...Jyväskylässä kun tulin kysyneeksi tästä uusimmasta Windows 8:sta. Sanoi - tosin hiljaisemmalla äänellä - että hän henkilökohtaisesti suositteli pysymään Windows 7:ssa kuin ostamaan Windows 8:n. Lisäksi hän sanoi että mikäli haluaa ostaa uuden koneen hankkii mieluummin vaikka Macin. Lisäksi hän piti hyvänä vaihtoehtona dualboot systeemiä jossa Windows 7:n rinnalle asentaa Linuxin toiseksi järjestelmäksi.
Jopa Windows-myyjäkin suositteli Macia tai Linuxia...
4
117
Vastaukset
Eipäs ollut myyjä ajan tasalla. Windows 8:aan kun imuroi Classic Shellin, saa toimimaan kuin seiska, mutta nopeammin
- Kalakkuna
Myyjiin en ole luottanut koskaan, kyllä mullekin aikanaan on myyty vaikka mitä mutta eipä myy enää muuta kuin mitä itse haluan.
Huomasin nimittäin tuon "ammattitaidon"
mm. vanhempani oli ostamassa tietokonetta niin eräs myyjä sanoi että on oltava Windows8 jos aikoo katsoa elokuvia, onneksi vanhempani kuunteli minua eikä myyjiä.
Arvaappa ostettiinko kone sieltä liikkeestä?
(on eräs suuri liike) Myyjä puhui totta siitä että jos omistaa jo hyvin Windows 7 koneen niin Windows 7 ei kannata vaihtaa tuohon 8.
- ..............
Riippuu vähän millaisessa liikkeessä asioi. Isoissa liikeketjuissa vaan on tärkeintä saada jotain myydyksi.
Pienemmissä atk-liikkeissä paremmin kuunnellaan asiakkaan tarpeita, saattaa sitten tulla uudelleenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa292977- 43865
- 33641
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145633- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107498