olis kiva tutustua ja saada vaikka matka-seuraakin paikan päälle ?
ketään 40 v naisia lähdössä 29.3 Sousseen?
12
200
Vastaukset
- 43 v Helsingistä
siis itsekkin olen nainen:)
- Aurinkoa etsimässä
Hei,
olemme ystävättäreni kanssa varailemassa matkaa joko Tunisiaan tai Turkkiin ko. ajankohdalle. Painottelemme vielä sää juttujen kanssa. Oletko ollut aikaisemmin Tunisiassa huhti-toukokuulla? Matkakertomuksista ei ooikein saa selvää odottaako siellä kylä ja tuulinen ilma vai jo suht lämmin :) - epävarmaa
Aurinkoa etsimässä kirjoitti:
Hei,
olemme ystävättäreni kanssa varailemassa matkaa joko Tunisiaan tai Turkkiin ko. ajankohdalle. Painottelemme vielä sää juttujen kanssa. Oletko ollut aikaisemmin Tunisiassa huhti-toukokuulla? Matkakertomuksista ei ooikein saa selvää odottaako siellä kylä ja tuulinen ilma vai jo suht lämmin :)Mitään varmaa aurinkokeliä ei tuohonaikaan Tunisiassa ole.Rannat ammotaa tyhjyyttään tuuli on vielä aika kylmää mutta jos suojainen allasalue niin siinä voi olla lämpimäpi.Kelit heittelee vasta toukokuussa kesäkelit.Eli epävakaista sataa/paistaa
- 43-v Helsingistä
Aurinkoa etsimässä kirjoitti:
Hei,
olemme ystävättäreni kanssa varailemassa matkaa joko Tunisiaan tai Turkkiin ko. ajankohdalle. Painottelemme vielä sää juttujen kanssa. Oletko ollut aikaisemmin Tunisiassa huhti-toukokuulla? Matkakertomuksista ei ooikein saa selvää odottaako siellä kylä ja tuulinen ilma vai jo suht lämmin :)moi! en ole ollut aiemmin ja nyt vaan ajattelin kokeilla miltä paikka näyttää.oon katellu sää-tiloja ja 20-28 näyttää olevan,tosin meren rannallahan se paikka on,joten tuulee varmasti...
- Soussen sää
Tällä hetkellä vaihtelee Soussen sää 22 ja 28 välillä ja aurinko paistelee. Muutama sadekuuro on ollut, mutta ihan kivat kevätkelit :D Turkissa kevät suunnilleen samanlaista säätä...
- 43-v Helsingistä
millaisilla vaatetuksilla kannattaa matkalaukkua täyttää? pärjääkö t-paidalla,entäs shortsit? kiitos tiedosta:) pitkäperjantaina siis lähtö Sousseen :)
- kannattaa pakata
illat ja yöt viileitä vaikka aurinko päivällä lämmittäisikin eli takkia ja pitkähihaista kannattaa pakata
- 43-v Helsingistä
kannattaa pakata kirjoitti:
illat ja yöt viileitä vaikka aurinko päivällä lämmittäisikin eli takkia ja pitkähihaista kannattaa pakata
kiitos tiedosta :) ettei turhaan liian kevyillä hepeneillä lähde liikenteeseen!
- Neiti191
Ei siellä paljoa muita olekkaan kuin yli 40v muijia vonkaamassa ählyjen perään.
Yököttävää. - 43-v Helsingistä
pitääkö Suomalaisten aina olla noin helvetin negatiivisia? Mulla on mies enkä ole todellakaan vonkaamassa ählyjen perään,ja toi neiti taitaa olla todellisuudessa mies,aivan sama! Inhoon tätä suomalaisten mustavalkoista maailmankuvaa juntti mikä juntti!
- Puumat tunisiassa
Munan perään menet kuitenkin.
- mutsis on
kyllä se oli sun äitisi, joka meni, valitettavasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882