Vaikka onkin talvi vielä
Juopot pois penkeiltä
34
159
Vastaukset
- ei ongelmaa
ennemmin sanoisin ettei kirkonkylässä oikein ole penkkejä kauniita kesäiltoja ajatellen tai ehkä vasta viime aikoina alkanut tulla enemmän johonkin
- täällä liedossa
kohta on kevät taas, ainahan tällaisia ongelmia on, yleensä aika rauhallista kyllä, isompiakin asioita on
- remonttihommia
nytkin joku paukuttaa jotain keskustassa jotain lujaa keskellä kirkasta lauantaipäivää
- lietopienihiljainen
ei ole muutakaan täällä onneksi kohta kevät koittaa niin vähän paranee olot ja näillekin tilaa
- on rauhallista
ei täällä tällaisia ongelmia paljon tavallista pahemmin ole, ehkä jotkut voivat olla vähän erilaisia ihmisiä vain massaan nähden, saisi pian kevät tullakin jo kun maaliskuun puoliväli mennyt, viime vuosina hiljentynyt yhä kovemmin nämä paikat
- juoppopenkit
talvella niille ei ole sitäkään vertaa tilaa
- Täsä mä ole
Onks se sit kauniimpi näky, jos ne örisis siin vieres nurmel ja tai tiellä? Kyl penkki parempi on!
- nämä juopotkin
parempi joo kun istuvat jossain
- antaa olla
paljon näitäkin kaikkialla aina
- tämä asia
olkoon niin
- huumeita lietoon ei
minua juopot haittaa yhtään ei kuulin että täällä joku huumeita kasvattaa onneksi kiinni jäi ja taas rauhassa olla saamme me
- ne haittaa
eikä mua
- ei juopot häiritse
lisää penkkejä vaan liedon keskustaan jopa talveksi
- täällä asustelen
eilenkin jotain liikkeellä oli mutta ei siitä sen kummempaa häiriötä onneksi vähän penkkejä tullut talveksi ehkä nekin pois monet korjataan yleensä
- ToisinpäinMenee
Enemmänkin saisi olla penkkejä joissain paikoin ja lisääntynyt vähän onkin mutta talveksi vähenevät ja bussipysäkeillä voisi olla paremminkin. Harvoin nämä sen kummemmin häiriötä aiheuttavat, joskus joku voisi pysyä omassa pihassakin paremmin. Ehkä hyväkin ettei ihan keskellä kylää hilluta ja liiankin hiljaista täällä yleensä on.
- huomannutolen
ei tässä vaiheessa vuotta aikuiset tai nuoret pahemmin häiritse edes viikonloppuöisin monet keskustan paikat ihan rauhallisia joskus joku vain metelöi eikä sekään sen kummemmin mitään tee
- näitä kohtaa
harvoin usein
- paljon olekaan
ei täkäläisesti
- keskustan asukki
kohta talvi tulee ja pahemmin näistä ei viime aikoina ole ollut häiriötä penkkejä voisi olla enemmänkin monia istujia ajatellen varsinkin kerrostalopihojen ulkopuolella pikemmin puutetta vaikka joskus ollut vähemmänkin talveksi poistuvat taas jotkut
- liedossa asun
hanhiojan ankkalampi taitaa olla nykyään nuorten ja juoppojen ja muiden kokoontumispaikka enemmän varsinkaan arkena tai yöaikaan ei paljon ketään enää näy kun syksy on ja talvella varmaan vielä vähemmän eikä sen kummempaa häiriötä todella kaikissa paikoissa näitä on ja pahempiakin tapauksia on harvoin kukaan mitään todella pahaa tekee
- penkkejä enemmän
ei häiritse
- siinä hekin
saa olla
- nyt tuli
talvi vasta
- juttu viesti
vanha jo onkin tämä nyt niin
- näin on
samaa mieltä
- ja mä
olen myös
- lisää penkkejä
nyt tullutkin
- häiriöksi ole
eikä nämä
- täällä edes näkee
todella harvoin ketään
- ei oikein talvi ole
ennemmin lisää penkkejä ihmisille kun tullutkin vähän niitä tarvitaan eivät nämä häiritse
- rauhallinen kylä
nyt on kesä ja ilmat paranee mutta siihen nähden aika vähän ja harvoin missään päivisin tai öisin nykyään näkee juoppoja penkeillä
- paljon liikkuva
eikä sen kummempia häiriöitä yleensä näistä ole taitavat olla sisällä paremmin viihtyvää sorttia tai sitten muutenkin harventunut porukka penkkejäkin voisi olla itsessään enemmän joissain paikoin nyt kesällä kirkonkylän keskustaa kun katselee
- aika tyhjiä
paljon liikkuva kirjoitti:
eikä sen kummempia häiriöitä yleensä näistä ole taitavat olla sisällä paremmin viihtyvää sorttia tai sitten muutenkin harventunut porukka penkkejäkin voisi olla itsessään enemmän joissain paikoin nyt kesällä kirkonkylän keskustaa kun katselee
penkit yleensä
- vain joskus
aika tyhjiä kirjoitti:
penkit yleensä
juoppoja näkee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862