Kepparille nimi

Keppari-tyttö

Tietäisikö kukaan mitään pitkää englannin kielistä nimeä? Nimi tulisi viralliseksi nimeksi ruuna kepparille. Kutsumanimi on jo, mutta virallista ei ole. Kutsumanimi on Capu, joten nimen pitäisi olla siihen sopiva. Ulkonäöstä sen varran, että se on vaaalean ruskea, jolla on piirti. Virallinen värikin on vielä mietinnässä, niin niitä voisi myös ehdotella. Ja rotuja myös, sillä sitäkään ei ole vielä. Rakennetta en vielä kunnolla tiedä, kun ei ole vielä valmis, mutta kaava on sellainen aikalailla ponin pää. Olen ajatellut Wels ponia, mutta en tiedä mitä sektiota. Voisitte ehdottaa myös sitä sektiota ja sopiiko rotu sellaiselle kepparille. Kiito, jo etu käteen vastanneille! :-)

89

3716

Vastaukset

• Ulkonäöstä vielä sen verran, että siitä tulikin toffeen värinen, jolla tumman ruskea (joku suklaan värinen) pitkä harja. Sillä on kyllä piirto. Se on aika voimakas rakenteinen, mutta voi se silti varmaan poni olla. Niitä rotu ja väri, sekä virallisen nimen ehdotuksia vielä kaipailen. Ai, niin. Siitä virallisesta nimestä, että sen ekan sanan pitää olla Captain. :-)

• Captain of mountains
      tai captain of heart
      ei ehkä parhaita on varmaan parempiakin! Xdd

• Niin ja rotu voisi olla welsh-poni (B) - walesinponi ::) ja väri voisi olla vaikka raudikko tai ruunikko

• OK!! Captain on ihan kiva mut jos sillä on suklaan värinen harja, se vois olla suklaa!!

• Mun mielestä hyvä vois olla Captain America mut parempia KIN vois olla

• no kävisikö Captain Roller (Capu)

• Hei.en keksi uudelle mustalle kepparille nimeä joten jos keksitte niin sanokaa mieluiten pitkä nimi.myös kutsuma nimi olisi kiva

• auttava// On aika hyvä. Jos ei tule muita ehdotuksi, otan sen. :)

• HEI!! Captain suklaa!!!

• Captain chokolat

• Captain Firecomet of Infinite Sky

• Captain Shok, Capriolet, Caribaldi

• Kapteeni capu

• Käviskö
      Captain hook

• Horse123 kirjoitti:

Käviskö
      Captain hook

Matkit khtchiarota :p

• Cappucino's Dream

• Moi! Mun pitäs saaha mun uuelle tamma kepparille oikea nimi. Sen kutsumanimi on Tikkari, mutta oikee nimi saa olla joku vaikee!!

• Kepparityttö: Sä oot varmaan jo keksiny sille nimen mut laitan vielä silti ehotukseni: Captain Chocolate, Captain Toffee, Captain Caramel tai pelkkä Captain... :)
      keppari sanni: Miten ois esim. Tik Tak, Lollypop, Lady Tiger tai jtn...

• Sulle keppari sanni Pretty Sweet Lollipop.

• Miten olisi esimerkiksi Capuccino?:)Se tuli vain mieleen kun itse olen tekemässä tummanruunikkoa ponia

• mun mielestä hyvä olis captain boy

• Keppari sanni//Lollypop olisko hyvä.

• Voisko joku keksii mun kepparille nimen sillä on siis kutsuma /oikee nimi mut sil ei oo koko nimee,mut sen kutsuma nimi on tofu

• Ai niin juu mieluiten englannin kielinen nimi

• Toffee mountain ois ainaki hyvä

• Tarvitsisin myös kepparilleni virallisen nimen. Kepparini on tamma. Kutsumanimi on Magi. Haluaisin mieluiten englanninkielisen nimen.

• Ekan nimen pitäs olla Magical.

• kht_starsky kirjoitti:

Ekan nimen pitäs olla Magical.

Kaikki keksinämme on hyviä, ainakin mun mielestä

• Sinulle kht_starsky Magical Star Night

• aissilove23 kirjoitti:

Kaikki keksinämme on hyviä, ainakin mun mielestä

Komppaan aissilove23

• Horse123 kirjoitti:

Komppaan aissilove23

Oon siis samaa mieltä

• Magi of the sky

• Capitain Love

Auttakaa mua keksinään Siglirin siskolle nimi. Nimen pitäisi alkaa S kirjaimella.(Islanninhevonen kyseessä).
    Kiitos (jo nyt) kun autatte mua.☺

• Sinulle Islanninhevoshullu Star In The Magic Night
      Tai
      Star In The Magic Sky

• Spenna ( vaalea hevonen tumma harja).
    Käviskö?

• Tässä ois joitain vaikka kaikki ei noudata ehtojasi:
    Coffee With a Toffee In The Sky
    Kuten Mila100 laittoi jo niin Cappucino's Dream oisi tosi hyvä
    Captain Cocolate
    Captain Toffee
    Captain Butterscotch
    Siinä oli joitain :D

• Keksiskö joku nimen oranssille arabiorille jonka kutsumanimi on Foxy? ^^

• Hmm.. Bosse, Roxy ja Foxykin on hyvä nimi..

• Fountain of hope
      Tai
      For everything I am

• Nimi mun uudelle arabi tammallle?

• Riippuu minkä näköinen on..
      Mutta mielessöni on Fiesta, Carmen ja Raxelle..

• Chap? Ei ole kyllä hirveen pitkä nimi..

• Nimeä vaalealle orille? Rotuakin etsisin..

• Tarvisin tumman ruskealle ja musta harjaiselle kepparille nimen kutsuma nimi on Sulo😊

• Sulevi olisi hyvä

• Tarvisin mun kiharakarvaiselle hepalle virallista nimeä kutsuma nimi on jo keksitty ja se on Eufrat ja haluaisn jonkun joka sopii sen kutsumanimeen ja haluan englannin kielisen oikean nimen niin voisiko joku ihana ihminen kirjoitella tonne nimiä :D

• En ollut varma että oliko se tamma vai ruuna (ehkä ori?)
      Emerald fire
      Emerald amuletti
      Eagle eye
      Easy girl
      Equinox
      Tossa on joitain mut olet jo varmaan keksiny

• Ehkä Edward tai Hemuli, Heinäkasa, Hemmo, Hemppa

• Valkoinen (mustilla pilkuilla) keppari tammani tarvitsisi nimen.

• Anonyymi kirjoitti:

Valkoinen (mustilla pilkuilla) keppari tammani tarvitsisi nimen.

Doris? Niinku ne keksit :D

• Mun pitäis keksii mun valkoselle tammalle oikea nimi.
    Lempinimi on Aida

• Oisko Aidan Lynch Tai pelkkä Aidan

Tai Aromisuola

En tiedä onko hyviä

• Sille Capulle ois kokonimi vaikka Capucino?

Paina likee jos ei oo sukkii

• Tarviin vähän apua, mun talliin on tulossa suomenhevos ruuna ja sillä sitten nimeä tallissa ois sitten jo Eppu, Judith Draper "Jupiter", Tähti ja Sweet Vanilla's Wonder"Wonder" helppii

• Capuzzino olis hyvä.

• Renee olis nätti nimi.

• Olisko kellään esteri nimiselle hepalle koko nimeä?

• Tietäisiköhän joku sopivaa nimeä valkoiselle pre orille lempinimeäkään ei ole jotn saa olla periaatteessa mikä vaan, mutta ois mukava joku englanninkielinen aika pitkä nimi. Kiitos etukäteen niille jotka vastaavat 🤗

• Oikee nimi White chocolate
      Lempi nimi WHITE

• Keksisikö joku Suokki orille nimeä

• Laitan nyt sellasia nimiä mitä mun tuntemilla suokkioreilla on...
      Hidalgo
      Hippu
      Kohaus
      Passi
      Poppeli

• Tarvitsisin kepparilleni nimeä se on tamma ja sen harja on tumman ruskea ja itse väriltään ruskea ei mikkään toffeen värinen mutta sinne päin Ja rotu shetlanninponi.käy kanssa englannn kielinen nimi muttei kauhean vaikea.

• Omar

• Gabriel

• Hei! Auttakaa keksimään sellainen aika erikoinen kutsuma nimi keppihevos orille jonka oikea nimi on Hickstead? Olisi tosi ihanaa saada nopeasti vastauksia.🐴

• Oisko kellään vaaleenruskealle papurikkokuvioiselle kepparille nimeä? Sukupuoltakaan ei ole vielä määritelty.

• dora?

• Oisko kellään mun yhelle kepparille oikeeta nimee kutsuma nimi on jo ja se on Hattara. PLIIIS! AUTTAKAA!!!!!

• Mulla ois semmonen oranssin kellertävä keppari, joka tarttis nimen:/ sen kutsumanimi on siis Felix, mut se tarttis viel oikeen nimen

• Tarvitsisin nimeä arabi orille kutsumanimi on sky...

• Nimi on Captain Crunch/Big dick

• Minusta nimi on aiva mahtava ja yksi parhaista joita kukaan on keksinyt

• Painu vittuun hevosen nimi on Marja Leena

• EN TIEDÄ HYVÄÄ NIMEE ,MUT MULLA ON YKSI TAMMA KEPPARI SILLÄ EI OO HYVÄÄ NIMEE SEN HARJA ON MUSTARUSKEA JA SE ON VÄHÄN PUNERTAVAN RUSKEA
    SEN KUTSUMA NIMI ON LUOMU HALUUN ENKUKSI NIMEN JA SE LUIMII KOKO AJAN

• KORJAUS SE ON ORI JA MYÖS KÄY SUOMEKSI NIMII

• Caunti cap

• Mulla on uusi keppari joka on tamma en tiedä sille hyvää NIMEE se on ruskea ja sen harja on musta

• Rose bud "Nuppu"

• Tarvin apua! Tarvitsen nimen valkoiselle andalusialais orille ! Kokonimi saa olla pitkä ja ei välttämättä tarvitse sinänsä tarkoittaa mitään. Myös kutsumanimeä tarvin joten! Kiitos jo valmiiksi<3

• Kepparinlaukkahummaheppajolkottaja.

• Tarvisin tallin nimeä joku kht.......... englanninkielinen

• English kht thk

• Mun ruuna kepparin kutsumanimi on Karkki mut oikee nimi viel puuttuu ni voitteks auttaa keksii. Se on väriltään ruunikko ja harja on kylkin valkoinen. Rotu on ehkä joku puoliverinen. Ja tietty jos olis viel lisää kutsumanimi vaihtoehtoi ni olis kiva ja jos laitat vieras kielisen nimen ni pliis suomenna se. 🙂

• Tarvitsisin mun koko valkoiselle tamma islanninhevoselle nimen saa olla minkä kielinen tahansa. Tallin nimi on blue horse. Hevosen väri on sellainen vaalean violetti sini sekoitus.

• Tarttisin kokonimen mun kepparille, jonka nimi on Pepper :)! Ehdottakaa

• Jos on risteytys eli sekoitus,niin nimeksi Cocktail ja lempinimi luonnollisesti Cock!

• Tykkään näistä nimistä:
    Best Boy
    Hurricane
    Hassel
    Splitt
    Farao
    Rudolph
    Toiv. tykkäätte ;D

• Tai Taffel XD

• Mun mielestä on hyviä nimiä Captain of Choco ,Captain of heart ja Captain of sally

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa menee naimisiin

Seiska julkaisi että Maisa menee sittenkin naimisiin. Maisalla olisi nyt vauva ja olisi Jm kanssa naimisissa jos ei keskenmenoa olisi tullut . Olisiko
    131
    5516
  2. Sanni Ovaska In Memoriam

Silla lailla.. https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=2687488814630636&id=100001086306601 Lähi-idästä sotaa, sekasortoa, kuolemaa, nälkää, ka
    Maailman menoa
    75
    1083
  3. KORONAVIRUS: 11 milj. asukkaan Wuhan eristetty!

Kiina on keskeyttänyt Wuhanin kaupungista lähtevän liikenteen. Wuhanin epäillään olevan uuden tappavan koroaviruksen alkulähde. WHO:n mukaan 11 miljo
    Maailman menoa
    134
    964
  4. Toni Nieminen rakastui 7 lapsen yksinhuoltajaan

ja muutti tämän taloon. https://www.seiska.fi/Uutiset/Jatti-tylysti-ex-vaimonsa-Toni-Nieminen-iski-seitseman-lapsen-yh-aidin-paparazzikuvat
    26
    595
  5. Zoo aloittaa yt't

Huonolta näyttää.N.20 työntekijää liikaa.Kylmää on kyyti.
    Ähtäri
    21
    397