http://www.terveydenjuuri.fi/?page_id=269
Eli leivät ja perunat pois, niin ei tule finnejä?
Tämä selittäisi sen, että miksi esim. Roa kuurin jälkeen iho on muutamia kuukausia terve, mutta finnit palaavat aina vain. Syy: Roan vaikutus lakkaa
Ehkä paastoaminen olisi hyvä juttu. Kiloja lähtee ja finnitkin pysyvät poissa.
Leivät pois
11
232
Vastaukset
- Med doc.
Höpö höpö, Mistä sinä sellaisen tiedon olet saanut että finnit palaavat "aina vain" Roan jälkeen?
Useimmiten riittää yksilölliseksi suunniteltu 1 hoito kuuri mutta vaikeissa
tarvitaan useampia hoitojaksoa hoitovasteeseen mutta että leivällä tai perunoilla olisi vaikutusta tähän on täysin väärä oletus..
Kyseessä on vain ja ainoastaan kiihtynyt hormoonitoiminta ja siihen
ei perunat eikä kaurapuurot vaikuta.
Järjen käyttö ei ole pakollista mutta suotavaa. - kokeiltu on
Olen kyllä hieman eri mieltä edellisen vastaajan kanssa. Itse jätin gluteenin lähes kokonaan pois ruoasta (myöskään perunoita en syö kuin harvoin), ja huomasin selvää parannusta. Aloitin Roaccutanin pari kuukautta tämän jälkeen, koska olin ehtinyt reseptin hakea jo ennen kuin aloitin tuon ruokakokeilun, joten en tietenkään voi sanoa miten paljon tuo ruokavalion muutos pidemmällä aikavälillä vaikutti koska Roaccutan luonnollisesti teki ihosta paremman. Mutta sen perusteella, mitä ehdin itse kokea ennen kuurin aloitusta niin tuossa aloituksessa on todellakin perää. Ei voi tietenkään yleistää koskemaan kaikkia, mutta asiasta on puhuttu todella paljon ja monella näyttää oikeasti vaikuttavan. Sama koskee maitotuotteiden pois jättämistä tai vähentämistä. Eivät nuo opit välttämätä kaikilla aknea taianomaisesti paranna, riippuu niin paljon millainen akne on kyseessä, mutta kyllä helpotusta on mahdollista saada. Ei siis mielestäni lainkaan huuhaata.
- Med .doc
No väittämä että perunat tai viljat pahentaisivat tai jopa aiheuttaisivat aknea
tuntuu ihmeelliseltä kun aasiassa missä ei juurikaan perunoita käytetä eikä
vuoristoisilla alueilla edes viljatuotteita,akne on aivan samanlainen vitsaus kuin muuallakin...
ja jos käyttäisit edes osaa älykkyydestäsi omien huomioiden tekemiseen
eikä viljattomuus-mantrojen toisteluun huomaisit että tarkastellessa vegetarien(veganien) kokouksia akne on yhtä yleistä kuin muullakin kansalla, mutta atrooppinen ihottuma sekä hiusten huono kunto on yleisempää yksipuolisen proteiinittoman ruokavalion vuoksi.
Eri ruokavalioiden vaikutuksista on tehty lukuisia tutkimuksia mutta yksikään ei tue väittämää ravinnon merkityksestä akneen,ainoastaan
vähähiilihydraattisella ravinnolla on marginaalisen lievä vaikutus mutta
kasvaville ja kehittyville ihmisille sitä ei todellakaan suositella kun asiallisia hoitokeinoja on saatavilla. - lääkäri0
eli jos kyseessä on hormonitoiminta, niin yksi keino on jättää seksi pois, ainakin niin ettei saa orgasmia koska orkku tunnetusti kiihdyttää hormonitoimintaa.
viljat pois ja orgasmit. piste. - med.doc
No akne alkaa useimmiten paljon ennen seksuaalista akttivisuutta
joten neuvosi tuskin autaa 13 vuotiasta murrosikäistä.
Ja kyse testosteronin muunnoksesta nimeltä dihydrotestosteroni
joka aiheuttaa aknea kummallekin sukupuolelle,tämän vaikutusta pystytään tytöillä tukahduttamaan lisäämällä estrogenin tasoa e-pillereillä mutta tämä sekoittaa useimmiten turhan paljon omaa hormonitasapainoa.
Jos tietämyksesi on tuolla tasolla voit kyllä kaikkien täällä olijoiden yhteisellä suostumuksella jättää kokonaan kommentoimatta.
Useimmiten tietämättömyys on parempi vaihtoehto kuin harhaluulo. - Kalle+
Kyllä paikkansa pitää. Minä lopetin runkkaamisen siemensyöksyyn asti, eikä tullut enään finnejä. Sitä ennen olin masturboinut viisi vuotta joka päivä ja naamani oli täynnä finnejä.
Minulle myös ihotautilääkäri kehoitti vähentämään siemensyöksyjen määrää, noin yksi viikossa kun se oli noin 14 viikossa. - Med doc
Finneistä en tiedä mutta vähämielisyyttä itsetyydytys kyllä aiheuttaa
ja ylläoleva kirjoitus on vankkumaton todiste siitä. - tiinaä
näin on
minullakin finnit katosivat kun vähensin seksiä - Imbesillien vihaaja
Olet ymmärtänyt asian väärin,ei itsetyydytystä kutsuta seksiksi.
Ja aitoa seksiä ei finninaamat saa,eli olet vähämielinen runkkari,eikä ole mitään väliä paljonko runkkaat. - tiinaä
kyllä mieheni kanssa harrastamme seksiä, mutta nyt olemme vähentäneet kun täällä luki että finnejä ei tule kun ei harrasta seksiä ja se on pitänyt paikkansa.
kiitos sille lääkärille täällä joka kertoi tuon faktan. - Hölmöjen valtakunta
Höpöhöpö,yksikään laillistettu lääkäri suomessa tuollaista roskaa
vahvista,selibatti ei akneen tai hiustenlähtöön vaikuta,kysykää vaikka papeilta
samalla tavalla hiukset lähtee ja näppyjä tulee vaikkei seksiä ole harrastanutkaan.
Seksistä kietäyminen parisuhteessa ei johda finnittömyyteen vaan eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475545Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "672571Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181930Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361702- 171673
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5143881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181135Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801119Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah63924