Hyvästi betsafe, menen takaisin paffille

shghsgh

Eräs päivä lopetin pelaamisen paffilla, koska kuiva kausi tuntui jatkuvan loputtomiin. Ei juuri panosta isompaa voittoa kuukausiin. Kokeilin betsafea ja hyvältä tuntui. Eräskin päivä 40e talletus kohosi 1600 euroon. Niinhän se sanontakin kuuluu ett: "liian hyvää ollakseen totta". Kutinsa piti sanonta tässäkin asiassa. Eivät suostuneet kotiuttamaan ennenkuin lähetän heille henkkarit, sähkölaskut yms, mitä ikinä keksivätkään. Myös sellaisia tositteita mitä sai kissojen ja koirien kans viranomaisilta rukoilla. Ja tämä kaikki turhaan. Eivät joidenkin syiden nojalla hyväksyneet tositteita, eivätkä vastaa kyselyihin. Liian epätarkkoja ja mitä näitä muita nyt olikaan.
Siinä syy miksi betsafe aluksi tuntuu hyvältä. Ei ne sieltä yli200e voittoja kotiuta. Keksivät syyn olla maksamatta, mutta mitään ei varmaan kysellä, jos sinne yli 1000e tallettaa.

Pelataan sit paska paffilla. Sieltä sentään mukisematta olen kotiutukset saanut, vaikka harvoin kyseistä toimintoa siellä tarttee.

8

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustaapekkoo

      kokeile tätä.
      hyvä kaveri tai muuten tuntemasi henkilön kanssa
      häviät pokeissa rahasi kahden peliin.

      ja rahat siirtyvät tuntemallesi henkilölle joka toimittaa luotettavamman maksajan kautta sinulle ... ainakin osan rahoista :D :D :D

    • auttaako vellihousua

      OnGame-verkko

      Best Poker
      Bet 24
      Betcris
      Betsson
      Bwin
      Casino Euro
      Chan Poker
      Check’n'Raise Poker
      Cherry Casino
      Coral
      Eurobet
      Gala Poker
      Hey Poker
      Hollywood Poker
      InterWetten
      NextPoker
      PAF
      Poker.gr
      PokerLoco
      PokerRoom
      Prime Poker
      RedKings
      Scandic Bookmakers
      Stryyke
      Tower Gaming
      Winamax

    • Usko suosiolla

      Et sitten ymmärtänyt että homman nimi on se, että jokaisella kasinolla sua viilataan linssiin ihan samalla tavalla. Ensiksi voittaa, sitten menee kaikki korkoineen, aina ja ikuisesti. Ja kuten huomasit, niin ei niitä voittojakaan välttämättä tule koskaan saamaan.

      Mieti nyt tarkkaan että palaatko vielä sinne pahville, joka on muutenkin yksi kusisimmista nettikasinoista.

      Lopeta se pelaaminen. Lopeta. Lopeta!

      Nettikasinoissa ja nettipokerissa ei ole tänäpäivänä enää mitään rehellistä. Piste.

      • dfghgfh

        se saldo minkä paffin sivuilla näät on oikeesti sun omaa rahaa, minkä saa varmasti tilille.
        tiedät et kasinot on voittoo tuottavia firmoja. ei mua siinä mielessä ookkaan kusetettu. se et jos käytuuri ja voittaa ni betsafe ei niitä rahoja ainakaan maksa.


    • Kokeile.

      Mikäli pelaa kohtuu paljon sekä tekee talletuksia niin kannattaa aina vaihtaa kasinoa, sekä lunastaa niiden ensitalletusbonuksen. Sitten kun olet saanut bonuksen kierrätettyä, ja voittoja kerättyä kotiutat. Lähetät vaadittavat henkilö todistukset ja sitten kun voitot ovat tilillä, vaihdat jälleen eri kasinolle bonuksien kera. Nykyään miltei kaikki kasinot tarjoavat samat kasinopelit joten ei ole syytä välttämättä pelata samalla kasinolla koko aikaa. Kasinoita on monia, tutustua voi vaikka http://www.internetkasinot.com ja valita mieluisan. Esim PAF sekä Betsafe tarjoaa samat kasinopelit.

    • Yritystä yritystä

      Investoi kaksi tietokonetta ja yhteyttä. Et tarvi ketään apuria. Betsafetla häviät rahat toiselle pokeritilille. 1600 on turhan paljon menetettäväksi ilman mitään vastinetta.

    • Samanl.

      Kerran voitin Pafilla 200e,aluksi siis,ja siihen se sitten jäikin.Ray antanut edes pikkuvoittoja.

    • Mikä ongelma tuo henkilötietojen lähettäminen on? Tarkistavat vaan sillä, että henkilö on täysikäinen eikä valahtele ikäänsä. Taidat olla alaikäinen kun et suostunut lähettämään. Jos olet täysi ikäinen, niin hommahan on ihan yksinkertainen. Skannerilla vaan sakkannaat ajokorttisi/pasissi tai muu kuvallinen henkilöllisyystodistus. Jos ei ole, niin sellaisen tulostimen saa muutamalla kympillä jossa on skannus mahdollisuus. Saattaa jopa kelvata niinkin, että otat digikameralla kuvat noista. Sama juttu laskusta esim. sähkölasku. skannaat nekin ja lähetät sähköpostin liitetiedostona niille. Ei ole vaikeata. Itse olen lähdettänyt vaikka kuinka moneen paikkaan ja aina kotiutukset tullut kun noi on lähettänyt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe