
Panun on unohtanut kaikki. Aika harva sitä Katri musikaalia on nähnyt, en ainakaan minä. Enkä tiedä, miten siinä Panu kuvattiin? Eikä kinnostakaan. Tyhjänpäivänen äijä, joka yrittää roikkua julkisuudessa ex-vaimojensa siivellä.
Kai tuon ukon elämän merkittävin saavutus oli päästä Katri Helenan aviomieheksi.- rehellisyys on hyve
Ihan he ovat saman ikäisiä, siis Panu ja Katri- H. Molemmat ikääntyneitä ja vanhuus totta molemmilla. Ikää täyttyy 68v tänä vuonna. Ei parane haukkua miestä ukoksi tai sitten pitää haukkua naistakin akaksi.
Ja pitää muistaa että padassa on aina kaksi kylkeä. Miksi nostaa toinen jalustalle jos ei ole elänyt ja tuntenut häntä muuten kuin mitä esiintynyt lavoilla ja muilla areenoilla. En sillä perusteella nostais ketään jalustalle. Tervettä järkeä kehiin. Ja toiseksi kukaan ei ole lukenut kirjaa mutta on etukäteen tuomitsemassa.
Ostan kirjan ja teen omat johtopäätökseni sen jälkeen kun olen lukenut. Mutta jo tuokin kertoo jotain. Rajala ei säästä itseäänkään ja kertoo kauniisti:
http://www.wsoy.fi/kirjat/-/product/no/9789510394847 - panu, raukka
rehellisyys on hyve kirjoitti:
Ihan he ovat saman ikäisiä, siis Panu ja Katri- H. Molemmat ikääntyneitä ja vanhuus totta molemmilla. Ikää täyttyy 68v tänä vuonna. Ei parane haukkua miestä ukoksi tai sitten pitää haukkua naistakin akaksi.
Ja pitää muistaa että padassa on aina kaksi kylkeä. Miksi nostaa toinen jalustalle jos ei ole elänyt ja tuntenut häntä muuten kuin mitä esiintynyt lavoilla ja muilla areenoilla. En sillä perusteella nostais ketään jalustalle. Tervettä järkeä kehiin. Ja toiseksi kukaan ei ole lukenut kirjaa mutta on etukäteen tuomitsemassa.
Ostan kirjan ja teen omat johtopäätökseni sen jälkeen kun olen lukenut. Mutta jo tuokin kertoo jotain. Rajala ei säästä itseäänkään ja kertoo kauniisti:
http://www.wsoy.fi/kirjat/-/product/no/9789510394847Jalustafiksaatio. Kuten aiemmin todettu, jalustat ovat ihmisten omassa päässä.
Ei täällä ole Katri Helenaa tai ketään muutakaan jalustalle nostettu. Jos Panu Rajala tekee röyhkeitä kirjatekoja, hän sen sijaan asettaa itsensä alas.
Saattaa olla, ettei KH kuitenkaan halua tulla verratuksi Panuun kuviteltujen jalustojen korkeudessa. On vain Panun kirjat ja haastattelut, ja Katri Helenan sivistynyt vaikeneminen - ja valtakansan ilmiselvä ymmärrys siitä, kumpi tässä on käyttäytynyt asiallisesti ja aikaa kestävästi. - Yli-ihminen
rehellisyys on hyve kirjoitti:
http://www.wsoy.fi/kirjat/-/product/no/9789510394847Hyvin harva olisi tätä kirjaa kaivannut, vaikkei sitä olisi koskaan kirjoitettukaan.
Tuosta syystä ainoaksi motiiviksi jäävät jonkinasteinen katkeruus ja kosto, joita ehkä on naamioitu imelällä muka-rehellisellä-itsensäkin-likoonlaittamiella.
Vaikka olisi julkisuudentavoittelussaan valmis riisumaan itsensä alasti, ei se silti oikeuta sitä, että olisi lupa tehdä toiselle samoin.
TV-haastattelussa kiinnitti huomiota se, että Rajala puolusteli paljastuksia sillä, että kirjoittaja ei voi kirjoittaessaan miettiä sopiiko vai ei, koska se häiritsisi kirjoitusta. Toisinsanoen antoi itselleen luvan naputella mitä tahansa, koska on kirjailija. - kuka rikkoi ensin
panu, raukka kirjoitti:
Jalustafiksaatio. Kuten aiemmin todettu, jalustat ovat ihmisten omassa päässä.
Ei täällä ole Katri Helenaa tai ketään muutakaan jalustalle nostettu. Jos Panu Rajala tekee röyhkeitä kirjatekoja, hän sen sijaan asettaa itsensä alas.
Saattaa olla, ettei KH kuitenkaan halua tulla verratuksi Panuun kuviteltujen jalustojen korkeudessa. On vain Panun kirjat ja haastattelut, ja Katri Helenan sivistynyt vaikeneminen - ja valtakansan ilmiselvä ymmärrys siitä, kumpi tässä on käyttäytynyt asiallisesti ja aikaa kestävästi.Höpö, höpö. Unohdat että K-H ei ole vaiennut vaan antoi musikaaliin omia tietojaan ja kokemuksiaan ja hyväksyi kässärin!! . Eli ovat ns tasoissa, koska myös K-H oli luvannut että vaikenee heidän yhteiselämästään. Kuitenkin Katri rikkoi sopimuksen ensimmäisenä. Mitäs siihen sanot?
- kauhia paljastus
kuka rikkoi ensin kirjoitti:
Höpö, höpö. Unohdat että K-H ei ole vaiennut vaan antoi musikaaliin omia tietojaan ja kokemuksiaan ja hyväksyi kässärin!! . Eli ovat ns tasoissa, koska myös K-H oli luvannut että vaikenee heidän yhteiselämästään. Kuitenkin Katri rikkoi sopimuksen ensimmäisenä. Mitäs siihen sanot?
Mikä kollektiivinen vaikeneminen vallitsee siitä, että mitä ihmettä siinä musikaalissa oli mikä Rajalan suututti?
Kukaan ei näytä tietävän, vaikka useat ovat sitä kysyneet. Mikä oli niin kauheaa? Miksei sitä voi sanoa ääneen? Niinkö kauheaa se oli, että sanoa ei voi?
Vai oliko se narsismin kautta Panulla noussutta kuvitelmaa vain? - Asiaa, raakana
Yli-ihminen kirjoitti:
Hyvin harva olisi tätä kirjaa kaivannut, vaikkei sitä olisi koskaan kirjoitettukaan.
Tuosta syystä ainoaksi motiiviksi jäävät jonkinasteinen katkeruus ja kosto, joita ehkä on naamioitu imelällä muka-rehellisellä-itsensäkin-likoonlaittamiella.
Vaikka olisi julkisuudentavoittelussaan valmis riisumaan itsensä alasti, ei se silti oikeuta sitä, että olisi lupa tehdä toiselle samoin.
TV-haastattelussa kiinnitti huomiota se, että Rajala puolusteli paljastuksia sillä, että kirjoittaja ei voi kirjoittaessaan miettiä sopiiko vai ei, koska se häiritsisi kirjoitusta. Toisinsanoen antoi itselleen luvan naputella mitä tahansa, koska on kirjailija.Kiitos tästä puheenvuorosta.
- lips!
kauhia paljastus kirjoitti:
Mikä kollektiivinen vaikeneminen vallitsee siitä, että mitä ihmettä siinä musikaalissa oli mikä Rajalan suututti?
Kukaan ei näytä tietävän, vaikka useat ovat sitä kysyneet. Mikä oli niin kauheaa? Miksei sitä voi sanoa ääneen? Niinkö kauheaa se oli, että sanoa ei voi?
Vai oliko se narsismin kautta Panulla noussutta kuvitelmaa vain?vai oliko siinä vahingossa totuus
- mmmmmmmnnnnn
kuka rikkoi ensin kirjoitti:
Höpö, höpö. Unohdat että K-H ei ole vaiennut vaan antoi musikaaliin omia tietojaan ja kokemuksiaan ja hyväksyi kässärin!! . Eli ovat ns tasoissa, koska myös K-H oli luvannut että vaikenee heidän yhteiselämästään. Kuitenkin Katri rikkoi sopimuksen ensimmäisenä. Mitäs siihen sanot?
Katri Helenan musikaali näytti flirttailevan narsistin. Panu Rajala itse näyttää, ja jokainen näkee, että hän on flirttaileva narsisti. Itseään täynnä.
Katri Helenan musikaali näytti sen minkä kaikki näkevät: pellen.
Panu Rajalan kirja avaa yksityiset asiat ja yksityisen suhteen. Se on aivan eri asia.
Hän myöntää että teos on vastaisku. Hän alleviivaa oman narsisminsa.
Häpeä WSOY ja Leena Majander, että tällaista yhden narsistin sotaa tuette.
I
- Asiaa asiaan
Rajala oli haastattelussa asiallinen ja vastaukset olivat jämeriä. Kaikesta loistaa fil.trin sivistyneisyys. On helppoa asettua sinivalkoisen äänen puolelle ja haukkua estottomasti vain toista osapuolta, tässä tapauksessa liiton ex.aviomiestä. Heillä oli pakti, sopimus, olla puuttumatta jälkikäteen menneen avioliiton sattumuksiin ja yksityiskohtiin. KH sen sovun rikkoi antamalla aiheen ja tukemalla musikaalia tai mitä hömppää sekin nyt oli... Olen tavannut FT Panu Rajalan useissa yhteyksissä ja mielestäni hän on asiallinen ja kohtelias henkilö sekä ennen muuta loistava luennoitsija.
Kirjailijakollegiaalisesti nm. Kanssakärsijä- teennäistä
On se jännä miten jotkut kirjailijat osaavat olla rehellisiä ja toiset eivät.
Ylläoleva kommentti lähinnä oksettaa imelyydellään. Vai että oikein pakti, sopimus. "Kaikesta loistaa". Missäs vaiheessa uskallat riisua puvun päältä ja katsoa asioita sellaisina kuin ovat.
Kuvien kumartelu on oksettavaa. - tyhjää
teennäistä kirjoitti:
Ylläoleva kommentti lähinnä oksettaa imelyydellään. Vai että oikein pakti, sopimus. "Kaikesta loistaa". Missäs vaiheessa uskallat riisua puvun päältä ja katsoa asioita sellaisina kuin ovat.
Kuvien kumartelu on oksettavaa.Hei me hännystellään.
- voi sentään
teennäistä kirjoitti:
Kuvien kumartelu on oksettavaa.Ei se ole mikään kirjailijakolleega. Kirjailijan pitää tajuta jotain. Ei kirjoittaisi noin tyhmästi.
- Ulkoinen kuori
Hauskaa perustelua.
KH:n musikaali saattoi olla Rajalalle oikea onnenpotku; saihan hän siitä syyn omaankin avautumiseensa, jota muuten olisi ollut vaikea perustella.
Monikohan siitäkin teoksesta Rajalafaktoja itselleen noukki? Itse en ole nähnyt, mutta eihän noita nyt yleensä niin hirveän vakavasti oteta.
Toki oppineelta mieheltä pitää voida edellyttääkin asiallisuutta ja jämptejä vastauksia.
Se ei kuitenkaan todista muuta kuin että mies hallitsee ulosantinsa ja käyttäytymisensä. Henkilön "hyvyydestä" se ei kerro mitään, eikä sellaisenaan ole minkään arvoinen argumentti hänen paljastusteoksensa tueksi.
Älykäs ihminen pystyy olemaan myös älykkäästi pirullinen. Osaa sovittaa sanansa niin, että näyttää vilpittömältä, mutta pelaakin vaan valikoiduilla lauseilla ja osatotuuksilla. - kirjat tuovat värin
Juuri noin. Toki monta mieltä löytyy ikään kuin jossain murhamysteerissä, onko syyllinen vai ja mitä on kukin tehnyt.
Rajala on erittäin arvostettu muistelma - ja elämänkertakirjailijana. Sillanpää, Aho mm...hänellä on sanankäyttö ja verbaliikka hallussaan ja moni kadehtii noita ominaisuuksia.
Olemme persoonia itsekukin. Kunnioittakaamme muita ja itseämme ja suvaitaan toisiamme. Ilman kirjoja, muistelmia ja elämänkertoja maailma olisi köyhää. Opimme niistä paljon ja kirjojen maailmaan uppoutumalla "näemme ja koemme" maailman paljon värikkäämpänä kuin mitä se on. - olen puhunut
kirjat tuovat värin kirjoitti:
Juuri noin. Toki monta mieltä löytyy ikään kuin jossain murhamysteerissä, onko syyllinen vai ja mitä on kukin tehnyt.
Rajala on erittäin arvostettu muistelma - ja elämänkertakirjailijana. Sillanpää, Aho mm...hänellä on sanankäyttö ja verbaliikka hallussaan ja moni kadehtii noita ominaisuuksia.
Olemme persoonia itsekukin. Kunnioittakaamme muita ja itseämme ja suvaitaan toisiamme. Ilman kirjoja, muistelmia ja elämänkertoja maailma olisi köyhää. Opimme niistä paljon ja kirjojen maailmaan uppoutumalla "näemme ja koemme" maailman paljon värikkäämpänä kuin mitä se on."Kunnioittakaamme muita ja itseämme ja suvaitaan toisiamme"
Sano se Rajalalle. - Iso D:n diary?
olen puhunut kirjoitti:
"Kunnioittakaamme muita ja itseämme ja suvaitaan toisiamme"
Sano se Rajalalle.Olisi todella upeaa lukea Dannysta ex-vaimon tekemä kirja --- ai niin, sillä vaimolla on aina ollut ikiomaakin tekemistä, ettei ole ollut tarvetta korostaa puolisoaan.
Ja kuitenkin Danny oli oikeasti todella iso kuningas aikoinaan, uranuurtaja joka lailla, 100 kertaa mielenkiintoisempi nuoren polven silmissä kuin Kantri-Heluna. - Kaisakaarina
teennäistä kirjoitti:
Kuvien kumartelu on oksettavaa." Teennäistä" hlöllä on kovin junttimaisia ja kateellisia ajatuksia.
- hyi olkoon
Kaisakaarina kirjoitti:
" Teennäistä" hlöllä on kovin junttimaisia ja kateellisia ajatuksia.
Tämä jatkaa omaa ihastuttavan rehtiä linjaansa, joka on ketjussa jo moneen kertaan todettu. Hatusta tempoo sopivassa suhteessa irtopaloja, jotta näyttäisivät hänelle sopivilta.
- juu999999
Iso D:n diary? kirjoitti:
Olisi todella upeaa lukea Dannysta ex-vaimon tekemä kirja --- ai niin, sillä vaimolla on aina ollut ikiomaakin tekemistä, ettei ole ollut tarvetta korostaa puolisoaan.
Ja kuitenkin Danny oli oikeasti todella iso kuningas aikoinaan, uranuurtaja joka lailla, 100 kertaa mielenkiintoisempi nuoren polven silmissä kuin Kantri-Heluna.Jes.
- näin on näin makaa
Moi Panu, "asiaa asiaan" tiedätkö, että en ole kenenkään elossa olevan yksilön - paitsi sinun - käyttäneen sanaa "pakti".
Panu, pysy poissa palstoilta, julkisuudessahan olet kertonut, ettet näitä seuraa. Mutta nyt jopa kirjoitat näille.
Tiedätkö, että sinut voidaan jäljittää, kuten tietysti muutkin kirjoittajat?
Tiedätkö, että olet jo jäljitetty? - Anonyymi
Ulkoinen kuori kirjoitti:
Hauskaa perustelua.
KH:n musikaali saattoi olla Rajalalle oikea onnenpotku; saihan hän siitä syyn omaankin avautumiseensa, jota muuten olisi ollut vaikea perustella.
Monikohan siitäkin teoksesta Rajalafaktoja itselleen noukki? Itse en ole nähnyt, mutta eihän noita nyt yleensä niin hirveän vakavasti oteta.
Toki oppineelta mieheltä pitää voida edellyttääkin asiallisuutta ja jämptejä vastauksia.
Se ei kuitenkaan todista muuta kuin että mies hallitsee ulosantinsa ja käyttäytymisensä. Henkilön "hyvyydestä" se ei kerro mitään, eikä sellaisenaan ole minkään arvoinen argumentti hänen paljastusteoksensa tueksi.
Älykäs ihminen pystyy olemaan myös älykkäästi pirullinen. Osaa sovittaa sanansa niin, että näyttää vilpittömältä, mutta pelaakin vaan valikoiduilla lauseilla ja osatotuuksilla.Onko kyseessä pano vai Panu rajala?
Panu kestää i sältä pojalle, Vilho pääsee siis panee, kun on vielä panon tuote!
Ota ny t selvää näistä julkimoista.
- todellä upeeta
Ystäväni oli kirjallisuuden opiskelija Tampereen yliopistossa 90-luvulla, ja kyllä naisopikelijat kuulemma sai nauraa olan takaa, kun tämä professori Rajala kuvitteli olevansa joku opiskelijatyttöjen seksisymboli.
- absolutely fabulous
Kiva että naisopiskelijat siellä saivat kerrankin oikein oikein olan takaa. Siis nauraa..
- Pentti Hilkuri
ja toivoi olevansa myös opiskelijapoikien seksisymboli
- punainen pikkutakki
Pentti Hilkuri kirjoitti:
ja toivoi olevansa myös opiskelijapoikien seksisymboli
Siitä sitten varmaan luvassa artikkelisarja eri lehdissä.
- peeär
punainen pikkutakki kirjoitti:
Siitä sitten varmaan luvassa artikkelisarja eri lehdissä.
7
- Itsemurhia molemmat
Täällä tunnutaan pelkäävän Rajalaa ja sen tulevaa teosta. On hyvä kirjoittaa "pyhimyksestä vähän rehellistä tekstiä...
Siellä tulee valoitusta ex miehen kuolemasta ja pojan kuolemasta.
Kumpikin niistä oli yllätysyllätys, malta odottaa...- laulu muistoista
"Anna arpisten haavojen olla, niitä auki et repiä saa...."
http://youtu.be/obXA0bV9jmU - olosi "palkitsee"
Aivan uskomatonta puhetta. Saavatko tuollaiset kulkea vapaalla jalalla?
Mutta asiaan, jälleen aika kiusallista että joku sanoo että kirjaa pelätään. Osaisitko luetella ihan ranskalaisin viivoin, mitkä kohdat tässä ketjussa viittaavat siihen, että kirjaa pelätään?
Vai saatko sanasta pelko jotain outoa tyydytystä? Se nimittäin tulee mieleen, kun viestiäsi lukee. Kauhean pahansuopa ihminen siellä kirjoittelee.
Hirveää varmasti elää tuollaisena ihmisenä, ei siinä mitään. Eli se siitä vapaalla jalalla kulkemisesta. Hetki, mitä toi sano? - totuuden torvi
Tuleeko noista sitten mitään kirjassa, mutta itsemurha naamioidaan 99% sydänkohtaukseksi? Kerrotaan ulospäin, et menehtyi sydänkohtaukseen. Noita tapauksia on useita julkkispiireissä varmaan tulee mieleen monia...
Miksi ei alunperin uskalleta kertoa mikä on totuus? Politikot valehtelee ensin, että ei pidä paikkaansa, mutta on nöyrryttävä kertomaan totuus. Niin Hautalakin joutui. Kaikki pääsisivät helpommalla, kun puhuisi alunperin totta. Totuuden puhuminen helpottaisi omaakin oloa, kun sanoo heti totuuden.
- Yhtään mitään
Katri-Helena on elänyt elämästään 60 vuotta ilman Rajalaa, joten eivät nuo vain 7 yhteistä vuotta liene kovinkaan merkityksellisiä kirjallisessakaan muodossa tälle kulttuurin saralle.
Emme tee Rajalan paljastuskirjalla yhtään mitään.
Käsitys Rajalasta vain vahvistuu, sen jo voimme iloksemme todeta K-H musikaalinkin ulosannista. - Narsismin tuttu
Rajala suivaantui kun ei ollutkaan KH musikaalissa esitettynä suurena tähtenä ja vaan mitättömässä sivuosassa, joka ohitettiin olankohautuksella, sitä ei narsistinen luonne kestä vaan sivaltaa oitis koston.Seiska saa oivan kolumnistin Rohofessoorista nyt kun julkisvaimot loppuu, millä tehdä rahaa.Tyhjät tynnörit kolisee eniten.
- elämänsä juorusetä
Ehkä ruminta maailmassa juuri tällaiset patologiseen loukkaantumiseen taipuvaiset yksilöt, jotka sitten ryhtyvät vähän kostohommiin kun on narsismia tms. jotenkin heidän omien kuvitelmiensa mukaan rikottu.
Muuthan lukevat sitä tapahtumien kulkua ihan reaaliajassa, ja patologinen loukkaantuja tekee itsestään naurunalaisen elämän silmissä.
- Mahtava Panu
Rajalahan kirjoitti hyvän kirjan edesmenneestä vaimosta. Enkeli Tulessa on "väkevää ja intiimiä kerrontaa loistavalta kirjailijalta.
Monen mielestä on kuvottavaa, etta Rajala kirjoittaa kuolleesta vaimostaan niin intiimeja asioita.
Toivon samaa myös KH tapauksessa, vaikkakin tämä "pyhimys elää myyttisenä ja puhtoisena hölmön kansanosan harhaisissa sieluissa.- raadollisia ollaan
Osa kansasta haluaa sulkea silmänsä tosiasioilta. Muistan aikoinaan kun tuli dopingkohu, niin minulle läheinen sanoi oitis ettei ainakaan Myllylä tekis mitään eikä ole varmana tehnyt. Hän on ainakin puhdas. Sanoin,että tämän elämänkokemukseni mukaan ei kukaan ole pulmunen ja mitä kaikkea meissä elää ja löytyy. Niin kävi se meni Myllylänkin kohdalla ja joutu tunnustamaan. Ei pidä uskoa ja elää missään kuplassa. Aikuista realismia kehiin. Kukaan ei ole pyhimys, eikä ansaitse jalustalle nostoa. Ei Katrikaan.
- Hyvät naurut sain :D
raadollisia ollaan kirjoitti:
Osa kansasta haluaa sulkea silmänsä tosiasioilta. Muistan aikoinaan kun tuli dopingkohu, niin minulle läheinen sanoi oitis ettei ainakaan Myllylä tekis mitään eikä ole varmana tehnyt. Hän on ainakin puhdas. Sanoin,että tämän elämänkokemukseni mukaan ei kukaan ole pulmunen ja mitä kaikkea meissä elää ja löytyy. Niin kävi se meni Myllylänkin kohdalla ja joutu tunnustamaan. Ei pidä uskoa ja elää missään kuplassa. Aikuista realismia kehiin. Kukaan ei ole pyhimys, eikä ansaitse jalustalle nostoa. Ei Katrikaan.
raadollisi ollaan sekottaa nyt asioita todella mallikkaasti.
Miten joku Myllylän tapaus rimmaa yhteen KH:n kanssa?
Myllylä esiintyi rehtinä hiihtäjänä, keräsi kiitokset, mutta hämärissä käytti kiellettyjä aineita; oli epärehellinen, teki "rikoksen".
KH:n kohdalla vastaavaa voisi olla, että hänen levyillään laulaisi joku sijainen ja lavoilla KH vetäisi playbackinä.
Tuosta paljastumista voisi verrata Myllylän tapaukseen.
Ei kai kukaan usko, että yksikään ihminen olisi täydellinen pyhimys - tai edes sinne päinkään.
Esiintyvällä taiteilijalla on kuitenkin kaksi roolia: lavarooli ja se - usein salatumpi - siviilirooli.
Lavalla ollaan esittämässä, antamassa yleisölle elämyksiä, eikä esityksessä edes saisi kuultaa läpi artistin siviiliminän arjen ongelmat ja vaikeudet. Yleisö maksaa esityksestä, eikä sitä välttämättä kiinnosta yhtään, miten artistin kotiasiat sujuvat. Ammattilainen hoitaa hommansa ja sen pitäisi riittää.
Jonkun viihdelaulajan kohdalla tuon mieltäminen saattaa tuottaa joillekin vaikeuksia, mutta kaksijakoinen tilannehan on sama näyttelijöidenkin kohdalla. Harvempi kuitenkaan olettaa, että näyttämön Rölli olisi kotonaankin samanlainen murahteleva räsypelle.
Roolit ovat rooleja. Näyttelijällä ne vaihtuvat tiheämpään, artistilla yksi ja sama voi kantaa pienin säädöin pitkänkin uran.
> Osa kansasta haluaa sulkea silmänsä tosiasioilta.
Tuossako vihjataan, että ihmisten pitäisi penkoa jokaisen artistin taustat? Että vasta täydellisesti riisuttua artistia olisi lupa vaikka fanittaa?
Mitä järkeä tuossa on, paitsi juoruämmämäinen hapan uteliaisuus?
Eikö muuraria voi oikeutetusti arvostaa hyvin muuratusta takasta, ellei tiedä kaikkea hänen kotioloistaan?
Hiipuuko muurin lämpö, jos kuulee, että muurari on kärähtänyt rattijuopumuksesta? Olisiko musertavaa havaita, että ensiluokkainen muurarikin voi haksahtaa?
Kuinka montaa yleensä kiinnostaa muurarin siviilipersoona? Useimmille riittää, että tulee sovitusti työmaalle ja hoitaa hommansa.
Miksi artistin kohdalla pitäisi tehdä poikkeus? Jos artisti myy esitystään, niin siinä on se paketti jota hän tarjoaa. Toiset myyvät koko yksityisyytensä, mutta viisaammat ainoastaan ammattiosaamistaan.
Eli: Jos tässä tapauksessa KH on esittänyt lavaroolinsa mallikelpoisesti, niin miksi sen lisäksi hänen kimppuunsa pitäisi päästä hänen yksityisasioitaan revittelemään.
Aurinkoinen ja myönteinen roolihahmo on KH:n tavaramerkki, jonka esittämisessä on varmasti monestikin ollut omat vaikeutensa.
Kukaan ei selviä elämästään pelkästään hymyssä suin, kyllä sen normaali-ihminen tajuaa, vaikka sulkisi silmänsäkin. - levollista
Hyvät naurut sain :D kirjoitti:
Myllylä esiintyi rehtinä hiihtäjänä, keräsi kiitokset, mutta hämärissä käytti kiellettyjä aineita; oli epärehellinen, teki "rikoksen".
KH:n kohdalla vastaavaa voisi olla, että hänen levyillään laulaisi joku sijainen ja lavoilla KH vetäisi playbackinä.
Ei kai kukaan usko, että yksikään ihminen olisi täydellinen pyhimys - tai edes sinne päinkään.
Esiintyvällä taiteilijalla on kuitenkin kaksi roolia: lavarooli ja se - usein salatumpi - siviilirooli.
Lavalla ollaan esittämässä, antamassa yleisölle elämyksiä, eikä esityksessä edes saisi kuultaa läpi artistin siviiliminän arjen ongelmat ja vaikeudet. Yleisö maksaa esityksestä, eikä sitä välttämättä kiinnosta yhtään, miten artistin kotiasiat sujuvat. Ammattilainen hoitaa hommansa ja sen pitäisi riittää.
Jonkun viihdelaulajan kohdalla tuon mieltäminen saattaa tuottaa joillekin vaikeuksia, mutta kaksijakoinen tilannehan on sama näyttelijöidenkin kohdalla. Harvempi kuitenkaan olettaa, että näyttämön Rölli olisi kotonaankin samanlainen murahteleva räsypelle.
Roolit ovat rooleja. Näyttelijällä ne vaihtuvat tiheämpään, artistilla yksi ja sama voi kantaa pienin säädöin pitkänkin uran.
Tuossako vihjataan, että ihmisten pitäisi penkoa jokaisen artistin taustat? Että vasta täydellisesti riisuttua artistia olisi lupa vaikka fanittaa?
Eikö muuraria voi oikeutetusti arvostaa hyvin muuratusta takasta, ellei tiedä kaikkea hänen kotioloistaan?
Hiipuuko muurin lämpö, jos kuulee, että muurari on kärähtänyt rattijuopumuksesta? Olisiko musertavaa havaita, että ensiluokkainen muurarikin voi haksahtaa?
Kuinka montaa yleensä kiinnostaa muurarin siviilipersoona? Useimmille riittää, että tulee sovitusti työmaalle ja hoitaa hommansa.
Miksi artistin kohdalla pitäisi tehdä poikkeus? Jos artisti myy esitystään, niin siinä on se paketti jota hän tarjoaa. Toiset myyvät koko yksityisyytensä, mutta viisaammat ainoastaan ammattiosaamistaan.
Eli: Jos tässä tapauksessa KH on esittänyt lavaroolinsa mallikelpoisesti, niin miksi sen lisäksi hänen kimppuunsa pitäisi päästä hänen yksityisasioitaan revittelemään.
Aurinkoinen ja myönteinen roolihahmo on KH:n tavaramerkki, jonka esittämisessä on varmasti monestikin ollut omat vaikeutensa.
Kukaan ei selviä elämästään pelkästään hymyssä suin, kyllä sen normaali-ihminen tajuaa, vaikka sulkisi silmänsäkin.Ihanaa. Joku ajattelee.
- tuntematon puoli
Kukaan ei selviä elämästään pelkästään hymyssä suin, kyllä sen normaali-ihminen tajuaa, vaikka sulkisi silmänsäkin.Et ymmärrä vertauksia.Minä ymmärsin. Myllylän paikalla vois olla kukaa muu vaan, joka on saavuttanut idolin maineen. Hän pysyy lopun kaiken puhtaana vaikk olisi piru siltä puolen mikä on jäänyt salatuksi. Aivan kuin K-H. Mutta emme tiedä, emme voi tietää koska emme tunne tarkemmin ihmisen sisintä mieltä, käytöstä kaikissa tilanteissa. sanotaan et meissä jokaisessa on vähintään kaksi puolta. Se toinen puoli voi olla pimeä kanssaihmisille. Olemme eri persoonia työssä kuin kotona, puhumattakaan vapaa-ajasta. Tunnistan.
- kerronmitäymmärrät
tuntematon puoli kirjoitti:
Et ymmärrä vertauksia.Minä ymmärsin. Myllylän paikalla vois olla kukaa muu vaan, joka on saavuttanut idolin maineen. Hän pysyy lopun kaiken puhtaana vaikk olisi piru siltä puolen mikä on jäänyt salatuksi. Aivan kuin K-H. Mutta emme tiedä, emme voi tietää koska emme tunne tarkemmin ihmisen sisintä mieltä, käytöstä kaikissa tilanteissa. sanotaan et meissä jokaisessa on vähintään kaksi puolta. Se toinen puoli voi olla pimeä kanssaihmisille. Olemme eri persoonia työssä kuin kotona, puhumattakaan vapaa-ajasta. Tunnistan.
Joku ei sinusta siis ymmärrä, että ihmisellä voi olla/on monta puolta?? Miksi joku ihmisrodun edustaja ei ymmärtäisi sitä?
Raivoamisen yms. negatiivisen ulkopuolelta puhuttuna, on kiusallista nähdä että jotkut eivät osaa vaihtaa käytöstään tilanteen vaatimaan ja edellyttämään rekisteriin. Se vasta on vaikeaa kanssaihmisille, jos toimitaan esimerkiksi ryhmässä tai on hienotunteisuutta vaativa tilanne. Hidastavaa, kuormittavaa, vaikeuttavaa, piinallista.
Hienotunteisuudesta puheen ollen, sitä kun saisi Rajalalle opetettua.
Mutta monet puolet, elämän perusasia. Siitä pakkomielteen tekeminen jonkun itsestä liian puhtaan näköisen (!) jollain tavalla tahraamiseksi tms, ei kuulu perusasialliseen käytökseen. - Hyvät naurut sain :D
tuntematon puoli kirjoitti:
Et ymmärrä vertauksia.Minä ymmärsin. Myllylän paikalla vois olla kukaa muu vaan, joka on saavuttanut idolin maineen. Hän pysyy lopun kaiken puhtaana vaikk olisi piru siltä puolen mikä on jäänyt salatuksi. Aivan kuin K-H. Mutta emme tiedä, emme voi tietää koska emme tunne tarkemmin ihmisen sisintä mieltä, käytöstä kaikissa tilanteissa. sanotaan et meissä jokaisessa on vähintään kaksi puolta. Se toinen puoli voi olla pimeä kanssaihmisille. Olemme eri persoonia työssä kuin kotona, puhumattakaan vapaa-ajasta. Tunnistan.
> Et ymmärrä vertauksia.Minä ymmärsin.
Kyllä ymmärsin, mutta vertaus oli niin negatiivisesti valittu, etten voinut olla puuttumatta.
En käsitä, miten voisi olla KH:n vika, jos jotkut ihmiset ovat omissa mielissään tehneet hänestä pyhimyksen. Olisiko hänen kaikkien esiintymisiensä alussa ja lopussa ihan erityisesti pitänyt painottaa, että koitetaan nyt vetää tämä keikka myönteisellä ja mukavalla fiiliksellä, mutta muistakaa, että oikeasti minäkin olen välillä ihan kamalan pahalla päällä? Siihen ehkä vielä muutama hirveä esimerkki, ettei kenellekään varmasti jäisi liian myönteistä kuvaa. Ja kun mielet ja tunnelma näin olisi viritetty realismiin, olisikin hauska jatkaa vaikka: Anna mulle tähtitaivas...
Kuten perustelin: Artisti myy tuotettaa, sitä esitystään. Se on KH:lla se valoisa ja sinivalkoinen, ja sen hän on hoitanut mallikkaasti. (Ainakin kansa on tykännyt.)
Kovin laajasti en KH:n haastatteluja tunne, mutta itse en muista, että hän olisi mainostanut aina ja joka tilanteessa olevansa samanlainen kuin esiintyessään.
Jos "lavarooli" vaatii hymyilemään, se on hymyiltävä, vaikka sappi kiehuisi tai sisimmässä vuotaisi verta.
Muinaisen Dallassarjan J. R. Ewing oli inhottava persoona.
Olisiko Larry Hagmania pitänyt tuon perusteella vetäistä lättyyn, vaiko kiittää erinomaisesta roolisuorituksesta?
Oikeastikin jotkut ihmiset eivät osaa erottaa roolia ja näyttelijää, vaan saattavat kysellä "saippualääkäreiltä" neuvoja omiin vaivoihinsa.
Olisivatko juuri he näitä mielensä pahoittaneita pyhimyksenpudottajia? - tekstintutkija
levollista kirjoitti:
Ihanaa. Joku ajattelee.
sanoo panu. opettele vielä itseironiaa muiden ironisoinnin jälkeen.
ja koeta kirjoittaa niin ettei vanhansaatuinen tyylisi ja panuisuutesi huuda liikaa. - kehuin vain
tekstintutkija kirjoitti:
sanoo panu. opettele vielä itseironiaa muiden ironisoinnin jälkeen.
ja koeta kirjoittaa niin ettei vanhansaatuinen tyylisi ja panuisuutesi huuda liikaa.Kaikki muut panuksi sanotut varmasti panuja, mutta minuahan ei panuksi haukuta :).
- kyllä
> Et ymmärrä vertauksia.Minä ymmärsin.
Kyllä ymmärsin, mutta vertaus oli niin negatiivisesti valittu, etten voinut olla puuttumatta.
En käsitä, miten voisi olla KH:n vika, jos jotkut ihmiset ovat omissa mielissään tehneet hänestä pyhimyksen. Olisiko hänen kaikkien esiintymisiensä alussa ja lopussa ihan erityisesti pitänyt painottaa, että koitetaan nyt vetää tämä keikka myönteisellä ja mukavalla fiiliksellä, mutta muistakaa, että oikeasti minäkin olen välillä ihan kamalan pahalla päällä? Siihen ehkä vielä muutama hirveä esimerkki, ettei kenellekään varmasti jäisi liian myönteistä kuvaa. Ja kun mielet ja tunnelma näin olisi viritetty realismiin, olisikin hauska jatkaa vaikka: Anna mulle tähtitaivas...
Kuten perustelin: Artisti myy tuotettaa, sitä esitystään. Se on KH:lla se valoisa ja sinivalkoinen, ja sen hän on hoitanut mallikkaasti. (Ainakin kansa on tykännyt.)
Kovin laajasti en KH:n haastatteluja tunne, mutta itse en muista, että hän olisi mainostanut aina ja joka tilanteessa olevansa samanlainen kuin esiintyessään.
Jos "lavarooli" vaatii hymyilemään, se on hymyiltävä, vaikka sappi kiehuisi tai sisimmässä vuotaisi verta.
Muinaisen Dallassarjan J. R. Ewing oli inhottava persoona.
Olisiko Larry Hagmania pitänyt tuon perusteella vetäistä lättyyn, vaiko kiittää erinomaisesta roolisuorituksesta?
Oikeastikin jotkut ihmiset eivät osaa erottaa roolia ja näyttelijää, vaan saattavat kysellä "saippualääkäreiltä" neuvoja omiin vaivoihinsa.
Olisivatko juuri he näitä mielensä pahoittaneita pyhimyksenpudottajia?Asiaa jälleen.
- Anonyymi
kerronmitäymmärrät kirjoitti:
Joku ei sinusta siis ymmärrä, että ihmisellä voi olla/on monta puolta?? Miksi joku ihmisrodun edustaja ei ymmärtäisi sitä?
Raivoamisen yms. negatiivisen ulkopuolelta puhuttuna, on kiusallista nähdä että jotkut eivät osaa vaihtaa käytöstään tilanteen vaatimaan ja edellyttämään rekisteriin. Se vasta on vaikeaa kanssaihmisille, jos toimitaan esimerkiksi ryhmässä tai on hienotunteisuutta vaativa tilanne. Hidastavaa, kuormittavaa, vaikeuttavaa, piinallista.
Hienotunteisuudesta puheen ollen, sitä kun saisi Rajalalle opetettua.
Mutta monet puolet, elämän perusasia. Siitä pakkomielteen tekeminen jonkun itsestä liian puhtaan näköisen (!) jollain tavalla tahraamiseksi tms, ei kuulu perusasialliseen käytökseen.Onko rajala kääpiö?
En tarkoita älyä, vaan pituutta.
Eka muija oli ainakin selkeästi panua pitempi!
- bad voice
Ketä kiinnostaa rahvaan suosikin, eläkeläinen Katri Helenan 67v, tekemiset?
Heikko lauluäänikin sillä aina ollut. Katri Helena oli jo B-luokan tähti mutta sai uuden nosteen kun mies kuoli.- No johan turahdit
Hah hah. :)
Onko elämäsi pitkästyttävää, kun tänne katkeruuttasi purat? - Riittaliisa5
No johan turahdit kirjoitti:
Hah hah. :)
Onko elämäsi pitkästyttävää, kun tänne katkeruuttasi purat?Katri-Helena hyvä- Rajala paha " keskustelu" näyttää olevan aika ala-arvoisella tasolla. Leikitään tuomareita, mestästetään sitä oikeaa syyllistä ja uhria. Heidän avioliitossaan ei ollut mitään kummempaa kuin monissa muissa. Ei myöskään erossa. Erona on vain se, että toinenj on kirjoittamisen ammattilainen, toinen laulamisen.Molemmilla pitkät ansiotuneet urat alallaan. Kaikki kunnia molemmille niistä! Seuraavaan Katrin suhteeseen ei kannattaisi viedä mukanaan Timo Kalaojaa.. se saattaa kostautua...mikäli vainaja makaa myös aviovuoteessa....
- sanonpahan
Katri-Helena on kurinalainen esiintyjä ja taiteilija.Hänen musiikkinsa tyyli on vain sellainen mikä edellyttää kaunista ulkokuorta tyylikästä esiintymistä eikä hän petä yleisöään eikä aliarvioitse.Ei hän ole mikään boheemi savuisten kapakkojen jazzlaulaja eikä tyyliin Tuksu joka voi tulla lavalle vaikkas minkä näköisenä. Eikä hän ole koskaan pyrkinyt tuomaan esille arkiminäänsä minään pyhimyksenä,ainoastaan tavoitellut esiintyessään kansalle kuvaa ihanasta raikkaasta tunteelisesta hetkestä jolloin jokainen voi unohtaa arkiminänsä ja huolensa,hyvä niin.Lukekaapas niitä Rajalan blogeja päiväkirjoistaan niin huomaatte sen ylemmyyden korkeakulttuurista joka asiassa.Pikkurilli pystyssä hän lipittää viinejään ja nautiskelee milloin etanoita tai simpukoita mukamas ylhäisessä seurassa missä puhutaankin vain kulttuuria,ei viihdettä.Ja aina sopivan paikan tullen hän sivaltaa" laulajaa" joka on vain kansan suosikki. Kelpaspa vain istuskella Katrin konserteissa Halosen vieressä etupenkissä. Kukahan tässä oikein yrittää olla enempi kuin oikeasti onkaan?Vaikka ei pitäiskään Katrin musiikista ei voi kuin tunnustaa,että hän on rautainen ammattilainen ja tyyliniekka omalla sarallaan.
- Riittaliisa5
" Sanopahan" rivien välistä kuulostat kateelliselta.
- kukin taaplaa ....
Katri-Helena, Lea Laven, Marion, Paula Koivuniemi. Mikä heitä yhdistää. Leidit lavalla ja samantyyppinen musiikki ja laulaminen ja esittäminen. Hyvää sinänsä, mutta jos haluaa korottaa osaamisasteikko niin löytyy mm Johanna Försti, jota ko leidit voivat kadehtia.Johannan taitoihin ei kukaan noista leideistä yllä. Kuunnelkaa vaikka jos ette usko. Varmaan löytyy muitakin jotka yltävät Johanna tasolle mutta harvassa on suomalaiset.
- feiopQ
Riittaliisa5 kirjoitti:
" Sanopahan" rivien välistä kuulostat kateelliselta.
Riittaliisa nolasi juuri itsensä. Sanonpahan puhui asiaa, puhdasta asiaa.
- on laulajia
kukin taaplaa .... kirjoitti:
Katri-Helena, Lea Laven, Marion, Paula Koivuniemi. Mikä heitä yhdistää. Leidit lavalla ja samantyyppinen musiikki ja laulaminen ja esittäminen. Hyvää sinänsä, mutta jos haluaa korottaa osaamisasteikko niin löytyy mm Johanna Försti, jota ko leidit voivat kadehtia.Johannan taitoihin ei kukaan noista leideistä yllä. Kuunnelkaa vaikka jos ette usko. Varmaan löytyy muitakin jotka yltävät Johanna tasolle mutta harvassa on suomalaiset.
Johannalta puuttuu valitettavasti karisma. Se on esiintyvälle taiteilijalle välttämättömyys.
- lahja on tai ei ole
on laulajia kirjoitti:
Johannalta puuttuu valitettavasti karisma. Se on esiintyvälle taiteilijalle välttämättömyys.
Tosiasia on ettei ole ehtinyt tulla sitä "karismaa", kun vertaa Johannaa naisiin jotka käyvät hänelle äidistä ikiensä puolesta. Sekin ehtii tulla kun aikaa menee.
Se monipuolinen äänenkäyttö on lahja, johon ei noi konkarit kykene. Olin kuulevinani Johannan tapaista lahjakkuutta voice-kilpailussa jollakin naislaulajalla ja Paula uskalsi tunnustaa että ihailee ja haluaa että kilpailija opettaa häntäkin. Mutta en usko että hänkään oppii . Se lahja on tai ei ole ja vahemmiten ei onnistu opettelemalla. kannattaa katsoa tulevia tanssii tähtien kanssa ja pistää silmät kiinni ja nauttia Johannan tulkinnoista. Toivottavasti on mukana jos kilpailu vielä järjestetään..
- sanoin taas
Loivasti kateellinen Katrille hänen kyvystään luoda unelmia.Arkea ei aina jaksa sen kaikessa raadollisuudessaan.Mutta paljastuskirjailijaa en kadehdi,toivon vain voimia hänen aliarvioimilleen taviksille.
- mielipide 1
Susanna Ruusunen on saanut vertaistaan seuraa !
- myyntimenestys!
Sillä isolla erolla että Rajalan kirja myy, mutta Ruususen ei myynyt eikä kiinnostanut. Eli kaikki jotka ootte asettuneet haukkumaan Rajalaa takaatte kirjan menestyksen. Voi nousta listojen kärkeen. Sitäkö haluutte oikeasti?
- funktiot
myyntimenestys! kirjoitti:
Sillä isolla erolla että Rajalan kirja myy, mutta Ruususen ei myynyt eikä kiinnostanut. Eli kaikki jotka ootte asettuneet haukkumaan Rajalaa takaatte kirjan menestyksen. Voi nousta listojen kärkeen. Sitäkö haluutte oikeasti?
Niin, nyt sekin on paha.
Oikeus on se jolla on merkitystä. Jospa Panu jotain tajuaisi, ja muutama muu. - mielipide 2
myyntimenestys! kirjoitti:
Ainoa pointti että nousee listoille tuo saippuaooppera on Katri Helenan suosio.Jokaisessa meissä asuu pieni tirkistelijä,olimmepa sitten kuinka tuomitsevia vain puoleen tai toiseen.Tämän tosiasian Rajalakin tietää,eikait nyt aatelismies muuten alentuis kirjottamaan moista kansantajuista "paljastuskirjaa" paitsi tietysti kun saa siinä samalla kohottaa omaa egoaan.Seuravaksi hän varmaankin kirjoittais paljastuskirja nykyisen vaimonsa existä,sääli vaan kun he ei ole valtakunnanjulkkiksia niin myynti jäis maakunnaliseksi ja sillä ei maljoja nosteltais.
- marja3
Herrasmiehet eivät puhu pahaa ex-rakkaastaan
Olen todella pettynyt Panu Rajalaan. Luulisi antavanavioliitossa huomionosoitukset omalle vaimolleen, eikä liehitellä vieraita. Sehän kertoneekin vain miehen huonosta itsetunnosta ja narsismin oireista.
Toivoisin uuden vaimon lähtevän äkkiä karkuun, eikä sallisi miehensä haukkuvan entistä aviokumppaniaan. Häpeä myös Marja, jos hyväksyt Panun kirjan ja kohotat vielä maljan sille!- elämänsä juorusetä
Panu R tulevasta kirjasta: "Marja sai lukea sen ensimmäisenä. Joitakin kohtia hän pyysi poistamaan, ja tietysti toimin hänen toiveittensa mukaisesti. Parempi totella vaimoa, ettei tule nokkapokkaa".
Uskomatonta toimintaa, ja vielä kertoo tämän medialle. Katri Helenalta ei kysy!! En vain tajua. Muutenkin näköjään tapana toimia selän takana. Panu on selvästi sellainen selän takana -mies. - äkkiä ostamaan
Oletko jo lukenut kirjan? Siis PR puhuu pahaa, eli haukkuu toista,nimittelee, mollaa ja nostaa itseään yhä ylemmäksi ja ylemmäksi jne... Nyt viimeistään moni ostaa kirjan, jotta saa oman käsityksenä. Oletan, että selkiää kun lukee, mutta en etukäteen osaa kuvitella haukkumista ja pahan puhumista. Huomenna pitää mennä ostamaan.
- Inhoan pyhimystä
Toivotaan kunnon paljastuksia... Panu Rajala on jumala, pienellä.
- vai itseäsi
tarkoittaako nimimerkki että inhoat kh:ta? melkoisen outoa
- Haisevat jäljet
vai itseäsi kirjoitti:
tarkoittaako nimimerkki että inhoat kh:ta? melkoisen outoa
Taitaa kuulua näätiin?
Ne ovat aina vaatimassa noita paljastuksia: kerro kaikki yksityiskohdat.
- mmmmmnnnnnnn
Häpeä WSOY ja häpeä Leena Majander.
(Koska Panu ei osaa hävetä. Instituutiokin paremmin).
Miksi ihmeessä te tuette tällaist yhden narsistin sotaa, joka loukkaa yksityisyyden rajat?
WSOY on siis vain ja ainoastaan rahanahne, siinä kustaannusohjelmallinen linjaus. Noloa.
KH:n musikaali näytti sen minkä kaikki Rajalasta näkevät, flirttailevan loukkaantumisalttiin narsistin. Panun kirjakommentit osoittavat hänen olevan flirttaileva loukkaantumisherkkä narsisti. Ja sotaisa.
Mutta Panu Rajala paljastaa KH:n yksityisyyttä. Se on aivan eri asia.
Mediakin voisi kyllä raflaaviin lööppeihinsä lisätä, että paljastuksissa on panunäkökulma. Panun näkökulma, joka jättää huomiotta muut kuin omat tunteensa aja itsensä. Ja keskittyy menneiden suhteiden häpäisyyn.- luulo vai tieto
Noinkohan on, että ei paljasta itsestään mitään vaan vain toisesta? Kummaa, että monella on mielipide vaikka kirja on vielä lukematta.
- muuminenä
luulo vai tieto kirjoitti:
Noinkohan on, että ei paljasta itsestään mitään vaan vain toisesta? Kummaa, että monella on mielipide vaikka kirja on vielä lukematta.
kirja on selattu ja kaikki oleellinen on JO kiteytetty lehdissä. Panu aljastaa tietenkin viimekädessä vain itseään: loukatun egon ja oletukset toisesta. Juuri niin. Ei tunne naista pätkääkään. Ja tietenkin hän on pettäjä - minkäs hurmaavalle itselleen voi. Pakkohan sekin on tunnustaa kun on niin ihanan mahdoton. Omasta mielestään.
Ja kirjoittahan täytyy kaikki mikä päähän pälkähtää kun oma olemus maailmankaikkeudessa on niin puhutteleva.
Mutta tämänhän se sinä Panulainen jo tiesitkin. - mmmnnnnn
muuminenä kirjoitti:
kirja on selattu ja kaikki oleellinen on JO kiteytetty lehdissä. Panu aljastaa tietenkin viimekädessä vain itseään: loukatun egon ja oletukset toisesta. Juuri niin. Ei tunne naista pätkääkään. Ja tietenkin hän on pettäjä - minkäs hurmaavalle itselleen voi. Pakkohan sekin on tunnustaa kun on niin ihanan mahdoton. Omasta mielestään.
Ja kirjoittahan täytyy kaikki mikä päähän pälkähtää kun oma olemus maailmankaikkeudessa on niin puhutteleva.
Mutta tämänhän se sinä Panulainen jo tiesitkin.katohan kaisakaarina panusta kehkeytyi luulo vai tieto panu. Panuus paistaa vaikka nimimerkki vaihtuu. Ja uskomaton panutietous.
- ptyi
luulo vai tieto kirjoitti:
Ihme harhautusta. Kosto se kirja on, ja ruma sellainen. Mitä väliä mitä itsestään maalaa tai on maalaamatta.
- Narsku ei häpeä
Panu-mies ei tietenkään häpeä, koska narsistiluonne ei sellaiseen pysty. Narsistilla ei ole omaatuntoa, hän ei kadu, ei pyydä anteeksi - eikä tosiaankaan häpeä. Kaiken lisäksi narsisti on mielestään aina oikeassa - ja kaikki muut tottakai väärässä.
Narsistit ovat hirviöitä. Sellaiset pitää kiertää kaukaa.
- häivy
Panu Rajala on kyllä vastenmielinen tyyppi!
- Mielensä mukaan
Tämä Rajala pitää ilmeisesti itseään niin merkittävänä tyyppinä, että pitää kirjoittaa kirja kaikista elämän vaiheista.
Mieluisimman tuloksen saa ja vaikutelman välittää tietysti siten, että itse kirjoittaa elämäkertaansa. - heräs kymysys
Onkohan Panu ollut koskaan oikeissa töissä?
- olipa urakka huhhuh
Nooh... ehkäpä se voi avioliitto suomi-ikonin kanssa ihan työstä käydä.
- terapeuttistako
olipa urakka huhhuh kirjoitti:
Nooh... ehkäpä se voi avioliitto suomi-ikonin kanssa ihan työstä käydä.
Oliko tuo kirja Panun terapiakirjallisuutta? on siis kamalasti kärsinyt ? Voi pientä!
- ällöttävä setä
Panu Rajala on vihdoin saavuttanut uransa ansaitun huipun! Hän on päässyt suomi24 tyrkkyjulkkispalstalle Tuksujen, Martinan ja Lotharin joukkoon yhtä arvostetuksi ja "hyväksi". Nämä kaikki ovat niitä, jotka haluavat olla julkkiksia keinolla millä hyvänsä ja hyötyä oikeista julkkiksista.
Katri Helena on hyvinkin kiinnostava, mutta kirjaa, johon tuo turhatyrkky on itsensä tunkenut mukaan, en pysty lukemaan. Tuolla miehellä ei taida olla omaa oikeaa elämää. Onneksi Katri Helena ei vaivaudu edes kommentoimaan koko opusta. Mahtaa panu-setää harmittaa.- geelikynnet
oujee
- Mattiko kukkarossa
Rahapulassa se äijä näitä kirjoja suoltaa. Näyttää ottavan koville, kun ei päässytkään paistattelemaan päivää Katrin suojissa jatkuvasti. Moniko Suomessa tietäisi llman Katria, kuka mokoma äijä on. Kannattaisi
Panun jo ruveta etsimään uutta julkkisvaimoa uuden seuraavan kirjan aiheeksi, Norhahan ei kiinnosta ketään. Jos olisin Norha, en kehtaisi kulkea samaa puolta katua ukkonsa kanssa, ainoastaan rahapulassa.- ikäluokka muistaa
Ainakin meidän ikäluokka ( 40-luvulla syntyneet) kaikki muistavat Rajalan siinä kuin Katrinkin. Vuosikymmenien ajalta. Toki he, joita ei kirjallisuus ole koskaan kiinnostanut ei muista eikä ole tiennyt. Heitäkin on paljon, joiden lukeminen supistuu "lööppeihin tai seiska päivään " ....
- Viva seiska päevvää
ikäluokka muistaa kirjoitti:
Ainakin meidän ikäluokka ( 40-luvulla syntyneet) kaikki muistavat Rajalan siinä kuin Katrinkin. Vuosikymmenien ajalta. Toki he, joita ei kirjallisuus ole koskaan kiinnostanut ei muista eikä ole tiennyt. Heitäkin on paljon, joiden lukeminen supistuu "lööppeihin tai seiska päivään " ....
"Heitäkin on paljon, joiden lukeminen supistuu "lööppeihin tai seiska päivään " ...."
Äläs nyt yksisilmäisesti vähättele.
Seiska päivää on suomen kansan sivistyksen juurevin kivijalka.
Kansan kaikuva parahdus kaksinaismoralismin syövereistä viihteellistettynä.
Ja nyt Panun kirjaa plaraamaan..... - Panu "Seiska" Rajala
Viva seiska päevvää kirjoitti:
"Heitäkin on paljon, joiden lukeminen supistuu "lööppeihin tai seiska päivään " ...."
Äläs nyt yksisilmäisesti vähättele.
Seiska päivää on suomen kansan sivistyksen juurevin kivijalka.
Kansan kaikuva parahdus kaksinaismoralismin syövereistä viihteellistettynä.
Ja nyt Panun kirjaa plaraamaan.....Niin, Panuhan siirtyy kohta Seiskan leipiin.
- Ehkä sivistymätön
No nyt se sitten lopullisen paljastuksensa teki: nykyisessä liitossa ei ei tohtorin tarvitse peitellä älykkyyttään ja sivistystään voidaan jopa vaihtaa kieltä kesken keskustelun.Siis kääntäen voi avoimesti olla ja laukoa myös typeryyksiä kukaan ei kontroloi kunhan tulee rahaa millä hienostella.
Mielestäni vebaalinen lahjakkuus ja kirjaviisaus ei ole sivistyksen ja luonteen hyvyyden tae. Ajatelkaapa vaikka kaikkia niitä tavallisen kansan puurtajia jotka perheasioitaan levittämättä selvittävät tämän elän läpi.Ei Katri Helenan ammatin valinta oikeuta ex miestä sivaltelemaan häntä sananruoskalla ja varsinkin intiimit asiat ja KH perhettä kohdanneet tragediat on täysin hänen omia asioitaan. Kirjaviisas ihminen voi halutessaan olla tosi pirullisen ilkeä,naamioida kettuilunsa niin että ns. terapia purkautuminen ja toisen osapuolen parjaaminen on sivistynyttä korkeakultuuria.Ei mene läpi,kyllä kansa puolensa valitsee ja tavallinen kansanihminenkin huomaa eron kumpi on aito ja kumpi kalastaa narsistista ihailua ja ulvoo jätetyn miehen turhautunutta ulinaansa.
Pilkkaahan hän haastatelussa myös nettikansaa mielipiteistä, kaikkien pitäisi vain ja ainoastaan ihannoida kaikkea mihin tuo itseään yliihmiseksi kuvitteleva mies ryhtyykin.Hänen kirjansa kirjailijoista ja heidän elämistään ovat kaiketi paikkansa ansainneet, mutta tämän tarkoitusperät ja anti on yksiselitteisesti täyttä rahastusta.Sivistyneeltä näyttävä elämä maksaa,jostain se on pennit revittävä.- kaislikossasuhiseejo
Kyyllä ne toimittajat vielä nämäkin ketjut löytää...
- pappa-ratsiat
kaislikossasuhiseejo kirjoitti:
Kyyllä ne toimittajat vielä nämäkin ketjut löytää...
Ketä te luulette, että tässä linkissä pääasiassa kirjottaa....????
Panun kirjalle tarvitaan näkyvyyttä, että saadaan jutun juurta pitkästä aikaa, eiks näin. - en ymmärrä
pappa-ratsiat kirjoitti:
Panun kirjalle tarvitaan näkyvyyttä, että saadaan jutun juurta pitkästä aikaa, eiks näin.En ymmärrä kysymystä "Ketä te luulette, että tässä linkissä pääasiassa kirjottaa", mitä se tarkoittaa?
- mitä tarkoittaa
pappa-ratsiat kirjoitti:
Panun kirjalle tarvitaan näkyvyyttä, että saadaan jutun juurta pitkästä aikaa, eiks näin.En ymmärrä kysymystä "Ketä te luulette, että tässä linkissä pääasiassa kirjottaa".
Mitä se tarkoittaa? - Sekäettä
No nyt se sitten lopullisen paljastuksensa teki: nykyisessä liitossa ei ei tohtorin tarvitse peitellä älykkyyttään ja sivistystään
Noin.
Ja toisaalta hengellisyyteen syvällisesti suuntautunut ei pidä edes korkeasivistystä lopullisena keskipisteenään koska sekin on vain inhimillistä pörinää ja kaikkeen ei aika ja voimavarat riitä. Kukin palvelee omalla tavallaan. Iskelmien kuuntelun ohella olen lueskellut eri tutkimuksia samasta kirjailijasta, ja joteskin poimin kiusallisena seikkana tämän tutkijan lihapitoiset analyysit kohteestaan, onneksi lyhyet. Johtuuko se pyrkimyksestä aitouteen, myyvyyteen vai omasta korvienvälistä, en tiedä moukka kun olen. Olisiko hänellekin sopinut joku muukin ala? - Härski Harlekiini
Sekäettä kirjoitti:
No nyt se sitten lopullisen paljastuksensa teki: nykyisessä liitossa ei ei tohtorin tarvitse peitellä älykkyyttään ja sivistystään
Noin.
Ja toisaalta hengellisyyteen syvällisesti suuntautunut ei pidä edes korkeasivistystä lopullisena keskipisteenään koska sekin on vain inhimillistä pörinää ja kaikkeen ei aika ja voimavarat riitä. Kukin palvelee omalla tavallaan. Iskelmien kuuntelun ohella olen lueskellut eri tutkimuksia samasta kirjailijasta, ja joteskin poimin kiusallisena seikkana tämän tutkijan lihapitoiset analyysit kohteestaan, onneksi lyhyet. Johtuuko se pyrkimyksestä aitouteen, myyvyyteen vai omasta korvienvälistä, en tiedä moukka kun olen. Olisiko hänellekin sopinut joku muukin ala?Panu voi Seiskan valeprofessuurinsa ohessa ryhtyä kirjoittamaan lääkäriromaaneja.
- Pohtii1
Jospa se kirjallisuudenopiskelija "Tuuva" kirjoittaisi Rajalan lohduksi edes muutaman sanan jutun blogiin tms professorin seikkailuista opiskelijatyttöjen kanssa. Tuskinpa se ensimmäinen vaimo siitä välittäisi ja Rajalan loukattu ylpeys (KH vaihtoi puolta nuorempaan) saisi edes jotain lääkettä.
- Itsekäs ihminen
Panu Rajalan kommentointia aiheesta päiväkirjassaan:
"Maanantai 18.3.13
Aika lujille tämä Arto Nyberg yritti pistää eilen, mutta kaiketi selvisin miten kuten, monien mielestä suorastaan hyvin. Viestit ja palautteet pääasiassa rohkaisevia, yleensäkin vihapostia on nykyisin yllättävän vähän. Monet kriittiset kommentit, joita saan, ovat peräti nimellä ja kohtalaisen maltillisia. On tietysti tutunomaisia purkauksia ja pohjanoteerauksia.
Kanssahaastateltavat pääsivät eilen vähemmällä, mutta heillä olikin asiallisempaa kerrottavaa. Hyvin tämä perheyritys uhrejaan hoiteli. Ilmeisesti tietty formaatti tarvitaan aina vankkumatta samanlaisena, mutta joskus olen ihmetellyt eikö sellainen jo puuduta tekijöitä. Kaiketi se tuo turvaa ja varmuutta, ja vaihtuvathan sentään aiheet ja ihmiset. Miellyttävän asiallinen ohjelma noin ylipäätään, kannatti vilkaista näin sisältäpäinkin."
"Torstai 21.3.13
Jännittävä aamu.Valvoin kello kolmesta ja luin Salokanteleen hienoa Kross-kirjaa. Nyt kun olen lukenut enemmän Krossia itseään, saan elämäkerrastakin enemmän irti.
Neljän jälkeen tulikin Hesari, jonka avasin vähän vavahdellen. Ensivaikutelma aika räväkkä. Mutta kunnia kulttuurille: kirjani on käsitelty varsin tasapuolisesti. Vain muutama kohta ihmetyttää. Mari Koppinen paheksuu Katrin "kropan kuvailua ja seksikohtausta" - herttainen sentään. Ei enää lievemmin voisi aihetta hipaista, näinä kovien seksikuvausten aikoina. Ja että muka "räimisin" laulajaa mielenkiinnon puutteesta historiaan. Hyvä ihme, kun kuvaus oli päinvastainen: olen kuvatussa keskustelussa puolustuskannalla, kun puoliso saa minut miltei uskomaan, ettei historiaan kannata tuijottaa. Aloin itsekin pitää sitä hullun hommana, kun ilmankin pärjää niin loistavasti kuin Katri pärjää. Mutta tällainen ajatus ei näköjään välittynyt kriitikolle.
Pikku juttuja, ja Antti Majanderin rehti lisäkulma antaa asiallista miehistä tasoitusta. Oikein hyvä. En masentunut. En edes aamulenkin jälkeen nähtyäni lööppi-Iltsikan ja Aamulehden. Avussa paistoi kovin itsetyytyväisen näköinen pärstä, joten ei sovi ihmetellä jos vihapostia taas tulee. Iltsikan mukaan Katri "musertui" kirjastani - ennen kuin on sitä nähnytkään. Hän ei kyllä muserru mistään, saattaa korkeintaan ärsyyntyä. Ahonen teki Aamulehteen hauskan rehellisen jutun. Railan juttu Avussa näyttää tietysti asiantuntevalta, siinä Katrinkin reaktio kuulostaa uskottavalta."
http://www.saunalahti.fi/panu/maalis13.htm- cigarillo
Rajala Nybergin haastattelusta: "kaiketi selvisin miten kuten, monien mielestä suorastaan hyvin".
Korostaa itseään. Tekee ilmeisesti kaiken ykkösasiana se, miten jostain selviää. Muilla ihmisillä ei väliä, mikä on jo todistettu. Sen näkee myös väitteestä "(KH) ei kyllä muserru mistään, saattaa korkeintaan ärsyyntyä." Uskomatonta. Melkoista stoalaisuutta on KH:lta vaadittu ja vaaditaan Panun suhteen. Missä oikeudenmukaisuus.
Eipä kysynyt Panu Katri Helenalta lupaa kirjaan ja rohkenen epäillä, ettei ole nytkään soittanut KH:lle tarkistaakseen miten menee. Miksi soittaisi, eihän ryöstäjäkään soita uhrilleen jälkeenpäin ja kysy että miten pärjäilet.
Taitaa olla myös melkoinen name-dropperi tämä Rajala. Miten monenlaista elämää lienee nähnyt. Omaa kuplaansa vain, kertoo käytös. - pois panu juhlista
cigarillo kirjoitti:
Rajala Nybergin haastattelusta: "kaiketi selvisin miten kuten, monien mielestä suorastaan hyvin".
Korostaa itseään. Tekee ilmeisesti kaiken ykkösasiana se, miten jostain selviää. Muilla ihmisillä ei väliä, mikä on jo todistettu. Sen näkee myös väitteestä "(KH) ei kyllä muserru mistään, saattaa korkeintaan ärsyyntyä." Uskomatonta. Melkoista stoalaisuutta on KH:lta vaadittu ja vaaditaan Panun suhteen. Missä oikeudenmukaisuus.
Eipä kysynyt Panu Katri Helenalta lupaa kirjaan ja rohkenen epäillä, ettei ole nytkään soittanut KH:lle tarkistaakseen miten menee. Miksi soittaisi, eihän ryöstäjäkään soita uhrilleen jälkeenpäin ja kysy että miten pärjäilet.
Taitaa olla myös melkoinen name-dropperi tämä Rajala. Miten monenlaista elämää lienee nähnyt. Omaa kuplaansa vain, kertoo käytös.Panuna olisi poissa julkisuudesta jo. Kyllä kansa tietää! Ei enää kunniamitaleita hälle. SIKA!
- Sitä saa, mitä tilaa
Panu Rajala nauttii saamastaan huomiosta!
--------------------------------------------------------------------------------
Koska Panu Rajala kertoo nauttivansa masokistisella tavalla saamastaan huomiosta, aion antaa hänelle astetta parempaa huomiota.
Haastan teidätkaikki lähettämään Panulle halpaa hamekangasta osoituksena hänen akkamaisuudestaan. Halpaa kangasta siksi, koska Panu Rajala toimii hyvin halpamaisesti entistä puolisoaan kohtaan.
Tässä Panu Rajalan osoite:
http://www.saunalahti.fi/panu/index.htm- eräs nainen
Laitoin yksiselitteisen palautteen kunniattomasta teosta.
- Tikkurilan mualikaap
Lähettäkää kanssa maalimainoksia.
"Panu kestää isältä pojalle"- hyvähyväbra
tää oli niin paras .kiitti päivän parhaista nauruista!
- boots it
hyvähyväbra kirjoitti:
tää oli niin paras .kiitti päivän parhaista nauruista!
Niin hyvä että tajusin vasta nyt.
- Rajala on jumala
Panu herättää tunteita... Hyvä niin, saadaan kohta lukea oikeen herkkua.
- kliseekolisee
tyhjää
- se pitää muistaa
Mutta hänpä pystyy vaihtamaan kieltä kesken lauseen!
- kaksihaarainen kieli
Eikä silti ymmärrä suomea, kun ystävänsä varoittavat, että älä kirjoita sellaista kirjaa.
Ehkä kielen vaihtaminen kesken lauseen on illuusio. Käärmeen kielihän on kaksihaarainen. Sillä se lipoo ja haistelee, kun saalistaa tai tuntee itsensä uhatuksi. - Paha Pånu
kaksihaarainen kieli kirjoitti:
Eikä silti ymmärrä suomea, kun ystävänsä varoittavat, että älä kirjoita sellaista kirjaa.
Ehkä kielen vaihtaminen kesken lauseen on illuusio. Käärmeen kielihän on kaksihaarainen. Sillä se lipoo ja haistelee, kun saalistaa tai tuntee itsensä uhatuksi.Panu Kärmeskieli, Sarumanin palvelija. :)
- Minä, minä, minä....
Sinä sen sanoit lyhyesti ja ytimekkäästi: Kirjamies on kieroutunut narsisti ja kirja on selvä revanssi eli kosto Katri-Helenaa käsitelleestä näytelmästä (Helsingin kaupunginteatteri).
Tunnen narsistin juonet valitettavan omakohtaisesti, sillä aikoinaan jouduin elämään liian kauan narsistin hallinnoimassa perheessä, jossa kenenkään ei ole lopulta hyvä elää. Kaikki narsistit eli narskut ovat loppujen lopuksi luonteeltaan samanlaisia paskoja. Voi Katri-parka, mitä teit, kun Panun nait.
Narsku ei ajattele loppujen lopuksi mitään muuta kuin omaa ns. hyväänsä ja imee samalla kaiken elämän voiman muista perheenjäsenistä.- terve itsetunto
Aikoinaan Kata Kärkkäinen tunnusti, että hänkin on narsisti ja kaksi narsistia vetää toisiaan puoleensa. Ettei sitten Katrikin ole samaa maata? Miten hän ei saanut silmiään ja aistejaan avattua jo suhteen alussa? Naimisiin piti mennä vasta viisi vuotta tapaamisesta? Olisin itse siinä ajassa selvittänyt mikä on miehiään, paitsi että jos olisin samaa maata. Siinä se vastaus. Hyvän itsetunnon omaava ei ole mustasukkainen eikä "luule" tai pelkää et toinen vilkuilee.. hyvän itsetunnon omaava on tehnyt selväksi, että voi jatkaa vähintään yhtä hyvää elämää ilman toistakin, eikä tarvitse vakoilla toista, ei pelätä uskottomuutta.
- puhu pussille
terve itsetunto kirjoitti:
Aikoinaan Kata Kärkkäinen tunnusti, että hänkin on narsisti ja kaksi narsistia vetää toisiaan puoleensa. Ettei sitten Katrikin ole samaa maata? Miten hän ei saanut silmiään ja aistejaan avattua jo suhteen alussa? Naimisiin piti mennä vasta viisi vuotta tapaamisesta? Olisin itse siinä ajassa selvittänyt mikä on miehiään, paitsi että jos olisin samaa maata. Siinä se vastaus. Hyvän itsetunnon omaava ei ole mustasukkainen eikä "luule" tai pelkää et toinen vilkuilee.. hyvän itsetunnon omaava on tehnyt selväksi, että voi jatkaa vähintään yhtä hyvää elämää ilman toistakin, eikä tarvitse vakoilla toista, ei pelätä uskottomuutta.
Nyt emme tajunneet kyllä yhtään mitään, muuta kuin että edellistä kommentoijaa kismittää.
"hyvän itsetunnon omaava on tehnyt selväksi, että voi jatkaa vähintään yhtä hyvää elämää ilman toistakin" - Siis kuherrusvaiheessako?
- miksi jatkoi
sitä minä ihmettele, kun jo alussa epäi, ettei rakasta ja muka toinen oli häneen rakastunut, ja hän seuras sivusta vaan..
- Panua ei pilkata :)
Hytönen 2006: Panu Rajalaa ei pilkata
Hämeenkyröläinen professori Panu Rajala oli valittanut, että häntä on pilkattu niin kauan kuin hän muistaa, mutta Panu muistaa nyt väärin.
Panu sai kunnon raivarit, kun hänen kotipaikkansa Hämeenkyrön Myllykolun kesäteatterin Taatan kylä -näytelmässä isäntä ajaa haulikko kädessä takaa Panun näköistä miestä, kun tämä on taas kertaalleen käynyt naisissa. Tuohtumuksensa keskellä Panulta on kuitenkin jäänyt huomaamatta, että kyseessä ei ole isku vyön alle, vaan kunnianosoitus Hämeenkyrön suurelle pojalle. Onhan Panu itse kehaissut, että kuudenkymmenen vuoden iästään huolimatta hänen rakastelukykynsä paranee kaiken aikaa, ja hänellä on myös tarve lähettää runomuotoisia eroottisia tekstiviestejä kihlatulleenMarja Norhalle, koska he asuvat viikot erillään. Sen jälkeen professorinkin pitäisi olla vain hyvillään siitä, että kesäteatterin lavalle astelee hänen näköisensä mies housut kintussa.
Panu Rajala on ymmärtänyt asian niin, että häntä pilkataan heti, jos hän alkaa puhua rakkaudesta tosissaan. Mutta turhaan on Panu odottanut, että häntä olisi ivattu siitä, että hän on julkisesti imitoinut konsertin väliajalla tapaamansa ilmeisesti virolaisen rakkauden ammattilaisen ehdotusta: "Kas olen hiukan tuhma tyttö".
Panu on selittänyt, että hän ei tiedä, miksi hän on neljäkymmentä vuotta kestänyt julkisuudessa, vaikka ilman julkisuutta kukaan ei konsertin väliajalla ilmoittaisi hänelle olevansa tuhma tyttö.
Panun kihlattu Marja Norha on hämmästellyt, miten monella ihmisellä on Panusta väärä kuva, mutta ehkä ihmiset ovat vain ihmetelleet, miksi Panun naisiin ei ole kuulunut myyjiä eikä kerrossiivoojia, ja Marja Norhakin on vasta Panun ensimmäinen luokanopettaja. Marja Norhan mielestä ihmisten käsitykset muuttuisivat, jos he kuulisivat, kuinka hyvä Panu on pitämään puheita, ja kaikkien tulisikin muistaa Panun sanat, jotka tämä isännöimässään miessymposiumissa lausui tulevan kulttuuriministerin Tanja Saarelan ollessa hänen katseensa kohteena: "Miehenä oleminen on hiton mukavaa."
Tulevan rakastettunsa Aila Meriluodon romaania Peter-Peter lukiessaan Panu koki tunneräjähdyksen, Katri Helenalle Panu kirjoitti emootioita valuvan kirjeen tämän tv-esiintymisen nähtyään, Marja Tiuranroomalaistunika antoi Panulle mahtavat sävärit, mutta Marja Norhaan Panu on kertonut tutustuneensa lähemmin "pikkuhiljaa". Varmaan sen takia Marja Norhan kansallisromanttisessa huvilassa ennen Panua vierailleet miehet eivät ole haukkuneet Panua pukiksi, vaikka Panu on pilkannut heitä "pässeiksi", koska miehet eivät olleet älynneet pokata hänen tulevaa kihlattuaan, joka käyttää Niveaa.
Marja Norha on ylistänyt Panun kekseliäisyyttä, ja Panukin on myöntänyt, että naiset ovat kehuneet hänen nokkeluuttaan. Mutta tässä yhteydessä pitää muistaa, että Panu ei ole joutunut ivatuksi siitä, että Marja Norhan astuessa Hämeenkyrössä pimeältä pihalta sisään Villa Viehätykseen, Panu on seisonut vastassa palava sädetikku kädessä.
Marja Norha on pelännyt Panun joutuvan alttiiksi pilkalle, kun tämä on maistissa osoittanut liikaa mielenkiintoa muita naisia kohtaan, mutta pelko on turhaa. Panua ei ole ivattu siitäkään, että hän on paljastanut osoittaneensa kiinnostusta naisten suosiossa olevan tamperelaisen pehmopornokaupan lehti-ilmoitusta kohtaan, ja kaikessa rauhassa Panu on myös saanut kiinnostua John F. Kennedyn elämäkerran siitä luvusta, jossa kerrotaan Kennedyn taipumuksesta sairaanhoitajaleikkeihin.
Marja Norha on hyväksynyt sen, että Panun luonteeseen kuuluu saada vähän hurmata. Eikä ole jäänyt yhteen kertaan, kun Panu on miehekkäällä äänellään tokaissut, että perunat pitää istuttaa Kustaan päivänä, 6. kesäkuuta.
On myönnettävä, että pikkuisen Panua on pilkattu sen takia, että hän on haukkunut Katri Helenaa "tiukkapipoisuuden kuningattareksi", vaikka jokaisella professorismiehellä on oikeus luonnehtia kumppaniaan sillä tavalla, jos tämä on miehen merkkipäivänä pysytellyt selvänä vain sen takia, että saa kahdelta yöllä työnnettyä vahvassa juhlakunnossa olevan miehensä autoon ja ajettua kotiin. - Panomies?
Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka Rajala saisi uuden sydänkohtauksen - siis sen viimeisen :)) Rajalahan on kehuskellut olevansa kova panomies, joten kovaa rasistusta hänen sydämensä ei saata kestää.
Paha saa palkkansa.
Sitä odotellessa ;)
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288338660409.html- kasvaminen?
Onko todella niin, että ollut sydänleikkauksessa eikä ole edes siitä paremmaksi ihmiseksi tullut?
- Hyvä Panu
Olettepa muutamat kirjoittajat kovasti loukkaantuneita Rajalan kirjasta. Siinä ei todellakaan mollata Katri-Helenaa. lukekaapas nyt edes hiukan ajatuksen kanssa.
Tänä iskelmalaulaja sattuu tosiaan olemaan ihan tavallinen nainen, ei mikään pyhimys.
Voin kyllä kuvitella, ettei avioliitto ole ollut helppo. Rajalalle nimenomaan.
Ottakaapa nyt järki käteen ja arvostelkaa sitten.
Ehkei Rajala jaksanut keskittyä ihan vaan ihailemaan laulajatarta, vaan halusi ympärilleen muutakin elämää, mutta siitä ei häntä voine moittia !
Hävetkää Panun arvostelijat !- compos mentis
Vai hävetkää Panun arvostelijat! Hah. Kyllä se Nybergin haastattelu ja lehteen Panun itse antamat haastattelut, ja kirjasta poimitut otteet jo todistavat onko Panu tehnyt oikein, ja mistä hän välittää.
Ei muuten voi olla noin kova pala että joku iskelmälaulaja on tavallinen nainen. Kiusallista että sitä pitää hokea. (Ehkä melko outoakin, jos kohteliaasti sanon.)
Mitä Panun ns. arvosteluun tulee, näissä ketjuissa on mielestäni pääosin tehty havaintoja jotka ovat muidenkin havaittavissa esim. mediasta tarkistamalla, ja puhuttu aika fiksustikin ja viihdyttävästi. Harmittaako Panua se, en tiedä.
- Pyhimyksestä pitää k
Pistää silmään KH: n puolesta loukkaantuneet, onkohan vesijohtovedessä jotain vai ?
Yksikään näistä Rajalan solvaajista ja KH:n puolustajista ei ole lukenut riviäkään kirjasta, vahva epäilys on myös muiden kirjojenkin suhteen...
KOROSTAN sanaa EPÄILYS ?- Panu on fiksu mies
Kumma vimma puolustella jotain iskelmätähteä, tosiaan. Tuostahan on kerrankin tehty ihminen, ihan lihaa ja verta oleva. Katrina olisin kiitollinen.
Ja aivan, kirjaa ei ole kommentoijat lukeneet , sillä siinä ei todellakaan solvata Katria !
Mitä mieltä muuten olette Helvi Hämäläisestä? Kertoi aika reippaasti miessuhteistaan.
Hyvä kirjailija hänkin.
Ja totta on, ettei hyvän itsetunnon omaava ihminen kaiken aikaa seuraa katsooko puoliso ketä. - narskuista kaukana
Panu on fiksu mies kirjoitti:
Kumma vimma puolustella jotain iskelmätähteä, tosiaan. Tuostahan on kerrankin tehty ihminen, ihan lihaa ja verta oleva. Katrina olisin kiitollinen.
Ja aivan, kirjaa ei ole kommentoijat lukeneet , sillä siinä ei todellakaan solvata Katria !
Mitä mieltä muuten olette Helvi Hämäläisestä? Kertoi aika reippaasti miessuhteistaan.
Hyvä kirjailija hänkin.
Ja totta on, ettei hyvän itsetunnon omaava ihminen kaiken aikaa seuraa katsooko puoliso ketä."Ja totta on, ettei hyvän itsetunnon omaava ihminen kaiken aikaa seuraa katsooko puoliso ketä."
Irrallaan on helppo olla.
Panu oppi omien sanojensa mukaan tuntemaan enkelipuolisonsa kunnolla vasta kirjaa kirjoittaessaan. Mitä siitäkin pitäisi ajatella. - mietipä vähän
"Pistää silmään KH: n puolesta loukkaantuneet, onkohan vesijohtovedessä jotain vai ?
Yksikään näistä Rajalan solvaajista ja KH:n puolustajista ei ole lukenut riviäkään kirjasta, vahva epäilys on myös muiden kirjojenkin suhteen...
KOROSTAN sanaa EPÄILYS ?"
Kato, just itekin mietin onko vesijohtovedessä jotain.
Panun teosta tässä on kysymys. Toistuneesta teosta ja teoista ja ylimielisyydestä niiden suhteen. Oli vielä juristi se entinen. Tajuaako Panu ollenkaan. - Monenlais profesoria
Oli hyvä että luin. Panu Rajala täys luihuri. Luulee olevansa Profesorina parempi, mutta EJ , EJ. Naistennaurattaja mielestäni, sanottiin ennen aikaan tollasista miehistä....Passaa varmaan sen open kanssa hyvin kun Katrin selän takana touhusivat. Panu on Katkera ja kateellinen Katrille. Selvästi tulee esiin.
- niin se on
Monenlais profesoria kirjoitti:
Oli hyvä että luin. Panu Rajala täys luihuri. Luulee olevansa Profesorina parempi, mutta EJ , EJ. Naistennaurattaja mielestäni, sanottiin ennen aikaan tollasista miehistä....Passaa varmaan sen open kanssa hyvin kun Katrin selän takana touhusivat. Panu on Katkera ja kateellinen Katrille. Selvästi tulee esiin.
NIINPÄ NIIN
- panu on ääliö
Hyvä kirjailija hänkin.
Ja totta on, ettei hyvän itsetunnon omaava ihminen kaiken aikaa seuraa katsooko puoliso ketä.panu älä viitsi, tunnen tyylisi kuin grafologi käsialan.
- panu on ääliö
Hyvä kirjailija hänkin.
Ja totta on, ettei hyvän itsetunnon omaava ihminen kaiken aikaa seuraa katsooko puoliso ketä.voi itku sua Panu, vai että Helvi Hämäläinenkin oli kaltaisesi. etkö erota seiskapäivää lehteä korkeakirjallisuudesta ja itseäsi helvistä.
Tiedätkö muuten mistä tekstuaalisista piirteistä sinun kirjoituksesi tunnistaa heti ilman helvihämäläismainintaa... arvaile.
voi pano, sulla alkaa ote lipsua... - kaks ääliötä
panu on ääliö kirjoitti:
voi itku sua Panu, vai että Helvi Hämäläinenkin oli kaltaisesi. etkö erota seiskapäivää lehteä korkeakirjallisuudesta ja itseäsi helvistä.
Tiedätkö muuten mistä tekstuaalisista piirteistä sinun kirjoituksesi tunnistaa heti ilman helvihämäläismainintaa... arvaile.
voi pano, sulla alkaa ote lipsua...Miten niin fiksu kuin Katri meni naimisiin ja oli liki kymmenen vuotta ko miehen kanssa? Voi miten tyhmä se Katri onkin, olis luullut paljon fiksummaksi...paljon viisammaksi. Pitänee sanoa nytten että ääliö se Katrikin on sitten ollut, liekö edes viisastunut kun uskalsi hypätä suhteeseen nuoren miehen kans, joka sopisi pojakseen. Äärilaidoilla kulkee...monessa mieles..
- fil tri
Olisi vastenmielistä ostaa kirja ja rahoittaa näin julkisuuden henkilöstä hyötyvää narsistia. Vaikka Panu lukenut mies onkin, on hänen luonteensa hyvin lähellä Johanna Tukiaista ja Martina Aitolehteä.
- Narsisti Rajala
Panu Rajala on ilmeisesti narsisti. Hän pyrkii joukkohurmaamaan ja hän loukkaantuu verisesti itseensä kohdistuvasta arvostelusta.
Tässä narsismista jotakin:
Narsisti pitää itseään muita parempana ja syyttää toisia ihmisiä ongelmistaan. Hänellä ei ole kykyä empatiaan, eikä hän häpeä tekojaan. Narsistin omatunto ei kolkuta, vaan hän pystyy kääntämään kaikki asiat päälaelleen ja saa ihmiset uskomaan, että vika on aina muissa.
Narsistin mielestä hänen omat saavutuksensa ja ongelmansa ovat aina merkittävämpiä ja mahtavampia kuin muiden. Hän suhtautuu elämään negatiivisesti ja onnistuu aina löytämään asioista huonoja puolia. Elämä on narsistille yhtä kilpailua, ja hän tuntee usein kateutta. Narsisti on myös yliherkkä loukkaantumaan ja ottamaan itseensä.
Narsistinen henkilö kaipaa ja tarvitsee jatkuvaa ihailua ja huomioita muilta ihmisiltä. Tämä johtuu heikosta itsetunnosta, joka on usein seurausta lapsuudesta. Liian heikko tai puuttuva vuorovaikutussuhde äitiin tai muuhun huolehtijaan on aiheuttanut sen, että narsisti hakee huomiota ja hyväksyntää aikuisiällä.
Narsistin puolisona
Puolisona narsisti on manipuloiva. Hän pyrkii hyötymään kumppanistaan, joko taloudellisesti tai henkisesti. Kumppani on narsistille ikään kuin esine, johon hänellä on rajaton käyttöoikeus ja jonka todellisilla haluilla, mielipiteillä ja tunteilla ei ole hänelle mitään merkitystä. Narsistinen henkilö voi kieltää puolisonsa menot, ja estää näin tätä menemästä harrastuksiinsa sekä tapaamasta ystäviään ja perhettään. Narsisti on yltiöpäisen mustasukkainen.
Toisaalta narsisti voi tarjota kumppanilleen ihania hetkiä, toisaalta taas mitätöidä tämän itseisarvon kokonaan; narsisti käyttää parisuhteessaan henkistä ja fyysistä väkivaltaa, kiristämistä ja alistamista. Hän kokee oikeutetuksi haukkua puolisoaan ja kontrolloida tämän elämää. Narsistista yksinkertaisesti oikein on se, mikä häntä milloinkin palvelee.
Seksiäkin on oltava silloin, kun narsisti sitä haluaa. Seksuaalinen kanssakäyminen on narsistille vallankäytön väline, jolla hän voi osoittaa paremmuuttaan ja voimakkuuttaan myös vällyjen välissä.
Narsisti perheen päänä
Kotioloissa narsistin voisi sanoa olevan eräänlainen diktaattori, joka toiminnallaan hallitsee muiden perheenjäsenten elämää. Narsistin kotona leijuu negatiivisuuden, epätoivon ja uhkan tunteita sekä sietämätöntä pahaa oloa.
Narsisti voi olla sosiaalisesti hyvinkin älykäs, minkä vuoksi hän osaa toimia sosiaalisissa tilanteissa tilanteiden vaatimalla tavalla. Tämän vuoksi narsistia voidaankin kuvailla kodin ulkopuolella vieraiden ihmisten silmin hyväksi tyypiksi, hurmaavaksi ja hauskaksi.
Kotiolot ovat kuitenkin narsistin kontrolloimassa perheessä jotain aivan muuta. Vieraille ihmisille narsisti luo kulissin idyllisestä perhe-elämästä, vaikka todellisuudessa tämä perhe-elämä voi olla perheenjäsenille yhtä helvettiä.- Yäk
Hirvittävää ympäristölle ja ihan hyvä että tänne tuo postattiin.
Yksi huomio aiheesta: minusta tuntuu, että narsistin oma elämä on kaikessa loukkaantumisten ja kostonhimon ja paremmuudessakilvoittelun ja muun epätoivoisuuden keskellä niin järkyttävän kauheaa, että siinä tulee jopa vähän tasoitusta asiaan. Ympäristöään haittaamasta narsisti pitäisi tietenkin saada jonnekin metsään tms. paikkaan missä ei voi kirjoittaa kirjoja tms.
Tämä kevennys siis väheksymättä asian vakavuutta narsistin läheisten, työyhteisön ym. kannalta.
Hyi olkoon... - ketä haluat parjata?
Moni kohta noista kuvailemistasi kuvaa Katri Helenan käyttäytymistä ! Et siis ole lukenut kirjaa!
- Lukija
ketä haluat parjata? kirjoitti:
Moni kohta noista kuvailemistasi kuvaa Katri Helenan käyttäytymistä ! Et siis ole lukenut kirjaa!
No. niin selvästi kuvaa Panua. Panua.. Luin kirjan ja ihan Narsisti on Panu.
- pyh panu
ketä haluat parjata? kirjoitti:
Tämä (Panu) on loukkaantunut siitä, ettei joku ole lukenut kirjaa. Aivan kuin kirja pitäisi muka lukea. Kyllä Panun värit näkee ihan ilman kirjan lukemistakin.
Minä en käy nyt kirjoittamaan mitä ajattelen Rajalan paljastuksista Katri-Helenan tapauksessa.Mutta minua etoo ja hävettää hänen kuolleen vaimonsa puolesta se mitä hän teki heidän yhteisille intiimihetkilleen.Rumasti ja niljakkaasti kertoi kaikelle kansalle mm. vaimovainajansa seksikäyttäytymisen: Niljakasta ja kauheaa vainajan häpäisyä.Taiteella ja terapialla siinä ei ole mitään tekemistä, vain kunnioituksen puutteella ihmistä kohtaan, joka ei enää voi kertoa omaa totuuttaan asioissa.Hyi hemmetti mikä ällöttävä äijänretale.Tuhat ja yksi yökkiä!!!
- voihan hyssykät...
Katri Helena oli esilukijana siinä kirjas ja puolusti kirjaa. Ja lapsetkin hyväksyivät. Päätä nyt mitä mieltä olet? Ja kuka on lopulta syyllinen ja mihin?
- Ei ole kysynyt lupaa
voihan hyssykät... kirjoitti:
Katri Helena oli esilukijana siinä kirjas ja puolusti kirjaa. Ja lapsetkin hyväksyivät. Päätä nyt mitä mieltä olet? Ja kuka on lopulta syyllinen ja mihin?
Mitä sää keksit?? Katri ei viitsi edes kommentoida kirjasta. On Katri niin viisas on hiljaa. Ilmestymisen jälkeen Panu lähetti kirjan Katrille. Ei ole kommentoinut. Ilman suostumista kirjoitti. Panu itse on haastattelussa sanonut ettei kysynyt lupaa.. Panu on raukka.
- ylidekaani
Ei ole kysynyt lupaa kirjoitti:
Mitä sää keksit?? Katri ei viitsi edes kommentoida kirjasta. On Katri niin viisas on hiljaa. Ilmestymisen jälkeen Panu lähetti kirjan Katrille. Ei ole kommentoinut. Ilman suostumista kirjoitti. Panu itse on haastattelussa sanonut ettei kysynyt lupaa.. Panu on raukka.
Selvää panupässin lihaa. Narsisti meluaa itsestään. Siitä ne erottaa. Esimerkiksi. Katsokaa noiden kahden käytöseroa tässä tapauksessa. Panu repostelee, Katri on hiljaa. Asetelma mikä? Pitääkö Panu Katria kuitenkin jonain äitinä jota vastaan pitää uhota?
- ISUTYW9
Eikä muuksi muutu.
- kyllästyvät nopeasti
Miks miehet usein kehuu sitä uutta naista ja entistä haukkuvat, näin teki minunkin ex jo nyt?
- Kirjallisuudenharras
Panu Rajalan ja Katri_Helenan suhdetta voi verrata Arthur Millerin ja Marilyn Monroen suhteeseen, joka päättyi samalla tavalla ja varmasti samoin perustein. Päähenkilöitä ei voi kuitenkaan persoonallisuuksina ja ammatinharjoittajina juuri verrata. Kirjailijana ja kirjallisuudentutkijana Arthur Miller on valovuosien päässä toisistaan. Panu Rajalan viimeisintä tekelettä ei voi verratakaan Arthur Millerin näytelmään Näköala sillata, jossa tämä pohtii avioliittoaan.
- toinen kulttuurinhar
Parien rinnastus on osuva. Samoin kuin Panu Rajala Arthur Millerkin tunsi tarvetta tilittää suhdettaan Marilyn Monroe´en - mutta hän teki sen huomattavasti tyylikkäämmin pariaan ymmärtäen ja arvostaen elokuvassa Sopeutumattomat, jossa kolme Hollywood-legendaa - Marilyn Monroe, Clark Gable ja Montgomery Clift - esiintyivät yhdessä ja kukin viimeisen kerran. Elokuvan valmistumisen jälkeen Marilyn Monroe teki itsemurhan.
- azogfrwAÅQW¨Q
toinen kulttuurinhar kirjoitti:
Parien rinnastus on osuva. Samoin kuin Panu Rajala Arthur Millerkin tunsi tarvetta tilittää suhdettaan Marilyn Monroe´en - mutta hän teki sen huomattavasti tyylikkäämmin pariaan ymmärtäen ja arvostaen elokuvassa Sopeutumattomat, jossa kolme Hollywood-legendaa - Marilyn Monroe, Clark Gable ja Montgomery Clift - esiintyivät yhdessä ja kukin viimeisen kerran. Elokuvan valmistumisen jälkeen Marilyn Monroe teki itsemurhan.
Marilyn Monroe ei tehnyt itsemurhaa. Pöyristyttävän vanhaa tietoa. Onneksi nyt on aprillipäivä. Mutta todellakin, mieti mitä kirjoitat.
- Rröyhelöitä on
Narsisteja voi löytää myös täältä
http://www.apu-a-lehdet.blogspot.fi/ - mitä?
Arthur Miller ja Panu Rajala samassa "veneessä"? not in a.million years..(näin vaihtoi kieltä hän,heh)
- kulttuurintuntija
Kommentteissa todetaankin, että kyseiset herrat ovat toisistaan valovuosien päässä.
- Panon naiset
Pano-poika tekee jo varmaan muistiinpanoja nykyistä puolisoaan koskevaan muistelukirjaan.
Eivät kauaa riitä K-H kirjan tuotot, kun takuulla pyöritää entiseen tapaansa muita naisia viikolla Helsingissä. - Petopano
En kyllä mitenkään ymmärrä, millä keinoin tuo ällöttävä äijä saa naisia hurmatuksi.
Ei ole rikas. ei komea vaan lyhyt läski ja eltaantuneen oloinen. Rakastaa itseänsä yli kaiken.
Ehkä hän onnistuu hurmaamaan nuo naiset ns. kultivoituneella puheellaan, sitähän hän osaa.
Vaikka hn olisi suorittanut mitä ttkintoja tahansa yhdessä aineessa, ei se tee häntä älykkääksi tai hyväksi ihmiseksi.
Säälin näitä naisia, kun kun heille tuo petos paljastuu. Ja aina se paljastuu ennemmin tai myöhemmin.- realismia kehiin
Kertoo kyllä sinusta eniten, kun noin ala-arvoisesti menet ulkonäköä arvostelemaan. Ja luuletko, ettei Katri Helena rakasta itseään yli kaiken? Hänen elämänsä on täyttänyt yli muiden oma ura. Eikö se ole itsensä asettamista yli muiden?
Mistä tiedät millainen omaisuus kirjailijalla on ? Tuskin tyhjätasku ja sillä onko rikas vai köyhä ei pitäisi olla merkitystä ihmissuhteissa. Joissakin satuhäissä ym on tullut selväksi, että ulkonäkö ei ole se mikä vie ihmiset yhteen. Joku muu vie ja sekin tulee kirjassa hyvin ilmi, mikä yhdisti ja mikä erotti.
Rajalassa kunnioitan sitä, että on rohkea ja turhia kumartele. Mitä olen monia miehiä oppinut tuntemaan, he välttävät itseään paljastamasta, aina on syy muissa ja muualla. Rajala ei niin tee, vaan ei säästä itseään, kertoo avoimesti millainen on ja mitä mieltä ihmiset ovat, osa heistä. Tietää maineensa naistenmiehenä.
Huvittaa ne jotka säälivät nykyistä vaimoa. Luulen, että vaimo on avarakatseinen ja suvaitsevainen, eikä häntä hätkäyttäisi jos mies kirjan tekisi heistä.Kirjailijan oikeudella. Ei minuakaan hätkäyttäisi jos mun mies kirjoittaisi. Jos itsetunto on kohdillaan, ei mitään ongelmaa moisesta. Turhaa melua kirjasta, kaikki negatiivinen. Kirja ja kirjat ovat elämys ja matka toiseen maailmaan. Niin tuokin Lavatähti ja Kirjamies on. - vain elämää kilotkin
Pakko todeta, että kiloja on kasaantu Katri Helenallekin. Verratkaa pariskunnan hääkuvaa ja sitä miltä Katri H on viime aikoina näyttäny, vaikka Vain elämää-ohjelmassa..kiloja tullut ainakin 10 ...( ja muistakaa väliviivaa ei saa olla , Katri suuttuu suuresti jos käyttää väliviivaa hänen nimissään! )
- Samanikäinen
vain elämää kilotkin kirjoitti:
Pakko todeta, että kiloja on kasaantu Katri Helenallekin. Verratkaa pariskunnan hääkuvaa ja sitä miltä Katri H on viime aikoina näyttäny, vaikka Vain elämää-ohjelmassa..kiloja tullut ainakin 10 ...( ja muistakaa väliviivaa ei saa olla , Katri suuttuu suuresti jos käyttää väliviivaa hänen nimissään! )
Ha haa mitäs ne Katrin kilot tähän kuuluu. Ei ne lauluääntä pois vie. Oletko kysynyt Katrihelenalta kuinka suuttuu??? Jokainenhan haluaa että nimi kirjoitetaan oikein.. Eiköhän Näitä elämän kiloja tule muillekkin. Älä sä niistä huolehdi. Kirjan luettuani Katri saa pisteeni 100. niin vahva nainen on,, Fiksu myös.
- kenen mielestä
realismia kehiin kirjoitti:
Kertoo kyllä sinusta eniten, kun noin ala-arvoisesti menet ulkonäköä arvostelemaan. Ja luuletko, ettei Katri Helena rakasta itseään yli kaiken? Hänen elämänsä on täyttänyt yli muiden oma ura. Eikö se ole itsensä asettamista yli muiden?
Mistä tiedät millainen omaisuus kirjailijalla on ? Tuskin tyhjätasku ja sillä onko rikas vai köyhä ei pitäisi olla merkitystä ihmissuhteissa. Joissakin satuhäissä ym on tullut selväksi, että ulkonäkö ei ole se mikä vie ihmiset yhteen. Joku muu vie ja sekin tulee kirjassa hyvin ilmi, mikä yhdisti ja mikä erotti.
Rajalassa kunnioitan sitä, että on rohkea ja turhia kumartele. Mitä olen monia miehiä oppinut tuntemaan, he välttävät itseään paljastamasta, aina on syy muissa ja muualla. Rajala ei niin tee, vaan ei säästä itseään, kertoo avoimesti millainen on ja mitä mieltä ihmiset ovat, osa heistä. Tietää maineensa naistenmiehenä.
Huvittaa ne jotka säälivät nykyistä vaimoa. Luulen, että vaimo on avarakatseinen ja suvaitsevainen, eikä häntä hätkäyttäisi jos mies kirjan tekisi heistä.Kirjailijan oikeudella. Ei minuakaan hätkäyttäisi jos mun mies kirjoittaisi. Jos itsetunto on kohdillaan, ei mitään ongelmaa moisesta. Turhaa melua kirjasta, kaikki negatiivinen. Kirja ja kirjat ovat elämys ja matka toiseen maailmaan. Niin tuokin Lavatähti ja Kirjamies on.Panu on naistenmies????? omasta mielestäkö?
- yksi maailma tämä
realismia kehiin kirjoitti:
Huvittaa ne jotka säälivät nykyistä vaimoa. Luulen, että vaimo on avarakatseinen ja suvaitsevainen, eikä häntä hätkäyttäisi jos mies kirjan tekisi heistä.Kirjailijan oikeudella. Ei minuakaan hätkäyttäisi jos mun mies kirjoittaisi. Jos itsetunto on kohdillaan, ei mitään ongelmaa moisesta. Turhaa melua kirjasta, kaikki negatiivinen. Kirja ja kirjat ovat elämys ja matka toiseen maailmaan. Niin tuokin Lavatähti ja Kirjamies on."Hänen elämänsä on täyttänyt yli muiden oma ura. Eikö se ole itsensä asettamista yli muiden?" Panuko se siellä taas. Joku ei nyt ymmärrä ihmisiä, jotka esiintyvät ammatikseen. Rohkenen olettaa, että kommentoija ei edes lähtisi tekemään elämässään sellaisia myönnytyksiä, mitä esiintyjältä vaaditaan. Katri Helena nimenomaisesti on sitä paitsi joutunut siihen liesuun jo tosi nuorena, eli turha syytellä häntä.
Ottaa pattiin tuollaiset ylimieliset martininlatkijat. - ihraisuus
vain elämää kilotkin kirjoitti:
KH ja kilot? Outo aihe. Kuka voisi pokerinaamalla väittää että KH on ylipainoinen ikäisekseen tai muutenkaan? Lähinnä tulee mieleen kysyä, onko kilohaukkujalla kaikki intiaanit kanootissa.
- Typerä vätys!
Olen lukenut Rajalan kirjoittaman kirjan nyt puoleen väliin. Kirja on tehty ainoastaan uittuilumielessä. Rajala vähättelee Katri-Helenaa rivien välissä heti alkulauseesta lähtien. Kirja on kirjoitettu ylimielisesti ja kostotarkoituksessa. Rajalan on ihan turha väittää muuta.
Panu Rajala on vätys, joka saisi vetää hameen päälleen!- sjerpweppppp
Inhottava mies.
- samanikäinen
Panussa ei ole Miestä ei sitten vaikka kuinka rivienkin välistä yrittäisi lukea. Katrille annan Fiksuudesta pisteet. . Panu vaikka olisi mikä profesori niin käytös ei ole sellaista. Katri on paljon Panun yläpuolella kaikessa. Ja Ope ja Panu kyllä yhteen soppii kun en löydä heistään mitään Fiksuutta.. Puhukoon vaikka mitä kieliä niin fiksuutta ei ole sitten ollenkaan. Kirjaa lukiessa avautui silmäni mikä Panu on miehiään. Itse korostaa omaa fiksutaan vaikka tekoset ovat aivan toista. Soutelee muualle kun Katri tekee raskasta keikkaa. En mitään miehisiä tekoja näe Panussa. Katri ,,enempi arvostan sinun vahvuuttasi ja fiksuuttasi. Hyvä kun pääsit eroon tällaisesta "kaksinaamaisesta". Panulla on iso alemmuskompleksi Katrin taidoista ja että Katrilla on todellakin laaja ihailija porukka. Tollaista Miestä nyt epäileekin kaikesta kun suunsa aukaisee. . Sitten syyttää mustasukkaiseksi. Uskomaton Professori.
- kidenäyttö
No mutta, siinähän tuli miehestä hieno kiteytys.
- Kelvoton mies
Rajalan kollegat eivät häntä arvosta. Se häntä kiukuttaa. Hakee julkisuutta ja mainetta keinoja kaihtamatta. Vastenmielinen vanha äijä.
- Sivusta seurannut
Pano ei ole professori.
Joka tieteenalan tohtoreita on Suomi pullollaan.
Aalto-yliopiston kauppatieteellisestä tuon arvon hankkii lainkaan rasittumatta ja
ja pienimmällä kyvyllä. Koulu kun saa runsaan palkkion tutkinnosta. - että sillee
Rajalan julkisuusargumentointi on lähes oppikirjanarsistimaista:
Kun jokin toimittaja nostaa esiin Panun haavoittamishalun, Rajala toteaa omassa blogissaan jotenkin siihen tapaan, että pian unohtuvat onneksi lööpit ja haavoittamishaluiset kirjoitukset.
Omaa haavoittamishaluaan hän ei pohdi lainkaan,vaan kääntää syytökset päälaelleen: Häntä tahallaan haavoitetaan.
Kun joku myönteinen (tai ironinen) lause on hänen silmiinsä hänestä osunut, hän toteaa, että onneksi on älykästä ja oivaltavaakin arviointia. Tällainen yksi älykäs ja oivaltava on Rajalan mukaan Juhani Seppäsen lause, jonka sisältö on: P.Rajala on kirjoittanut niin hyvän kirjan, että tuskin itsekään oivaltaa.
Tämä on Rajalan mielestä älykästä ja oivaltavaa. Mielestäni se on vain toteamus. Ja pahoin pelkään, että ironinen. (Narsisti ei ymmärrä ironiaa, paitsi silloin kun se ei kohdistu itseen).
Rajalan mielestä mikä tahansa myönteinen repla on älykäs ja viisas, mikä tahansa kyseenalaistus ilkeyttä ja haavoittamishalua.
Oman toimintansa motiiveja ja kyseenalaistuksia tyyppi ei reflektoi hiukkaakaan.
Hän onnistuu kääntämään kaiken päälaelle ja edukseen.
Kun hänen kommentoidaan jatkuvasti halveksivan Katri Helenaa sivistymättömyydestä, hän vastaa, ettei edes käytä kirjassa sanaa "sivistys". (Mitä siitä? Taas ohjaus asian viereen...)
Niinpä Rajala kääntää tämänkin kommentin paitsi syytökseksi myös lukijan viaksi ja näkökulmaksi: Rajalan mukaan lukija tekee teoksen ja tulkinta on hänen!
Jos siis näet hänen katkeruutesi, et näe hänen katkeruuttaan vaan itsesi.
Jos sanot, että kirja on kamala, olet haavoittamishaluinen ja typerä.
Jos sanot, että kirja on uopea, olet viisas ja oivaltava.
Rajalan älykkäältä naiselta ei suurta älyä ja oivaltavuutta vaadita. Silittää vaan myötäkarvaan kyin koiraa.
Tajuaako Rajala kuinka läpinäkyvä ja selvän narsistinen hän on jo joka lukijalle?
Ei tajua, kosa narsisti on sokea omille virheilleen. Jos narsisti näkee virheen, se virhe on sinussa. Sinä olet kuka tahansa, joka et bändää Panua.
Pakkaa laukkusi Marja ja pakene kun voit.
PS. Lukekaa Seija Sartti: Kuukausiliite. - Rikas leski
Marja-poloinen ei uskalla heittää Panoa pihalle, sillä Pano kostaa häväistyskirjalla!
- Narsissiko?
Varmaan pettää tätäkin vaimoaan, niin kuin entisiäkin!
- sisäset asiat
Oletteko jossain tynnyrissä kasvaneita? Kun on itse elänyt vapaan nuoruuden 70-luvulla jolloin harrastettiin vapaita suhteita yhteisymmärryksessä puolison kanssa ja moni jatkanut samaa näihin päiviin. Nykyinen vaimo on sinut itsensä kanssa, eikä ilmeisesti välitä, minne päin mies vilkuilee ja tekee milloinkin.
Meidän ikäluokka muistaa monet julkisuuden henkilöt joilla on ollut aina muita suhteita ja se ei ole pariskuntia erottanut, koska asia on pariskunnan keskenään sopima. Noin lienee ollut Rajalan ensimmäinen liittokin mitä olen kuullut.
Ei pidä mennä ketään tuomitsemaan miten toimii, kun emme tiedä miten pariskunta on asian sopinut. Minunkin mies on vilkuillut aina muita naisia ja yleensä nuorempi kuin minä, enkä ikinä ole loukkaantunut. Ja jos mennyt pitemmälle niin tekee sitten valintansa. Ei siinä sen kummempaa. - yksi samanmoinen
sisäset asiat kirjoitti:
Oletteko jossain tynnyrissä kasvaneita? Kun on itse elänyt vapaan nuoruuden 70-luvulla jolloin harrastettiin vapaita suhteita yhteisymmärryksessä puolison kanssa ja moni jatkanut samaa näihin päiviin. Nykyinen vaimo on sinut itsensä kanssa, eikä ilmeisesti välitä, minne päin mies vilkuilee ja tekee milloinkin.
Meidän ikäluokka muistaa monet julkisuuden henkilöt joilla on ollut aina muita suhteita ja se ei ole pariskuntia erottanut, koska asia on pariskunnan keskenään sopima. Noin lienee ollut Rajalan ensimmäinen liittokin mitä olen kuullut.
Ei pidä mennä ketään tuomitsemaan miten toimii, kun emme tiedä miten pariskunta on asian sopinut. Minunkin mies on vilkuillut aina muita naisia ja yleensä nuorempi kuin minä, enkä ikinä ole loukkaantunut. Ja jos mennyt pitemmälle niin tekee sitten valintansa. Ei siinä sen kummempaa.no morjens panulainen! sisäisellä asialla tyhjät tynnyrit kolisee. ja panuus näkyy. Tollasta replikointia enää harvoin näkee. Ja kun on vanha ja impotentti voi ylväästi todeta, että ei enää kaipaa vapaita suhteita. Pelkkä kotisiivooja ja äiti riittää.
Naiset voiskin laumassa tehdä katrihelenat ja ottaa nuoren kykenevän miehen. Antaa vanhusten muistella entisiä urotöitä. Ja kuolleita ja menetettyjä vaimoja.
Eläkää ja naikaa naiste, pystytte siihen vielä vanhoinakin! - panuuteni lähde
yksi samanmoinen kirjoitti:
no morjens panulainen! sisäisellä asialla tyhjät tynnyrit kolisee. ja panuus näkyy. Tollasta replikointia enää harvoin näkee. Ja kun on vanha ja impotentti voi ylväästi todeta, että ei enää kaipaa vapaita suhteita. Pelkkä kotisiivooja ja äiti riittää.
Naiset voiskin laumassa tehdä katrihelenat ja ottaa nuoren kykenevän miehen. Antaa vanhusten muistella entisiä urotöitä. Ja kuolleita ja menetettyjä vaimoja.
Eläkää ja naikaa naiste, pystytte siihen vielä vanhoinakin!Hei "sisäiset asiat"-Panu, vastaapa "että sillee"-kirjoittajan kommenttiin. Äläkä panuna vaihda aihetta. Näytä vastauksessa, että sisäinen panuutesi on sittenkin jotakin parempaa kuin panulta uskoisi.
Voihan panu! - tiedän milloin olet
panuuteni lähde kirjoitti:
Hei "sisäiset asiat"-Panu, vastaapa "että sillee"-kirjoittajan kommenttiin. Äläkä panuna vaihda aihetta. Näytä vastauksessa, että sisäinen panuutesi on sittenkin jotakin parempaa kuin panulta uskoisi.
Voihan panu!Terkkuja "sisäiselle asille" englantiin!
- humanisti nainen
Hei vanha patu "sisäiset asiat", täytyymuistaa uudelta kumppanilta kysyä jatkaako tätä seitkytlukuista linjaa minkä alistettu eka puoliso aloitti. Panun kumppani ei jatkanut tätä linjaa, Panu jatkoi. Käytännössä tätä linjaa jatkavat vanhat paksuuntuneet kaljuuntuneet miehet hankkii kotiinsa siivoojan, tiskaajan , ruuanalaittajan ja ÄIDIN. Nainen saa puoli-impotentin pikkupojan jolle taataan valmies kodin ulkopuoliseen meininkiin.
Palvelee miehiä, jotta eivöt jää ihan yksin.
Naiset masturboivat itsensä onneen. Ja heillä on joku jonka kanssa käydä teatterissa.
Onneksi tämän päivän nuoret ja jo melkein keski-ikäiset eivät lähteneet tähän valtapeliin. Surkea yritys kaikkineen. - Naisihminen
Olipa hyvä repliikki!
- heija heiluville
Paitsi että eivät ne puoli-impot sen oman kanssa teatteriin mene vaan niiden muiden.
- Ei ota eteen!
Harvahapsi, rupsahtanut Panu-setä lienee jo jättänyt avioliiton ulkopuoliset suhteet.
Mielihalut lienevät entiset, mutta fysiikka pettää... - Hakisi edes apua!
Panu ei narsistina osaa hävetä!
Syytä olisi!- Der Spiegel
Se pitäisi nyt vaan unohtaa pois ja jättää kahtelemaan peiliin.
- No joo...
Lienet oikeassa. Mutta kun niin hävettää Panun puolesta ja surettaa vaimojen puolesta...
- ällö äijä
Katri erehtyi pahemman kerran Panussa. Voi mikä äijä tää Panu Rajala on. Tuolla jollain sivulla luki, jos olet Panu rakastanut jotain, niin ei mennestä enää päälle kusemaan.. Panun kirjat sai Katrin kuuluisuudesta paljon tuloja, ennen ei moisesta Panusta tiedetty mitään Vieraita naisia Katrin poissa ollessa keikoilla. Katrin poika meni Taivaaseen oliko isäpuoli vaikee pojalle? Panun tyyli on ylpee, pitäisi olla Katrin akateeminen, että sujuisi. Kyllä ihmisten pitää nykyaikana hyväksyä kaikki koulun käynnit ammatit. Panulla on vanha hapatus pääkopassa.
- musta pata...
Silloin kun ei tunne ihmisiä syvästi ei kannata syytellä. Veikkaan ettet tunne Katrinkaan sisintä? Moni joka tuntenut edes jotain tietää enemmän.
Kertoohan jotain sekin, ettei Katrillakaan ole kaikki kotona, kun on haksahtanut sellaseen mieheen kuin mitä Panusta ilkeillään. Luin Katrin kirjan ajatuksia, mietelauseita vai mikä se on, niin tuli mieleen ettei Katri itsekään elä omien neuvojensa mukaan. Ei sopinut lainkaan häneen itseensä. kenen ajatuksia lie ollut. - Anonyymi
musta pata... kirjoitti:
Silloin kun ei tunne ihmisiä syvästi ei kannata syytellä. Veikkaan ettet tunne Katrinkaan sisintä? Moni joka tuntenut edes jotain tietää enemmän.
Kertoohan jotain sekin, ettei Katrillakaan ole kaikki kotona, kun on haksahtanut sellaseen mieheen kuin mitä Panusta ilkeillään. Luin Katrin kirjan ajatuksia, mietelauseita vai mikä se on, niin tuli mieleen ettei Katri itsekään elä omien neuvojensa mukaan. Ei sopinut lainkaan häneen itseensä. kenen ajatuksia lie ollut.Katri Helena oli alkuaikoina todella rakastunut Panuun. Ei vaan nyt myönnä sitä. Asian voi lukea vanhoista lehtijutuista.
Oliko Katri helena uskollinen ensimmäiselle avoimiehelleen? Mitä roolia Danny näytteli niihin aikoihin?
Katri Helenan äiti ei hyväksynyt tätä nykyistä avomiestä, nimeltään Tommi Liimatainen.
- muiskisko
Nämä itseään älykkönä pitävät ovat juuri niitä jotka ovat yksinkertaisia. Luulevat olevansa parempia ja ylempänä. Katsovat mikä toinen on ammatiltaan tai koulutukseltaan, eivätkä ymmärrä edes sitä että sivistys ei ole ammatista kiinni. Kuten muka-sivistynyt tätini ihmetteli kun naapurin kampaaja kirjoitti runoja.
- Minä.Itse.Yli.Kaiken
Oli todella huvittavaa lukea Panu Rajalan kirja Olavi Paavolaisesta. Narsisti haukkuu kuollutta narsistia. Narsistin kirjoittama kirja narsistista.
- luettuon
Kun lukee Panulan kirjan, niin siitä saa hyvän käsityksen myös Katri Helenan kaikki voipaisuudesta ja itsekkyydestä.
- Anonyymi
Souva souva lievonen, venhettä kastellen
RAJALAA, KARJALAA, KIRRMAISTEN!
- Anonyymi
Mitenkäs se Katri kohteli ensimmäistä aviomiestään?
Kun tuli menestystä, niin jätti hänet.
Katri Helena on itseään täynnä oleva "maailmanparantaja". Siis omasta mielestään.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733