Voidaankin aiheellisesti kysyä, mitkä lait ovat ylipäätään tarkoitettu noudatettaviksi ja mitkä eivät?
Lainkuuliaisuus ei ole hallituksen vahva alue!
6
104
Vastaukset
- epäilyttäviä
Näyttää olevan rikollista porukkaa.
Miksiköhän osa ministereistä ei vastannut medialle:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013031516791321_uu.shtml
- grreggg
Lakeja noudatetaan soveltuvin osin siten, kuinka ne parhaiten kyseiselle ministerille sopivat. Lainlaatija (ministeri) itse määrittelee. mikä häntä koskee.
- vihervasurit vauhdis
Hautala saa kuittitukea Anna Kontulalta:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013031516788102_uu.shtml- abc20
Näitä juttuja kun lukee tällä palstalla, niin vaikuttaa siltä, että maamme päättäjät ovat MENETTÄNEET JÄRKENSÄ.
- makesureyoucome
Jep maamme päättäjät ovat menettäneet enemmän kun järkensä.
ovat menettäneet kunniansa, kansalaistensa luottamuksen ja alkaa tuntuu siltä et-ei tuohon Suomalaisten rehellisyyteen ole mitään uskomista. Kiittäkäämme eduskuntaa tuostakin menetyksestä oikein kumartaen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871514
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141410Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras561230- 291119
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne118962Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46918- 19882
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797- 46733
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76715