Mahallaan takaapäin...nam nam

iso12

Mulla on aika sopiva 17/5 pippeli ja vaimo tykkää siitä. Nussimisen loppuvaiheessa parasta molempien mielestä on kun nainen makaa mahallaan ja painan kunnolla pakaroita vasten. Mulla on vähän alaspain erektiossa vääntynyt penis em. mittojen lisäksi. Tämä aiheuttaa takaapain hyvät tuntemukset naiselle. Saa AINA kovat orkut!!!

13

5646

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla ei selkä kestä tuota... Muuten tosi kiva asento

    • EI PISSIS79

      Eikös tuo ole aika normaal asento? Mun miehellä 20/7 joten älä siinä leveile.

    • mieskani..

      Toi asento näin miehenä parasta mitä voi saada ja jos nainen hieman jalat levällään, pillu on makoisasti tarjolla. Mies kannattelee käsillä itseään, jolloin ei naisen selkään satu, liike enemmänkin naisen vartalon suuntainen. Ihan stnan kiimainen asento, saisipa useammin niin..

    • martta-ananias

      Takakautta rintojen välistä suihin panee aina mun mies mua.

    • jep!!

      Yks parhaimmista asennoista ehdottomasti ! ;)

    • jeba jee

      tyttö kontallaa sängyn reunalla ja itse seison takana toinen jalka sängyllä.helppo painaa vaikka kaueminkin ja sitte vielä peukku pyllyyn ni hyvä tulee ja halvalla ;-)

      • Tains

        Oon just täyttäny 18 ja runkkasin jo 14v et kiitti neuvost jo 3 lasta


    • taitolaji,,,,

      Minusta vielä pykälä parempi jos naisen persus hiemen kohollaan eli nainen kuin kontallaan...ja sieltä sitten takaapäin survasee....menee taatusti syvempään ja tekee gutaa..

    • Sohvanisti

      Nainen hieman etukumarassa kumihanskat kädessä tiskipöydän edessä ja mies nojatuolissa jalat rahilla ja tv auki, suoltaen hyvää ohjelmaa. Tästä ei asennot parane.

      • vielä parempi asento

        Paranee kyllä jos on kaljapullo kädessä ja jääkaapissa riittävän paljon lisää josta akka käskyn käydessä sitä kipittäen tuo.


    • kikkolainen

      Ensin tavallinen lähetyssaarnaaja, sitten vaimo oikaisee jalat ihan suoriksi alas. kulli on pillussa kokoajan. Sitten mies suoristaa omat jalkansa myös ihan suoriksi, mutta lukitsee naisen jalat omiensa väliin. Voi että tekee hyvää! kokeilkaa jo tänä iltana. kertokaa kommenttia!

    • isoon tottunut

      Mahallaan maaten kun mies panee takaapäin ja vielä hieman alaviistoon niin peniksen paine tulee just oikeaan paikkaan g-pisteelle ;)

    • parastakaa

      Mahallaan takaapäin tuntuu hyvältä kun tyttöystävä nostaa pylly hieman pystyyn;);) Kyllä alkaa tyttö voihkimaan;)

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1797
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      77
      1659
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      779
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe