Eräs päivä lopetin pelaamisen paffilla, koska kuiva kausi tuntui jatkuvan loputtomiin. Ei juuri panosta isompaa voittoa kuukausiin. Kokeilin betsafea ja hyvältä tuntui. Eräskin päivä 40e talletus kohosi 1600 euroon. Niinhän se sanontakin kuuluu ett: "liian hyvää ollakseen totta". Kutinsa piti sanonta tässäkin asiassa. Eivät suostuneet kotiuttamaan ennenkuin lähetän heille henkkarit, sähkölaskut yms, mitä ikinä keksivätkään. Myös sellaisia tositteita mitä sai kissojen ja koirien kans viranomaisilta rukoilla. Ja tämä kaikki turhaan. Eivät joidenkin syiden nojalla hyväksyneet tositteita, eivätkä vastaa kyselyihin. Liian epätarkkoja ja mitä näitä muita nyt olikaan.
Siinä syy miksi betsafe aluksi tuntuu hyvältä. Ei ne sieltä yli200e voittoja kotiuta. Keksivät syyn olla maksamatta, mutta mitään ei varmaan kysellä, jos sinne yli 1000e tallettaa.
Pelataan sit paska paffilla. Sieltä sentään mukisematta olen kotiutukset saanut, vaikka harvoin kyseistä toimintoa siellä tarttee.
Hyvästi betsafe, menen takaisin paffille
8
318
Vastaukset
- mustaapekkoo
kokeile tätä.
hyvä kaveri tai muuten tuntemasi henkilön kanssa
häviät pokeissa rahasi kahden peliin.
ja rahat siirtyvät tuntemallesi henkilölle joka toimittaa luotettavamman maksajan kautta sinulle ... ainakin osan rahoista :D :D :D - auttaako vellihousua
OnGame-verkko
Best Poker
Bet 24
Betcris
Betsson
Bwin
Casino Euro
Chan Poker
Check’n'Raise Poker
Cherry Casino
Coral
Eurobet
Gala Poker
Hey Poker
Hollywood Poker
InterWetten
NextPoker
PAF
Poker.gr
PokerLoco
PokerRoom
Prime Poker
RedKings
Scandic Bookmakers
Stryyke
Tower Gaming
Winamax - Usko suosiolla
Et sitten ymmärtänyt että homman nimi on se, että jokaisella kasinolla sua viilataan linssiin ihan samalla tavalla. Ensiksi voittaa, sitten menee kaikki korkoineen, aina ja ikuisesti. Ja kuten huomasit, niin ei niitä voittojakaan välttämättä tule koskaan saamaan.
Mieti nyt tarkkaan että palaatko vielä sinne pahville, joka on muutenkin yksi kusisimmista nettikasinoista.
Lopeta se pelaaminen. Lopeta. Lopeta!
Nettikasinoissa ja nettipokerissa ei ole tänäpäivänä enää mitään rehellistä. Piste.- dfghgfh
se saldo minkä paffin sivuilla näät on oikeesti sun omaa rahaa, minkä saa varmasti tilille.
tiedät et kasinot on voittoo tuottavia firmoja. ei mua siinä mielessä ookkaan kusetettu. se et jos käytuuri ja voittaa ni betsafe ei niitä rahoja ainakaan maksa.
- Kokeile.
Mikäli pelaa kohtuu paljon sekä tekee talletuksia niin kannattaa aina vaihtaa kasinoa, sekä lunastaa niiden ensitalletusbonuksen. Sitten kun olet saanut bonuksen kierrätettyä, ja voittoja kerättyä kotiutat. Lähetät vaadittavat henkilö todistukset ja sitten kun voitot ovat tilillä, vaihdat jälleen eri kasinolle bonuksien kera. Nykyään miltei kaikki kasinot tarjoavat samat kasinopelit joten ei ole syytä välttämättä pelata samalla kasinolla koko aikaa. Kasinoita on monia, tutustua voi vaikka http://www.internetkasinot.com ja valita mieluisan. Esim PAF sekä Betsafe tarjoaa samat kasinopelit.
- Yritystä yritystä
Investoi kaksi tietokonetta ja yhteyttä. Et tarvi ketään apuria. Betsafetla häviät rahat toiselle pokeritilille. 1600 on turhan paljon menetettäväksi ilman mitään vastinetta.
- Samanl.
Kerran voitin Pafilla 200e,aluksi siis,ja siihen se sitten jäikin.Ray antanut edes pikkuvoittoja.
Mikä ongelma tuo henkilötietojen lähettäminen on? Tarkistavat vaan sillä, että henkilö on täysikäinen eikä valahtele ikäänsä. Taidat olla alaikäinen kun et suostunut lähettämään. Jos olet täysi ikäinen, niin hommahan on ihan yksinkertainen. Skannerilla vaan sakkannaat ajokorttisi/pasissi tai muu kuvallinen henkilöllisyystodistus. Jos ei ole, niin sellaisen tulostimen saa muutamalla kympillä jossa on skannus mahdollisuus. Saattaa jopa kelvata niinkin, että otat digikameralla kuvat noista. Sama juttu laskusta esim. sähkölasku. skannaat nekin ja lähetät sähköpostin liitetiedostona niille. Ei ole vaikeata. Itse olen lähdettänyt vaikka kuinka moneen paikkaan ja aina kotiutukset tullut kun noi on lähettänyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271326
- 1001023
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299817- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55623Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603