minulle on tarjottu entisöinti ohjelma nimeltään Rec Clen Pro. Luvataan eheyttää koneeni. Onko se oikea ja jos on niin miten saan päivitettyä siinä mainitun ohjelman ?
uskallanko käyttää ?
17
214
Vastaukset
Älä asenna tuota. Se voi pahimmassa tapauksessa jumittaa Windowsin.
- qwerty20
Älä käytä,minun koneessa sotki käynnistysosion siihen kuntoon että piti
viedä kone korjattavaksi. - gooooooaaaall
ReGClean Pro taitaa olla oikea nimi.
Täytyypä kokeilla kun seuraavasta XP:stä täytyy päästä eroon. D - EI huuhaaohjelmia
Tuommoisista "entisöintiohjelmista" ei ole muuta kuin haittaa.
Olennaista on myös se, kuka sitä tarjoaa. - Itselläni
tuo nopeutti konetta ja putsasi koneen ylimääräisestä töyhkästä.
- siperia opettaa
Valehtelet nälissäsi.
Tuo ei oikein nopeuta konetta... Muistaakseni yhdellä keskustelialla Windows hidastui tuon takia.
- 39-93
"""minulle on tarjottu entisöinti ohjelma .....""
Joo laita ihmeessä, kyllä siitä koneesta tulee sitten entinen. - ajaton yhtälö
Aikaa vievät uudelleen asennukset on eilispäivää.
Windowsin ollessa trimmattuna siitä on hyvä pyöräyttää levykuva aika ajoin kun se kuitenkin kilahtelee.
http://nekon-blogi.blogspot.fi/2011/09/levykuvaus.html - Tahvo
Hei! Miten saan pois koneelta JUCHECH.EXE ORACLE AMERICA.INC ohjelman?
Windowsin ohjauspaneelista ohjelmien poisto kohdasta.
- Tahvo
Ei sitä näy OHJAUSPANELIN PÄÄIKKUNASSA Muuta sovellusta tai poita se? Se vaan ilmaantuu vähän väliä kuvaruudulle
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10897337
Eli kyseessä siis olisi näemmä Javan päivitysohjelma. Se poistuu jos poistat Javan.- Tahvo
Poistin Javan ja nyt sitä ei ainakaan vielä näy. Ongelma on että pankkiyhteys vaatii Javan! Olen sitten pankiohjelman mukaan ladannut uusimman Java ohjelman ja vähän ajan kuluttua tulee ilmoitus että pitää ladata se JUCHECK.EXE ja sitä se toistaa muutaman kerran päivässä? Minulla on Norton virustorjunta ohjelma ja se ei reakoi millään tavalla siihen ohjelmaan? Onko minun koneessa vikaa vai onko JUCHECK.EXE joku haittaohjelma?
- Javapäivitys
JUCHECK on JavaUpdate ohjelma.
Sen voi poistaa jostain... ?? muistaakseni ohjauspaneelin kautta . Javan Update-välilehdeltä ottamalla ruksin pois kohdasta ”Check for Updates Automatically”.
Ei ole haittaohjelma vaan Javan päivitysohjelma. Tuon ilmoituksen saa pois esimerkiksi Ccleaner ohjelmalla Aina ajettavat ohjelmat kohdasta.
- Tahvo
KIITOS! Mukavaa päivän jatkoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750