Jopa Windows-myyjäkin suositteli Macia tai Linuxia...

Näin J-Kylässä

...Jyväskylässä kun tulin kysyneeksi tästä uusimmasta Windows 8:sta. Sanoi - tosin hiljaisemmalla äänellä - että hän henkilökohtaisesti suositteli pysymään Windows 7:ssa kuin ostamaan Windows 8:n. Lisäksi hän sanoi että mikäli haluaa ostaa uuden koneen hankkii mieluummin vaikka Macin. Lisäksi hän piti hyvänä vaihtoehtona dualboot systeemiä jossa Windows 7:n rinnalle asentaa Linuxin toiseksi järjestelmäksi.

4

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipäs ollut myyjä ajan tasalla. Windows 8:aan kun imuroi Classic Shellin, saa toimimaan kuin seiska, mutta nopeammin

• Kalakkuna

Myyjiin en ole luottanut koskaan, kyllä mullekin aikanaan on myyty vaikka mitä mutta eipä myy enää muuta kuin mitä itse haluan.
      Huomasin nimittäin tuon "ammattitaidon"

mm. vanhempani oli ostamassa tietokonetta niin eräs myyjä sanoi että on oltava Windows8 jos aikoo katsoa elokuvia, onneksi vanhempani kuunteli minua eikä myyjiä.
      Arvaappa ostettiinko kone sieltä liikkeestä?
      (on eräs suuri liike)

• Myyjä puhui totta siitä että jos omistaa jo hyvin Windows 7 koneen niin Windows 7 ei kannata vaihtaa tuohon 8.

• ..............

Riippuu vähän millaisessa liikkeessä asioi. Isoissa liikeketjuissa vaan on tärkeintä saada jotain myydyksi.
      Pienemmissä atk-liikkeissä paremmin kuunnellaan asiakkaan tarpeita, saattaa sitten tulla uudelleenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      91
      8328
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6435
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6284
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4931
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3331
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3285
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      3192
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2869
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2826
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      53
      2807
    Aihe