paljon me toisiimme luotettiin... mulla on kova ikävä
Sirpaleina !
14
359
Vastaukset
- Nyt olis
kahvitauon paikka kohta ! Muttei ihan vielä... niin paljon me huudettiin...
- Pelkuri oon
Mikä olis mittana sellaiseen, et luottaa paljon? Kertoo jotain, mitä ei ole kertonut muille? Millainen asia on suurella luottamuksella kerrottu -mitä olette kertoneet luottamuksella?
- laiva pois kuljettaa
Oletko vielä hereillä?
- Joko nukahdit?
Juu olen =)
- Mitään sellaista ei
ole kerrottu, mitä olisi kielletty muille kertomasta. Muu käytös on rikkonut luottamuksen, jos sitä koskaan on ollutkaan..
- sirpale...
ikävä on...
- Pitkä aika odottaa
Ethän sä kirjoittele....vaik olis niin kiva
- sirpale...
ethän sinäkään kirjota.odotan...
- Sirpale...
Sanaton sopimus, ei voi kirjoitella....
- -?-
Aina voi kokeilla, itekin toivon että voisin jutella erään kanssa mutta en halua että luulee mun olevan jotenkin tyrkyllä.
- sirpaleina.
minun sydän on!
ja sinä et voikkaan olla hän,kun viestiä oon laitellu!! - murheellinen n
sirpaleina. kirjoitti:
minun sydän on!
ja sinä et voikkaan olla hän,kun viestiä oon laitellu!!Keroisitko mihin sinä olet sitä viestiä hänelle laitellut?
- sirpaleina.
murheellinen n kirjoitti:
Keroisitko mihin sinä olet sitä viestiä hänelle laitellut?
Keroisinhan mie,sinne missä meidän välinen yhteys alkoikin!
- turha rakkaus
Hän ei luottanut. Petti minunkin luottamuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770