ketään 40 v naisia lähdössä 29.3 Sousseen?

43v Heslsingistä

olis kiva tutustua ja saada vaikka matka-seuraakin paikan päälle ?

12

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 43 v Helsingistä

      siis itsekkin olen nainen:)

      • Aurinkoa etsimässä

        Hei,
        olemme ystävättäreni kanssa varailemassa matkaa joko Tunisiaan tai Turkkiin ko. ajankohdalle. Painottelemme vielä sää juttujen kanssa. Oletko ollut aikaisemmin Tunisiassa huhti-toukokuulla? Matkakertomuksista ei ooikein saa selvää odottaako siellä kylä ja tuulinen ilma vai jo suht lämmin :)


      • epävarmaa
        Aurinkoa etsimässä kirjoitti:

        Hei,
        olemme ystävättäreni kanssa varailemassa matkaa joko Tunisiaan tai Turkkiin ko. ajankohdalle. Painottelemme vielä sää juttujen kanssa. Oletko ollut aikaisemmin Tunisiassa huhti-toukokuulla? Matkakertomuksista ei ooikein saa selvää odottaako siellä kylä ja tuulinen ilma vai jo suht lämmin :)

        Mitään varmaa aurinkokeliä ei tuohonaikaan Tunisiassa ole.Rannat ammotaa tyhjyyttään tuuli on vielä aika kylmää mutta jos suojainen allasalue niin siinä voi olla lämpimäpi.Kelit heittelee vasta toukokuussa kesäkelit.Eli epävakaista sataa/paistaa


      • 43-v Helsingistä
        Aurinkoa etsimässä kirjoitti:

        Hei,
        olemme ystävättäreni kanssa varailemassa matkaa joko Tunisiaan tai Turkkiin ko. ajankohdalle. Painottelemme vielä sää juttujen kanssa. Oletko ollut aikaisemmin Tunisiassa huhti-toukokuulla? Matkakertomuksista ei ooikein saa selvää odottaako siellä kylä ja tuulinen ilma vai jo suht lämmin :)

        moi! en ole ollut aiemmin ja nyt vaan ajattelin kokeilla miltä paikka näyttää.oon katellu sää-tiloja ja 20-28 näyttää olevan,tosin meren rannallahan se paikka on,joten tuulee varmasti...


    • Soussen sää

      Tällä hetkellä vaihtelee Soussen sää 22 ja 28 välillä ja aurinko paistelee. Muutama sadekuuro on ollut, mutta ihan kivat kevätkelit :D Turkissa kevät suunnilleen samanlaista säätä...

    • 43-v Helsingistä

      millaisilla vaatetuksilla kannattaa matkalaukkua täyttää? pärjääkö t-paidalla,entäs shortsit? kiitos tiedosta:) pitkäperjantaina siis lähtö Sousseen :)

      • kannattaa pakata

        illat ja yöt viileitä vaikka aurinko päivällä lämmittäisikin eli takkia ja pitkähihaista kannattaa pakata


      • 43-v Helsingistä
        kannattaa pakata kirjoitti:

        illat ja yöt viileitä vaikka aurinko päivällä lämmittäisikin eli takkia ja pitkähihaista kannattaa pakata

        kiitos tiedosta :) ettei turhaan liian kevyillä hepeneillä lähde liikenteeseen!


    • Neiti191

      Ei siellä paljoa muita olekkaan kuin yli 40v muijia vonkaamassa ählyjen perään.
      Yököttävää.

    • 43-v Helsingistä

      pitääkö Suomalaisten aina olla noin helvetin negatiivisia? Mulla on mies enkä ole todellakaan vonkaamassa ählyjen perään,ja toi neiti taitaa olla todellisuudessa mies,aivan sama! Inhoon tätä suomalaisten mustavalkoista maailmankuvaa juntti mikä juntti!

    • Puumat tunisiassa

      Munan perään menet kuitenkin.

      • mutsis on

        kyllä se oli sun äitisi, joka meni, valitettavasti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe