Tietäisikö kukaan mitään pitkää englannin kielistä nimeä? Nimi tulisi viralliseksi nimeksi ruuna kepparille. Kutsumanimi on jo, mutta virallista ei ole. Kutsumanimi on Capu, joten nimen pitäisi olla siihen sopiva. Ulkonäöstä sen varran, että se on vaaalean ruskea, jolla on piirti. Virallinen värikin on vielä mietinnässä, niin niitä voisi myös ehdotella. Ja rotuja myös, sillä sitäkään ei ole vielä. Rakennetta en vielä kunnolla tiedä, kun ei ole vielä valmis, mutta kaava on sellainen aikalailla ponin pää. Olen ajatellut Wels ponia, mutta en tiedä mitä sektiota. Voisitte ehdottaa myös sitä sektiota ja sopiiko rotu sellaiselle kepparille. Kiito, jo etu käteen vastanneille! :-)
Kepparille nimi
195
19410
Vastaukset
- Keppari-tyttö
Ulkonäöstä vielä sen verran, että siitä tulikin toffeen värinen, jolla tumman ruskea (joku suklaan värinen) pitkä harja. Sillä on kyllä piirto. Se on aika voimakas rakenteinen, mutta voi se silti varmaan poni olla. Niitä rotu ja väri, sekä virallisen nimen ehdotuksia vielä kaipailen. Ai, niin. Siitä virallisesta nimestä, että sen ekan sanan pitää olla Captain. :-)
- mä vaa
Captain of mountains
tai captain of heart
ei ehkä parhaita on varmaan parempiakin! Xdd - mä vaa
Niin ja rotu voisi olla welsh-poni (B) - walesinponi ::) ja väri voisi olla vaikka raudikko tai ruunikko
- keppari sanni
OK!! Captain on ihan kiva mut jos sillä on suklaan värinen harja, se vois olla suklaa!!
- Anonyymi
Mun mielestä hyvä vois olla Captain America mut parempia KIN vois olla
- Anonyymi
Kiitos paljon avusta mutta kepparilleni ei sovi mikään nimi
- Anonyymi
keppari sanni kirjoitti:
OK!! Captain on ihan kiva mut jos sillä on suklaan värinen harja, se vois olla suklaa!!
Ömm asen piti olla englanniksi ja pitkä!
- Anonyymi
Captain chocolate beard!!! Elikkä suklaa parta. Aattelin et jos on tummanruskeet jouhet nii se sopis:)
- Anonyymi
keppari sanni kirjoitti:
Captain chocolate beard? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos paljon avusta mutta kepparilleni ei sovi mikään nimi
HAHAHA SIUS TÄÄ MUA ALKO NAURATTAA LIIKAA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ömm asen piti olla englanniksi ja pitkä!
niin...
- auttava
no kävisikö Captain Roller (Capu)
- Ratsu_fani
Hei.en keksi uudelle mustalle kepparille nimeä joten jos keksitte niin sanokaa mieluiten pitkä nimi.myös kutsuma nimi olisi kiva
- Anonyymi
Ratsu_fani kirjoitti:
Hei.en keksi uudelle mustalle kepparille nimeä joten jos keksitte niin sanokaa mieluiten pitkä nimi.myös kutsuma nimi olisi kiva
Oisko Dark Moon (Dake) jos se on ori/ruuna
- Anonyymi
Ratsu_fani kirjoitti:
Zoletta? Kutsumanimi zolle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko Dark Moon (Dake) jos se on ori/ruuna
Mikä voisi olla valkoisen ruunan nimi
- Keppari-tyttö
auttava// On aika hyvä. Jos ei tule muita ehdotuksi, otan sen. :)
- keppari sanni
HEI!! Captain suklaa!!!
- Ponirakas
Captain chokolat
- Anonyymi
Ponirakas kirjoitti:
Captain chokolat
*captain chocolate*
- Anonyymi
keppari sanni kirjoitti:
HEI!! Captain suklaa!!!
Suklaa ei oo enkkuu 🙄🙄
- mörrinkäinen
Captain Firecomet of Infinite Sky
- -Uusi poni-
Captain Shok, Capriolet, Caribaldi
- kysymys4
Kapteeni capu
- Horse123
Käviskö
Captain hook - toffeeterrieri
Horse123 kirjoitti:
Käviskö
Captain hookMatkit khtchiarota :p
- Mila100
Cappucino's Dream
- keppari sanni
Moi! Mun pitäs saaha mun uuelle tamma kepparille oikea nimi. Sen kutsumanimi on Tikkari, mutta oikee nimi saa olla joku vaikee!!
- Ruuti<3
Kepparityttö: Sä oot varmaan jo keksiny sille nimen mut laitan vielä silti ehotukseni: Captain Chocolate, Captain Toffee, Captain Caramel tai pelkkä Captain... :)
keppari sanni: Miten ois esim. Tik Tak, Lollypop, Lady Tiger tai jtn... - Ratsataja05
Sulle keppari sanni Pretty Sweet Lollipop.
- Pollehullu
Miten olisi esimerkiksi Capuccino?:)Se tuli vain mieleen kun itse olen tekemässä tummanruunikkoa ponia
- kht
mun mielestä hyvä olis captain boy
- Fantashy Sunshine
Keppari sanni//Lollypop olisko hyvä.
- Horse123
Voisko joku keksii mun kepparille nimen sillä on siis kutsuma /oikee nimi mut sil ei oo koko nimee,mut sen kutsuma nimi on tofu
- Horse123
Ai niin juu mieluiten englannin kielinen nimi
- Nimiä
Toffee mountain ois ainaki hyvä
Tarvitsisin myös kepparilleni virallisen nimen. Kepparini on tamma. Kutsumanimi on Magi. Haluaisin mieluiten englanninkielisen nimen.
kht_starsky kirjoitti:
Ekan nimen pitäs olla Magical.
Kaikki keksinämme on hyviä, ainakin mun mielestä
- Ratsastaja05
Sinulle kht_starsky Magical Star Night
- Horse123
aissilove23 kirjoitti:
Kaikki keksinämme on hyviä, ainakin mun mielestä
Komppaan aissilove23
- Horse123
Horse123 kirjoitti:
Komppaan aissilove23
Oon siis samaa mieltä
- Hobbyhors
Magi of the sky
- Anonyymi
Miten ois Magician, taikuri?
- Islanninhevoshullu
Capitain Love
Auttakaa mua keksinään Siglirin siskolle nimi. Nimen pitäisi alkaa S kirjaimella.(Islanninhevonen kyseessä).
Kiitos (jo nyt) kun autatte mua.☺- Ratsastaja05
Sinulle Islanninhevoshullu Star In The Magic Night
Tai
Star In The Magic Sky
- Anonyymi
Spenna ( vaalea hevonen tumma harja).
Käviskö? - Ratsataja05
Tässä ois joitain vaikka kaikki ei noudata ehtojasi:
Coffee With a Toffee In The Sky
Kuten Mila100 laittoi jo niin Cappucino's Dream oisi tosi hyvä
Captain Cocolate
Captain Toffee
Captain Butterscotch
Siinä oli joitain :D - estetalli_hopehorses
Keksiskö joku nimen oranssille arabiorille jonka kutsumanimi on Foxy? ^^
- Kepparihullu
Hmm.. Bosse, Roxy ja Foxykin on hyvä nimi..
- Nimiä
Fountain of hope
Tai
For everything I am - Anonyymi
Foxy's of The Hill
😃🐴
- khtcaptain1
Nimi mun uudelle arabi tammallle?
- Kepparihullu
Riippuu minkä näköinen on..
Mutta mielessöni on Fiesta, Carmen ja Raxelle..
- Kepparihullu
Chap? Ei ole kyllä hirveen pitkä nimi..
- khtshado
Nimeä vaalealle orille? Rotuakin etsisin..
- Starai
Tarvisin tumman ruskealle ja musta harjaiselle kepparille nimen kutsuma nimi on Sulo😊
- Khtwindy
Sulevi olisi hyvä
- Khtwindy
Tarvisin mun kiharakarvaiselle hepalle virallista nimeä kutsuma nimi on jo keksitty ja se on Eufrat ja haluaisn jonkun joka sopii sen kutsumanimeen ja haluan englannin kielisen oikean nimen niin voisiko joku ihana ihminen kirjoitella tonne nimiä :D
- Täs_on_nimiä
En ollut varma että oliko se tamma vai ruuna (ehkä ori?)
Emerald fire
Emerald amuletti
Eagle eye
Easy girl
Equinox
Tossa on joitain mut olet jo varmaan keksiny - Anonyymi
Ehkä Edward tai Hemuli, Heinäkasa, Hemmo, Hemppa
- Anonyymi
Valkoinen (mustilla pilkuilla) keppari tammani tarvitsisi nimen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkoinen (mustilla pilkuilla) keppari tammani tarvitsisi nimen.
Doris? Niinku ne keksit :D
- Anonyymi
Täs_on_nimiä kirjoitti:
En ollut varma että oliko se tamma vai ruuna (ehkä ori?)
Emerald fire
Emerald amuletti
Eagle eye
Easy girl
Equinox
Tossa on joitain mut olet jo varmaan keksinyMä otan noista sun (Täs_on_nimiä) nimistä Eagle eyes tai Fire Emerald. Muutin vähän omiks. KUMPI PITÄIS OTTAA? 💗
- SilviMinsku
Mun pitäis keksii mun valkoselle tammalle oikea nimi.
Lempinimi on Aida- Anonyymi
Oisko Aidan Lynch Tai pelkkä Aidan
Tai Aromisuola
En tiedä onko hyviä
- Kht_Tulisydän
Sille Capulle ois kokonimi vaikka Capucino?
Paina likee jos ei oo sukkii - Jokukepparityttö
Tarviin vähän apua, mun talliin on tulossa suomenhevos ruuna ja sillä sitten nimeä tallissa ois sitten jo Eppu, Judith Draper "Jupiter", Tähti ja Sweet Vanilla's Wonder"Wonder" helppii
- 1ssu
Capuzzino olis hyvä.
- 1ssu
Renee olis nätti nimi.
- Keppari1026
Olisko kellään esteri nimiselle hepalle koko nimeä?
- Anonyymi
Estrella vois olla hyvä keppari1026
- Heppahöpö
Tietäisiköhän joku sopivaa nimeä valkoiselle pre orille lempinimeäkään ei ole jotn saa olla periaatteessa mikä vaan, mutta ois mukava joku englanninkielinen aika pitkä nimi. Kiitos etukäteen niille jotka vastaavat 🤗
- Anonyymi
Oikee nimi White chocolate
Lempi nimi WHITE - Anonyymi
Diamond Digger
- Anonyymi
Thunder Night kutsumanimi vaikka Tude tai Tuddi
- Kepparit
Keksisikö joku Suokki orille nimeä
- Hevosseko
Laitan nyt sellasia nimiä mitä mun tuntemilla suokkioreilla on...
Hidalgo
Hippu
Kohaus
Passi
Poppeli - Anonyymi
Hömppä
- 088
Tarvitsisin kepparilleni nimeä se on tamma ja sen harja on tumman ruskea ja itse väriltään ruskea ei mikkään toffeen värinen mutta sinne päin Ja rotu shetlanninponi.käy kanssa englannn kielinen nimi muttei kauhean vaikea.
- Heppapöpi
Omar
- Anonyymi
Heppapöpi kirjoitti:
Omar
Polero
- Ettädvd
Gabriel
- HEPPATYTT0
Hei! Auttakaa keksimään sellainen aika erikoinen kutsuma nimi keppihevos orille jonka oikea nimi on Hickstead? Olisi tosi ihanaa saada nopeasti vastauksia.🐴
- Anonyymi
Hille hippe tai hippeos
- Anonyymi
Hickderos olis hyvä HEPPÄTYTTÖ
- Papurikko
Oisko kellään vaaleenruskealle papurikkokuvioiselle kepparille nimeä? Sukupuoltakaan ei ole vielä määritelty.
- jokuhevoshullu
dora?
- Anonyymi
Oisko kellään mun yhelle kepparille oikeeta nimee kutsuma nimi on jo ja se on Hattara. PLIIIS! AUTTAKAA!!!!!
- Anonyymi
Mulla ois semmonen oranssin kellertävä keppari, joka tarttis nimen:/ sen kutsumanimi on siis Felix, mut se tarttis viel oikeen nimen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ois semmonen oranssin kellertävä keppari, joka tarttis nimen:/ sen kutsumanimi on siis Felix, mut se tarttis viel oikeen nimen
Felicia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Big fella
- Anonyymi
Good day luck "Daisy" Papurikolle
- Anonyymi
Tarvitsisin nimeä arabi orille kutsumanimi on sky...
- Anonyymi
Skylander?
- Anonyymi
Silver Sky
- Anonyymi
Nimi on Captain Crunch/Big dick
- Anonyymi
Minusta nimi on aiva mahtava ja yksi parhaista joita kukaan on keksinyt
- Anonyymi
EN TIEDÄ HYVÄÄ NIMEE ,MUT MULLA ON YKSI TAMMA KEPPARI SILLÄ EI OO HYVÄÄ NIMEE SEN HARJA ON MUSTARUSKEA JA SE ON VÄHÄN PUNERTAVAN RUSKEA
SEN KUTSUMA NIMI ON LUOMU HALUUN ENKUKSI NIMEN JA SE LUIMII KOKO AJAN- Anonyymi
KORJAUS SE ON ORI JA MYÖS KÄY SUOMEKSI NIMII
- Anonyymi
Sille ois Fiira
- Anonyymi
Caunti cap
- Anonyymi
Mulla on uusi keppari joka on tamma en tiedä sille hyvää NIMEE se on ruskea ja sen harja on musta
- Anonyymi
Rose bud "Nuppu"
- Anonyymi
Tarvin apua! Tarvitsen nimen valkoiselle andalusialais orille ! Kokonimi saa olla pitkä ja ei välttämättä tarvitse sinänsä tarkoittaa mitään. Myös kutsumanimeä tarvin joten! Kiitos jo valmiiksi<3
- Anonyymi
Kepparinlaukkahummaheppajolkottaja.
- Anonyymi
Tarvisin tallin nimeä joku kht.......... englanninkielinen
- Anonyymi
Kht Star?
- Anonyymi
English kht thk
- Anonyymi
Mun ruuna kepparin kutsumanimi on Karkki mut oikee nimi viel puuttuu ni voitteks auttaa keksii. Se on väriltään ruunikko ja harja on kylkin valkoinen. Rotu on ehkä joku puoliverinen. Ja tietty jos olis viel lisää kutsumanimi vaihtoehtoi ni olis kiva ja jos laitat vieras kielisen nimen ni pliis suomenna se. 🙂
- Anonyymi
Tarvitsisin mun koko valkoiselle tamma islanninhevoselle nimen saa olla minkä kielinen tahansa. Tallin nimi on blue horse. Hevosen väri on sellainen vaalean violetti sini sekoitus.
- Anonyymi
Tarttisin kokonimen mun kepparille, jonka nimi on Pepper :)! Ehdottakaa
- Anonyymi
Jos on risteytys eli sekoitus,niin nimeksi Cocktail ja lempinimi luonnollisesti Cock!
- Anonyymi
Tykkään näistä nimistä:
Best Boy
Hurricane
Hassel
Splitt
Farao
Rudolph
Toiv. tykkäätte ;D- Anonyymi
Tai Taffel XD
- Anonyymi
Mun mielestä on hyviä nimiä Captain of Choco ,Captain of heart ja Captain of sally
- Anonyymi
Tässä on muutama nimi
Tammoille: Fiona, Freija, Nuppu, Minghty tai Dora.
Oreille/ruunille: Domino, Minete tai Rex.
Tallin nimiä: Kth summerFlower tai Ruusulan ratsutalli. Oman tallin nimi on Latomäen ratsutila. - Anonyymi
Charlette
- Anonyymi
Oncewasgone
- Anonyymi
Mä etsin nimee mun mustalle kepparille pikkunen läsi turvassa ja kutsumanimeekään ei oo :-( rotu on issikka ja toivoisin että oikeanimi ois englantilainen ja lempinimi ois suomalainen auttakaa please!!(:
- Anonyymi
Mmm... Oisko...
Storm / Myrsky
Raven / Korppi
En keksi lisää - Anonyymi
Islannin hevosella on yleensä islannin kielinen nimi joten
Bylgia=aalti
- Anonyymi
Tietääkö joku valkoharmaalle kepparille nimeä tamma
- Anonyymi
Moi. Siis mulla on vaalean harmaa tamma. Harja on valkoinen ja rotu arabianhevonen. Luonne aika itsepäinen ja ei tykkää kouluratsastuksesta. Rakastaa laukkaa. Jos mahdollista kutsumanimi olisi Halla. Ja voisko virallinen nimi olla enkuks? Voi myös keksiä uuden kutsumanimenkin jos haluaa. ;)
Toinen on ruskea ori. Tummanruskea harja ja rotu on Suomen puoliverinen. Luonne kiltti ja rauhallinen, tykkää esteistä. Nimi vois liittyä suklaaseen (niinku suklaamerkkejä tajuutteko?) siis esim. Kismet ja tälläsii. :) - Anonyymi
mä tarvisin harmaalle ja harmaa sini harja. niin nimen se on poika ori
- Anonyymi
Tarviisin yksisarviskepparin mistä niitä saa.😣
- Anonyymi
Lumo, Luna
- Anonyymi
Hööksistä ainaki joskus saanu
- Anonyymi
Voisitteko keksiä keppihevoselleni Englanninkielisen nimen? Keppari on ruuna ja väriltään valkoinen papurikko. 🙂
- Anonyymi
Mulla on 2 kepparia jotka tarvitsisi nimet.
Tyttö, valkoinen ja valkoharmaa harja
Poika, harmaa ja valkomusta harja
Mieluiten englannin kielisiä ja sellainen on kiva että ois 2 sananen nimi ja sit ois vielä sille lyhennetty kutsumanimi- Anonyymi
Tammalle, Marianne crush, kutsumanimi Mari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tammalle, Marianne crush, kutsumanimi Mari
Tai Crush
- Anonyymi
Tietäiskö joku kepparille nimeä se on sellanen musta turpa on Valkonen ja otsassa on semmonen valkoinen läikkä ?
- Anonyymi
Hikke hille hippe tai hippeos
- Anonyymi
Ei ehkä mutt a kiitos silti (:
- Anonyymi
Mulla on laikukas velboa poni keppari, jolla ei oo vielä rotua kutsumanimeä tai koko nimeä. Nimet mieluiten englanniksi ja mieluiten aika pitkiä. Kyseessä on siis ori
- Anonyymi
Mulla ois vaalen harmaa tyttö keppari jolla on harmaa harja niin se tarvitsisi nimen.
Mieluiten sellanen et ois 2 sananen englannin kielinen oikee nimi ja sit lyhennetty kutsumanimi- Anonyymi
The Silver Lady " Leidi"
- Anonyymi
Moi.tartisin nimen mun uudelle keppihevoselle en tiä onko su tyttö vai poika tai minkä värinen se on eikä o kutsumanimiä
- Anonyymi
Hei! Mulla ois vaalee vuonohevos keppari joka kaipais nimee. Voittekohan jotenkin auttaa? Kepparin olisi tarkoitus olla ori.
- Anonyymi
Oisko Fiira
- Anonyymi
Moi! Tietäskö kukaan mitään englannin kielista pitkää nimeä. Sen kepparin väri on sellanen tummansuklaan värinen. Ja sille tulee vaalee harja. Rotuja olin myös kiva kuulla.: )
- Anonyymi
Tässä ois jotain: orja, tuleva liimatehtaan osa, tai psykopaattinen eläinkoe
- Anonyymi
Moikku!! tarttisin mun yhelle keppariponille virallisen- ja kutsumanimen. Valkoinen karvaponi kyseessä, enoo siis vielä varma onko kyseessä ori(ruuna) vai tamma? Siis laittakaa paljon ehdotuksia!! Mieluiten englanninkielisiä :)
- Anonyymi
Ehkä Rusty
- Anonyymi
Toi "harmaa harja ja harmaa siniharja " nii
Deesee,Bombom,Laukkis, en keksi enää😅 - Anonyymi
Cappuccino
- Anonyymi
Cappuzino
- Anonyymi
Mun kepparille joka on musta tulee nimeks Diamond Digger II ”Diamond/Dipsu” mikä on parempi? Diamond vai Dipsu kutsumanimeksi?????
- Anonyymi
Koko nimi Fazer nimiselle kepparille, ruskea turkki ja vaalea harja?? (Englanniks!!!)
- Anonyymi
golden chocolate waterfall, esim
-ratsutalli celinette
- Anonyymi
Hei en keksi mun tamma kepparille nimeä se on punaruskea ja valkoinen harja pliis help
- Anonyymi
Moii! Voisiko joku keksii nimen ja kutsumanimen mun vaalelle kepparille? Ei mitään vaniljija jne miellellään 😊 kiitos se joka keksii hyvän nimen 😍
- Anonyymi
flowing white river, virtaava valkojoki, Riven, Flow
beautiful moonlight, kaunis kuunkajo, Kajo
Siinä muutama esim.
-ratsutalli celinette
Minä olen saanut uuden keppi hevosen enkä ole keksinyt sille nimeä en edes kutsumanimeä keppari on vaalea valkoiset hiukset niin voisitteko auttaa minua keksimään sille nimen saa olla erimielisiä kun nimiä mutta suomennokset samaan viestiin kiitos ❤️
Auttakaa minua!!!- Anonyymi
Täs on jotain nimiä kirjotan eka niinku oikeen nimen ja sen perään suluissa sit lempinimen
WinterWalker (wintti)
Icetornado (tornado)
Silverflame (Severi)
Brithkiss (Brita)
Dollarcookie (DC)
Smoketorch (torppa)
Hollowshade (Halloumi)
Eastwind (Eurus)
Stormcloud (storm)
Skywalker (Sky)
Nimiä saa käyttää koska, itsekkin olen ottanut ne netistä. Ainoastaan osan lempi/kutsumanimistä olen keksinyt itse - Anonyymi
Moi kaikki! :) Mun pitäis keksii oikee nimi mun ruskeelle tamma kepparille. Sen oikee nimi ois Sissi mut mikä ois hyvä oikee nimi? Rotu ois angloarabi. Sissillä on kerman valkee harja ja nimen pitäis olla enkuks, pitkä ja siinä pitäs olla sana sassy jossain kohtaa. :D kiitti jos joku vastaa!
- Anonyymi
Moi! :D Mulle on tulossa uus keppari tallille, kimo ruuna. Rotu on ehkä walesinponi, mutta kutsumanimi ja nimi puuttuvat :-)
- Anonyymi
Itse keksin:
Nutella
Daim
Laku
Stella
Tulikärpänen
Korppi
Myrskytuuli
Vaahtokarkki
Topi
Tessu
Misty
Eppu
Hile
Muffe
Tytti
Hulivili
Luna
Muru
Toffee
Timantti
Pyry
Rufus
Nella
Frida
Lilli
Jupiter
Tuisku
Tinke
Prinssi
Kinuski
Sinttu - Anonyymi
Mulla on tulossa sellanen ruskee harmaa kepsu ja se kaipaa nimee.
- Anonyymi
Jekku, vappu, lady, silver,ruu, poju tai esim. Coco.
- Anonyymi
Oreille ja ruunille:
Orion
Sulo
Manu
Sak
Tammoille:
Leidi
Diiva
Tossa jotain nimiä, ei jaksanut paljoo miettiä😅
- Anonyymi
Tarviin apua! En keksi kepparille kutsumanimeä. Sen pitäis sopia virallisennimen kanssa, se on Fall of lights = Valojen putous. Se keppari on tamma. 🐎
- Anonyymi
Kajo, putous, joki, kuunkajo esim,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kajo, putous, joki, kuunkajo esim,
-ratsutalli celinette
- Anonyymi
Keksikää oikee-ja kutsumanimi holsteinihevos tammalle, kimo, valkoinen harja. O.n. PITKÄ ENKUNKIELINEN tai jonkun muun kieleinen kun suomen, eikä esim mitää snowhorse jne. Esim white gold heart.
Se on tosi tärkeä mulle ja kultakimpale nii kaksikää jotain sen arvosta plzz🥺.
-ratsutalli celinette.- Anonyymi
Koulu-ja estehevonen, käy näyttelyissä.
- Anonyymi
Oisko The Silver Lady " Leidi" / " Silver"? Ps. Oon surkee keksii nimii joten🤷🏼♀️
- Anonyymi
Minun mielestä capu on hyvä nimi juurikin Welsh ponille ja ruunallr
- Anonyymi
Moi! Mulle on tulossa semmoinen musta keppari ja tarvisin sille oikee-ja lempinimeä. Siitä tulee estehevonen, ruuna tai ori, sillä on musta harja ja turpapilkku, muuten musta. Oikean nimen eteen pitäisi tulla kasvatusliite CE ja virallinen nimi PITÄÄ OLLA PITKÄ, ENKUNKIELINEN, kutsumanimellä ei ole väliä kunhan se sopii oreille(kannattaa katsoa muiden ehdotuksia)
Esim.
O.n(oikea nimi) Ce Captain hook
N.(nimi) Capu
Ps. Rotua voi ehdottaa myös, ihan hevonen hän on. Kiitos. Vastanneille!
~Ratsutalli celinette- Anonyymi
Ice forest tai soft candy
- Anonyymi
Moi olen hevostyttö joka harrastaa ratsastusta ja joskus keppareita olen tekemässä ruunikko kepparia joka on ori en keksi sille hyvää nimeä voitte myös äänestää näitä nimiä että mikä olisi paras vaihtoehdot ovat Lore ja Vatanen
Toivottavasti laitatte nimiehdotuksia ja kiitos paljon kun laitatte nimiehdotuksia ☺️❤️🐎- Anonyymi
Lore
Nimiehdotuksia:
Capu
Shakki
Equin
Luke
Vanttu
Vallu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lore
Nimiehdotuksia:
Capu
Shakki
Equin
Luke
Vanttu
ValluKiitos avusta 🐎
- Anonyymi
Fasu🐨
- Anonyymi
Hei! En keksi kepparilleni nimeä! Rotu on eestinponi, tamma ja väriltään kimo. Haluaisin englannin kielisen nimen ja suomalaisen lempinimen. Mielellään pitkä nimi ja lempinimi voi olla lyhyt kunhan sopii oikeaan nimeen:)
- Anonyymi
Hei! Teen knabstrupper-rotuisen kepparin, eli tulee musta harja ja pilkut. Se on ori. Olen jo keksinyt virallisen nimen, mutten kutsumanimeä. En halua nimeä joka liittyy viralliseen eli Pikku-Ukko, joten esim. Johannes, Juhani joku vastaava mutta en silti noita ota, ei ole silti väliä mutta kiitos jo etukäteen!🥰
- Anonyymi
Hei,minä sain uuden ruskean tamma kepprin ja sitä kutsutaan nimellä Rose ja haluisin sille virallisen nimen jonku vaikean
- Anonyymi
Hundred roses "rose"
- Anonyymi
hei mulla on semmonen harmaan ori jonka nimi on poju mutta siltä puuttuu vielä virallinen nimi niin oisko jotain ideoita?
- Anonyymi
Moi!
Kysyit sille Poju-nimiselle hepalle virallista nimeä niin tässä muutama ehdotus:
- Pacific boy
-Pace of flashes
-Puronrannan poika
Toivottavasti noista on apua! :)
Sitten:
Mulla on tulossa myyntiin yksi harmaa poniruuna jolla on musta harja. Se kaipailisi nimeä. Oon mietiskellyt jotain Hurricane- , tai tornado-tyyppistä nimeä. Kutsumanimi voisi olla joku Luke, Duke, tai joku sellainen. Kiitos ehdotuksista jo valmiiksi! <3
- Anonyymi
Miten olis pelkkä Tornado? kutsumanimeä en tiiä
- Anonyymi
Mikä olisi hyvä nimi ruskealle keppihevoselle,en keksi yhtään hyvää nimeä
- Anonyymi
Mun mielestä sille sopisi sitten nimeksi Candy
- Anonyymi
Turhake tai älykääpiö sopisi nimeksi.
- Anonyymi
Mun pitäis saada apua nopeesti mulla on viikonloppuna kisat ja tarviin mun kepparille oikeen nimen on jo kutsuma nimi ja pitää alussa olla van tai vanamo
- Anonyymi
Täs suomeksi ja enkuks
Englanniksi
1,star
2,Daysy
3,Lady
4,crem
5,Chena
Suomeksi
1,sumu
2,Kalle
3,Leo
4,luna
5,tähti - Anonyymi
Mää tarviin mun keppareille koko nimet mieluiten pitkiä ja englannin kielisiä
Harmaa arabi Tamma kutsuma nimi Windy
Musta poni ruuna kutsuma nimi Silver ( rotua voi myös ehdottaa tälle )
Musta poni Tamma kutsuma nimi Figo ( tälle myös voi ehdottaa rotua )
Ruskea suomenhevos ruuna kutsuma nimi Meteori
Kiitos jo valmiiksi kun autatte!😊 - Anonyymi
Mää tarvisin mun keppareille koko nimet. Mieluiten pitkiä ja englannin kielisiä.
Harmaa arabi tamma kutsuma nimi on Windy.
Musta poni ruuna kutsuma nimi on Silver. ( tälle voi ehdottaa myös rotua )
Musta poni tamma kutsuma nimi on Figo. ( tälle myös voi ehdottaa rotua )
Ruskea suomenhevos ruuna kutsuma nimi on Meteori.
Kiitos jo valmiiksi kun autatte!😊 - Anonyymi
Mää tarvisin mun keppareille koko nimet. Mieluiten englannin kielisiä ja pitkiä.
Harmaa arabi tamma kutsuma nimi on Windy.
Musta poni ruuna kutsuma nimi on Silver ( tälle voi ehdottaa myös rotua )
Musta poni tamma kutsuma nimi on Figo ( tällekkin voi ehdottaa rotua )
Ruskea suomenhevos ruuna kutsuma nimi on Meteori.
Kiitos jo valmiiksi kun autatte!😊- Anonyymi
Ei tuu nyt mieleen oikein mutta
Silver=silver mist
Windy= ehkä joku joka alkaa wild
- Anonyymi
Oisko kellään mitään hyvää oikeeta niemä mun kepparille. Kutsuma nimi on jo joka on hali. Ulkonäöstä sen verran että vaalea jolla valkoiken piirto päässä. Musta harja seka tamma hevosesta kyse.
- Anonyymi
Heippa oisko teillä paint horse rotuselle kepparille nimi ehdotuksia!?
- Anonyymi
Mikä olisi ruunakepparille nimeksi hän on pieni valkoinen shettis
- Anonyymi
Tyttöjen nimiä ja kirjoita mielummin pitkänä vaan kirjoita sileen vaikka..
Luna
Pompula
.........
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap152111Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi832046- 1011367
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1411161Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen101146Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663791112Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha170842- 61818
- 59751
Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.249726